Als ik vanuit de bar richting atrium loop valt mijn oog op een machtig mooi gezichtje met brilletje en elegante lingerie dat op een bankje in de kino zit. Onze blikken kruisen elkaar. Geen leenliefde op het eerste gezicht maar wel een momentje. Als ik plaatsgenomen heb op een bankje in het atrium duurt het niet lang alvorens zij ook haar opwachting maakt en geheel “toevallig” naast mij gaat zitten. Ze start de conversatie met de vraag of dit mijn eerste keer hier is. Ik antwoord dat ik hier incidenteel kom. Ze vraagt waarom en zeg haar dat ik er niet van hou om eerst te onderhandelen voor een kamer. Ze snapt wat ik bedoel en laat haast achteloos vallen dat een uurtje met haar €150 is zonder verrassingen achteraf. Er ontstaat een leuk gesprekje en na een tiental minuutjes vraagt ze of ik met haar gezamenlijk een kamer wil opzoeken. Ik knik ja en we staan op.
Als ik achter haar loop valt me pas op dat baby got junk in the trunk. Haar achterwerk is denk ik toch zeker 2x groter in verhouding met haar bovenlijf. De natte droom van DKC-boys en doggy duwers. Als we ons van de overbodige kledij hebben ontdaan voor datgene wat er plaats gaat vinden leggen we ons op bed. Dan bedenk ik me dat we ons nog niet voorgesteld hebben. Ik zeg haar dat ik haar eerder naakt heb gezien dan dat ik haar naam weet. Haast verontschuldigend stelt ze zich voor als Selena en zegt dat het door ons interessant gesprekje kwam dat ze het vergeten is.
We beginnen elkaar te strelen en ze wil graag mondeling kennismaken met Pierlala. Deze wordt minutieus als ware ze een OK-verpleegkundige die het te opereren oppervlakte steriel maakt. Ze begint de pijpbeurt zeer zacht en veranderd na een tijdje in een soort jaknikker die in dit geval aan het “boren” is naar het witte goud. Ze heeft snel door dat dit eerder een averechts effect heeft op Pierlala dan wat ze beoogt. Ze schakelt terug en ze blijkt de nodige variaties in haar pijpkunsttrukendoos te hebben waarbij ze mij voortdurend blijft aankijken. Af en toe een adempauze waarbij ze dan haar handje het werk laat overnemen.
Natuurlijk mag de compatibiliteitstest van onze voortplantingsorganen niet ontbreken. Zij laat zich langzaam over Pierlala zakken en heel rustig beginnen we. Langzaam wordt het ritme en tempo verhoogd totdat uiteindelijk Pierlala zich gewonnen geeft. Restant van het uurtje nog wat nagepraat waarbij de conclusie beider zijde is dat we bij toekomstige ontmoetingen hier gaarne een vervolg aan willen geven.