Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    17 januari 2025 @ 22:21
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard IJsbeer welp stelt zich kort voor

Beste ijsberen!

Na al een tijdje dit forum te hebben gelezen toch maar over gegaan om even een account aan te maken
    Moet eerlijk bekennen dat ik redelijk dubbel heb gelegen bij sommige reacties, zeker complimenten voor de sfeer hier!

Enfin, inmiddels de leeftijd van halverwege de 30 behaald. Woonachtig in Gelderland. Relatie en ellende gehad blabla, tijd voor plezier! En ja dat doen we o.a. hier

Wat ervaringen met uiteraard Casa Rossa (25 min rijden is nou ook niet echt een drempel ) en goed, de privé ontvangsten. Dit laatste vanaf gestapt ivm een erg negatieve ervaring.

In mijn ogen maken sommige hier een ware droom tot waarheid, dat is dan ook mijn doelstelling.
    Kortom ijsberen... Door jullie leuke verhalen/reacties/ervaringen is er een nieuwe ijsbeer welp geboren....

Ik hoop binnen een paar weken een review/ervaring te kunnen plaatsen over óf Samya(Keulen), of Club Venus(Hamminkeln). Probleem alleen is dat er nog een soort van drempel is voor mijzelf

2. Onderstaande 5 leden hebben RayR bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (22 september 2024),mechelen (22 september 2024),mentholbear (22 september 2024),Paul1968 (22 september 2024),WANDELAAR5 (22 september 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:21
    Discussies
    67
    Thanks
    10.448

Standaard

Welkom bij de club
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    14 april 2025 @ 20:39
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Welkom hier en veel lees- en schrijf plezier. Mocht je een keer ergens af willen spreken om je hiermee het laatste zetje te geven om over de drempel te komen laat het me dan maar weten

Last Online
    15 april 2025 @ 20:51
    Discussies
    15
    Thanks
    5.343

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RayR Bekijk bericht
    Ik hoop binnen een paar weken een review/ervaring te kunnen plaatsen over óf Samya(Keulen), of Club Venus(Hamminkeln).
    Grappig dat je dan kiest uit twee clubs die zo’n beetje het ene en het andere uiterste zijn in het SC-landschap.

Samya als echte avond/nachtclub met een discosfeer en relatief veel dames die zichzelf tot de gouden kutjesclub rekenen waarbij je rekening moet houden met €100 voor een half uurtje met gangbare service en Venus dat eerder een privéhuis++ is met een klein damesaantal waarvan een aantal vaak gedurende de hele dag zijn geboekt. Qua service daarentegen gemiddeld genomen veel beter dan bij Samya en dat voor €50 per half uur. Mijn advies is om de laatste twee/drie pagina’s van de clubs te lezen zodat jezelf een beeld kunt vormen. Tot de beter bezochte clubs daarnaast horen Acapulco Gold, Babylon en Penelope.

6. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (22 september 2024),mentholbear (22 september 2024),Patjax (18 oktober 2024)

Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Discussies
    171
    Thanks
    6.175

Standaard

Welkom. Schrijf zeker een verslag als naar om het even welke club geweest bent. En schrijf je zeker ook in bij de tombola's.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt voor de welkomst berichten, waardeer dit oprecht.

@Giodude, zoiets was me inderdaad duidelijk geworden hier. Zit overigens wel grappig verhaal aan vast. Een "kennis" gaf aan in Keulen te zijn geweest, had een hotel etc. Later bleek dat hij er een paar weken daarvoor ook was geweest, namelijk in een club. Na wat verder praten viel plots de naam; "Samya". Nieuwsgierig als dat ik ben direct opgezocht en toen werd me duidelijk waar het hierover ging. Allereerst hebben we hier goed om gelachen, ook kwam vrij direct ter sprake om er samen heen te gaan. Dit laatste zie ik met hem niet zo zitten, maargoed, wie weet wat de toekomst brengt.

Morgen maar is even het eea nalezen over de clubs. Venus is voor mij qua afstand erg interessant, mocht ik toch afhaken is het niet heel ver weg (ben zo iemand die letterlijk dan voor de deur staat en niet naar binnen durft).

I'll keep you posted!

9. Onderstaande leden hebben RayR bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (22 september 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:05
    Discussies
    296
    Thanks
    31.852

Standaard

Van harte welkom!

Probleem alleen is dat er nog een soort van drempel is voor mijzelf
    Aan wat voor soort drempel moeten we denken? Misschien kunnen we je helpen wat te verduidelijken of vragen te beantwoorden.
    Mijn drempel was dat ik het beeld van een saunaclub beetje als een sexclub uit gangster films is. Kwam er echter achter dat het er vaak heel gemoedelijk is, mannen onderling wel eens een praatje maken, en de sfeer overdag best relaxt is. Bijna alsof je in een wellness resort zit.
    In de avond en vooral rond het weekend wordt het bij sommige clubs meer een soort disco/nightclub sfeertje.

Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Discussies
    140
    Thanks
    6.586

Standaard

Welkom bij de club der verdorven.

Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Discussies
    128
    Thanks
    16.355

Standaard

Welkom RayR, veel saunaclubplezier toegewenst door schoolmeester.
    Maar pas op, het is verslavend !

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Haha klopt inderdaad.

Laten we zeggen hypothetisch gezien, in een ''vorig leven'' hadden bepaalde personen het veelal over dit soort clubs. Dit bevestigd dan weer het ''gangster'' gehalte hierbij.
    Ik ben iemand die voorafgaand enorm veel scenario's bedenkt(meer dan ''normaal''), redelijk vervelend maar goed kan het redelijk onderdrukken wanneer nodig

Enfin, dit forum heeft mij nu al onwijs veel geholpen. Enorm veel info etc. waar ik zo weer lekker verder mee ga

Last Online
    Vandaag @ 22:05
    Discussies
    296
    Thanks
    31.852

Standaard

Laten we zeggen hypothetisch gezien, in een ''vorig leven'' hadden bepaalde personen het veelal over dit soort clubs. Dit bevestigd dan weer het ''gangster'' gehalte hierbij.
    Hangt ook af van welke saunaclubs je bezoekt. In Happy Garden en Oceans bijvoorbeeld zul je meer strijders en krijgertjes tegenkomen dan in een Babylon.
    Maar zelfs dan waren die er overdag meestal nog niet. En als je er 's avonds omheen loopt heb ik er in elk geval geen last van gehad.

Ben benieuwd waar je keuze op valt. Veel plezier en laat vooral weten hoe je ervaring was. Leuk om te delen en je kunt er korting-&vrijkaartjes mee winnen.

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.601

Standaard

(ben zo iemand die letterlijk dan voor de deur staat en niet naar binnen durft).
    Heel verstandig, bezint voor je begint

welkom bij de club van losers zoals Partycrasher ons allen noemt,
    maar wel leuke losers
    En Garde

16. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 september 2024),WANDELAAR5 (25 september 2024)

Regels voor berichten