Een dagje trier tijdens korte vakantietrip eiffel. Eerst trier centrum bezocht en rond 17.00 na het eroscenter gereden.
Gelegen aan de noordkant van de moezel met grote gratis parkeerplaats achter het gebouw. Bij aankomst stond er geen enkele auto en dan twijfel je of dit wel 'the place to be' is.
Het pand zelf is een beetje een vreemd gebouw. Een groot vierkant met een open ruimte/tuin in het midden en je loopt een ronde langs de kamers. Denk toch zo'n 40 a 50 kamers, maar om 17.00 slechts 6 dames gezien en 1 gordijntje dicht, de rest van de ramen zat het rolluik ervoor. Verder was ik ook de enige wandelaar in het pand.
Ik had mazzel, want van de 6 dames was 1 dame precies wat ik zoek en de andere 5 dames konden mij niet bekoren. Ze noemde zich Nina, een duitse dame van eind 20, lange slanke brunette en ze droeg een zwarte lakbroek met high heels. Voor 50 euro pijpen + oliemassage afgesproken. Dit deed ze vol overgave met ook nog dirty talk erbij. Aan het einde nog een klein sociaal praatje en ging lekker relaxed terug na het hotel waar ik op het balkon met een biertje ging nagenieten.