-
9 februari 2025, 23:37
Alisia (Roemeense)
Alisia (Roemeense) |
Leeftijd |
: |
21 jaar |
Taal |
Duits (matig) |
Haarkleur |
Zwart |
Haarlengte |
Lang |
Lengte |
1.50 m - 1.55 m |
Postuur |
Stevig |
Tatoeage |
Ja |
Lichaamsdeel |
Arm, Been, Borst(en), Hand, Nek, Rug, Schouder(blad), Zij |
Piercing |
Ja |
Lichaamsdeel |
Navel, Tong |
Cup-maat |
B |
Siliconen |
Nee |
Kleur ogen |
Bruin |
Herhalingsgevaar |
 |
Prijs |
75 euro |
Tijdsduur |
45 minuten |
Service |
NMC, PMC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren |
Extra info |
Sinds een kleine 2 weken in Saunaclub Venus |
-
Onderstaande 3 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:
mechelen (17 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),WANDELAAR5 (10 februari 2025)
-
9 februari 2025, 23:54
Mijn aandacht werd getrokken door een niet al te lange kleine stevige dame met zwart haar, eigenlijk de vreemde een in de bijt in Venus, waar slank tot normaal de standaard is. Ze stelde zichzelf voor als Alisia, het inleidende gesprek, bood voldoende perspectief om een kamer bezet te gaan houden.
Op de kamer na het ontdoen van de kledij (het was zondag), kwam er tevoorschijn wat ik had verwacht: het type buurmeisje met wat meer vlees op de botten.
Op het lichaam diverse tattoo's, teksten, data, en plaatjes, elk met een eigen betekenis.
De dienstverlening werd naar wens uitgevoerd, bij sommige dingen zag je haar onervarenheid, maar daar liet ze zich graag in sturen om het naar je zin te maken. De klok werd goed nageleefd met waarschuwingen voor een langer verblijf dan 30 minuten. Als aanvulling bestaat er dus een 45 minuten tarief, voor een evenredige prijs, prima zet lijkt mij.
Alisia krijgt van mij een stempel goedgekeurd op haar stevige billen.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
-
Onderstaande 7 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:
CVARIA (11 februari 2025),Hansieboi (18 februari 2025),JonnyFontane (10 februari 2025),Liefje (10 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),rmjhexe (10 februari 2025),WANDELAAR5 (10 februari 2025)
Regels voor berichten