Lisa (Dominicaanse)Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed) Spaans (goed) Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand, Zij Piercing : Nee Lichaamsdeel : N.V.T. Cup-maat : B Siliconen : Nee Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar : Prijs : 50 euro Tijdsduur : 10 minuten Service : NMC, PMC Extra info :
Deze voor mij onbekende dame bezocht, is een vrolijke dame aan de deur, dame heeft een normaal postuur, nadat we ons beiden van onze kleren hadden verlost, krijg ik een korte PMC, waarna ze aankondigde dat ik 1 standje kon kiezen, wat bij mij al de alarmbellen deed afgaan, na 4 à 5 minuten miss, waar ik al voelde dat ik niet ging komen, maar gemeld dat ik niet ging komen en of ze het kon afmaken met een handjob, waarop de dame het condoom verwijderde en haar handen ging wassen bij de wasbak, mij op het bed achterlatend. Nadat ze klaar was met handen wassen, melde ze dat een handjob wel kon, als ik nog even 40 euro ging betalen, haar gemeld, dat de 20 minuten nog niet voorbij waren, volgens haar wel, na wat discussie, kleren maar weer aan gedaan. De eerste keer voor mij in Leeuwarden een TMM.