Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 115
  1. #51
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    ja jansen het is optisch allemaal niet alles op Bakeland en ook de service is er anders dan in de BRD.

    Maar op nr16 kun je bij Maureen (zwarte dvp) wel een prostaatmassage krijgen, dat is gezond voor mannen boven een bepaalde leeftijd.

  2. #52
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    ja jansen het is optisch allemaal niet alles op Bakeland en ook de service is er anders dan in de BRD.

    Maar op nr16 kun je bij Maureen (zwarte dvp) wel een prostaatmassage krijgen, dat is gezond voor mannen boven een bepaalde leeftijd.
    haha ik zal eens gaan kijken of ze er een beetje uitziet.

  3. #53
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Last Online
    19 januari 2014 @ 20:02
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Hoe is de situatie overdag op het Eindhoven Baekelandplein, ik wil namelijk eens voor het eerst op een mooie vrije dag langs gaan, wat is de beste tijd en dag om langs te komen, mijn voorkeur gaat niet uit naar Dikke negerinnen of natte Moekes uit Suriname en omstreken, maar meer het blonde slanke spul uit de Caucasus,Polen,Bulgarije,etc
    ieder zijn ding natuurlijk en dat Respecteer ik, ik geef alleen mijn voorkeur maar aan !.

  4. #54
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Vakantie is voorbij en alle stoeltjes vanavond laat bezet. Nu ook wat mooiere dames en 100% nl bordjes.

  5. #55
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    De een z'n dood.... Helaas is Zandpad dicht maar nu zie je toch wel wat mooie dames uit Utrecht in Eindhoven verschijnen. Het is wat mij betreft de moeite waard!

  6. #56
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Gisteravond had ik geen zin om naar BRD te rijden voor een raamwipje.

    Van een paar weken geleden herinnerde ik me nog dat er een dame op 22 zat met mooi lang zwart haar waarbij ik het wel eens wou proberen.
    Op een ander nederlands forum waar ik geen account heb en waar ik de waarderingen bij geschreven ervaringen om meerdere redenen met een flinke schep zout neem, stonden er recente zeer lovende verhalen over de dame van nr 22.

    1+1 = 2 denk je dan, fris gewassen en geschoren linea recta naar haar raampje gelopen waar zij en haar collega op de uitkijk zaten.

    Ze bleek Simona te heten en uit Slowakije te komen.

    Ze heeft prachtig lang zwart haar, en dat is wel een lekker gevoel als dat over je lichaam waait.
    Maar de PMC was niet echt vermeldenswaardig. Hoewel volgens inmiddels gelezen forumberichten anfassen wel mogelijk, straalde haar lichaamstaal uit daar weinig zin in te hebben, nou dan heb ik daar ook geen zin in.
    Ze vroeg me 'welk standje ik lekker vond'. Uh oh... 1 standje? Een paar stellungswechsels verwacht ik altijd wel.
    Cowgirltje gedaan en daarna een doggy. Vermoedelijk niet eens subpar service voor nederlandse raambegrippen.
    Ze maakte obligate kreungeluidjes maar ik weet nog niet of zij of ik zich nou het hardst verveelde.

    Inmiddels had ik wel door dat ik weer eens de verkeerde had en het bij haar huisgenootje had moeten proberen. (de dame van de lovende recensies: Anna uit Polen)
    Tijdens het neuken bedacht ik me hoe de vork in de steel te steken als ik daar aansluitend mee naar boven ging.
    De overigens verder nooit bij dvps vermelde angle een monogame dvp-relatie in eigen stad te zoeken,
    (alleen geldig voor 040 of het pleintje dan heh ) leek voor vandaag niet meer bruikbaar.

    En nog eens terug naar de Bakeland komen met kans op de zoveelste sof is ook geen aantrekkelijk vooruitzicht.

    Op een kwartiertje getimed heb ik mezelf gedwongen de trekker over te halen, anders waren we nou nog aan de gang.

    Nauwelijks een aardig woordje achteraf en ook zeker geen kusje. Buuv was inmiddels aan de gang en mijn eerdere overpeinzingen tevergeefs.

    Ik probeer het nog 1 keer op Bakeland. U hoort er nader van.
    Tot vanavond.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 september 2013),Jansen ( 1 september 2013)

  8. #57
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Hallelujah! Binga banga bango! De aanhouder wint!

    Weer naar de Bakeland gegaan op zoek naar een redelijke wip in eigen stad, met bijna de laatste hoop gevestigd op Poolse Anna
    (Mod kun je daar een linkje van maken aub, bericht vanaf telefoontje)

    Weer netjes gewassen en geschoren en hop naar huis 22.
    Buuv Simona zag me al aankomen en kwam de deur open doen. Heel aardig maar hoe kom je erbij dat na een fiasco zoals gisteren een klant terugkomt?

    inmiddels had ik oogcontact gemaakt met Anna en haar gebaard dat ik voor haar kwam.
    dameswissel in de deuropening en hop naar boven.

    En o wat een mooie dame!

    Daar was enige uitleg wel gewenst. Toen heb ik haar verteld dat ik de vorige dag abusievelijk bij buuv was binnengelopen, internet misverstand. Een gewone wip prima was maar dat ik graag enige reden wou hebben om nog terug te komen. Op de vraag naar wensen aangegeven dat zoenen, beffen en pzc eigenlijk wel minstens aanwezig mochten zijn.

    Ze kent Duitse service en daar kon ze wel in mee komen. Ze was al een beetje bang voor anaal (?) en voor de inhoud van mijn tasje haha.
    Pik nog maar eens wassen en bedtijd in dat veel te kleine kamertje.
    De opening bestond uit lafjes zoenen zonder tong, geeft ook niet, en ze stelde de 69 voor.

    Een warming-up voor haar leek mij meer op zijn plaats en ik ben via haar tietjes (tepels niet heel responsive) afgedaald naar haar punica oase.

    De befbeurt langzaam opgebouwd, en zoetjesaan heel voorzichtigjes met de handen gewerkt en 1 vingertje erin.
    Ze liet het zich niet alleen welgevallen, maar genoot er ook van en ik heb haar heerlijk klaargelikt. Geen fake, dat kun je zien ruiken en proeven. Ze smaakte trouwens prima.

    Dan was het even knuffelen en tijd voor pzc. Het pijpen, de cowgirl en doggy, wat is het toch altijd een feestje als ze dat lange haar over hun rug uitgespreid hebben hangen, waren goed.
    De tijd was ik even kwijt maar ik ben maar gestopt omdat we geen verlenging hadden afgesproken en ik dacht dat de standaard tijd wel ongeveer om moest zijn.

    Toen heeft ze ook aangegeven dat de standaard 20 minuten 50 euro is. Nou dat is veel te kort en daar komen we een volgende keer wel uit.

    Dan kan ze zoetjesaan ook kennis maken met de inhoud van mijn tasje hahaha.
    Resumé mooie lieve dame met bijna Duitse service. Dat scheelt een eind rijden voor de doordeweekse wipjes.
    herhalingsgevaar: tot morgen!

  9. Onderstaande 3 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 september 2013),Bluebear ( 1 september 2013),Jansen ( 1 september 2013)

  10. #58
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren avond ook nog even daar doorheen gelopen en zag toch wel enkele dames waar ik het mee zou kunnen.
    heb niet naar de huisnummers gekeken naar bij het binnen lopen van het plein zaten in 3 huizen toch wel aardige dames die Jansen ook binnen wilde, het was het eerste huis rechts en ook vlak daarnaast.
    misschien moeten we hier eens een plattegrondje plaatsen net als in Antwerpen.

  11. #59
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Nou Jansen dat zou toch mooi zijn als er in kaart is gebracht waar der fatsoenlijke zitten want het is een mijnenveld en de berichtgeving over raamservice vind ik vaak onbetrouwbaar of de bij de ervaring vermelde beoordeling alleen vanuit raamoptiek geschreven.
    'Uitstekend' bij nederlandse ramen lijkt me 'matig' en beter in duitse clubs.

    Nou hoeft het ook niet altijd kaviaar en champagne te zijn.

    Even nadenken of ik Anna van vanavond nou de exclusieve verkooprechten voor het Bakeland pleintje heb gegund of niet, anders offer ik me nog wel een keer op.

  12. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 1 september 2013)

  13. #60
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    @jansen: er zijn op andere fora wel kaartjes beschikbaar al wisselen veel dames redelijk vaak. Blijft toch een prima plek voor een snelle wip nu ik door zakelijke drukte minder tijd heb om naar Duitsland te rijden.

  14. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    @jansen: er zijn op andere fora wel kaartjes beschikbaar al wisselen veel dames redelijk vaak. Blijft toch een prima plek voor een snelle wip nu ik door zakelijke drukte minder tijd heb om naar Duitsland te rijden.
    Plaats hier een kaartje van het Baekenlandplein of vraag Big30 dit voor je te doen.

  15. #62
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was vorige week in de buurt van Eindhoven en kon het niet laten het pleintje te bezoeken. Opvallend veel bordjes 'NL' achter de ramen. Ik koos voor Bibi, had daar al veel over gelezen en wilde hij pijpkunsten zelf ook wel eens ervaren: een prima ervaring werd het. Ze zit op nr. 5 en ik kan haar van harte aanraden.

  16. #63
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

  17. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (10 april 2014)

  18. #64
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Deze week even stoom af (laten) blazen op 't pleintje. Vanaf januari meer tijd om ook weer eens naar onze Oosterburen te gaan maar dit plein is geen straf. Gekozen voor de donkere Maureen op ik meen 16. Klein poppetje met mooie borsten. Vooraf wassen aan de wastafel, allemaal erg netjes en de blowjob die ze me gaf was heerlijk.

  19. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (10 april 2014)

  20. #65
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Weinig actie op dit gedeelte van het forum maar omdat ik in de buurt woon blijft 't pleintje een prima plek voor een snelle wip of blowjob. Ik moet zeggen dat, nu ik een paar keer naar een Duitse club geweest ben, ik dat prefereer, maar je moet er dan wel ff tijd voor maken. Ik ging dit keer op herhaling bij Alissa op nr. 9. Was er al een keer eerder bijgeweest en als je valt op latina's met een grote kont en borsten dan is dit je dame. Ik ben wel een latinafan Zoals zo vaak koos ik voor orale werk en dat doet ze prima. Jammer dat communicatie moeizaam gaat.

  21. Onderstaande 2 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (10 april 2014),Jansen (10 april 2014)

  22. #66
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was gisteren weer eens in de buurt en heb 't pleintje opgezocht. De reacties van de afgelopen tijd gelezen hebbende én ivm liefhebberij voor latina's stond Naomi op mijn verlanglijstje (op nummer 1 naast Mila, naambordje in raam). Het viel me op dat het aantal latina's aardig is toegenomen want op 2 en 3 zaten ook latinadames die er goed uitzagen. Enfin, mijn keuze na een rondje dus snel gemaakt. Ik was er later op de middag en door de stand van de zon kun je dan niet helemaal goed naar binnen kijken. Ik kon haar dus nier helemaal goed beoordelen maar toen ze de deur opendeed was ik verkocht, wat een plaatje!
    Afgesproken pijpen en beffen voor 50,-. Vooraf wassen, dat deed zij ook dus hygiëne prima in orde. Ik had zin dus was snel op sterkte dus cd erom en gelijk in standje 69. Een beetje meer foreplay had wel gemogen. Ze begon erg voortvarend en ik heb haar af moeten remmen om niet gelijk klaar te komen. Heb haar dus op haar rug gelegd en ben haar lekker gaan verwennen en daar genoot ze van. Ze kwam helaas niet spuitend klaar zoals op ander forum beschreven is maar maakte wel complimentjes over mijn befkunsten, die steek ik in mijn zak ;-) . Daarna weer vrolijk in standje 69 verder en zo heeft ze me ook klaargepijpt. Conclusie: vrolijke, mooie meid. Tempo mag iets langzamer maar dat weet ik voor een volgende keer want herhalingsgevaar is groot....

  23. Onderstaande 3 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 5 september 2014),Megaboob (29 april 2014),Wijze grijze (29 april 2014)

  24. #67
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:29
    Berichten
    69
    Discussies
    11
    Thanks
    11
    Thanked
    54 in 24 posts

    Standaard

    Goede sessie en voor herhaling vatbaar. Was een tijdje in Thailand geweest en bij terugkomst herkende ze me en vroeg waar ik uitgehangen had haha.
    Baekelandplein 10, Irina (Roemeense)

    Lang zwart haar en een mooie B cup erg vriendelijke meid.

  25. Onderstaande leden hebben clubber86 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 5 september 2014)

  26. #68
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik heb de latina's vanmiddag ook gezien en de linkse dichtst bij de voordeur op nummer 1 vond ik wel de meest vriendelijkste lach hebben.
    Beetje volslank maar dat hoort ook bij deze dames.
    Toch heb ik gekozen voor huisnummer 23 ook de linkse dame als je naar binnen kijkt
    Bulgaars 25 jaar Maria mooi en lekker bruin getint meisje van de zon en goddelijk figuur.

  27. #69
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Maria : Bulgaars
    Figuur : goddelijk mooi slank en lekkere billen
    Borsten : cup B /C siliconen
    Lengte : 165 cm mooie lange benen
    Haren : lang zwart
    Uiterlijk : mooi gezicht

    Service : PMC ,NMC diverse standjes,handmassage en zelf bevrediging met haar vingers in haar klit.
    In de doggy en lepeltje geweldig die billen dan voor je. Ben denk ik 25 minuten binnen geweest E.50,-

    Eigenlijk had ik naar YY willen rijden om daar mijn Louana te pakken die sinds Donderdag terug is,maar omdat ik vrijdag al naar VV was
    Geweest en nog even binnen gewipt bij PHG had ik geen zin om weer een stuk te rijden voor 1 wip.

    Dus mijn Ducati gepakt die pas 3x buiten is geweest dit jaar en een rondje gereden in Eindhoven rondweg A67 en A2 en via Airport naar het Baekenlandplein gereden.
    Ik dacht gewoon even kijken en met een ijsje op weer verder toeren.
    Nadat ik de motor geplaatst had naast de blinde muur en met mijn helm in de hand rondje gelopen tegen de klok in dus van 24 naar 1
    Meteen zag ik haar zitten en dacht Nou als er niks beter meer zit dan geen ijsje vandaag.
    En ja hoor na 1 rondje meteen naar binnen en gedaan wat boven beschreven is bij service.
    Maria werkt iedere dag vanaf de middag en heeft nooit in een sauna club gewerkt.

    Herhalinggevaar : ja zeker al vanwege ze 5 minuten van mijn huis zit.

    Louana wacht nog maar enkele dagen die ga ik zeker nemen van de week in YY maar ben niet radeloos zoals jullie zien.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 september 2014),Bluebear ( 7 september 2014),Megaboob ( 7 september 2014)

  29. #70
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisterenmiddag toch nog even langs het pleintje gereden en me vermaakt met een voor mij nieuwe Bulgaarse ? ze zat op de plaats van een ander Bulgaars meisje en vertelde dat ze nog geen vast raam had.
    Haar werknaam was Carla 21 jaar en ervaring in Bulgarije langs de doorgaande weg maar door een vriendinnetje hier naar toe gehaald.
    Ze sprak een beetje Duits
    Lengte 165 cm
    Haren lang zwart
    Benen en billen mooi gevormd
    Gezicht wel een knap koppie.
    Borsten cup B echt

    Service 20 minuten ,PMC NMC diverse standjes en werd lekker nat.
    Nadeel ze had wat problemen met het condoom omdoen dus veel ervaring had ze dacht ik toch niet vooral toen ik vroeg om doggy ? ik had het idee dat de het raam open wou doen en zou gaan blaffen maar toen ik haar omdraaide en op het slappe matras haar op de knieen zette had ze wel door dat ik haar zo zou prikken met de mooie billen naar me toe.
    Jammer dat deze matrassen door die dikke negerinnen helemaal zijn doorgezakt en niet vernieuwd worden.
    Leuke meid weet nog niet waar ze komt te zitten ( nu was het als je het pleintje oprijd meteen rechts af gaan en de eerste deur met rechtse stoel.)

  30. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (10 november 2014),Sjeufke (12 november 2014)

  31. #71
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vannacht rond 03.30 kwam ik met de auto langs het Baekenlandplein en het was natuurlijk rustig.
    Geen enkele man liep daar verloren rond.
    Ik had mijn muts op en kraag goed omhoog dus zag er lekker onherkenbaar uit.
    2 ramen zaten nog enkele negerinnen die bijna de ruit er uit sloegen om me binnen te krijgen,
    maar voor 1 raam zat nog een meisje in het begin van het plein rechterkant 2e raam.
    Ze kwam me bekend voor en ik dacht haar uit Duitsland te kennen,dus deed mijn kraag wat omlaag en mijn muts af toen ik weer terug liep en stopte.
    Ze lachte en liep naar de gang waar ze meteen de voordeur open deed.
    Ik vroeg kennen wij elkaar waarop zei antwoordde dat ze ongeveer 3 maanden geleden daar ook even een week gewerkt had en dacht dat ik toen bij haar al was geweest.
    Ik stond in de gang en vanwege de kou deed ze deur dicht en wachtte wat ik wou, ik vroeg kan jij dan zoveel gezichten onthouden waarop ze lachte en zij nee maar ik ben net terug uit Bulgarije en toen jij kwam heb ik ook maar enkele dagen gewerkt samen met een vriendin waarbij ik daarvoor dit werk niet gedaan heb.
    We gingen naar boven en ze vertelde dat ze nog geen slaapplaats had en dus ook hier bleef slapen en hoopte omdat ze nu wat langer zou blijven ook een appartement kon krijgen in de omgeving.
    Ik vroeg waarom ze nog zo laat hier voor het raam zat en ze antwoordde dat ze nu 2 dagen terug was en nog bijna niet veel had verdient vanwege de slechte tijd en de regen en kou.
    En omdat ze toch hier moest blijven was dit een mogelijkheid om dan juist nog een enkele klant te vangen omdat er nu niet veel concurrentie zat.
    Naar bed gaan dat vond ze niet prettig omdat de nacht ervoor ook veel herrie was geweest door enkele dronken lieden die het stoer vinden om dan met veel herrie tegen de ramen en luiken aan te bonken terwijl het gesloten is maar een rood nachtlampje brand.

    Ik zei nou zeg het maar wat zit in je pakket en wist weer dat ik met haar de doggy bijna voor het raam heb uitgevoerd haha.
    Toen ik dit vertelde wist zei het ook. Haha
    Ze zei je kan wat langer blijven voor E.100,- en dan kan je doen wat je wilt maar geen anaal.
    Nou ik zei dan begin maar met je te wassen dan doe ik dat ook en gaan we voor beffen,PZC NMC beetje kussen en diverse standjes met doggy maar dan staand tegen de spiegel en niet voor het raam. Haha

    We hebben heerlijk eerst tegen elkaar gelegen waarbij ik haar clitoris wat opwarmde en zei mijn kleine Paultje wat groter kreeg.
    Ja ik had zeker enkele weken geen sex gehad dus dat verliep goed.
    Na een bef sessie waarbij ze niet tegen kon houden dat haar spieren en lichaam daarop reageerde liep het vocht met enkele druppels die glinsterde uit haar vagina naar haar kruis.
    Ze ging me een PZC geven waarop ik toch niet goed op reageerde hij werd niet echt stijf maar het was lekker zeker toen ze mijn ballen ging likken en met een vinger mijn sterretje betaste zonder naar binnen te gaan wat voor mij niet hoeft en het lekker vind om wel te betasten maar dan wel buiten blijven.
    Het was inmiddels al een half uurtje dat we binnen waren en vroeg haar om een pauze wat ze niet erg vond omdat ze ook antwoorde dat ze na mij toch wou gaan slapen we lagen in elkaar gestrengeld en kuste elkaar waarbij ik met mijn handen haar mooie niet grote borsten masseerde en weer haar poes vond die wel weer een reactie gaf.
    Ze keek me aan met haar bruine ogen en ik beet haar in haar neus, ze heeft mooie neusvleugels dus Jansen kan dit wel waarderen.
    Met haar benen reed ze tegen mijn lul aan die ook reageerde en ik zat met mijn stijve boven tegen haar klit te rijden waarbij ze wel vroeg om niet naar binnen te gaan.
    Dat doe ik toch niet dus condoom erom en lekker boven op haar en heel rustig genomen.
    Ik wou haar in een lepeltje houding nemen maar bedacht me vanwege haar mooie billen dus staand van achteren genomen met zei steunend aan de wasbak en ik op zij kijkend naar de spiegel.
    Vind je dit spannend zij ze waar ik bevestigend haar in haar nek kuste en zei haar kontje lekker naar achteren drukte.
    Ja als of het er voor gemaakt is ( zei had wel haar hakken aangedaan anders had ik moeten krom staan )
    Na dit standje wou ik haar wel in lepeltje nemen waarbij ik heerlijk klaar kwam en zei mee schokte en flink naar achter duwde om dit ook mee te beleven.
    Na enkele minuten verslapte mijn paal zo hevig dat hij er vanzelf uit kwam en zei meteen de condoom vast hield zodat die niet verloren ging in haar poes.
    De keukenrol kwam er aan te pas en toen ik op mijn rug lag stond ze op en vroeg of ze mocht roken,geen probleem en omdat ze het koud had trok ze een staande kast open waar ze beneden in de kast een dekbed uit trok en deze over mij en haar heen gooide en haar sigaret op rookte.
    Ik deed net of ik wou slapen en lag tegen haar zij aan,ze maakte haar peuk uit en kroop tegen mij aan waarbij we denken toch in slaap zijn gevallen en ik pas mijn ogen open deed rond 05.30 u
    Ik stond voorzichtig op terwijl ik graag wou blijven liggen maar heb anders geen verhaal als ik dan pas om 10.00 u thuis kom.
    Nu moest ik een verhaal verzinnen dat het super gezellig was in de stad en na een shoarma tent nog even wat heb na gedronken bij een collega.
    Ik kleedde me aan en zei liep met een groot badlaken om mee naar beneden waarbij ze vroeg even in de hal te wachten zodat ze het licht en de tv uit kon doen die alleen maar met reclame het nacht progamma heeft opstaan met sex reclames.
    Ze kwam meteen weer en liet me uit ik gaf haar een dikke kus op de mond en zij tot zeer binnenkort.
    Toen ze de deur wou sluiten achter me schrok ik omdat ik dacht shit betalen vergeten dus ik klopte meteen en gaf haar de E. 100,- waarbij ik een extra kus kreeg en ik met een vinger snel haar poes pakte.
    Nee zei ze jou tijd is om en lachte ga maar gauw slapen.
    Het was doodstil op het plein en de ramen waren bijna allemaal met luiken gesloten.
    Ik ben aangereden en na 10 minuten was ik thuis waarbij ik zo wakker ben dat ik eerst ben gaan schrijven en nu naar bed ga na 06.00 u
    Wat zal ik dromen haha.
    Ja dit was de Carla die ik al eerder had gehad ze was nog steeds 21 jaar met mooie ronde stevige billen en cup B.

  32. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 februari 2015),Bluebear ( 1 februari 2015),hansdordt ( 1 februari 2015),Oudebelg ( 1 februari 2015),Piet Plezier ( 1 februari 2015),rob45 ( 1 februari 2015),Wijze grijze ( 1 februari 2015)

  33. #72
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Maar Jansen 03.30??De poort gaat toch om 2uur op slot op het Baekelandplein
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  34. #73
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Maar Jansen 03.30??De poort gaat toch om 2uur op slot op het Baekelandplein
    Klopt maar dit was afgelopen nacht niet het geval en dit is wel vaker dat het of vergeten wordt of men het uitstelt als enkele dames nog bezig zijn. Het was bijna 02.30 bijna en niet wat ik schreef 3.30 u en was net voor 04.00 u weg.
    Als de poort gesloten was geweest haha ja dan was het klimmen geworden of bellen.
    Ik heb ook meegemaakt dat de controle even aanbelt om te vragen of alles ok is.

  35. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 1 februari 2015)

  36. #74
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was vrijdag weer eens op mijn favoriete pleintje en zag dat op nr. 16 nog steeds de mooie Maureen zat: een kleine donkere opdonder met prachtig grote borsten. Ze herkende me volgens mijn niet meer maar het was al weer een tijdje geleden. Net zoals ik me de vorige keer kon herinneren even wassen bij de wastafel en toen pijpen maar. Terwijl ze dit deed draaide ik een beetje met mijn kont en voor dat ik het wist zat ze met een vinger mijn anus te plagen. Lekker vroeg ze? Was inderdaad prettig en voordat ik het wist zat ze, met wat glijmiddel, met haar vinger in mijn kont. Ik zeg nog doe een beetje voorzichtig want dit ben ik niet gewend en dat deed ze ook. Ik werd hier zo opgewonden van dat ik, veels te snel, enorm lekker in het condoom ben klaargekomen. Een heerlijke ervaring rijker dus...

  37. #75
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Last Online
    12 augustus 2015 @ 23:55
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    twee maanden geleden voor het laatst het plein bezocht. Toen voldoende dames aanwezig. Lekker op bankje rondkijken, sigaretje erbij en keuze gemaakt.

  38. Onderstaande leden hebben franksjob bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 2 juni 2016)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.

Freude 468*60   Living Room 468*60