120 euro/60 min Hoort bij de GMC en heeft GOSC maar moet nog wel wat draaiuren maken om verder te verbeteren. Is sinds gisteren pas uit Hongarije gekomen. Spreekt slechts een paar woordjes Duits. Heeft een beetje Indisch uiterlijk met erg kleine borseen p
Onderstaande 7 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:
Vandaag met een vrijkaartje van dit forum met dit pareltje in dip naar de kamer geweest. Dank hiervoor aan Willem en aan de club.
Zoë is een klein meisje met een heel klein cupje A en lid van de GMC. Ze is gisteren pas uit Hongarije gekomen en spreekt maar een paar woordjes Duits. Dus communiceren op de kamer moest nu nog met behulp van de telefoon. Dit erg slanke meisje wilde echt zorgen dat ik het naar mijn zin had. Ik denk dat ze met haar 22 jaar nieuw in het vak is. Maar ze deed haar best met pijpen en TZ wat ze niet onverdienstelijk deed. Tijdens het beffen kriebelde het volgens mij wat ze lachte dus ik denk dat dit niet echt aan haar besteed is. Neuken heb ik voorzichtig gedaan want ze heeft een vrij klein kutje maar dat is te begrijpen bij zo'n mager meisje. Het neuken met haar was heerlijk. Ze is niet verlegen en wilde me verschillende keren ervoor en na deze kamer verleiden tot een kamergang en me de kamer optrekken. Prima en erg fijn kamertje met dit meisje gehad. Ze vroeg 70/ 30 min maar dit kwam omdat iemand voordat ik de kamer opging en vertaalde tegen haar en mij gezegd had dat dit de normale prijs hier is. Later begreep ik van de bedrijfsleider dat dit 60/30 min is en 120/60 min
Onderstaande 9 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:
De andere Hongaarse heet Alice of zoiets. Erg vriendelijke GND meid met een slank tot normaal postuur. Mogelijk ga ik nog wat beter kennis maken met haar tijdens een volgend bezoek.
Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage: