Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 115
  1. #26
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ben ik van de week na het lezen van de geile verhalen maar even met de fiets naar Baekenland gereden.

    Krijg ik op de heenweg al een waarschuwing door rijden zonder achterlicht.
    Vraagt de politie of ik nog ver moet rijden zonder licht ik zeg nee en lach en zeg nog een keer links af en dan ben ik bij de hoeren haha die vent die lacht en denkt och zal wel aan de warmte liggen.
    Ik mag verder rijden en na 2 straten ga ik de inrit in bij de ramen waar hun ook net met de auto uitkomen en ze draaien het raam open en zegt tegen mij zo je hebt nog de waarheid verteld ook haha ik zeg ik zal hier een rood lampje uitdraaien of een rode TL achter op mijn fiets hangen en stap af anders krijg ik een bekeuring van op de stoep fietsen.

    Ik kijk naar de meiden waar ik een Brasiliaanse en een bulgaarse zie zitten dus overleg even met mijn fiets ?
    Dan zie ik een hele mooie dame met super benen en borsten plaats nemen en ik loop daar nog even langs omdat ze met een laptop op schoot zit en haar gezicht wat minder zie.
    Ze kijkt op en ik denk daar gaat hij in !!

    Fiets tegen het hekwerk naast de ingang en ik naar binnen.
    E.50,- zegt ze ja dat weet ik ook al na 30 jaar hoeren bezoek toen was zei nog niet geboren.
    Ze gaat me voor en ik geil op die lekkere kont van haar die lekker zwiebert van tree naar tree.
    Boven verteld ze dat ze 26 jaar is en Agniska heet ik vertel haar dat ik Jansen heet en 43 jaar ben haha.
    Ik zeg dan ben jij Pools ( ze spreekt goed Duits ,lengte 170 cm lange zwarte haren, cupC echt en een steek kont)
    Na een PMC de doggy gedaan en haar op dat kleine kamertje bijna de vensterbak uit geduwd.

    De Ventilatie draaide en de ramen stonden open dus had niemand het gemerkt als ik haar naar buiten had gedrukt.

    Na flink gespoten te hebben zegt ze met het afdoen van de condoom Zo dat is zeker van een hele lange tijd waarop ik zeg dat klopt sinds gisteren niet meer geneukt.

    Ga ik de trap af en geef haar een kus op de wang en loop naar mijn ?? KUT............... fiets weg gejat !!
    Dus moet ik te voet of een taxi bellen
    Ik loop naar de Boschdijk en ook de friettent dicht dus alles zit tegen.

    Ik denk Big30 te bellen maar die komt alleen als we via de Lidl gaan en die is ook dicht.
    Dus een maat gebeld die me naar huis heeft gebracht ( hij zei waar kom jij vandaan ik zeg van de hoeren hij lachen en geloofd dat toch niet dus denkt dat ik uit de stad kom gelopen.)

    Kost me weer E.100,- voor een andere fiets ( kut Hoeren )

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (23 augustus 2012),Megaboob (24 augustus 2012),Pistol Pete (24 augustus 2012)

  3. #27
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren nog even terug geweest en in de zijstraten gekeken maar geen fiets meer gevonden.
    Wel de Poolse dus die heb ik weer aan mijn veter laten zuigen en binnen de vensterbank laten hobbelen.

    Zou Willy69 of Egon misschien nog een Hollandse fiets over hebben ?

  4. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Gisteren nog even terug geweest en in de zijstraten gekeken maar geen fiets meer gevonden.
    Wel de Poolse dus die heb ik weer aan mijn veter laten zuigen en binnen de vensterbank laten hobbelen.

    Zou Willy69 of Egon misschien nog een Hollandse fiets over hebben ?
    Heb hier nog wel een oud wrak voor je staan Janssen..op een oude fiets moet je het ten slotte leren.

  5. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (24 augustus 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Volgens mij heeft hij die fiets bewust laten stelen zodat hij nog heel vaak een excuus heeft om terug te keren....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (24 augustus 2012)

  8. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ga ik de trap af en geef haar een kus op de wang en loop naar mijn ?? KUT............... fiets weg gejat !!
    Dus moet ik te voet of een taxi bellen

    Kost me weer E.100,- voor een andere fiets ( kut Hoeren )
    Das nu ook toevallig Jansen, ik liep diezelfde avond toevallig daar in de buurt op weg naar huis komende van mijn wekelijkse Bijbel Studie Bijeenkomst en toen zag ik een fiets staan die niet op slot stond. Ik denk laat ik een goede daad verrichten en de fiets meenemen.

    Signalement: Witte Spartamet Fiets, opgevoerd, sportuitlaat, 2 steunwielen, oranje vlaggetje, voorzien van een fietsaanhanger met het volgende reclame opschrift "Hansen: voor al uw klus, voeg en plinten herstel werkzaamheden", in de aanhanger zag ik oa. gereedschap, 24 strekkende meter plinten, een vlaai (kersen maar bedorven) en een koelbox met 4 flesjes becks-ice (3 vol en 1 leeg).

    Mocht dit jouw fiets zijn (de naam Hansen is denk ik bewust gekozen uit incognito redenen) dan zal ik de advertentie van Marktplaats verwijderen en krijg jij als rechtmatige eigenaar de fiets weer terugbezorgd.
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 augustus 2012 om 14:14
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (24 augustus 2012),Jansen (24 augustus 2012)

  10. #31
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Nee Big30 het was een oma fiets met een kapot acterlicht en een kale band voor.
    Klopt hij was niet op slot omdat het slot kapot was en ik hem zelf al had gejat op het Hemelrijken toen ik uit de stad kwam gelopen en een filmpje wou zien in de Erotheek daar op de hoek.
    Toen ik na het filmpje naar buiten ging stond deze fiets nog binnen in de gang en hem ik hem geleend.

    Maar gaat het hier nu over fietsen en marktplaats of over het neuken van een Poolse met lekkere stevige billen die ik bijna het raam uit stoote.

    We dwalen af maar dat is ook mijn schuld (kutfiets )

  11. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisterenavond ook nog even langs geweest met de auto.
    Ik kon parkeren vlak voor het eerst huis met de neus van de auto naar dit huis toe.
    Na een rondje gelopen te hebben bleek in dat bewuste huis waar de auto stond het lekkerste wijf te zitten met MEGA tieten.
    Op het pleintje waren ongeveer 32 dames aan het werk waarvan er voor mij maar 2 lekkere met een mooi figuur bijzaten.
    Ook zat in het midden van het plein een dame met ook nog extra MEGA borsten 2x XXL en cup FF.
    Ik denk dat als zei de deur open wil doen zelf al klem komt te zitten tussen de deur en de sponing van de muur en dacht meteen aan MegaBoob.
    Ik ging terug naar de auto en het half Surinaams meisje dat mij zag instappen maakte nog een gebaar van jammer en zwaaide.
    Ik zat lekker in het donker en zag dat ze wel een mooi figuur had en gezicht maar vond haar memmen wel wat groot zei had Cup D maar omdat ze opstond en even wat ging pakken zag ik billen die speciaal voor Jansen geschapen waren kreeg ik binnen !!
    Lekker rond en stevig met een steek kontje waar Jansen haar wel in de doggy zou kunnen nemen.
    Ik twijfelde en zag haar weer gaan zitten en ze zag mijn silouet in de auto waarna ze haar benen wat spreide over de leuning en haar poes streelde over haar slip.
    Ik deed mijn lichtje aan en ik deed mijn tong langs mijn lippen waarbij zei met een vinger haar sliprand opzij deed en haar lippen streelde.
    Er kwam iemand voorbij dus was het spelletje over en ik zat met een dikke sjaak in mijn broek die ik ook al streelde.
    KUT dacht ik daar ga je weer en ik dus uitstappen en naar binnen.
    Op de trap zag ik de billen steeds een lambada beweging maken voor me dus pakte ik haar aan een enkel en ze stopte waarbij ik haar billen kuste.
    Ze lachte en zei zo jij bent erg haha.
    Boven heb ik haar de E.50,- gegeven en snel me uitgekleed waarbij zei ook snel naakt stond.
    Haar borsten zakte wat in dat is ook als je brood bakt en de ovendeur te vroeg open doet dus had ze beter haar blousevelletje aan kunnen houden.
    Maar na een PMC waarbij haar borsten over mijn benen streeld heb ik er zo af en toe ook nog mee gespeelt ze waren half vol of half leeg.
    Toen ik er hard en klaar gezogen bij lag voor de stand Doggy heb ik haar dan ook laten voelen tegen haar klets billen waar ik voor gekomen was.
    Ik sloeg lekker met mijn ballen en boven op haar met mijn buik tegen deze voortreffelijke billen.Ze deed lekker mee of het was de terugslag die vibreerde maar ik kwam lekker klaar in deze grot uit Parimaribo en was jaloers op Bouterse die dit elke dag kan doen met al deze zwarte billen om hem heen.
    Ik stapte weer in mijn broek die ook nog hard stond vanwege mijn erectie vooraf en liep de trap af en verdween in de auto weer naar mijn volgend avontuur.
    Ik ben haar naam vergeten te vragen maar dat komt omdat ik met mijn pik dacht toen ik naar binnen kwam en hij het niet kon vragen vanwege het condoom dat zijn mond snoerde.

    Het is het eerste huis links en de rechtse stoel meisje van ongeveer 23 jaar.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 september 2012),lustman ( 4 september 2012),Megaboob ( 2 september 2012)

  13. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Het is het eerste huis links en de rechtse stoel meisje van ongeveer 23 jaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De kamers bevinden zich in een U-vorm en wel aan de Noord, Oost en Zuid-zijde, je betreedt het Baekelandplein aan de Westzijde waar je ook wat parkeerplaatsen vindt (=ingang aan de Edisonstraat).

    Loop je met de klok mee dan zijn de kamers aan de Noordzijde genummerd van 1-11, aan de Oost-zijde van 12-17 en de Zuid-zijde van 18-24.
    Kan niet missen die dame te vinden, maar ze zit dus op nummer 1!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #34
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De Wraak van Frits :

    Mijnheer Frits leeft nog steeds,eerst laat hij de lift koker staan terwijl men het gebouw van Frits opblaast en nu krijgt de sloopkogel geen vat op dit beton en gaat dit nog een week extra duren.

    Ja men had het hoofdkantoor in 020 gevestigd en dit was tegen het zere been van Frits.

    Het Baekenlandplein heeft hier op een enkele km ook last van en zit momenteel vol scheuren door de dynamiet en de kogel die daar geen goed werk heeft gedaan.

    Morgen ga ik mijn sloopkogel ook weer gebruiken maar dan in Duitsland waar ook nog wat plamuur werk klaar ligt

  15. #35
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Weinig berichten over mijn favoriete pleintje, komt ook omdat ik er dichtbij woon ;-). Ideale plek voor een quicky en stoom af te blazen en voldoende mollige latina's die ongehaast tijd voor je nemen.

  16. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (14 februari 2013)

  17. #36
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    Weinig berichten over mijn favoriete pleintje, komt ook omdat ik er dichtbij woon ;-). Ideale plek voor een quicky en stoom af te blazen en voldoende mollige latina's die ongehaast tijd voor je nemen.
    Klopt zo is er voor iedereen wat wils.

  18. #37
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    Weinig berichten over mijn favoriete pleintje....
    Steek de hand in eigen boezem, veel schrijf jij ook niet, lol.

  19. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (15 februari 2013)

  20. #38
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Helemaal gelijk, ben dit forum een beetje aan het ontdekken maar zal zeker meer berichten posten!

  21. Onderstaande 2 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 februari 2013),Carlitos (15 februari 2013)

  22. #39
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Vorige week weer eens op mijn thuishonk beland. Het was er guur en ik vond dat er best veel ramen gesloten waren. Toch was de bezetting qua looks helemaal niet verkeerd. Voor wie stoom wil afblazen zc is er altijd Kristina op nr. 12, qua looks niet de mooiste maar wel erg enthousiast en dus oraal goed onderlegd. Ik koos uiteindelijk voor Alissa op nr. 19, type latina-milf, daar hou ik wel van. Lekker je hoofd begraven tussen haar enorme (echte) borsten. Gewoon lekker kwartiertje gehad.

  23. #40
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Lege ramen op Baekelandplein in Eindhoven

    EINDHOVEN - De crisis slaat ook in de prostitutie toe, maar het Baekelandplein heeft een ander probleem: geen 'dames'.

    Lege stoelen achter de ramen van het Baekelandplein duiden doorgaans op goede zaken: de dames zijn bezig. Maar nu bezorgen ze hoofdexploitant Maikel van Houtert grote zorgen: er zijn gewoon geen dames. Volgens hem zijn de helft van de ramen leeg. Dat komt, zegt hij, door een slaapverbod dat wrang genoeg volgens de rechter niet geldig is.

    "Maar in deze bedrijfstak moet je verschikkelijk oppassen, en zelfs als je in je recht staat, moet je je afvragen of het slim is dat recht ook te halen", klinkt het.
    Burgemeester Rob van Gijzel ziet de leegloop ook, maar heeft er een andere verklaring voor. "We pakken de mensenhandel flink aan, dat weten de pooiers en die durven geen zaken meer te doen in Eindhoven. Hier is de kans groot dat ze in de cel eindigen. We zitter er bovenop en dat weten ze maar al te goed."

    De gemeente houdt nauw in de gaten of de prostitutie zich verplaatst, maar "dat is zeker niet het geval." De gemeente blijft wel in overleg met de exploitanten. Volgende maand is er weer zo'n overleg.


    http://www.ed.nl/regio/eindhoven/leg...oven-1.3833291

  24. #41
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Er niet mogen blijven slapen is wel een nadeel. Had het er laatst over met een paar dames en die vonden de business case al direct een stuk minder interessant, omdat er dan allerlei kosten voor huisvesting bij komen kijken en ze 's nachts over straat moeten.

    Laatste keer dat ik er was, zaten er ongeveer 8 Oost europese dames (Hongaars en Roemeens) en wat negerinnen en latina's (dezelfde als 5 jaar geleden). De twee Roemeensen die ik lekker vind, had ik al eerder gesproken en die laten me niet binnen. Met de Hongaarse heb ik een half uur staan ouwehoeren, maar ik mocht niet binnen. Negerinnen en latina's heb ik geen zin in, dus maar ongepopt vertrokken.

  25. #42
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Er niet mogen blijven slapen is wel een nadeel. Had het er laatst over met een paar dames en die vonden de business case al direct een stuk minder interessant, omdat er dan allerlei kosten voor huisvesting bij komen kijken en ze 's nachts over straat moeten.

    Laatste keer dat ik er was, zaten er ongeveer 8 Oost europese dames (Hongaars en Roemeens) en wat negerinnen en latina's (dezelfde als 5 jaar geleden). De twee Roemeensen die ik lekker vind, had ik al eerder gesproken en die laten me niet binnen. Met de Hongaarse heb ik een half uur staan ouwehoeren, maar ik mocht niet binnen. Negerinnen en latina's heb ik geen zin in, dus maar ongepopt vertrokken.
    Waarom mag je bij de Roemeense niet naar binnen ?

  26. #43
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Waarom mag je bij de Roemeense niet naar binnen ?
    Waarschijnlijk instructies van haar vriendje... en om nu voor 50 euro tegen een pak rammel aan te lopen. Snap wel dat ze daar geen trek in heeft.

  27. #44
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    als ze een vriendje heeft en die weet dat ze dit werk doe dan is het een pooier en zal ze echt geen klappen krijgen als ze geld verdien .

    ik zie al je ben een jonge ijsbeer en moet nog veel leren je leef in een fantasie wereld . al doen sommige ervaren ijsberen ook welles

  28. #45
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    als ze een vriendje heeft en die weet dat ze dit werk doe dan is het een pooier en zal ze echt geen klappen krijgen als ze geld verdien .

    ik zie al je ben een jonge ijsbeer en moet nog veel leren je leef in een fantasie wereld . al doen sommige ervaren ijsberen ook welles
    Genoeg dames die de instructie hebben om niet te kameren met heren die bepaalde talen spreken.
    Laatst gewijzigd door Admin; 27 mei 2013 om 17:24

  29. #46
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Topic van geleuter opgeschoond.

  30. #47
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Topic van geleuter opgeschoond.
    Dan zullen we zoetjes aan weer eens beginnen:
    een impressie van een rondje Bakeland vanavond: tijden hier niet geweest, maar altijd weemoedige gevoelens als ik terugdenk aan de gouden tijden van de Watt en de Edison, cafe Guus en de Saint Tropez. En die geweldige geblondeerde Italiaanse (christa?) vooraan in de Edison. Das war einmal.

    Alles opgeruimd en sinds jaren is zijn de smethuizen uitsluitend op een afgeschermd pleintje gelokaliseerd.
    Autovrij, en echt Eindhovens: met een urinoir bij de ingang.
    Bonus: midden op het pleintje zitten twee konijnen. Vandaag echter was alleen de grijze er en was de witte vrij.
    Volgens de berichten hebben de panden onlangs een opknapbeurt gehad. Woensel-West zal toch nooit de chicste buurt van Eindhoven worden.

    Enfin, twee van de 24 panden hadden vanavond de rolluiken naar beneden, huis 1 wel bordjes maar geen dames bespeurd, in een handjevol huizen was slechts 1 plaats bezet. Grosso modo 35 plaatsen bezet.

    Veel van de dames maakten een verveelde indruk. Uitgezonderd de twee swingende mammoets op nr 13 of 14. Bellen en webcammen galore. De zwartjes tikken nog wel op het raam als je voorbij komt. Ook verhoogde animatie van de dames minuten nadat de manager is langs geweest.

    Over de heren: gemiddeld een stuk of 20 a 30 aanwezig, een aantal is net klaar met de ramadan zo stel ik me voor, groepjes Belgen en Limburgers, wat einzelganger, en een paar huurbazen/pimps die gezellig met elkaar staan te keuvelen. Eentje met loslopende hond. De heren lopen, liefst in groepjes, langs de ramen danwel hangen rond midden op het plein, op gepaste afstand van de ramen. Jong Marokkaans-achtig type gaat regelmatig na kamergangen van de dames even naar de deur of loopt een paar minuten binnen.

    Nou ben ik zelf Eindhovenaar, maar ik kan me voorstellen dat men de ambiance hier wegens te grote overzichtelijkheid/weinig ramen, de weinig aantrekkelijke dames en het klotevolk hier niet je van het vindt. Voor mij zeker geen onveilig gevoel, verre van dat, maar verre van aangenaam.

    Een eerste rondje: vooraan twee stoelen leeg, dan wat aziatisch en zwart spul, verderop Oosteuropese types maar dan optisch onder sauna of laufhausniveau, aan de kopzijde van het pleintje oa de swingende mammoets, en aan de rechterstraat blondjes op 18, 21 en 24.

    Voor mij drie opties om de zak en de knip bij leeg te schudden:

    Op #3 linkerstoel zat een thaise of chinese met groene bikini, heel erg mooi gezichtje (in de blacklight) Misschien wel het knapste gezichtje van de dames van vanavond. Hier een paar keer langs gekuierd maar ze had vooral aandacht voor de muziek en niet voor de passanten.

    Verder zag ik op #17 rechts (andere stoel leeg) een milf: blond, zonnebank-bruin en zichtbaar aardig wat kilometertjes op de teller.

    En op #22 rechts (andere stoel leeg) een Poolse (?) met lang donker haar, mooie sensuele blik, beetje babyspek rondom de heupen.

    Terwijl ik besluiteloos naar #22 neigde, gingen alle drie dames op bezet. Monty Hall!

    Na 5 minuten kwam er een meneer bij #3 naar buiten gelopen met een minder dan gelukzalige blik in zijn ogen.
    De geit was bekend en ik heb geswitched van #22 naar #17.

    Hongaarse Jessica (?) Blond 1.60m zonnebank bruin, geen tattoo's of piercings leeftijd 35-ish.
    In de deuropening voertaal Duits afgesproken, en zonder de menulijst door te nemen achter haar aan naar boven. Frank Boeijens 'Kronenburg Park' stond op, da's wel een opmerkelijke playlist die je op hebt staan dacht ik nog,... ik neem aan dat je nooit liefde hebt ghehad gha die weeereld uit... een seconde, een seconde, en vraagh niet naar de wegh, want iedereen is de wegh kwijttttt.

    We vonden het allebei een heel mooie plaat. Dat vind ik nou super, als ik ook eens een keer met een dame op dezelfde golflengte zit.
    Al bleek later dat die plaat toevallig voorbij kwam op de radio. Denk eigenlijk dat ze meer om de melodie dan om de tekst gaf.
    Ik ook natuurlijk.Thuis wacht er niemand onwetend op me.

    Met deze dame heb ik 50 tevoren afgerekend, en een aangenaam praatje gemaakt voor en tijdens het wassen van de handen en leuter.
    Duidelijk werd dat ze bekend is met Duitse service maar dat ze blij was dat dat nie de standaard is in Eindje: geen kussen of pzc.
    Wel alles schoon en goed, aldus haarzelve.
    Het moet gezegd: ze deed nog goed haar best, tittyrub en -lick was inclusief, 69 en beffen mocht ook voor +20, het bijbetalen mocht ook achteraf en dat is wel fijn anders moet je of op en neer geld uit je broek halen of de biljetten in je hand of bilnaad bij je houden, dat terzijde, paar standjes afgewerkt, slambam thankyoumam. De handjes niet eens in de richting van de honingpot gestuurd, geen zin in een tik op de vingers.
    Stop de tijd 10 a 15 minuten.

    Geen haast achteraf overigens, nog wat gekeuvel en een blik vanuit het raam op het konijn geworpen, alles heel amicaal.

    Ik denk dat de auto achter #22 heeft gezeten maar ik zal er niet snel achter komen want ik ga voor mijn verzetjes liever naar Duitsland wegens mooiere ambiance en betere service.

    En zo was het vroeger!:
    Laatst gewijzigd door Don Rudo; 10 augustus 2013 om 02:07 Reden: kees kachel

  31. Onderstaande 5 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    "de souza" (10 augustus 2013),Big30 (10 augustus 2013),Bluebear (10 augustus 2013),hansdordt (10 augustus 2013),Jack42 (10 augustus 2013)

  32. #48
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Last Online
    19 januari 2014 @ 20:02
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Weet iemand of er ook Bulgaarse dames aanwezig zijn in Eindhoven, ik ben op zoek naar ene Dida die ik altijd bezocht in Utrecht op het Zandpad, maar dat is helaas gesloten, Dida is een hele mooie dame van rond de 24 jaar met lange blonde haren
    graag uw reactie, als u ze gezien heeft in Eindhoven.

  33. #49
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik vlak voor 23:00u en na 23:30u voor je gekeken, maar haar niet gespot.

  34. #50
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisterenavond net na middernacht ook nog even rondgelopen maar het was een trieste vertoning.
    Veel dikke zwarte negerinnen en ook nog een paar dames die ook niet voor Jansen geschikt waren dus ben ik met de fiets maar verder richting huis gegaan.

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Diamond 468*60