Beste mensen,
Is er wat te doen over de grens bij Doetinchem, en zo ja wat is aan te bevelen?
Beste mensen,
Is er wat te doen over de grens bij Doetinchem, en zo ja wat is aan te bevelen?
Venus Hamminkeln.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Perry, zoals zo vaak was het wellicht makkelijker geweest als je iets beter had beschreven wat je zoekt. Nu blijft het gissen.......In het kort, zonder waardeoordeel;
Elten - Casa Rossa (meer een prive huis)
Hamminkeln - Venus
Bocholt - Massage Yan
Dorsten - Luxe Inn
Een uurtje is ook maar een uur...
Kijk eens op ladies.de
genoeg te vinden van Wesel t/m Gronau
snel te bereiken vanaf Doetinchem
Perry74, niet alles vragen, gewoon lekker zelf op onderzoek gaan.
Ik neem tenminste aan dat U volwassen bent en geen begeleiding nodig heeft.
Haradamannetje (23 januari 2025),Jan Verplancke (23 januari 2025),Peterpanzer (23 januari 2025)
Perry,
Ik snap dat je wellicht niet veel details wilt prijsgeven. Maar hoe zit het met mobiliteit? Eigen vervoer of OV? Dat speelt ook een rol....
Luxe-Inn en Venus zijn saunaclubs. Daar betaal je entree en ben je eigenlijk langer. Voor ervaringen en het hele gebeuren verwijs ik graag naar de relevante onderwerpen. Casa Rosso is een soort club. Erin en eruit. Voor ervargingen kun je ook op andere sites kijken.
Hoe ver kun je Duitsland in? Uitzonderingen daargelaten is er niet echt een 'scene' tussen de grens en Oberhausen. Vanaf Oberhausen rol je echt het redlight gebeuren in qua ramen en huisjes. Durf ook ff, ergens hier op het forum, het topic over Nordhorn te lezen.
Daarnaast geef je aan specifiek naar Duitsland te willen. In Apeldoorn en Arnhem zit links en rechts ook nog een 'huisje'.
Vragen staat idd vrij, maar de vraag juist formuleren maakt het makkelijker en veel info is er al.
Een uurtje is ook maar een uur...
WANDELAAR5 (23 januari 2025)
Ok ik heb eigen vervoer en ik ben daar dan tot 22.30 ongeveer en dan rij weg in Doetinchem. ik woon in het zuiden dus kan via de grens naar huis rijden of via Apeldoorn/Arnhem en het gaat voor morgen voor even in en uit zomaar gezegd dus wil geen teleurstelling hebben dan. Ben dan wel benieuwd naar de huisjes in Apeldoorn en Arnhem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kijk bij wandelen in Nederland onder topic Overijssel/Gelderland.
Hier vind je de privehuizen, o.a. Huize Fleur aan de Kweekweg in Apeldoorn.
uurtje (23 januari 2025),WANDELAAR5 (23 januari 2025)
In Apeldoorn heb je ook nog prive 2000 aan de Asselsestraat.
Enige nadeel, bij het pand zelf kan je niet parkeren.
Zover ik weet zit er in Arnhem geen privehuis meer.
De laatste die nog open was: Camillia aan de Sonsbeeksingel.
Groet, schoolmeester.
uurtje (23 januari 2025),WANDELAAR5 (23 januari 2025)
Never argue with a fool, people might not know the differnce
WANDELAAR5 (23 januari 2025)
Voor alle duidelijkheid: Escape zit aan de Roerstraat 17a achter de gemeentewerf (EBU) op het industrieterrein.
Laatst gewijzigd door schoolmeester; 23 januari 2025 om 16:59