Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Greta (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard Greta (Roemeense)

Greta (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Aftrekken, Vingeren, Klaarkomen op lichaam
    Extra info : Zit rechts achterin de hoek bij vriendin Anice.

2. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 7 maart 2025),mechelen (13 oktober 2024),mentholbear ( 6 oktober 2024),Patjax ( 6 oktober 2024),WANDELAAR5 ( 6 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard

Had haar in het verleden wel gezien in Prime en vond het altijd een lekker wijf maar toen ooit mee gesproken en zou niet aan tz doen en toen gelaten.
    Gisteren was ze er weer na een jaar afwezigheid en dacht toch maar een keer proberen. Als het niks is pak ik wel een ander er na.
    Na haar toe gelopen en kort gesprekje met haar want van het ouwehoeren zijn ze daar niet zo. Stelt zich dus voor als Greta, ziet er gelukkig een stuk beter uit dan die autist Thunberg en gelukkig geen klimaatpraatjes. Met pijpen lette ze trouwens wel op het milieu.
    Volgens mij heeft ze blauwe ogen maar had nu een of andere hele lichte lenzen in.
    Op naar de kamer achter haar bolle geoliede kont aan lopend.
    Op de kamer voelde het goed en ze kwam meer los en wat pratend. Al een beetje flikflooien voor het bed en wat zoenend en daar kwam ook al een beetje de tong bij terwijl ze dus in het verleden zei het niet te doen.
    Ons daarna op bed gelegd. Ging allemaal gemoedelijk en voelde goed. Pijpen doet ze goed, ook deepthroat waar je dat hoofdje ook een beetje kunt aanduwen. Ik genoot er wel van en verlengd naar een uur.
    Ik was niet helemaal in topvorm en met neuken ging het niet lukken. Uiteindelijk lag ze met de benen wijd voor me met een been op mijn schouder. Zij beetje geil doen en toen mijn mannenpap op haar gespoten, was een fraai kunstwerkje.
    Voor mij een lekker wijf, normale prijs en geen gezeur over prijs. Voor herhaling vatbaar.

4. Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 6 oktober 2024),Erwin van de meiklokjes ( 7 maart 2025),Kurt Cobain ( 6 oktober 2024),Kwakje ( 6 oktober 2024),mentholbear ( 6 oktober 2024),Patjax ( 6 oktober 2024),pret ( 6 oktober 2024),rmjhexe ( 6 oktober 2024),Shakir ( 6 oktober 2024),WANDELAAR5 ( 6 oktober 2024),Wentelt Eefje ( 6 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Zojuist een kamertje gemaakt met deze meid. Jammer dat ze in haar gezicht en lippen een paar spuitjes heeft laten zetten verder een mooie meid met een normaal figuur en heerlijke naturelle grote borsten. Prima kamertje. Ze weet haar tong op een goede manier te gebruiken. TZ zit niet in haar pakket. Milieuvriendelijk pijpen heerlijk en in cowgirl positie duurde het niet lang voordat ik mijn nakomelingen de vrijheid mocht geven. Herhalingsgevaar 100 %

6. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 7 maart 2025),mentholbear (17 oktober 2024),Wentelt Eefje (18 oktober 2024)

Regels voor berichten