Hoi allemaal. Na een tijdje te hebben mee gelezen op dit forum nu maar besloten om me aan te melden.
Paar maanden geleden is het uitgeraakt met mijn vriendin bij wie het sex leven sowieso op een laag pitje stond. Zij was niet zo van het wippen zeg maar.
Een vriend van me vertelde over de ongekende mogelijkheden over de Duitse grens en dat ik echt een keer met hem mee moest gaan om dit te beleven.
Toen was het nog aan met mijn vriendin en dit maar niet gedaan. Nu is het uit met mijn vriendin en heb zin om de mogelijkheden in Duitsland te ontdekken. Echter, die vriend van me zit voor een paar maanden in de USA als gevolg van een militair uitwisselings project tussen Nederland en de USA. Dus op hem kan ik momenteel geen beroep doen en dus maar eens wat gegoogled waarbij ik ondermeer deze site ontdekte.
Die vriend van me ging vaak naar Duisburg waar het goed moet zijn en ook bezocht hij vaak wat clubs waar dames deels naakt of in lingerie rond lopen. Die laatste zijn dan de saunaclubs naar ik aan neem.
Ik zou graag eens naar zo'n club gaan omdat ik lees dat de entree niet zo duur is en je er tevens kan eten en drinken en genieten van welness.
Ik heb wel wat topics door gelezen over de verschillende saunaclubs en het klinkt allemaal erg positief. Echter, daar ik het zelf nooit heb beleefd kan ik me er zo geen beeld bij vormen.
Welke saunaclub zouden jullie mij aanraden als nieuweling in deze wereld? Ik ben woonachtig in Apeldoorn maar een afstandje rijden is voor mij geen probleem.
Wie van jullie komen wel eens in Duisburg? Is het daar echt zo goed als mijn vriend mij vertelde? Hij zegt dat er honderden mooie dames zitten en te boeken tegen redelijke tarieven. Over het algemeen was hij er wel tevreden over.
Nou, ik ga even verder met me inlezen op deze site. Het weer is buiten toch waardeloos dus verder niets te doen. Maar daar wil ik graag verandering in brengen en de komende weekenden is wat gaan ondernemen in Duitsland als het mee zit.