Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Schippersstraat 22/1, Jill

    Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 1.55m
    Postuur/Cupmaat : zeer slank / A
    Nationaliteit/Taal : Ned-Indo / Nederlands
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : jep / door de lipjes
    Service: PMC / NMC / aftrekken zonder
    Voordelen:
    Nadelen: commercieel fake
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek: bij sommige frustratie, bij anderen dan weer hemels genot
    Dag/Avond: dagshift (woensdag is haar vrije dag)

    Heb over deze Meid wel wat tegenstrijdige berichten gelezen, de ene prijst haar de hemel in, de andere voelt zich bedot.
    Misschien kan Belladonna hier zijn versie van zijn ervaringen met ons delen, hebben we alvast één recensie hier staan over haar

    :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    6 januari 2009 @ 19:16
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Rotes Gesicht Jill..

    U vraagt en wij draaien...:wink:

    Mja,hier mijn ervaring van afgelopen zomer bij haar..één van de slechtste uit m'n Skw-ervaring...maarja,das ook subjectief..

    Tja;haastige spoed zelden goed,domme ik:wegens het afwezig zijn van een aspirant-kandidate meer uit geile nieuwsgierigheid-ik val over het algemeen niet zo voor dit type meisje- dan echte goesting bij Jill binnengestapt….

    Kamer op de begane grond,eerst een klein praatje;het is een mooi, aardig,wat routineus aandoend meisje.
    Kalm.

    Maar de seks… Ach,het zal wel aan mij hebben gelegen,maar ik werd er niet warm of koud van.
    Kmocht haar slipje wel uitdoen,al stond ze stil als een standbeeld. Vervolg op bed,cd om.
    Het pijpen werd zó zacht gedaan dat ik halverwege al m’n aandacht verloor,even later zij op mij,dat voelde al wat beter aan,maar toen ik me over haar heenboog…die gesloten ogen,die passieve houding…het ging niets worden.

    Nu ben ik niet zo’n koele kikker dat ik het wel even afmaak ;afwezigheid van enige betrokkenheid vertaald zich vaak in een soort beginnende …tegenzin...en ik voelde niets meer..:o
    Haar daarom maar gevraagd het met de hand af te maken,zónder condoom en met wat glijmiddel(haar specialiteit,las ik hier later)maar..zonder condoom daar had ze eigenlijk geen zin in,deed het dan toch,maar op zo’n manier dat ik het eigenlijk beter zelf had gedaan…:thefinger
    En dit alles met een heel verveelde blik:angryfire

    Geïrriteerd door m’n eerdere opmerking vond ze dat ik vervelend begon te worden en dat zei ze ook… en toen was ik het helemaal beu,en ben ondanks haar voorstel om dan maar wat langer te blijven opgestaan om me te wassen om daarna onverrichter zaken weg te gaan…

    Wrong time,wrong place.

    Alles vriendelijk gehouden,dit was natuurlijk een momentopname,en het klikt niet met iedereen…maar godnogantoe zeg; je hebt een winkel:wat poppenkast, tralala, een beetje geilheid fingeren;hoe nep het ook is…:wink:

    Even later,een beetje brommerig én met nog volop goesting me een straatje verder in de armen gestort van een goede bekende….

    Grtz.

    B.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Babylon 468*60   Freude 468*60