Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Silvester

Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Discussies
    6
    Thanks
    373

Standaard Silvester

Ben eigenlijk wel uitgekeken op de feestjes en "gezellig " samen zijn met oud en nieuw.
    Vroeg me dus af aangezien het meestal komkommer tijd is van half december tot half januari in de clubs, of er beren aanwezig zijn, of zijn geweest en wat kunnen posten over de silvester party's in de diverse clubs
    Alvast bedankt !!

Last Online
    Gisteren @ 13:26
    Discussies
    70
    Thanks
    247

Standaard

Kort samengevat de tekst van de volgende club waar ik wel eens kom:

2B INFO
    LIEBE GÄSTE
    WIR SIND 31/1/2 GESCHLOSSEN
    AB DEN 3 JANUAR SIND WIR WIEDER DA FUHR EUCH.

Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard Silvester

Voor een top silverster ga je naar Globe. Normale €95 entree en dames die niet upsellen op de party maar prijs dan ook 150p30 GOSC en juist klok kijken verzekerd.

Het is wat verder en het is wat duurder maar het is een belevenis die het waard is.

https://www.pay6tipp.com/threads/sil...92/#post-18787

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer ( 2 januari 2025),mentholbear ( 6 januari 2025),WANDELAAR5 ( 1 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 1 januari 2025)

Last Online
    19 april 2025 @ 10:05
    Discussies
    2
    Thanks
    20

Standaard

Beste beren, en iedereen nog de beste wensen voor 2025.
    Gisteren op de silvesterparty van acapulco prime geweest.
    Ik dacht doe eens een keer wat anders als ieder jaar olie bollen.
    Bij aankomst rond 19.30 uur al veel autos op de parking.
    Ik dacht wordt een gezellige boel, de dame aan de receptie vertelde dat de entree 50 was en er 23 dames waren.
    Goed te doen voor een feest met oud en nieuw, bij binnenkomst meteen glaasje champagne, eerst maar eens omkleden, had toch al wat honger gekregen dus op naar het buffet, tot mijn verbazing al veel op, maar voor mij nog net genoeg. Ook zag ik dat rechts van het buffet veel op schalen lag heel veel toetjes en baklava.
    Bij binnenkomst in de bar zon 40 beren en dus 23 dames waarvan ik er al gelijk een stuk of 12 zag, rest op kamer of pauze denk ik zo.
    Zag al meteen de leuke moldaviese dame, en ook een mooie verassing uit zambia, de zekere sophia.
    Na wat gegeten te hebben en rondje sauna maar eens op de bank gaan zitten, kwam een striptease show aan, erg leuk.
    Daarna werd er een vuurspuw show gegeven met veel vuur ik dacht nog als dat maar goed gaat maar alles ging prima.
    Had na verloop van tijd wel zin gekregen en zag de vriendin van Anis op de hoek van de bar zitten, ze heeft nu een neuscorrectie laten doen, moet zeggen is iets minder mooi geworden dan voorheen, soms snap ik vrouwen niet maar het zij zo.
    Met haar heb ik steeds fijne sex, vol teasen, lekker borsten likken, heerlijk diep laten pijpen, standje 69 haar heerlijk kutje beffen, en daarna erop geklommen en verschillende standjes weer heerlij klaargekomen in dit mooie vrouwtjje uit Craiova in Roemenie. 50 euro was de schade en half uur voogemaakt.
    Daarna maar even lange pauze, eten werd steeds aangevuld met veel zoetigheid, worstjes, en. Halal vlees. En de nodige salades.
    De tombola volgde veel prijzen en ik won een powerbank en koptelefoon.
    Avond verliep verder leuk en met veel duitsers praatje gemaakt, had het idee dat ik vandaag de enigste nederlander was.
    Op het laatst van de avond zag ik een mooie dame uit zambia lopen, een zekere Sophia, komt van club Babylon vertelde ze.
    Ze had best veel klanten, ik vroeg aan een gast hoe het was met haar, alles super vertelde hij.
    Dus ik haar oook ook gevraagd, ze vertelde ze doet alles voor 50 euro, incl tongzoenen.
    Op de kamer niks teveel gezecht alles super lekker met goed pijpwerk en tongzoenen, verschillende standjes sex, en half uur volgemaakt, totaal geen klokkijkster, na de daad gezellig bij liggen kletsen en nog tongen, toppie.
    Was weer een geslaagd feestje voor totaal 150 euro leuke avond gehad en 2x sex inclusief.
    De groeten.
    piepo…

8. Onderstaande 10 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2025),Manbijtkat ( 1 januari 2025),MeesterMixer ( 2 januari 2025),mentholbear ( 6 januari 2025),Paul1968 ( 1 januari 2025),pret ( 1 januari 2025),rmjhexe ( 1 januari 2025),schoolmeester ( 1 januari 2025),swimmbux ( 7 januari 2025),WANDELAAR5 ( 1 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 12:05
    Discussies
    177
    Thanks
    3.117

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul1968 Bekijk bericht
    Ben eigenlijk wel uitgekeken op de feestjes en "gezellig " samen zijn
    Ik was dit jaar voor het eerst geheel alleen en dat is me eigenlijk best bevallen. Alleen na 12 uur even naar de buren om te wensen en een biertje te drinken. En daarna de andere buren...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

10. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 6 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 08:28
    Discussies
    297
    Thanks
    31.901

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Voor een top silverster ga je naar Globe.
    Helaas (?) nooit meegemaakt, maar toen ik er een keertje was, zag ik dat ze in hun restaurant op de 1e verdieping allemaal posters hebben opgehangen van de voorgaande jaargangen. Die zagen er wel indrukwekkend uit.

Regels voor berichten