-
18 november 2024, 14:03
Lavina
Leeftijd: 19 jaar
Taal : ALLEEN MAAR Roemeens
Haarkleur : rood
Haarlengte : Lang
Lengte : +/- 1.60/1.65 m
Tatoeage : Nee
Borst(en) : goed B kleine C
Piercing : Nee
Siliconen : Nee
Kleur ogen : Blauw
Herhalingsgevaar : 0 % zolang ze bvb geen Engels of Duits praat
Prijs : 50 euro
Tijdsduur : 30 minuten
Dienst: te kort pijpen, neuken
Het meisje is niet gemeen. Ze probeert aardig te zijn maar verstaat nauwelijks Engels/geen Engels. Toen we in de slaapkamer kwamen pijpte ze me een beetje en zodra ik hard was wilde ze onmiddelijk het condoom omdoen. Ik ben niet kieskeurig, maar twee likjes en het condoom omdoen, past dat niet bij me. Ik probeer haar duidelijk te maken dat ze wat meer moet blazen, maar dat verstond ze helemaal niet. Ik moest mijn mobiele telefoon gebruiken om haar duidelijk te maken dat ze nog wat meer moest pijpen. Ondertussen had mijn kleine Piet het opgegeven. Ze maakte geen ruzie en voldeed, nochtans, maximaal 2 minuten en ik was gul met twee minuten. Dan wilde ze het condoom weer omdoen. Ik liet het haar doen omdat ik beu was dat ze allesz verkeerd begreep. Ik vroeg haar naar me toe te komen (in "Amazone", ik ken niet de vertaling voor dit positie in ndls) en dan kon ik niet komen omdat ik niet (geen meer) gemotiveerd was. Ik zei haar dat we het hierbij zouden laten en betaalde haar zijn 50 € (eerder dan 40 €, een slecht dienst => 40 €) omdat ik niet voelde dat ze probeerte af te zetten . Het was gewoon een totaal gebrek aan begrip, een probleem van taal.
Ik ga niet meer terug en zal het opnieuw proberen als ze in staat is om in het Engels of Duits te spreken. Italiaanse, Spaanse of Frans kan ook. Ik heb deze drie talen, die normaal dicht bij het Roemeens liggen, ook geprobeerd maar ze verstaat er niets van.
In Belgie, hebben we een taalgrens, in Acapulco Gold hebben ze een taalramp : Lavina
-
Onderstaande 12 leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:
Agronymus1 (18 november 2024),Dannii (18 november 2024),Firehawk (18 november 2024),mechelen (18 november 2024),MeesterMixer (18 november 2024),mentholbear (18 november 2024),pret (18 november 2024),schoolmeester (18 november 2024),Ties85 (18 november 2024),Toetebel (26 november 2024),WANDELAAR5 (18 november 2024),Wentelt Eefje (26 november 2024)
Regels voor berichten