Gister Emmily bezocht in Moulin Rouge kamer 1. Een mooie Dominicaanse jonge meid met een prachtig lichaam en een stralende glimlach.
Gister Emmily bezocht in Moulin Rouge kamer 1. Een mooie Dominicaanse jonge meid met een prachtig lichaam en een stralende glimlach.
firm (15 februari 2025),Gerardkaaskop (14 februari 2025),mechelen (17 februari 2025)
Mooi om te horen hoor, vertel eens wat meer ? wat heb je betaald? welke service kreeg je daarvoor?
firm (15 februari 2025),Gerardkaaskop (14 februari 2025)
Emalie (Dominicaanse)Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed) Haarkleur : Rood Haarlengte : Lang Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en) Piercing : Nee Lichaamsdeel : Cup-maat : E Siliconen : Onbekend Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar : Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten Service : NMC, PMC, Deepthroat, Aftrekken, Vingeren Extra info :
firm (26 februari 2025),fr_loper (22 februari 2025),Gerardkaaskop (22 februari 2025),mentholbear (22 februari 2025),schoolmeester (22 februari 2025)
Voordat ik gecorrigeert word op punten komma's en schrijfvouten... sorry hiervoor.
Deze dame bezocht.
Ze zou net beginnen en was bezig met haar kamer te dweilen en het stoepje schoonmaken,
Ik kwam in een klein gesprekje met haar en dit voelde goed.
Helaas zoende ze niet, waardoor ik begin te twijfelen, ze gaf wel veel liefde voegde zij daaraan toe.
Hierop naar buiten gelopen en onder weg naar... besloten terug te gaan,
weer terug in MR, helaas is iemand mij net voor en nu weet ik het ff niet meer.
Een poosje rondgedwaald en Paula (Walhalla) ook gevraagd, ik bleef twijfelen over Emalie (Hier is vast een schrijffout in de naam).
De gordijnen bleven zeker een halfuurtje gesloten waarvan ik dan weer denk ze doet lekker rustig aan"
(Ik zie regelmatig bij dames die op mijn wishlist staan dat de gordijnen maar kort gesloten zijn en dat doet mij dan weer besluiten om daar niet binnen te gaan.)
Gordijnen gingen open en ik ben snel richting haar raam gelopen en gevraagd om binnen te mogen komen,
aldus naar binnen gegaan geld neergelegd op een tafeltje.
Het spel kan beginnen.
Ze was gekleed in een peignoir waarbij haar lichaamsvormen al aardig werden vertoond.
Bij het uitkleden assisteerde ze mij, hierna het wasje van handen en edele delen.
Kleedstuk van haar ook verwijderd en zag ik dat haar lichaamsvormen mooier waren dan ik had geschat/gedacht.
Het voorspel beetje dansen twerken knuffelen omhelzen (hier vergeet ik perongeluk de ,,) .
Het bed opgezocht, genilifikst en verschillende standjes wat niet echt lukte (dit lag 100% aan mij),
ze deed zo haar best door standjes te doen zodat ik toch maximaal kon penetreren,
wow standjes die ik nog in geen enkel boekje ben tegen gekomen.
Het spel afgemaakt met een handjob.
Bij het hele spel totaal geen tijdsdruk gevoel, ook een stukje naspel met knuffelen en zo,
Voor het paspoortje is leeftijd en cupmaat geschat en dat doe ik niet altijd even goed, het haar lijkt mij overduidelijk een pruik.
Ze gaat over een paar dagen richting haar ouderlijk huis om zich door pa en ma te laten vertroetelen.
Ze denkt om met aantal maanden (2 a 3) weer terug te komen.
greez Jope
6Bak (22 februari 2025),firm (22 februari 2025),Gerardkaaskop (22 februari 2025),mentholbear (22 februari 2025),Moontanner (22 februari 2025),TinyTim (22 februari 2025)
Was dit gister Jope?
Dan was ik je voor, heb er geen spijt van
Emelie is een schat van een jonge dame.
Herhaling's gevaar zeer groot.
firm (22 februari 2025),fr_loper (22 februari 2025),Gerardkaaskop (22 februari 2025),jope (23 februari 2025)
6Bak (22 februari 2025),fr_loper (22 februari 2025),Gerardkaaskop (22 februari 2025),jope (23 februari 2025)
Trouwens er was al een topic van deze dame. https://www.ijsberenforum.com/forum/...Moulin-Rouge-1.
6Bak (24 februari 2025),Gerardkaaskop (24 februari 2025),jope (24 februari 2025)