Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 140 van 140
  1. #126
    Geregistreerd
    6 maart 2006
    Last Online
    16 december 2023 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Ook Madmaxy was in zijn auto gesprongen en richting YY gereden . Ik moet zeggen dat ik niks anders dan lof heb voor de organisatoren. Het was gewoon helemaal toppie af!. Soms stond de muziek inderdaad wat te hard maar ik zag verschillende mensen van de leiding naar de dj toe lopen om de muziek wat te dimmen. Als ik wilde praten met iemand dan gingen we rustig in de aangebouwde tent zitten of naar het natte gedeelte daar had je prima de gelegenheid om in alle rust even kennis te maken. Ik snap ook niet waarom er mensen zich eigen zo druk kunnen maken om de muziek en misschien een keer een koude straal als de rest helemaal tot in de puntjes oké was .

    Om 18:00 begon dan eindelijk het officiele H Programma. Ik zelf vond de modeshow en de loterij met Kim en haar show het hoogte punt. Helaas heb ik niks mogen winnen maar animo was er van iedereen zag ik.

    Menig uurtje mogen beleven met een mooie braziliaanse die niet meer bij me weg te slaan was aan het eind van de avond .

    Kan der wel een boekwerk over schrijven maar daar heb ik helaas nu niet echt de tijd voor. Onderweg naar huis was ik erg nieuwsgierig wat er in de tasjes zat die je kreeg. Ook dit toverde weer een grote grijns op mijn gezicht .

    Al met al was het zeker een geslaagde avond, en kwa muziek kan ik me voorstellen dat smaken verschillen. De mensen die ik gesproken heb daaro waren er in ieder geval in 9 van de 10 gevallen over te spreken. Op de volgende party zien ze mij en ik weet zeker menig ander ijsbeer gewoon weer.

    Laters,

    Madmaxy
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 november 2006 om 13:56

  2. #127
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik was er ook niet. Reden : dat is me vantevoren nadrukkelijk verzocht om niet te komen. Daarnaast had ik op een vrijdag in November geen zin in alle files. Dan maar niet hé.

    Ik had nog wel een verhaaltje over Kim Holland willen lezen of een andere TA . Ik vind sommige kritieken wat overdreven want in clubs in Duitsland kan de muziek ook heel hard staan en heb je ook allerlei randverschijnselen. Het is soms maar welke roze bril er wordt opgezet. Voor de rest begrijp ik de kritieken wel .
    Wel een voordeel is dat je maar één keer hoeft af te zetten en het trillen van de muziek doet de rest

    Willem2 :wink:


    PS Ik hoop voor de GTgangers dat ze wel eerst even in Nederland hebben gegeten :D
    Willem2 als in duitsland de muziek hard staat, dan staat hij op fluisterstand als je dit vergelijkt met YY. Die herrie gaat door merg en been.
    En mijn kritiek is gevormd door 5 bezoekjes in oktober.
    Je hoeft daar jammer genoeg niet eens je bril voor op te zetten. :wink: :wink:

  3. #128
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:25
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard YY, 30/11/06

    Reeds geruime tijd geleden hadden blauwebeer en een collega-ijsbeer besloten om de laatste dag van de maand november naar YY te rijden om er enige bekenden te gaan bezoeken. Niemand van deze aanwezig zijnde, :o maar besloten om er het beste van te maken, wat gegeten en gedronken, wat aan de bar gehangen om daarna in de kelder een filmpje mee te graaien.

    Niet alleen in de film, maar ook tussen de benen van blauwebeer werd er flink gegraaid, en dit wel door de Braziliaanse Samantha, die wonderwel enige woorden Nederlands bleek te spreken. Wat later naar een kamertje verhuist om daar de activiteiten voort te zetten. De eerste kennismaking met het Braziliaanse vrouwvolk was niet slecht, maar zeker geen onverdeeld succes, en na een half uurtje het condoompje laten vollopen. Bij nadere inzien bleek de voor- en de naservice van de dame in kwestie beter te zijn dan het hoofdgerecht. Het zij zo…..

    Collega-ijsbeer ondertussen wat op de weg geholpen naar een Italiaanse universiteitsstudente, waarmee blauwebeer zelf wel wat had willen rollebollen (ter compensatie verwacht blauwebeer tenminste een recensie), en daarna terug naar de bar.

    Plots kreeg hij een tip van een Nederlander, en neen dit keer geen ‘groot grijs zoogdier uit Afrika zonder slurf’ (Geert Hoste staat, 2005) maar een Poolse dame, goed van poten en oren voorzien die wel eens de moeite zou kunnen zijn. Ondertussen was de aandacht van blauwebeer afgedwaald naar een exotisch uitziend typetje; bleek dit Hongaarse Amanda te zijn, die, naar verluidt, reeds bijna alle Duitse clubs, alsook Relax onveilig gemaakt had. Leuk gesprekje mee gehad maar veiligheidshalve toch mar besloten om de getipte dame op te zoeken; bleek Sylvia te zijn. Zij spreekt een behoorlijk mondje Nederlands, en gaat een langdurig voorafgaand gesprek dan ook niet uit de weg. Na geruime tijd dan toch maar gevraagd om de sleutel te halen, wat dan ook gebeurde. Recensie onder Sylvia.

    Na deze sessie was blauwebeer ervan overtuigd dat, na deze ervaring, het alleen maar slechter zou kunnen worden, zodoende de Nederlandse ijsbeer nogmaals opgezocht, hem voor de gouden tip bedankt, en hem doorverwezen naar Veronica aka Barbi, die op onderhavig forum reeds door thesickboy bejubeld werd.

    Rond 19.00 uur huiswaarts gekeerd, met een tevreden gevoel, en de wetenschap dat kiezen tussen de verschillende clubs steeds moeilijker wordt.

    Blauwebeer, die gisteren de goede keuze gemaakt heeft

  4. #129
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard smp stelde deze vraag ...

    ... in het onderwerp van Simone...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Hoi, ben gisteren nog eens naar YY geweest om te kijken of er iets was te doen. Niet veel volk en minder dames. De meeste zijn naar huis aan gaan met deze feestdagen kerst en nieuwjaar. Ik had ook nog eens na gevraagd achter Simone en Denise en ze zei als er een Denise werkt -wat ook zo is, een poolse - dan mogen ze niet de zelfde naam gebruiken dus als Denise er komt samen met Simone werken ze onder een andere naam. Kan iemand me zeggen onder welken naam ze werken in de YY en GT .

    gr. smp
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #130
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.501
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Iemand een idee wat voor vrouwen bezetting we op 5 december kunnen verwachten?

  6. #131
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil YY gesloten van 24/12 tot 02/01

    Gelezen op de YY-site:

    Vanaf 24 december zijn onze deuren gesloten wegens vacantie.
    Op 2 januari 2007 gaan onze deuren weer voor u open en verwelkomen u wederom van harte.


    Overigens wordt de kortingsactie ook in december voortgezet:

    Vanwege het aanhoudende succes behouden wij onze actie van november ook in DECEMBER.
    Binnen voor 15.00 uur betaal je geen 50 euro, maar 40 euro entree, dit 7 dagen in de week.
    Founding Member

  7. #132
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Iemand een idee wat voor vrouwen bezetting we op 5 december kunnen verwachten?
    In YY zitten toch veel buitenlandse vrouwen die helemaal niks met Sinterklaas hebben. Dus ik denk dat ze een normale dinsdag bezetting zullen hebben.

    Willem2 :wink:

    PS Misschien loopt Zwarte Piet er wel rond :zauberkis
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #133
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.501
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De enige persoon die in de buurt komt voor zwarte piet is de uitsmijter vandaag

    Verder heb ik goed gegokt want de M/V verhouding is vandaag met ongeveer 1 op 1 uitstekend te noemen.

  9. #134
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Gelezen op de YY-site:

    Vanaf 24 december zijn onze deuren gesloten wegens vacantie.
    Op 2 januari 2007 gaan onze deuren weer voor u open en verwelkomen u wederom van harte.
    ....
    Tussen de regels door lezende is dit een goed teken:
    Dus veel "vrije" dames die niet verplicht worden door te werken...!!

    (En nu hebben ze bij yy ook ruimschoots de tijd om eens eindelijk goed naar de douches te laten kijken....:teuflisch )

    Prettig Kerstfeest en een heel hot Ijsbeerklimaat voor het volgend jaar wenst Silvester jullie allen toe!
    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #135
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hey,
    Maar als YY gesloten is op kerst en nieuwjaar, zijn dan GT en PHG dan wel open in duitsland? Met deze dagen ik wilde zeker zijn van de GT van zondag op maandag (met Nieuwjaar als het open is dan ga ik daar zeker naartoe) en hoop dan ook de meisjes van YY te ontmoeten of andere.
    Laatst gewijzigd door Befke; 12 december 2006 om 17:40

  11. #136
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Hey,
    Maar als YY gesloten is op kerst en nieuwjaar, zijn dan GT en PHG dan wel open in duitsland? Met deze dagen ik wilde zeker zijn van de GT van zondag op maandag (met Nieuwjaar als het open is dan ga ik daar zeker naartoe) en hoop dan ook de meisjes van YY te ontmoeten of andere.
    Zie agenda bij Meetingpoint...

    GT en PHG zijn gesloten op 24 en 31 december. De feestdagen geopend vanaf 15u.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  12. #137
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Voor alle ijsberen,

    2006 Loopt op zijn eind,
    Nog enkele dagen en het verdwijnt.
    Daarom een fijn 2000 en zeven
    Dat jullie ook dit jaar een geile tijd mogen beleven!
    Ook Happy momenten,
    Zonder te denken aan de centen.
    Dat Y en Y zijn in balans,
    Lekker laten verwennen die swans.
    Bij bezoekjes aan het hof,
    Maak het aub niet te grof.
    Hou ze warm die lekkere wieven,
    Maar vergeet niet jullie lieven.
    Beglse, Hollandse en Duitse beren,
    Welke kunstjes gaan ze ons dit jaar weer leren?
    Hopelijk een jaar zonder zorgen,
    Met elke dag een stralende morgen.
    Een goede gezondheid,
    En neuken neuken zonder spijt.

  13. #138
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gweneth Paltrow loopt er inmiddels al een maand.

  14. #139
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    30 augustus 2022 @ 17:56
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schlappi
    Gweneth Paltrow loopt er inmiddels al een maand.
    Ken je haar naam en heb je ervaring met haar?
    LS

  15. #140
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Naam heeft ze wel gezegd, maar ben ik vergeten. Zal 'r in januari ff aanspreken. Heb geen ervaring met haar. Niet mijn typ.

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

  Living Room 468*60