Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    Vandaag @ 20:08
    Discussies
    8
    Thanks
    2.796

Standaard Massage-Premiere: Mönchengladbach, Liana

Ik hoop dat het gepast is op dit forum om verslag te doen van een erotische massage als alternatief voor saunaclubs en FKK-clubs...

Op ruim 60-jarige leeftijd heb ik onlangs als het ware een “ontmaagding” mogen meemaken - gelukkig niet met (betaalde) seks in het algemeen, maar met zogenaamde “erotische massages”. Ik had me de dagen ervoor grondig geïnformeerd, zowel op de websites van diverse massagestudio's als in een duits forum.

Mijn P6-ervaring tot nu toe beperkt zich tot wat er in saunaclubs en privéhuizen gebeurt. Voor mijn eerste “erotische massage” heb ik na wat heen en weer gepraat uiteindelijk gekozen voor Massagewelt in Mönchengladbach, waar ik gebruik kon maken van de diensten van Liana. Ik had de afspraak (1 uur) een dag van tevoren geboekt en op de dag zelf telefonisch bevestigd, wat geen deel lijkt uit te maken van de vaste proceduren daar.

Luca, de zoon van de baas en ook actief lid van het team als masseur, zat bij de receptie. De ontvangst was vriendelijk en aardig. Luca overhandigde me een “menukaart” en legde me nogmaals de verschillende massages uit, die Liana aanbiedt. Eigenlijk had ik voor mijn bezoek al geprobeerd de verschillen uit te zoeken: volgens mij zijn “erotische massage”, “body-to-body massage” en vaak ook “tantra massage” grotendeels synoniemen. Maar dan wordt het ingewikkeld, want er is ook "body-intensive-massage", lingammassage, erotische VIP-massage, wellnessmassage, maar ook prostaat- of nuru- of bondage-massage (en de lijst gaat eindeloos door als je er voeterotiek, dominante massages of de talloze waterspeelmogelijkheden, bijvoorbeeld in de whirlpool, aan toevoegt).

Vooraf had ik eigenlijk gekozen voor de lingam massage (1 uur voor €170), die meer aandacht besteedt aan de gevoelige, erotische lichaamsdelen van de man (d.w.z. de penis en testikels). Luca wist me er echter van te overtuigen dat dit misschien niet ideaal was voor een “beginner”. Hij raadde me aan te kiezen voor de “body-intensive”-optie (1 uur voor €160). Zo gezegd, zo gedaan...

De ontvangstruimte in de massagewereld doet een beetje denken aan de wachtkamer van een dokterspraktijk. Een kleine ronde tafel, vier stoelen, een vriendelijk drankje in de aanbieding. Dus daar wachtte ik (kort) op Liana. Er verscheen een heel natuurlijke vrouw van in de 30, zonder piercings of tatoeages, met lang blond haar, slank maar niet mager, vrij kleine natuurlijke borsten. Een vrouw met veel warmte en tederheid.

Ik ging met Liana naar de massagekamer ernaast en we bespraken kort wat er ging gebeuren. Met al haar ervaring zorgde Liana ervoor dat ik me meteen op mijn gemak voelde en dat de rest van mijn nervositeit snel verdween. En toen begon het: geen strelingen vooraf, maar direct uit de kleren. En dan op naar de douche, die in elke kamer beschikbaar is (wat ik absoluut essentieel vind). Liana stond eerst achter me, maakte me nat, streelde me heel zachtjes en teder, zeepte me daarna in en maakte me goed schoon met haar vaardige handen. Nadat ze zich had omgedraaid, ging ze hiermee door en vermeldde terloops dat ik haar ook mocht inzepen: “Aanraken is overal toegestaan behalve in het genitale lichaamsdeel”, ja, zo had ik het van tevoren gelezen.

We waren dus allebei bijzonder schoon toen ze me vroeg om na het afdrogen op mijn buik op de massagetafel te gaan liggen. Ik negeerde het storende deel van mijn lichaam in deze positie en gehoorzaamde... De volgende minuten waren heel teder en ontspannend: Liana streelde en masseerde me eerst met haar handen en daarna met veel olie en met haar hele glibberige lichaam, van top tot teen. Haar zachte borsten, haar hele vrouwelijke lichaam, gaven me hele fijne sensaties.

Maar na een tijdje werd ik een beetje zenuwachtig omdat het gewoon “te onschuldig” voor me was. Dus ik vertelde Liana dat ik in eerste instantie had gedacht aan een lingam massage. “Tuurlijk, dat kunnen we nu doen, geen probleem, zonder meerprijs”, zei ze en vroeg me om me op mijn rug te draaien. Vanaf dat moment was het alleen af en toe “van top tot teen”; de meeste tijd bleven Liana's handen en glibberige natte lichaam in het midden van mijn lichaam. Ik werd vakkundig bewerkt en verwend volgens alle regels van de kunst. Mijn gevoel voor tijd was ik allang kwijt. Maar vanaf dat moment ging het snel, of in ieder geval sneller... Liana bewerkte mijn penis en testikels zeer vakkundig en voerde mijn spanning steeds verder op tot de uiteindelijke heftige ontlading, die ze lachend becommentarieerde met de uitspraak dat “met mijn libido alles in orde is”.

Blijkbaar hadden we nog wat tijd, want we kletsten op een ontspannen manier en ik kon langzaam naar beneden komen in de ware zin van het woord. Aan het eind hebben we samen een douche genomen om al het glibberige olie van ons af te spoelen. Alles gebeurde in een zeer ontspannen, prettige en in alle opzichten relaxte sfeer. Voordat ik me aankleedde, betaalde ik Liana: de geboekte "body intesive" zou eigenlijk 160 euro hebben gekost. Maar omdat ik de 170 euro voor de lingam massage al had uitgeteld, heb ik Liana dat bedrag ook gegeven. Ik vind het bedrag gerechtvaardigd. Liana heeft echt geïnvesteerd en me een heel, heel fijn uur gegeven!

Nadat we ons hadden aangekleed, kwamen we bij het verlaten van de kamer niet alleen Luca tegen in de wachtkamer, maar ook twee andere zeer aantrekkelijke dames die zich aan mij voorstelden als Nicole en Kimberly. Ik kon me nu ook hele leuke dingen voorstellen met deze twee...

Ik kreeg nog een glas water en we kletsten gezellig met z'n vieren; Liana bracht ondertussen de kamer weer op orde. Niet echt discreet (ook al waren er op dat moment geen andere klanten aanwezig), maar echt heel ontspannen en natuurlijk. Ik nam na een paar minuten afscheid - en nam natuurlijk bijzonder hartelijk afscheid van Liana.

Nu ben ik dus geen maagd meer op het gebied van erotische massages. Met deze eerste ervaring kan ik Liana en de "Massagewelt" in Mönchengladbach zeker aanbevelen! Ik zal zeker binnenkort weer naar clubs en privéhuizen blijven gaan, maar ik zal me in toekomst ook zeker nog op deze manier laten verwennen!

2. Onderstaande 22 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (30 september 2024),BefBeer ( 1 oktober 2024),bram4826 (30 september 2024),cavediver (30 september 2024),donkeywonkey ( 4 oktober 2024),Eddy_V (30 september 2024),fr_loper (30 september 2024),Gustomass (30 september 2024),hummer (15 oktober 2024),Husky (30 september 2024),jemame (30 september 2024),JonnyFontane (30 september 2024),Lesyeux (30 september 2024),Levitrus ( 1 oktober 2024),mechelen (30 september 2024),mentholbear (30 september 2024),pret (30 september 2024),schoolmeester (30 september 2024),spinazieboy ( 3 oktober 2024),Ties85 (30 september 2024),WANDELAAR5 (30 september 2024),Wentelt Eefje (30 september 2024)

Regels voor berichten