Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Schippersstraat 05/4, Tina

    Ik ben enkele maanden geleden binnengestapt bij deze dame.
    Over smaken en kleuren valt te twisten, haar snoetje is bij mij echt wel lief, niet het supergezicht (maar zeer zekers niet lelijk), maar wat een body, wat een lijf, wat een benen, wat een borsten.
    Ze heeft zeker een der mooiste paar stelten te vinden in ons SK.
    Had haar al enkele malen gespot, mijn stoute schoenen aangetrokken, en voorzichtig binnengestapt, gekozen voor het instaptarief, P+N 50 eurotjes.
    Haar gevolgd naar haar kamertje, wow, wat een benen, er lijkt wel geen einde aan te komen (de tocht naar boven, EN haar benen).
    Boven aangekomen spontaan een praatje gemaakt, en in tegenstelling tot de meeste dames, begint deze russische schoonheid aan je body te frutselen vooraleer je uitgekleed bent.
    Bij de meeste dames is het uitkleden, wassen, bed op, neen,Tania geilt je eerst lekker op, met je kleren nog aan. Heb ik duidelijk gemerkt, mijn kleine vriend was al zeer actief, terwijl hij nog in zijn dagdagelijkse verpakking zat.
    Dan het noodzakelijke wasje, en ze plaagde me door eventjes ijskoud water te gebruiken,terwijl ze er zelf moest om lachen :teuflisch
    Ondertussen mocht ik echt overal lekker aanzitten, die stevig vooruitstekende borsten, mmmm, ik beleef het precies opnieuw. Normaal ben ik tegen alle siliconeachtige dingen, maar deze 2 "dames", o la la, die mogen er echt wel zijn.
    Uiteindelijk toch op haar bed beland, onder zachte dwang van haar, al pijpend (met condoom natuurlijk) duwde ze me op bed, en nam zo plaats dat ik overal bij kon. Dan pijpt ze je lekker verder onder zacht gekreun van haar, helemaal niet overdreven of storend. Het pijpen was heerlijk, en ze behoudt stevig de controle, speelt in op je reacties, stopt soms, om hem daarna heel diep in haar mondje te nemen.
    Op het moment dat ze merkte dat ik letterlijk op springen stond, haar in doggystijl genomen, en ik benadruk het nog maar een keertje, wat een zalig kontje, daar kon witchmaster zichzelf niet meer onder controle houden, en het rubbertje was dan ook zeer vlug gevuld.
    Nadien heeft Tania me gewassen, en nog een praatje gemaakt,op bed, ongedwongen, rustig, niet op de klok kijkend.
    Daarna boven afscheid genomen met een kus (op de wang) en ik haar gevolgd naar beneden (weer profiterend van het heerlijk zicht op haar achterwerk).
    Kortom, een dame die een bezoek meer dan waard is, en op deze manier aan klantenbinding doet.
    Voor herhaling vatbaar. Tanai ziet me zeker een keertje terug.

    witchmaster - de daad is het verleden, het teken ervan blijft

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard voor Tania

    Je bent rank als een palm,
    je borsten zijn de dadeltrossen.
    Ik dacht: "In die palm wil ik wel klimmen."
    Met beide handen zijn zoete vruchten plukken.
    Mijn roosje, laten we naar buiten gaan
    en heerlijk tussen de bloemen liggen.
    Wij zullen de boomgaarden ingaan,
    dan kunnen we zien hoe de wijnstok uitbot
    en hoe de bloesem opengaat, de granaatappel bloeit.
    Daar zal ik je mijn liefde geven.
    Al mijn vruchten, mijn liefste heb ik voor jou bewaard,
    wel honderdduizend zomers lang.
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Ausrufezeichen Tania is TINA geworden

    Tania heeft op haar naambordje voor het venster al een tijdje de naam TINA vermeld i.p.v. Tania. We kunnen maar best rekening houden met de voorkeur van de dame denk ik, zij zal daar wel een reden voor hebben!

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Tina wel degelijk op SS 05/4 en NIET SS 05/3 !

    Ik wil geen "azijnpisser" zijn, doch ik bemerk dat Tina hier nog verkeerdelijk op SS 05/3 staat i.p.v. SS 05/4.

    Dus laat ons haar maar best verplaatsen naar SS 05/4; Rplover kan dit bevestigen.

    wico

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Tina naar het archief !

    Tina is al een tijdje niet meer te bespeuren in skw; bovendien stond haar raam te huur vorige week, dus kunnen we haar best naar het archief verplaatsen.


    wico

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

  Diamond 468*60