Er wordt weinig over Magnum geschreven maar de kenners
zijn het erover eens

Oorspronkelijk geplaatst door
Wanderer13
De verrassing was het aanbod die dag: veel vrouwen van het type dat ik normaal alleen in Sharks zie, en dat mooier is dan wat je in NRW tegen komt. Bekend is dat de dames in Magnum ook Sharks prijzen hanteren, maar dit scheelt wel twee-en-half uur extra heen en twee-en-half uur extra terug. Dus het besluit om later met een ruimer budget nog een terug te keren. Missie: vind het Sharks type dichter bij huis.
Richting middernacht liep de bar vol met dames, en waren de heren nog steeds ver in de minderheid. Bij meer budget en potentie had ik kunnen rondlopen en denken die wil ik nog neuken, en die, en die , en die, en die.

Firehawk
Vrijdagavond Magnum aangedaan.
Dan de vrouwen. Dat was niet normaal. Stuk of 50 a 60 en de hoeveelheid mooie dat was niet te filmen. Daar zaten toch echt wel een hoop mooiere dan in de clubs waar ik normaal kom.

Patjax
Een veelvoud aan dames waarbij het optisch een lust voor het oog was. Colaatje gescoord en een kijkje genomen in de lounge ruimte. Hier hetzelfde beeld waarbij we het al snel eens waren dat dit de puur uiterlijk de beste LU was die we dit jaar hebben mogen aanschouwen.
Het was lang geleden dat ik moeiteloos een tiental dames zag waarmee ik wel intiem wilde kennismaken.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.