Tanja had me al hartig begroet toen ik binnen kwam, en even later toen ik haar een doosje pralines overhandigde sprong ze al een gat in de lucht van blijdschap. Tanja weet nochtans dat ik het hof niet binnen kom zonder dat kleine presentje voor haar. Het klikt dan ook tussen haar en mij. Meteen wat zitten bijpraten want het was een hele tijd geleden dat ik nog in “het hof” aanwezig was, geen actie ondernomen dus even heel braafjes geweest. Na de sauna en de douche terug bij deze kleine gaan zitten en nu wel tot actie gekomen. Na het lekkere tongzoenen zakte ze af naar mijn paal, ze kon het niet laten om met mijn ding te stoefen door Anna er op te wijzen wat een enorm ding ze nu tussen haar lipjes had, Anna glimlachte eventjes en Tanja ging verder wet het putjes zuigen in haar wangen. Lekkere manier van orale verwenning.
Er kwam net een stel van de kamer dus wou Tanja die plaats graag inpalmen voor ons twee. Het was druk in het hof, dus het was vaak op een kamer wachten.
Op de kamer eerst nog zitten TZ en nadien heeft ze mij lekker nat diep en lekker verder gepijpt.
Het was dan mijn beurt om haar oraal een beurt te geven. Ik likte haar zo nat dat haar klitje naar voor sprong, ze deed me ophouden want als ze klaar kwam, is ze enkele uren buiten strijd vertrouwde ze me toe, daarom laat ze het enkel bij haar laatste klant zover komen (meestal). Maar dat was buiten de waard gerekend. Tijdens het neuken eerst in missionaris en dan in doggy om vervolgens voor Girl-On-Top te kiezen. Ze schudde en beefde ze en kwam volgens mij echt klaar. Het zal wel waar zijn want nadien heb ik haar bijna 2 uur niet meer in de bar gezien, ik denk dat ze een beetje heel veel uitgeteld was. Na onze lieve vrijpartij nog wat liggen kletsen en na een 40min de kamer gelaten voor wat ze was.
Nadien zat ze nog een tijdje stil in een hoekje maar toen ik de club omstreeks 21 uur verliet was kleine Tanja weer springlevend. Bij het afscheid moest ik beloven om zolang niet meer weg te blijven. En voor haar verlof zeker nog eens terug te komen. Tanja gaat binnenkort voor 8 weken naar haar thuisland weet je.
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit