1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Ik ook
Ascari (29 november 2024),donkeywonkey (29 november 2024),stimpy3 (30 november 2024)
Dat een vrouw altijd beschikbaar vind ik meer zorgwekkend. Ben pzc intussen normaal gaan vinden...
Bij een grote opsporingsactie gaan ze bij 15 dames langs. Dat is wel een hele grote actie… NOT.
schoolmeester (30 november 2024),Siberische tijger (30 november 2024),Ties85 (30 november 2024)
Misschien hadden ze 1000 advertenties doorgespit ofzo en waren slechts 15 verdachte situaties tegengekomen
Mooi die doortastendheid... wederom lekker selectief.
Een uurtje is ook maar een uur...
Ascari (30 november 2024),schoolmeester (30 november 2024)
Best lullig als dat team daar binnen staat en een van de dames herkent hem als klant......leg dat maar eens uit.
stimpy3 ( 1 december 2024),WANDELAAR5 (30 november 2024)
Kijk zelf maar eens op Kinky. Een groot deel van de dames staat op 7x24 uur beschikbaar en met dienstverlening die verder gaat dan PZC. Als je 1000 profielen bekijkt, dan vind je er 100den. Nee, dit is duidelijk een journalist die even makkelijk wil scoren met een sensationeel berichtje.
En dan vallen ze ook nog eens met 5 man binnen… Zo wordt een kleine actie wel groot.
mentholbear (30 november 2024),pret (30 november 2024),Siberische tijger (30 november 2024),stimpy3 ( 1 december 2024)
Van PZC wordt de mijne ook groot.
Haradamannetje (30 november 2024)
Ik dacht altijd dat PZC niet meer toegestaan was in Duitsland.
Giodude (30 november 2024)
Siberische tijger (30 november 2024)
Ascari (30 november 2024)
Pret: laat het DENKen nu maar aan anderen over
Never argue with a fool, people might not know the differnce
schoolmeester (30 november 2024)
PZC wordt in Nederland gezien als prostitutie.
Voor een president in de VS staat PZC gelijk aan likken aan een lolly.
"I did not have sex with that woman" Clinton kwam er mee weg.
Ben wel benieuwd wat de Nederlandse rechter vindt van dat excuus.
Ties85 (30 november 2024)
Ascari (30 november 2024)
Controle oké maar hoeveel slachtoffers van aanranding en verkrachting ( kunnen eventueel ook dvp zijn ) krijgen tegenwoordig na weken of maanden wachten te horen dat er geen mankracht genoeg is om hun zaak verder te onderzoeken.
En dan lees je ineens dat ze voor dit soort acties 38 mensen beschikbaar hebben, ik zeg niet dat er geheel geen controle hoeft te zijn maar denk wel dat dit voor bovengenoemde slachtoffers een beetje wrang kan zijn.
En als ze dan toch zo met controleren bezig zijn vraag ik me af hoeveel dames die illegaal/zwart werken een boete hebben gekregen? en hoeveel zonder geldige papieren het land uitgezet gaan worden.
Dat zetten ze er niet duidelijk bij en hulp gekregen klinkt alsof een aantal goudzoekers op de kosten van de belastingbetalers weer een tijdje aan de vreet gehouden gaan worden hier.
I just don't give a fuck
mentholbear (30 november 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024)
lijkt me duidelijk dat die instanties geen flauw idee hebben. Het zijn altijd van die feministen die weten hoe het heurt en nog nooit een piemel in hun reet gehad hebben..
Mn nicht runt ook zon organisatie.. Die heeft ook geen idee van dat wereldje.. Dames zijn allemaal zielige meidjes die slachtoffer zijn van boze mannen..
Ik weet er niet veel van, maar mij is ooit verteld door iemand in happy dat het tegenwoordig meer als een soort uitzendbureau werkt. De klassieke pooier die de dames misbruikt zal er vast nog wel zijn. Maar de besten met de meest uitgebreide service werken juist voor eigen geld . Als je meer dan 15k per maand verdient dan ren je een stuk harder dan iemand die een paar honderd euro maakt met standaard rotlicht service..
Als die poolse wijven vroeger kwamen die hadden hun danskaartje vol staan met afspraken 2 weken, en dan weer terug naar huis..
Laatst gewijzigd door Flipper; 30 november 2024 om 15:15
mentholbear (30 november 2024)
Als IE eerst in een poepgat heeft gezeten …..Zou ik UM als vrouw ook niet in mijn mond willen steken zonder condoom.
Bij deze is Slumme ontmaskerd als vrouw.....
Ascari (30 november 2024),mentholbear (30 november 2024),uurtje (30 november 2024)
Het lijkt wel of er ergens weer ophef geweest is vooraf ( artikel in de krant, internet of ...... )
Dan moeten ( net alsof doen ) ze resolute maatregelen nemen met een onderzoek, controle of wat dan ook,
Ik associeer dit hetzelfde als er ergens drugsoverlast is geconstateerd in een bepaald (uitgaans)gebied door een of andere persbureau of reporter.
Dan gaan ze hier ook HEEL EVEN meer controleren en hebben ze de rug weer vrij.
Alleen de buitenkant is te koop
stimpy3 ( 1 december 2024)
Een (sperma)druppel op een gloeiende plaat......
frittentitten ( 2 december 2024)
Goed lezen “schoolmeester”…..!!!
Doe ik ook mevrouw Slumme.
Typisch schoolmeestertje spelen…..
Het allemaal veel beter weten..
Altijd met het vingertje wijzen…
Kinderlijke antwoorden en uitspraken doen..
Altijd het laatste woord willen hebben..
Iedereen zijn mening opleggen..
Andere meningen niet respecteren..
Nooit met het echte bedrijfsleven in aanraking zijn geweest ..altijd maar softe denkwijzen er op na houden..
Egotripper zou een synoniem voor schoolmeestertje kunnen zijn …
Ps…1. na deze quoot geen reactie meer…want ik wil nooit het laatste woord..
Ps 2…Ik vind het heerlijk om gepijpt te worden zonder condoom,,
schoolmeester ( 1 december 2024),Tjeppah ( 1 december 2024)