Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34

Discussie: Tanja ex-BSC

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Tanja ex-BSC

    Naam : Tanja

    Haarkleur/-lengte : Zwart halflang

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Normaal, A/B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Oekraïne, duits en engels

    Leeftijd : 24 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed, zoenen, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    9 februari 2024 @ 22:07
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    7 in 3 posts

    Beitrag Schieferhof - Tanja

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1m60

    Postuur/Cupmaat : slank/a

    Nationaliteit/Taal : oost-europees/Duits

    Leeftijd : 26-29

    Tatoeages/Piercings :

    Service: tongzoenen , pijpen zc , beffen , nmc , FT

    Voordelen: zeer lief

    Nadelen:

    Tijdsduur :45

    Prijs :50€

    Extra’s bij het bezoek:

    Bij mijn eerste bezoek aan Schieferhof deed zij voor mij de deur open .
    mooie kleine naakte meid .
    Heb er daarna een mooie tijd met doorgebracht . tongzoenen , pzc en eindigen met een FT in haar mondje .
    Super voor mijn eerste keer in Bernds sauna club .
    Daarna met Mara( zie ander berichtje ).

  3. #3
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    25 april 2011 @ 06:19
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De tweede dame van de dag was Tanja. Tijdens een eerdere ervaring met Tanja en Rita (excuses dat dit bezoek niet gerecenseerd is) had ik mij al voorgenomen Tanja een solo act te gunnen.

    Bij Tanja zie je eerst ogen en daarna de rest. Nu is dat ook weer niet zo moeilijk, omdat Tanja klein van postuur is.
    Eigenlijk is alles bij Tanja klein, behalve haar enthousiasme. Perfect geeft ze je alle aandacht, lekker strelen en genieten.

    Service redelijk tot goed.
    DD

  4. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Tanja

    Na de vele verhalen over Ome Bernds gelezen te hebben deze week eindelijk deze geile tempel bezocht. Na het omkleden een rondleiding van Celine gekregen, en met de bedoeling snel van leer te trekken de kelderverdieping bezocht. Tijdens het nuttigen van een koffie reeds gevangen door twee donkere ogen die eigendom van Tanja bleken te zijn. Naast haar op de bank plaatsgenomen, en na een inleidend gesprekje mogen kennismaken met de gebruikelijk Schieferhof-begroeting. Na een uitgebreide opwarming richting kamer gegaan waarbij het feest werd verdergezet; strelen, pijpen, likken en neuken in diverse standjes dat het een lieve lust was. Als afsluiter mijn zwemmertjes in haar warme mondje gedropt.
    Tanja, een lieve, warme meid die mij in de loop van de dag nog regelmatig kwam begroeten, en daardoor reeds een afspraak voor een volgend bezoekje versierd heeft.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juni 2007 om 02:24

  5. #5
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Tanja

    Na mijn avonturen met Agatha en Anna heb ik even wat rustig aan gedaan en eens goed om me heen gekeken wat voor lekkers er verder nog was te vinden op de werkvloer. Mijn ogen bleven na een tijdje plakken bij een klein, fraai gebouwd meisje met hele kleine tietjes en met zwart, half lang haar, dat in haar nek met een eigenwijze krul naar haar schouders gaat. Vlak naast mij op de bank begon deze jongedame bij een collega-beer de welbekende SH-begroetingsceremonie uit te voeren.
    Ik zag met mijn eigen ogen hoe ze genoot van de behandeling die ze aan het geven was met haar mondje, waarbij ze ook heel subtiel haar handje gebruikte, maar alleen maar om te sturen naar haar lippen of haar tongetje.
    Wat zich daar afspeelde, op een halve meter van mijn ogen vandaan, had zo'n hoog GFS-gehalte, dat ik meteen jaloers werd op mijn collega-ijsbeer. Ook kleine Yussuf roerde zich meteen. En dat wil toch wel wat zeggen, na de twee rekstokoefeningen die ik met A en A nog maar zo kort achter de rug had.
    Uiteindelijk, na de bekende tien minuten verwennerij op de bank, vertrokken ze naar een kamer. Ik nam me voor om in de gaten te houden wanneer ze terugkwam. Na ruim een half uur was het zover. Ik zorgde dat ze me passeerde en zei heel nadrukkelijk "Hallo!!" Ik kreeg dat zelfde antwoord terug, met een vette knipoog erbij. Ze ging zich opfrissen en ik wachtte rustig op een van de barkrukken af tot ze terug in de kelder zou komen. Ik rekende erop dat ze snapte dat ik op haar wachtte. Na een minuut of tien verscheen ze weer in beeld. Maar nonde.... nonde... Ze stevende meteen op een plek op de bank af, en ging naast een concurrent zitten, die zowaar ook ogenblikkelijk zijn arm om haar schouder sloeg..... En dus had ik het nakijken!
    Ik vroeg aan Agatha hoe dit collegaatje van haar heet. En toen kwam ik erachter dat dit Tanja is. Ik heb als een trouw hondje nog een keer drie kwartier zitten wachten, tot ook deze tweede sessie voorbij zou zijn. En jawel, eindelijk! Daar was ze weer. Nu zei ik niet alleen maar "Hallo!" maar vroeg ik meteen of ze tijd voor me had. Ze beloofde dat ze na haar douche terug zou komen.
    En Joepie! Daar stond ze dan! Helemaal voor mij alleen! We zijn meteen naar de bank voor de speelwei gaan zitten, beetje uit het zicht dus. Daar hebben we eerst een minuut of tien gebabbeld en gestreeld, gelachen en gekust, waarna ze vroeg of ze op verdere ontdekkingsreis mocht gaan, friemelend onder mijn handdoek, op weg naar kleine Yussuf. Dat mocht! En de rest is een bekend verhaal, tenminste als het gaat over de feiten. Maar als je het hebt over de manier waarop die feiten plaatsvinden, dan is er ook bij deze jongedame sprake van een echte eigen manier van het bieden van een sensationele topbelevenis, waarnaar je terugverlangt, meteen na het afronden daarvan. Agatha is geil en begerenswaardig en uniek. Anna is schitterend en blij en enthousiast en lief en uniek. Maar Tanja is spontaan en lief en lief en lief en hardstikke lief! En uniek!
    Wat ben ik blij dat ik niet in een jury zit die de rangorde van de dames van Schieferhof moet vaststellen. Ik denk dat ik er een heleboel ex aequo op de eerste plaats zou zetten.
    In ieder geval heb ik met Tanja afgesproken dat ik volgende keer de dag met haar zal beginnen en ook eindigen. Wat ik tussendoor doe staat dus nog niet vast. Misschien wel iets met Tanja!
    Kom, kom!

  6. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Lächeln

    "And she walked in looking like dynamite. She said now come along
    boogaloo through the night. And by the way she's moving well Tanja might, might she not with all she's got. She's got the whole house lighting up dynamite
    Nobody quite knowing what to do wrong or right. But they all know Tanja is Dynamite. And they're right."

    Tanja was in augustus de afsluiting geweest, woensdag ben ik maar eens met haar begonnen. Ze was bijzonder dankbaar dat ik nog aan haar snoepverslaving had gedacht en was dus meer dan bereid dat kenbaar te maken. De inleiding op de bank duurde niet zo lang omdat we allebei vonden dat de muziek wel erg hard stond. Op de kamer (waar het wat rustiger was, maar niet lang bleef) lekker in een 69-houdgreep genomen, waarop na geruime tijd een aantal lekkere standjes volgden en een afsluiting over haar tongetje. Echt een snoepje van de week die Tanja!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. #7
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen hoch

    Mmmmm.

    Als nieuweling in de 'Schieferhof' was ik nog niet zo lang binnen, al gevallen voor de charmes van Babsi (met alle vermoeidheids-verschijnselen van dien) en was ik net wat aan het recupereren in de benedenbar (gaat niet makkelijk hoor, met alles wat daar te zien is), toen ik een absoluut snoepje zag liggen op de bank.

    Lichaam, huid, gezicht, ogen - alles klopte.

    En dat lichaam draaide zich naar me toe waarbij ze haar benen spreidde, haar ogen keken me aan, en hup, daar ging W-L voor de bijl. Er naar toe gelopen, er naast gaan zitten en de rest kunnen de stamgasten en/of vaste lezertjes wel raden. Jongens, wat goed.

    Dat zelfs een 'standaardbehandeling' zo geweldig kan voelen.... Zowel op de bank als later in de kamer voelde ik me de koning te rijk. Af, perfect, heb er niet de goede woorden voor. De dame werd me later bescreven als een 'pixie' (zeg maar een soort kleine sprookjesfee) en voila.... dat is 'm.


    W-L

  8. #8
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Tanja

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson
    Tijdens het nuttigen van een (1) koffie reeds gevangen door twee donkere ogen die eigendom van Tanja bleken te zijn. Naast haar op de bank plaatsgenomen, en na een inleidend gesprekje mogen kennismaken met de gebruikelijk Schieferhof-begroeting. Na een uitgebreide opwarming richting kamer gegaan waarbij het feest werd verdergezet; strelen, pijpen, likken en neuken in diverse standjes dat het een lieve lust was. Als afsluiter mijn zwemmertjes in haar warme mondje gedropt.
    Tanja, een lieve, warme meid die mij in de loop van de dag nog regelmatig kwam begroeten, en daardoor reeds een afspraak voor een (2) volgend bezoekje versierd heeft.
    Eigenlijk valt recensies schrijven nog best mee : je neemt je eigen recensie, en de lezer vervangt de onderstreepte delen door de vetgedrukte.
    (1) frisdrank
    (2) diezelfde avond

    Blauwbeer, die vandaag weinig tijd tot uitgebreide hersenspinsels had
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juni 2007 om 02:25

  9. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Geen spek voor sickboys bek

    Deze razend knappe meid heeft een leuke babbel maar vooral haar ander ‘mondwerk’ is mij bijzonder goed bevallen.
    Eénmaal op de kamer liep het echter niet zo lekker tussen Sickboy en Tanja. Bij nader inzien bleek kleine Tanja toch wel wat weg te hebben van een andere kleine meid (lees: één van mijn dochters! ). Normaal gezien heb ik weinig last van schuldgevoelens, wroeging, verliefdheden en andere psychische ongemakken. Het moment dat ik mij realiseerde dat er toch wel een gelijkenis was zorgde ervoor dat mijn libido gekelderd werd. Ik heb de sessie redelijk snel afgemaakt en kon voldoende zelfbeheersing aan de dag leggen om net niet van de kamer af te stuiven. Jammer, want deze meid heeft heel wat in huis (en voor iedereen dus weldegelijk een aanrader), echter geen spek voor mijn bek. Laat het mij gewoon houden op een compatibiliteitsprobleem….
    Cancel my subscription to the ressurection...

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Ik heb de sessie redelijk snel afgemaakt en kon voldoende zelfbeheersing aan de dag leggen om net niet van de kamer af te stuiven.
    Het zal dank ook de laatste keer geweest zijn dat Krimson een supermeid met thesickboy deelt.
    Bovendien heeft ondergetekende, toen thesickboy al lang bij mevr. Sickboy onder de wol lag, nog kunnen gaan uitleggen wat er met hem aan de hand was geweest, gvd

    Krimson, die stank voor dank krijgt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juni 2007 om 02:25

  11. #11
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Het waren haar grote bruine ogen en haar donker haar dat mij deden beslissen dat zij mijn eerste ervaring zou worden gisteren.
    Toen ze hoorde dat ik uit België kwam begon ze meteen over onze chocolade te stoefen, en als ik terug kwam of ik daar dan wou aan denken. Natuurlijk zal ik er aan denken.

    Het begon zoals vanouds met de klassieke bankbeurt en tijdens het pijpen schrok ze van de diameter van kleine Zeppos.

    Ze zij me dat ze toch wel een smal poesje had, maar als ik zachtjes was zou het wel lukken zij ze.

    Op de kamer haar lekker gebeft tot ik haar sapjes proefde, ik bleek haar eerste klant te zijn die dag, ja we waren er dan ook om 13u en ik ben bijna onmiddellijk bij haar gekropen.

    Haar klitje werd erg root dus het neuken kon niet lang meer op zich laten wachten.

    Zij op mij dan Doggy en uiteindelijk in dat strakke kutje in missionaris gekomen. Een heerlijk moment bij een supermeid.
    Ze bedankte me nog voor het zachtjes penetreren en wees me nogmaals op de chocolade belofte, mag ik dus zeker niet vergeten bij een volgende bezoek.

    Later haar nog een paar keer tegen het lijf gelopen en steeds een vriendelijke blik of TZ gekregen, leuke meid is het zeker!

  12. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Tja

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
    Toen ze hoorde dat ik uit België kwam begon ze meteen over onze chocolade te stoefen, en als ik terug kwam of ik daar dan wou aan denken. Natuurlijk zal ik er aan denken.

    Ze bedankte me nog voor het zachtjes penetreren en wees me nogmaals op de chocolade belofte, mag ik dus zeker niet vergeten bij een volgende bezoek.
    Tja, nu Krimson zich niet meer in Hennef laat zien zal iemand anders de chocolade moeten meebrengen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juni 2007 om 02:27

  13. #13
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Op woensdag dus naar Bernds getrokken met een lading Belgische pralines, want daar is Tanja gek op.
    Meteen een doos afgezet aan de bar met de mededeling dat ze voor de meisjes waren. Tanja even bij mij geroepen en ook haar persoonlijk een doos gegeven. Meteen in de kleedkamer, zakte ze op haar knieën en begon ze me te pijpen onder de handdoek
    Haar toch maar doen ophouden en afgesproken om naar de kelderverdieping te gaan .
    Daar eerst iets gedronken en nadien een kamer opgezocht met haar.
    De club was nog niet zo lang open en ik stond zo gijl als .... ja als iets.

    Haar lekker natgebeft en van haar nog een zalige pijbeurt gehad.

    Tijdens het neuken (eerst missionaris en dan doggy) was de druk zo hoog dat ik in feite te snel kwam.

    Haar grotje dan maar verder klaar gelikt waarvoor ze me nogmaals dankte als mede voor de chocola.

    We hadden het natuurlijk veel langer kunnen trekken maar door mijn opgewondenheid kwam ik te snel to the point of no return. Jammer maar helaas.

    Ze verweet mij van stoute jongen maar wat kon ik er nu aan doen, met zo een gijl ding in bed die je nog dankbaar is, ja dan ben zelfs ik niet te houden.

    Volgende keer neem ik weer chocola mee, ze verdient het.

  14. #14
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Jullie moeten nu niet allemaal beginnen met chocolade mee te nemen of slanke tanje is op een paar maand dubbele Tanja :green_smi
    Laatst gewijzigd door zeppos58; 19 april 2007 om 14:01 Reden: type fout

  15. #15
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Belgische pralines

    Nochtans liet ze me heel lief verstaan dat....

    Tanja, écht mijn typetje. Ik heb ze eruit gekozen Gfe uitaard weer supertof en hot. In de bar op de sofa ging ze al zo lekker te keer dat ik daar al bijna…. We zijn dan maar snel naar de kamer gegaan. Alles weer supertop! Heerlijk tonzoenen, pzc en dat kan ze als geen ander. Ze deed het precies zoals ik het liefste heb en het snelst heel geil wordt. Voor één keer kon ik mezelf echt niet zo goed onder controle houden. Het is een echte schat. Van professionaliteitsgedrag geen spoor. Kom je ook niet zo dikwijls tegen in dit commerciële sekswereldje.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #16
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Bij mijn vorige bezoek had ik voor haar een doosje Leonidas pralines bij maar ze was de grote afwezige toen. Vrijdag was ze er wel, en ja ik had weer pralines bij, die meid werd bijna gek. Moet je zeker eens je zal het je niet beklagen.
    Hoewel ze zonder de chocola ook een lekker is:D :teuflisch :D

  17. #17
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Hoewel een beetje minder in 't form (hoofdpijn en slecht geslapen) toch geweest op donderdag. de Belgische pralines werden weer gesmaakt, en kleine Tanja viel me direct aan bij het binnen komen.
    Achteraf met haar eerst in de zetel en dan op kamers weer een leuk 1/2 uurtje gehad met alles erop en eraan, beffen PZC NMC 69 maar ja dat is vanouds bij kleine Tanja.
    De lieve schat gaf mij nog een pilletje tegen hoofdpijn zodat ik me beter zou voelen later op de dag.
    Tanja beetje verslaafd aan geraakt, zoals zij aan de Leonidasjes :D

  18. #18
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Gisteren weel met mijn lievelingetje mogen stoeien.
    En 't was weer dik in orde, ja Tanja en ik hebben een speciale band maar dat is ons gekeimpje:D

  19. #19
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Woensdag 5-12:

    Tanja: Mijn “vriendinnetje” uit Oekraïne was back in town, en na het afleveren van de pralines ook met haar richting kamer getrokken. Als vanouds was het weer een date om U tegen te zeggen. Gewoon volgens de Bernds norm. Lekker Tz PZC en NMC. Alle hoekenn van de kamer verkennend en na een ruim half uur voldaan de kamer verlaten. Achteraf elkaar nog wat zitten plagen nog zin in eentweede rit maar mij voor genomen om nooit nog 2 keer dezelfde te nemen op 1 dag. :teuflisch

  20. #20
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Het was maanden geleden dat ik nog in het hof was, en net mijn “vriendinnetje” tanja liet me binnen, natuurlijk had ik een doosje pralines bij, ze was blij, en op de kamer maakte zij mij weer blij. Heeft toch een heel speciale manier van pijpen, zacht teder, lief, met putjes zuigend in haar wangen. Supergeil.
    Enkele standjes uitgeprobeerd en in doggy het rubbertje met 10cc eiwitten gevuld. Later op de dag elkaar voordurend zitten plagen met wat geklets, gefriemel, gekeuvel, geknuffel en gekietel.
    Enkel jammer dat ze zo een erg accent heeft waardoor haar Duits niet altijd goed verstaanbaar is. En dat vind ik niet alleen.

  21. #21
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch Codenaam: Flugplatz

    "The one that's the rage up here in the clouds. Loud as a crowd or soft as a doubt. Lyrically weak, but the music's the thing. She's number one all over heaven. She's number one all over heaven. She's number one all over heaven, the number one girl over heaven."

    Afgelopen maandag was Tanja inderdaad number one voor deze racebeer. Toen ik naast haar kwam liggen pruilde ze even "Das war schon eine ewigkeit her." Tijdens de rolling start op de bank kreeg deze racebeer nog maar eens met haar uitstekende orale kwaliteiten te maken. Ze maakte totaal geen haast, ging heel rustig te werk, alsof er eventjes niets anders bestond dan wij tweeën. Op de kamer was het echter gedaan met de rust. Ze vloog me plotsklaps aan en begon deze racebeer zo opzwepend te berijden dat binnen veel te korte tijd alle olie, water en temperatuurmeters in het rood sprongen. Mijn waarschuwingen leken haar alleen maar nog meer op te zwepen in plaats van af te remmen. Nadat deze racebeer zijn motor in Tanja had opgeblazen bleef ze een tijd lang op me liggen, alsof ze helemaal geen zin had me los te laten. "Is halt Montag. Habe lange nix gemacht, dan geht es immer sehr schnell weißt du?" Deze racebeer moet er toch eens aan denken niet meer zo lang te wachten voor hij Tanja weer meeneemt.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #22
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Reden Codenaam: Zaitsjik

    "Als het golft, dan golft het goed. Niet te stuiten. Niet te sturen. Duurt het dagen, duurt het uren. Als het golft dan golft het goed."

    Lang hoefde deze racebeer vrijdag niet te wachten voor Tanja hem in de gaten kreeg. Ik was net 10 minuten binnen toen ze me op het spoor kwam en naar haar "eklé" vroeg. Ik kreeg als bedankje een paar verleidelijke zoenen, maar met de weliswaar heel lekkere maar toch veel te snel verlopen opening van maandag in gedachten zocht ik haar pas na etenstijd op. Een wijs besluit: haar "rolling start" leek bijna een kopie van maandag. Totdat Rita ineens met blauwe vlaggen ging zwaaien. Ze vond dat we haar in de weg lagen en had liever dat we eventjes opduvelden. De discussie die volgde had eeuwig door kunnen gaan, maar deze racebeer kreeg een lachstuip. Tanja kneep me een paar keer en sleurde me vervolgens naar een kamer. Haar bloasmeziek was zo al eersteklas, maar nu ging ze ook nog eens stiekem haar nageltjes gebruiken, vast van plan me af te maken. Dus greep deze racebeer snel in door haar te gaan beffen. Tanja werd er zo geil van dat ze zich gewoon liet gaan. Ze bleef eventjes voor pampus liggen en mompelde iets over het laatste hoogtepunt van vandaag, finito. Maar dat goldt niet voor mij. Ze bereed me een tijdlang zo woest dat deze racebeer bang was dat ze nog eens van kleine Sphinx zou afstuiteren. Daarna volgden nog een paar standjes die nu eens lekker lang gerekt werden voor het motortje weer opgeblazen werd. Bolsjoi spasiba, maja malenki zaitsjik! (Hartelijk dank, klein haasje). Want da's precies wat ze is: eine niedliche Blasehase. Voor zowel het compliment als de redelijk goede uitspraak kreeg ik nog een paar knuffels extra.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Tanja had me al hartig begroet toen ik binnen kwam, en even later toen ik haar een doosje pralines overhandigde sprong ze al een gat in de lucht van blijdschap. Tanja weet nochtans dat ik het hof niet binnen kom zonder dat kleine presentje voor haar. Het klikt dan ook tussen haar en mij. Meteen wat zitten bijpraten want het was een hele tijd geleden dat ik nog in “het hof” aanwezig was, geen actie ondernomen dus even heel braafjes geweest. Na de sauna en de douche terug bij deze kleine gaan zitten en nu wel tot actie gekomen. Na het lekkere tongzoenen zakte ze af naar mijn paal, ze kon het niet laten om met mijn ding te stoefen door Anna er op te wijzen wat een enorm ding ze nu tussen haar lipjes had, Anna glimlachte eventjes en Tanja ging verder wet het putjes zuigen in haar wangen. Lekkere manier van orale verwenning.
    Er kwam net een stel van de kamer dus wou Tanja die plaats graag inpalmen voor ons twee. Het was druk in het hof, dus het was vaak op een kamer wachten.
    Op de kamer eerst nog zitten TZ en nadien heeft ze mij lekker nat diep en lekker verder gepijpt.
    Het was dan mijn beurt om haar oraal een beurt te geven. Ik likte haar zo nat dat haar klitje naar voor sprong, ze deed me ophouden want als ze klaar kwam, is ze enkele uren buiten strijd vertrouwde ze me toe, daarom laat ze het enkel bij haar laatste klant zover komen (meestal). Maar dat was buiten de waard gerekend. Tijdens het neuken eerst in missionaris en dan in doggy om vervolgens voor Girl-On-Top te kiezen. Ze schudde en beefde ze en kwam volgens mij echt klaar. Het zal wel waar zijn want nadien heb ik haar bijna 2 uur niet meer in de bar gezien, ik denk dat ze een beetje heel veel uitgeteld was. Na onze lieve vrijpartij nog wat liggen kletsen en na een 40min de kamer gelaten voor wat ze was.
    Nadien zat ze nog een tijdje stil in een hoekje maar toen ik de club omstreeks 21 uur verliet was kleine Tanja weer springlevend. Bij het afscheid moest ik beloven om zolang niet meer weg te blijven. En voor haar verlof zeker nog eens terug te komen. Tanja gaat binnenkort voor 8 weken naar haar thuisland weet je.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  24. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik zou best ook kunnen een half uur rond de pot draaien om dan te schrijven dat we wederom heerlijke seks hebben gehad. Maar ik weet dat er een boel ijsberen zijn die liever geen recensies van meerdere pagina’s lezen, maar gewoon willen weten hoe de seks was.
    To the point dus, ik zal meerdere nominaties zo wel mislopen, maar dat trek ik mij niet aan.
    Bij het binnenkomen had deze kleine Oekraïense (Tanja) me al lief begroet, als vanouds had ik haar een doosje Belgische pralines afgeleverd en die had ze met een stevige tongzoen betaald. Ik wist dat het op de kamer weer “super delux” zou worden met mijn kleine vriendinnetje, en dat was ook zo.
    Naast haar gaan zitten en zo meteen het nieuws vernomen dat ze medio volgende week voor 6 à 8 weken naar haar thuisland gaat, als ik in die tijd terug kom betekent dat een doosje minder, enkel een doos witte lekkers voor Conny en Babsi, die dit goedje aan de bar erlijk onder hun tweetjes verdelen.
    Tanja heeft 1 nadeel, haar Duits is niet altijd even goed te verstaan (zaar accent) maar haar pijpkunsten begrijp ik wel. Hoe deze kleine lieve mijn ding zo diep kan nemen terwijl ze “putjes” in haar wangen zuigt, ik sta er nog steeds versteld van. Na het nodige zuig en zoenwerk naar de kamer getrokken, waar ze zich weer ontpopte tot mijn heet konijntje. Haar klitje lekker groot gelikt, nog een lekkere pijpbeut gehad (zoals zij alleen dat kan) en vakkundig een condoompje rond gekregen,.
    Tanja heeft steeds een condoompje tussen haar uurwerkbandje zitten, het zakje is al gedeeltelijk open, zo moet ze nooit in haar tasje zitten rommelen als het zover is. Terwijl ze je vakkundig met haar mondje bewerkt, floept het rubbertje er netjes over. Zeer handig vind ik.
    Ze is dan boven op mij gekropen en hevig beginnen rijden. Rollebollend zijn we in missionaris beland, nadien met haar beentjes recht de lucht in, zodat ik lekker diep in haar geile poesje kon binnen dringen.
    Na een tijdje haar omgedraaid en nog even in doggy verder gedaan, ja even, want ik stond zo heet dat ik het echt niet lang meer vol kon houden.
    Tijdens het na keuvelen heeft ze handig het rubbertje verwijderd, en een tijdje later hebben we moe maar voldaan de kamer verlaten.
    Later op de dag kwam ze me steeds plagen met lieve attenties zoentjes en knuffeltjes. Ja het was niet echt druk in “het hof” dan is daar tijd voor.
    Mijn mede reisgezel gaat dinsdag terug, zonder mij, ik ben dan al vertrokken richting………. Gewoon dat hou ik voor mezelf.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #25
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    25 april 2011 @ 06:19
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Je weet wat je krijgt

    Woensdag de dag afgesloten met de altijd spontane, lieve en super geile Tanja. Eerst kreeg ik op mijn donder dat ik al een tijdje niet meer met haar op de kamer geweest ben. Ja, dit blijft de moeilijkheid bij ome Bernds, het aanbod is breed en je kunt niet met allemaal.

    Lekker op de bank zitten vertellen. Inderdaad, een van de collega ijsberen schreef al dat Tanja soms moeilijk te volgen is door haar accent. Niet erg, haar spontaniteit en humor zijn prima te volgen.

    Tanja neemt altjd de tijd om je lekker op te warmen. Zij denkt aan het aaien, besteed ruimschoots tijd om het klokkenspel te onderzoeken en te liefkozen en maakt je helemaal wild.
    Na het opwarmen gebuert er iets ongelofelijks. Daar waar haar mond zou moeten zitten, zit in een keer een stofzuiger met ongekende zuigkracht. Maar goed dat het de derde keer was, andere had ik dit niet lang kunnen volhouden.

    Op de kamer heerlijk van elkaar genoten om uiteindelijk helemaal los te gaan in een gezamelijk hoogtepunt.

    Doggie Duggie
    Lang leven is ook duur

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Living Room 468*60