Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Matthias

Last Online
    Gisteren @ 13:34
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard Matthias

Hoi allemaal. Na een tijdje te hebben mee gelezen op dit forum nu maar besloten om me aan te melden.
    Paar maanden geleden is het uitgeraakt met mijn vriendin bij wie het sex leven sowieso op een laag pitje stond. Zij was niet zo van het wippen zeg maar.
    Een vriend van me vertelde over de ongekende mogelijkheden over de Duitse grens en dat ik echt een keer met hem mee moest gaan om dit te beleven.
    Toen was het nog aan met mijn vriendin en dit maar niet gedaan. Nu is het uit met mijn vriendin en heb zin om de mogelijkheden in Duitsland te ontdekken. Echter, die vriend van me zit voor een paar maanden in de USA als gevolg van een militair uitwisselings project tussen Nederland en de USA. Dus op hem kan ik momenteel geen beroep doen en dus maar eens wat gegoogled waarbij ik ondermeer deze site ontdekte.
    Die vriend van me ging vaak naar Duisburg waar het goed moet zijn en ook bezocht hij vaak wat clubs waar dames deels naakt of in lingerie rond lopen. Die laatste zijn dan de saunaclubs naar ik aan neem.
    Ik zou graag eens naar zo'n club gaan omdat ik lees dat de entree niet zo duur is en je er tevens kan eten en drinken en genieten van welness.
    Ik heb wel wat topics door gelezen over de verschillende saunaclubs en het klinkt allemaal erg positief. Echter, daar ik het zelf nooit heb beleefd kan ik me er zo geen beeld bij vormen.
    Welke saunaclub zouden jullie mij aanraden als nieuweling in deze wereld? Ik ben woonachtig in Apeldoorn maar een afstandje rijden is voor mij geen probleem.
    Wie van jullie komen wel eens in Duisburg? Is het daar echt zo goed als mijn vriend mij vertelde? Hij zegt dat er honderden mooie dames zitten en te boeken tegen redelijke tarieven. Over het algemeen was hij er wel tevreden over.
    Nou, ik ga even verder met me inlezen op deze site. Het weer is buiten toch waardeloos dus verder niets te doen. Maar daar wil ik graag verandering in brengen en de komende weekenden is wat gaan ondernemen in Duitsland als het mee zit.

2. Onderstaande 5 leden hebben Matthias bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 november 2024),Bluebear (24 november 2024),Husky (24 november 2024),mentholbear (24 november 2024),Wentelt Eefje (25 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:39
    Discussies
    52
    Thanks
    5.146

Standaard

We hebben hier zelfs een Duisburg spesjalist op het forum

4. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (23 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 05:15
    Discussies
    141
    Thanks
    6.586

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    We hebben hier zelfs een Duisburg spesjalist op het forum
    Tegenwoordig is hij meer Le Grand fanboy

6. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (24 november 2024),pietpotent44 (24 november 2024),schoolmeester (24 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:27
    Discussies
    56
    Thanks
    4.638

Standaard

Hij is niet zo honkvast. Hij heeft achtereenvolgens een half dozijn clubs tot favoriet verklaard

8. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 (24 november 2024),schoolmeester (24 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 08:28
    Discussies
    297
    Thanks
    31.901

Standaard

Welkom op het forum. Met Duisburg vermoed ik dat je vriend de Vulkanstrasse bedoelt met de laufhauzen waar je vele kamers vindt. Hoe de bezetting nu is, durf ik niet te zeggen.

Wat betreft saunaclubs vind ik zelf Samya in Keulen een immersive experience hebben. Overdag is het er niet zo druk, dat ik er liever van de wellness in de kelder geniet. Maar in avond komt deze saunaclub tot z'n recht met tientallen dames. De line up is er divers. Van jong tot wat ouder en van slank tot wat voller. De meesten komen wel uit Bulgarije en Roemenië. Zwarte parels of Aziatische dames ben ik er volgens mij niet tegengekome. Het kan een beetje overweldigend overkomen, en als je een beetje uitgebreide service wilt moet je er all gauw op €100 per 30 minuten rekenen. Voor basale service met pijpen met condoom en neuken met condoom kom je nog weg met 50p30, alhoewel de dames regelmatig proberen om sneller van de kamer af te zijn.

Het zou wel handig zijn als je een beetje kunt vertellen wat jouw wensen zijn. Zou je bijvoorbeeld (half) naakt rondlopende dames aantrekkelijk vinden of heb je ze juist liever schaars gekleed in een sexy outfit, zoals lingerie?
    Is je voorkeur voor dames meer slank, normaal, of juist wat voller?

Deze maand heeft Yin Yang in Roermond een aantal dagen van de week een kenningsmakingstarief van €40. Dames rekenen er meestal 70p30. Misschien dat dit een alternatief kan zijn die wat dichterbij is.

Hou er de komende weekenden rekening mee dat hoe dichter je rond Kerst & nieuwjaar komt, hoe meer dames met verlof zijn. Ik zou dus niet te lang wachten óf anders liever pas een paar weken na oud & nieuw gaan.

Veel plezier met het ontdekken van dit Paid6eks avontuur. Maar geniet met mate, want het kan best verslavend zijn

10. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (24 november 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.637

Standaard

Je komt uit Apeldoorn? Dan naar Venus in Hamminkeln. https://www.ijsberenforum.com/forum/...nus-Hamminkeln De grotere clubs kun je daarna doen. Maar Venus is overzichtelijk, niet zo overdonderend, heeft mooie dames met een goede service. Fatsoenlijke prijzen, weinig upselling en de tijd op de kamer wordt door de club in de gaten gehouden. Daarnaast heeft Venus een goede wellness, is schoon en vers bereid eten. En je kunt zelf kiezen of je op een dag gaat dat de dames naakt rondlopen, of met lingerie, of gekleed. Voor een beginner kun je denk ik beter wat rustiger beginnen dan meteen in zo’n immersive experience duiken.

Wel in de gaten houden wat Mentholbeer zegt over Kerst. Tussen 15 december en 31 januari is de bezetting in veel clubs minder. In die tijd zou ik juist wel naar een club gaan waar normaal gesproken veel dames zijn, zoals Acapulco Gold, Penelope of Sixsens.

12. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (24 november 2024),mentholbear (24 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 10:34
    Discussies
    8
    Thanks
    10.474

Standaard

Woon bij je in de buurt op de mooie Veluwe,
    neem via PM contact op en ga eens mee naar Venus,AG of Penelope

14. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 november 2024),WANDELAAR5 (24 november 2024)

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.901

Standaard

Je kunt ook op de meeting point een berichtje plaatsen om te kijken of er die dag ook iemand naar je gewenste club gaat. Dan kun je wat aanspraak hebben tussen het kameren door en kan die je wat wegwijs maken.

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.901

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dan naar Venus in Hamminkeln. https://www.ijsberenforum.com/forum/...nus-Hamminkeln De grotere clubs kun je daarna doen.
    Ik vind Venus ook een fijne club, maar ik vrees dat voor een eerste keer je er best kans loopt dat er niemand van je smaak tussen zit of dat ze langdurig bezet zijn.
    Dan kun je een negatief beeld krijgen van een saunaclub en misschien het erbij laten.
    Dan geef ik liever de voorkeur voor een overweldigende ervaring van hoeveel keuze er kan zijn. Dat er te veel is dat je er weer terug naartoe wilt en nog meer SC wilt ontdekken.

De voordelen van Venus (schappelijke kamerprijzen, over het algemeen goeie service, en iets meer controle of kamertijd volbracht wordt door de receptie) zijn dan wel dingen die je mist bij een club als Samya.

17. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (24 november 2024),stimpy3 (24 november 2024)

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.638

Standaard

Venus zou niet m'n eerste keuze zijn. Even afgezien van dames die vast worden gehouden door pannenkoekers of helemaal volgeboekt zijn met 'terminen': ik heb het altijd een beetje steriele, saaie club gevonden. Clubs die ik wel zou aanraden:

Penelope. Budgetclub, bescheiden entree, prijzen van de dvp's zijn ook te overleven MAAR het risico is wel dat het allemaal op een drafje loopt, omdat er nog wel meer ijsberen zijn die ook afgewerkt moeten worden. Aan de andere kant: voor de entree heb je een best redelijke maaltijd plus je kunt je ogen uitkijken naar de dames die er in overvloed zijn. Wel wat donker, dus je kunt miskleunen qua optik.

Magnum/Samya: beetje vergelijkbare clubs; lineup van beide clubs is redelijk vergelijkbaar, prijzen ook (er wordt stevig geupselld). In Magnum loop je IMNSHO meer risico's op hele, hele matige service dan in Samya. Wellness van Samya is wat prettiger; Magnum heeft een groot zwembad, en wat meer loop/wandelruimte. Qua eten/buffet is Samya eigenlijk altijd wel beter dan Magnum.

Babylon/Venus (waarbij ik Babylon wel ver te prefereren vind boven venus): Meer serviceclubs, wat kleiner. de betere dames vaak gedauerbucht of niet bereikbaar ivm afspraken. Door de populariteit van de clubs helpt het om een beetje bekendheid te hebben bij de dames. Wat lastig is voor nieuwkomers. Qua wellness/culinaire voorzieningen is babylon best OK.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 24 november 2024 om 20:00

19. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 november 2024),Wentelt Eefje (25 november 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:25
    Discussies
    4651
    Thanks
    46

Standaard

Gooi er een kwartje in ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

21. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (24 november 2024)

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.638

Standaard

Ach, het is een discussie die wel vaker gevoerd is maar het blijft wel een aardig tijdloze discussie ��

23. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 november 2024)

Regels voor berichten