Als iemand vandaag naar YY gaat, kan je laten weten of Evita al terug is. Ben van plan om morgen te gaan en had haar nog eens graag gezien. Je mag haar ook vragen of ze er morgen is �� Thx en veel plezier allemaal!
Als iemand vandaag naar YY gaat, kan je laten weten of Evita al terug is. Ben van plan om morgen te gaan en had haar nog eens graag gezien. Je mag haar ook vragen of ze er morgen is �� Thx en veel plezier allemaal!
Wie van de dames in YY is aan te raden voor te tongzoenen/GFE?
INSTANT KARMA
Om wat in de Kerstsfeer te komen op de 2e woensdag van vorige maand me naar het Kerstfeestje van Yin Yang begeven. Iets na openingstijd kwam ik binnen met m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan het forum en de club.
De theke bestudeerde het A4tje en concludeerde dat ie ook gewoon geldig is op een party/thema dag.
Vervolgens het gebruikelijke ritueel van bandje om, sleuteltje mee, en toen kwam er een kink in de kabel. Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee. Dus zonder pardoes terug naar de auto om mijn zak marihuana, kilo cocaïne, liter fles Johny Walker, Walther PPK, en m'n Hattoti Hanzo Katana zwaard terug te leggen
Just kidding, wat saunaspulletjes mochten niet mee.
Eenmaal door de screening kreeg ik eindelijk m'n badjas en handdoeken mee.
Effe gauw omkleden en genoten van een uitgebreid ontbijtje. Had flinke trek gekregen en dan voorziet een uitgebreid buffet, zoals in YY prima voor de inwendige mens.
Het was in de ochtend relatief rustig met aantal dames, ik schat op een stuk of 10 die al vroeg begonnen. Later kwamen er flink wat bij en denk dat we rond de 40 dames zaten. Er waren echter ook best wel een boel heren op zo een feestje afgekomen. Doch, de club is wat mij betreft groot genoeg om je niet bekneld te hoeven voelen.
In de wetenschap dat de mede veelvraat aka The Joker en de dame die ik voor ogen had, beiden pas later zouden aankomen, me heerlijk tot rust laten komen in hun wellness. Braaf de stapjes gevolgd van voetbadje, sauna, afkoelen in het zwembad en daarna lekker luieren tussen de bubbels van de jacuzzi.
Na een poosje relaxen eens polshoogte nemen of m'n date al gearriveerd was. En jawel, Roemeense Daria was weer acte de presence. Elkaar veels te weinig gezien de afgelopen tijd. Het bleef immers lang mooi weer in Duitsland, en dan probeer ik meer de Duitse clubs aan te doen, om rond de winter de Nederlandse clubs te bezoeken.
Aangezien ze snel weer pauze in Roemenie ging nemen, hebben wel elkaar weer flink verwend tijdens een geweldige sessie.
Haar een Kerst presentje en toen scheiden onze wegen weer. Hopelijk tot gauw weer in het nieuwe jaar
Na me weer opgefrist te hebben, even kijken of Joker al binnen was. Die zat weer ijverig te werken (lees: onnozele en vieze plaatjes en filmpjes over het web te verspreiden) Kort praatje mee gemaakt, aangezien ik em niet wilde storen.
Maar zo rond etenstijd was ie wel te porren om de mens lounge te vervangen voor de kantine. What else...
Het was wel mega druk. Er stond continue een rij wachtenden. Plekje om te zitten was ook redelijk schaars. Maar uiteindelijk wel een plekje kunnen vinden.
Joker maar klagen dat er minder vreten was dan vorig jaar, geen consumptiebon of flessen drank, mindere kerstvrouwen, en veels te veel rondlopende badjassen. Ook de continue wachtrij voor de voederbakken vond ie maar niks. Intussen schepte ie wel mooi 3x op...
Zo door de dag heen de wellness afgewisseld met mens lounge en het restaurant. De bar was me iets te druk. Wel gezellig druk, maar ik zoek persoonlijk liever een rustig hoekje op.
Tegen het einde van de dag overwoog ook de Eend om een rondje sauna te doen. Prima, dat leek me ook wel wat om de dag mee af te sluiten. Even later kwam ik dan ook in de sauna erbij zitten. En vertelde em wat me nou weer was overkomen....
Voordat ik de sauna in dook, me eerst wezen even opfrissen. Omdat ik wil voorkomen telkens om nieuwe handdoeken te moeten bedelen bij de receptie, vouw ik mijn gebruikte handdoekjes netjes op, zodat het schoonmaak team ze niet telkens meeneemt. Dat werkte prima. Of eigenlijk iets te goed misschien.
Terwijl ik me afdroog, kwam er namelijk net een jongeman uit 1 van de 2 jacuzzi's. Onderbroek type volgens mij, maar dacht wel zo netjes dat ie er geen aan had in de jacuzzi. Hij vroeg me of er meer verse handdoeken op die rand lagen, aangezien hij me er net 1 opgerolde zag pakken.
Nou nee helaas, die waren allemaal al eerder door mij gebruikt. Verse handdoeken zijn alleen bij de receptie beschikbaar. Hij bleek dus de zijne te zijn vergeten mee te nemen. Beetje verslagen stond ie erbij. Wat een amateur...
Maar Mentholbear is de beroerdste niet en zei, met de Kerst spirit in het achterhoofd, dat ik em moeilijk zo in z'n natte nakie door de gang, langs de bar, door de kleedruimte, naar de receptie kon laten lopen. Ik zou er wel eentje voor em gaan halen.
Ik dus de gang door, langs de bar, door de kleedruimte, maar voordat ik door de opening rechtsaf zou slaan om de trapjes richting de receptie te nemen, zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn! Ik keek langs de rijen lockers om te zien of iemand em was verloren, maar niemand te bekennen. Ik overwoog nog om in de bar te vragen of iemand em was verloren. Verwachte alleen dat er dan een dozijn handen omhoog zouden gaan...
Dus maar zelf in m'n zak gestoken en m'n weg vervolgd richting de receptie voor de handdoek. Terug in de wellness zat die jongen weer in de jacuzzi aangezien het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar stond al gauw op om dankbaar de handdoek in ontvangst te nemen.
Wel, dat was in een paar minuten gauw verdiend. Instant karma, maar dan in de goeie zin
Wat een dag. Gratis entree, gratis kamertje met dat gevonden briefje, mooier kon Kerst niet beginnen...
Bluebear ( 5 januari 2019),cheasehead ( 5 januari 2019),Elmo3108 ( 5 januari 2019),Giodude ( 6 januari 2019),John mc Snek ( 5 januari 2019),Jooploop ( 5 januari 2019),laplagne ( 5 januari 2019),luminous ( 6 januari 2019),mathiou ( 5 januari 2019),Meme Moo ( 5 januari 2019),Nulnulzeseneenhalf ( 5 januari 2019),papi ( 5 januari 2019),Partycrasher ( 6 januari 2019),pret ( 5 januari 2019),Sjeufke ( 5 januari 2019),snaal88 (10 januari 2019),The Joker ( 5 januari 2019)
mentholbear ( 5 januari 2019)
Nou mag ook wel, na m'n vingers beurs gemasseerd te hebben voor de dames, vreten lopen aanvoeren voor de onverzadigbare kwaaie eend (die voedsel sneller naar binnen kan werken, dan ik kan aanleveren), en handdoeken voor andere gasten te gaan halen...
Inderdaad, de vorige keren was het geen probleem, althans er werd er niks van gezegd.
Nee, dit briefje had duidelijk een waarde van 30 minuten, en niet een pannenkoeksessie van 2 uur
Dat is inderdaad niet bepaald een leuke manier om een presentje te geven en te krijgen.
Ik heb em nog proberen te zoeken om er naar te linken, maar kan m'n post niet terugvinden. Misschien nooit geplaatst, ik weet het niet meer. Maar ik herinner me wel dat ik aan het begin van mijn SC carriere al met mijn sporttas vol presentjes de clubs langs ging. In de Duitse club kwam ik er overal mee naar binnen, al dan niet na een controle van de inhoud. (Bij Heaven 7 vroeg de theke of ik ze niet bij de dames aan het verkopen was. Nee nee, ik verzekerde haar dat het presentjes waren)
Maar die sporttas meenemen ging niet zo makkelijk bij SS en YY. Bij de laatste mocht ik em van de beveiliger in het kamertje van de security achterlaten. Om de zoveel tijd ging ik dan dat kamertje bij em binnen, om weer een goodie bag te vullen voor een geschaakte dame. Dat ging zo door de dag heen meerdere keren goed, tot ergens in de avond. Toen ging het bijna he-le-maal mis.
Ik liep dus wederom dat kamertje zo maar binnen en begon in m'n tas te graaien. De beveiliger die achter het tafeltje met allemaal camera monitoren zat, sprong op vanuit z'n stoel en keek me aan van 'wat denk jij GVD wel niet dat je hier binnen komt en in die tas zit te graaien'.Bijna nam ie me op de vuist!
Wat bleek, het was tijd voor de avondploeg en de avond beveiliger had zijn collega afgelost. Hij wist dus niks van mijn tas in hun kamer. Gelukkig was die beveiliger van overdag nog niet weg en kwam toen net binnen om de situatie uit te leggen. Het liep met een sisser af![]()
Bluebear ( 6 januari 2019),Das ( 6 januari 2019),Elmo3108 ( 6 januari 2019),Meme Moo ( 6 januari 2019),Partycrasher ( 6 januari 2019)
YinYang zondag 6 januari 2019
Soms wijk je af van de gebaande paden, en ga je terug naar die club, waar je die vorige keer, voor je gevoel, “op de verkeerde tijd” was. Zo belandde ik zondagmiddag in het sprookjesbos te Roermond. Entrée in het happy-hour tarief, en de bekende vraag of je hier eerder geweest ben, maar met ja beantwoordt, zo’n 2,5 jaar geleden.
Gelukkig wordt ik ook meteen door een van de dames herkend, een Bulgaarse dame die ik nog ken uit de “Van Goch” periode. Maar even in de wacht gezet, vanwege wisselende ervaringen.Een rondje door de club om de dames te schouwen, doet mij denken aan, de veel gesproken kreet door reaguurders, “dikke billen 5 reeten”.
Ook wat slanke popjes, en niet te vergeten de plastic fantastic dames.
Wat ontspannen in de jacuzzi, wandeling door de ruime tuin, de vorige keer was ik niet verder gekomen dan het buitenzwembad, warm voetenbadje na afloop. Wat chillen in de salon, als wat te drinken ga halen wordt ik herkend door een dame, die tot kort geleden, in een andere club actief was. Rustig wat smalltalk met wat drinken, en na 15 minuten Selma de sleutel laten halen. Op de kamer een sessie zoals ik het graag heb, vol overgave, alsof we nog in die andere club zijn. Na 60 minuten zeer tevreden de kamer verlaten.![]()
Weer wat chillen in de salon, wat me nu opvalt is dat de muziek op een redelijk luid, in mijn ogen te luid volume staat, maar misschien zit ik inmiddels wel in het stadium van “ouwe lul”, die zuinig is met zijn gehoor.
Het loopt tegen de klok van 17:30 Selma komt naar me toe, of ik interesse heb, om geheel vrijblijvend, samen met haar te dineren. Goed plan, het buffet is ruim opgezet, voldeed prima en vooral: ben er niet ziek van geworden.
Na wederom wat chillen, tijd voor een saunagang, het warme voetenbadje afgerond, stond op het punt om de binnensauna in te stappen, toen ik werd geattendeerd dat de buitensauna aangenamer was, het blijkt een weinig schrijvende beer te zijn, maar wel een bekend gezicht. Na afloop van de saunagang even een sprong in het onverwarmde buitenbad, sommige mensen van het publiek, die binnen stonden te roken, maakten de internationale meest gebruikte gebaren om aan te duiden van “jullie zijn gek”.
In de salon is de muziek een streepje harder gezet, niet zonder reden by the way, er hangt een dame in de danspaal, de volgende dame wil haar voorgangster overtreffen, en voert een paaldans-stripact uit.
Om de luide muziek te ontvluchten maar even in de zithoek bij de kino plaatsgenomen, je mag dan wel af en toe terug naar de salon, om wat te drinken te scoren, en dan komt er wel eens wat mee. Zo ook in dit geval, ze stelt zichzelf voor als Sabine, van Duitse makelij, uit de “milf” klasse en van het type die komt met windkracht 10, nog niet van haar plek af. Haar gewicht in goud waard, nou dan je had een behoorlijk kapitaal in handen.Echt een type voor mij dus.
Ik had gelezen dat bepaalde dingen in YinYang geen zekerheid zijn, dus eerst maar het lijstje doorgenomen, blijk ik zowaar een neus te hebben, om de juiste dames eruit te selecteren?
Op de kamer, een zeer aangename sessie beleefd, laat er niet te veel over uit, maar de uitslag: Nederland 3 - Duitsland 1.
Een laatste ronde door de salon, geeft aan dat het al rustiger begint te worden, zelf vindt ik het ook mooi geweest.
YinYang, het was mij een genoegen, tot de volgende keer.![]()
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Agronymus1 ( 7 januari 2019),blof ( 8 januari 2019),cheasehead ( 7 januari 2019),Elmo3108 ( 8 januari 2019),firstme ( 7 januari 2019),Giodude (10 januari 2019),jansenroy ( 7 januari 2019),mathiou ( 7 januari 2019),papi ( 7 januari 2019),Patjax ( 7 januari 2019),pret ( 7 januari 2019),sofaking ( 7 januari 2019),yylover ( 7 januari 2019)
Een dagje Sprookjesbos met een beetje Babylon en een snufje SixSens
Na het tegenvallend avondje in Samya was het al snel voor mij duidelijk dat dit niet de wijze was waarop ik het ijsberenjaar 2018 achter mij zou laten. Dus stapte ik in mijn auto om bijna traditiegetrouw het laatste club bezoekje van het jaar in het Sprookjesbos te laten plaats vinden. Na de bekende binnenkomst taferelen liep ik de bar in om een eerste indruk aangaande de bezetting te krijgen. Al snel liep ik tegen een bevallig lijfje aan wat toebehoorde aan Mia. Ze was enigszins verrast mij te zien. Ik kreeg gelijk te horen dat mijn favo girl van het moment niet aanwezig was wegens ziekte en ik zei haar dat ik dit al wist via de digitale tam tam. Met een knipoog zei ik dat dit de weg vrij maakte om eindelijk eens een vervolg te geven aan die ene sessie die we zo'n anderhalf jaar geleden hadden gehad. Ze dacht meteen dat ze in prijzenslag zat met het motto van sla je slag. Ik zei dat ik eerst iets zou eten en een bubbelbadje zou nemen en ze me nadien maar moest komen opzoeken.
Wat er in de voederbakken lag kon me niet echt bekoren en uiteindelijk maar de pasta genomen welke dezelfde was als een dag eerder in Samya. Waar heel lang de keuken van YY tot de betere behoorden in SC-land moet ik helaas constateren dat ook hier de wisselvalligheid heeft toegeslagen en deze van een beduidend mindere kwaliteit was dan die in Samya. Ik had al niet veel opgeschept, maar na twee happen belandde de rest in de enigste geschikte plaats voor deze farce die als pasta door het leven moest gaan.
Na een sigaretje uitgebreid gaan bubbelen en na een opkikkende douche en voetenbadje richting bar gegaan. Er waren inmiddels al weer wat meer dames aanwezig maar zo op het eerste oog geen waarvan ik het idee had om eens nader kennis mee te maken. Dan maar even naar de Kino om nog wat uit te rusten"
Ik lag in de Kino toen een dame zich bij mij nestelde. Ze zette zich in reverse cowgirl op mijn schoot en vroeg of de aanblik mij beviel. Ze had een lijfje dat in mijn optiek perfectie benaderde en kon niets anders dan met ja antwoorden. Ze kwam naast me liggen en haar handje verdween gelijk onder mijn badjas. Ze stelde zich voor als Eva en was op zoek naar haar Adam. Ik keek haar aan en kreeg een zoen. Terwijl ze met haar ene hand blijk gaf dit onderdeel te beheersen schoof ze met haar andere hand haar slipje opzij. Ze bracht mijn hand naar haar poesje en vond dat ik deze maar eens inwendig moest onderzoeken. Aangezien ik nog in Samya modus stond was het een no brainer en stelde ik voor om een kamer op te zoeken.
Terwijl we aan het wachten waren op de sleutel gaf ze aan weinig taboes te kennen. Ik mocht haar kontje uitwonen als ik wilde en ze hoopte dat ik er met een vriend was omdat ze wel hield van DP. Op de kamer draaide ze zich op haar buik terwijl ze glijmiddel over haar kont spoot en dirigeerde mijn hand in die richting ten teken dat ze er wel een vinger in wilde. Ik ben geen anaalridder dus liet ik hem verder glijden richting haar poes en klit. Ze raakte aardig op stoom en begon aan een BJ. Vrij standaard maar de aanblik van dat geile gipsy koppie dat op en neer ging vergoedde veel. Na een minuut of vijf was het tijd om te ficken volgens haar. Ze plaatste zich op alle vier en stak haar kontje omhoog. Ik verwachtte de vraag muschi oder arsch, maar ze begeleidde hem richting haar poesje. Ik begon rustig, maar al snel keek ze mij aan met zaadvragende ogen en spoorde me aan haar zo stevig mogelijk te nemen. Tempo ging omhoog en ze gaf geen krimp. Ze zette zich zelfs af tegen het bed om tegengas te geven. Patjax ging in PSE modus en in turbo overdrive beukte ik er op los totdat mijn nakomelingetjes zich een weg baande in het rubbertje.
Terug in de bar trof ik een tweetal veelplegers die ik voornamelijk van andere clubs ken. Het was alweer een tijdje geleden dat ik ze gezien had en er werd bijgebabbeld. Zij besloten om de sauna in te gaan en ik besloot een sigaretje te gaan roken.
Ik zat op een bankje bij het restaurant toen ik plots in de verte een dame de bar zag betreden. Haar opvallende haardos sprong er als een halo bovenuit en even dacht ik dat ik aan het hallucineren was na het nachtbraken een avond van te voren in Samya, de geringe nachtrust en de temperatuur in de bar. Ik besloot een rondje te lopen en het bleek inderdaad Adina "The Magic Hairfairy" uit Babylon te zijn. Ik kwam bij haar uit en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Even bijgekletst en natuurlijk vertelde ze de beweegreden achter haar transfer uit het Babylonische Rijk naar het Sprookjesbos. Aangezien ik op dat moment nog niet toe was aan een nieuwe kamergang afscheid van haar genomen zodat ze haar magie op andere beren kon loslaten.
Een kijkje in de wellness liet zien dat de bubbelbaden druk bevolkt waren en dus maar weer terug naar de bar. Al spoedig kwam Adina mij opzoeken. Rustig over van alles en nog wat gepraat. De hongerigen stelden zich inmiddels in een compleet peloton op bij het restaurant en zij vroeg of ik ook ging eten. Ik zei dat ik geen vroege eter was en eerst nog een kamer zou doen en vroeg of zij ging eten. Zij wilde ook niet in de drukte gaan eten. We besloten dat het geen zin had om het onvermijdelijke nog langer uit te stellen. Bovendien zou het mijn 100e sessie dit jaar in een club zijn en gezien wat er rond liep wist ik dat Adina de beste keuze was op dit tot een goed einde te brengen.
De verkennende fase hadden we een tijdje terug al in Babylon gehad en dus werd het vanaf minuut één een waar feestje. Nadat we de tongspieren even met elkaar hadden laten opwarmen baande ze zich een weg naar beneden waar ze wederom een staaltje van haar blaaskwaliteiten ten toon spreidde. Na een half uurtje legde ze zich even naast me op wederom met haar tong de degens te kruisen met de mijne en haar handje zorgde ervoor dat mijn kleine vriend op volle oorlogssterkte bleef. Ik pakte mijn olie en ze begreep mijn intentie en opende haar hand. Er volgde een edging handjob die me terug deed denken aan de tijden dat Alice haar Wonderland nog in het sprookjesbos had. Fase 1&2 van de drietrapsraket zorgden ervoor dat ik niet kon wachten op wat fase drie in petto zou hebben. De laatste benodigde beschermingsmaatregelen werden genomen en in cowgirl liet ze zich langzaam eroverheen zakken. Volop tongend bouwden we de spanning langzaam op. Ze merkte dat een ontploffing aanstaande was en richtte zich op om met knijpende bewegingen de druk verder op te voeren. De nakomelingetjes langer tegenhouden was onmogelijk en met een duizelingwekkende vaart schoten ze het vangnet in. Een topsessie met een absolute aanwinst voor het sprookjesbos.
In het restaurant zat naast me aan het aangrenzende tafeltje een blond snuitje dat me bekend voorkwam uit SixSens. Aan haar blik zag ik dat de herkenning wederzijds was. Na het eten en een sigaretje even plaats genomen in de men's lounge. Mia kwam in burgerkleding voorbij. Ze hield het al voor gezien en met elkaar prettige feestdagen te wensen met de bijbehorende drie kussen ging zij naar huis. Na een tijdje de bar opgezocht. De vermoeidheid begon toe te slaan en ik speelde met de gedachte om naar huis te gaan. Ik liep langs het blonde snuitje en ze sprak me aan. Ze zei dat ze me al lang niet meer in SixSens gezien had. Ik bevestigde dit en vroeg haar naar haar naam. Het bleek om Selena te gaan die hier als Selma door het leven ging en sinds drie dagen haar intrede in het Sprookjesbos had genomen.
In SixSens hadden we buiten het uitwisselen van wat beleefdheden nooit nader met elkaar gesproken. Toch wist ze moeiteloos mijn vrouwelijke partners in crime daar op te lepelen. Het was haar natuurlijk ook niet ontgaan dat ik een pannenkoeker was. Haar serene uitstraling, rustige manier van praten en subtiele beroeringen zorgden ervoor dat ik langzaam maar zeker toch wel benieuwd was naar haar vaardigheden op de kamer. Als 2018 me iets had geleerd dan was het wel dat ik vaak de beste kamergangen had met dames die normaal gesproken niet bovenaan mijn balboekje stonden. Ik zei haar dat ik me even ging douchen in de wellness area om weer fris en fruitig terug te keren. Ik verwachtte dat ze bij terugkomst meteen haar tasje zou pakken maar dit was niet het geval. Ze zat duidelijk op de spreekstoel en na een half uurtje werd dan alsnog de gang richting kamer gemaakt.
Op de kamer wilde ze natuurlijk zelf ervaren of alle verhalen over mijn massages op waarheid berustten en gewillig legde ze zich op haar buik. Gezien de geluidjes afkomstig uit haar mond bleek ik geslaagd en dat benadrukte ze nog eens door de wijze waarop ze hartstochtelijk begon te tongzoenen na de massage. Met haar hand zorgde ze ervoor dat mijn kleine vriend dusdanig in staat van paraatheid was gebracht dat ze haar BJ-Skills erop los kon laten. Ze voelde goed aan wat mijn voorkeur genoot en had er ook geen moeite mee om hem volledig achter in haar keeltje te laten verdwijnen. Af en toe onderbrak ze om te tongzoenen. Ik had niet meer de puf om te neuken bij mijn vijfde kamergang in een tijdsbestek van tweeëntwintig uur en dat voelde ze goed aan. Met haar handje begon ze aan een handjob die met wat hulp van mijn olie uiteindelijk resulteerde in een happy ending. Er volgde een wasje op de kamer omdat ik na het roken van een sigaretje in het rokershok van plan was om naar huis te gaan. Ondanks het nog vroege tijdstip van 21.45 uur maakte de bar een troosteloze indruk met een handvol dvp's en twee handen vol aan beren. Het was mooi geweest en besloot om me om te kleden en voor de laatste keer dit jaar het sprookjesbos te verlaten. Grappig dat het er eentje werd met elementen van de twee andere meest bezochte clubs in 2018.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Agronymus1 ( 7 januari 2019),blof ( 8 januari 2019),dbd67 ( 7 januari 2019),Elmo3108 ( 8 januari 2019),Firehawk ( 8 januari 2019),firstme ( 8 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 januari 2019),Giodude (10 januari 2019),jansenroy ( 7 januari 2019),JonnyFontane ( 7 januari 2019),lollypopman ( 8 januari 2019),mathiou ( 7 januari 2019),mentholbear ( 9 januari 2019),Pierke69 (17 juni 2022),pret ( 8 januari 2019),sofaking ( 7 januari 2019),swazontneuf ( 7 januari 2019)
Zojuist terug van mijn eerste bezoek van 2019 aan dit etablissement. Heb het rustig gehouden met één kamergang (wel anderhalf uur) met twee ontladingen, tijdens het wachten vooraf wat gekletst met een Belgische beer die geregeld daar aan te treffen is. Voor de rest was het best wel rustig met beren en ook nog wel met dames, maar het was zeker niet uitgestorven, eigenlijk perfect voor mij. Ben om half zes weer vertrokken en komende zaterdag ga ik in de avond (omstreeks 20.30) voor een bliksembezoek, zal dan de eerste keer kiezen voor het Relax-tarief, want 65 euro betalen voor anderhalf tot twee uur aanwezigheid vind ik onnodig geld wegsmijten. Het verschil kan ik beter aan een zekere dame geven of gebruiken voor de volgende keer entree betalen (Happy Hour dan welteverstaan). Honger of dorst heb ik toch niet want op de Nieuwjaarsborrel van mijn werkgever wordt toch voor een natje en een droogje gezorgd. Ik zal dan op discrete wijze opeens héél snel vertrokken zijn, is intussen een specialisme van mij geworden...
Aanwezige dames waren Martina, Mara (de oudere versie), Vanessa, Nikki (Bul), Adele, Sissi, Sylvia, Evita, Rachel, Megi, Sandra (die van het goksyndicaat), Selina (Dom. Rep.), Danielle, Elisa en de overige dames ken ik gewoonweg niet. De muziekkeuze en het volume was vandaag best goed, zowel in de bar als op de kamer. Kwa eten kan ik niet goed beoordelen, mijn iubita en ik kozen vóór de kamergang beide voor Mexicaanse wraps (of taco's, weet ik veel hoe ze die dingen noemen) en het smaakte goed. De rest van het buffet zag er wel goed uit vond ik, het zal zeker gesmaakt hebben denk ik zo.
Kortom, een rustig maar bijzonder geslaagd begin van het jaar, ik heb een paar fijne uurtjes mogen beleven met mijn favorietje. Maar indachtig mijn belofte aan mezelf zal ik me toch moeten matigen dit jaar, less is more zullen we maar zeggen. But we shall see…
Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...
Agronymus1 ( 9 januari 2019),blof (10 januari 2019),cheasehead (10 januari 2019),Ethan Cunt ( 4 december 2021),Giodude (10 januari 2019),Jooploop ( 9 januari 2019),mathiou (10 januari 2019),Meme Moo (10 januari 2019),mentholbear (10 januari 2019),pietpotent44 ( 9 januari 2019),sofaking ( 9 januari 2019),The Pussyhunter (10 januari 2019),Uit-Drenthe ( 9 januari 2019)
Collega beren opgelet.... komende zaterdag ben ik tetug van de partij. Heb vernomen dat ons vita terug in town is. Wie er zaterdag ook van plan is om te gaan we gaan uit ons dak gaan
Ok, dan ga ik ook uit mijn dak, na 20.30 is Roermond-Zuid the plees toe bie. Zit nu overigens op het werk in de kantine met iets oudere en veul minder knappe dames dan in YY naast me en tegenover me.
Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...
YinYang 11-1-2019
Het ijsberenjaar 2019 is voor mij geopend! Met een bezoekje aan yin yang. En wat voor een bezoek. Na een aantal keren mijn bolide naar Gallardo te hebben gestuurd, en daar het harde (?) afscheid van Cora luister te hebben mogen bijzetten kon ik de verleiding niet weerstaan weer een de Roermondse dreven onveilig te gaan maken. Rond 11;30 draaide ik de fraaie parkeerplaats van de parkeerplaats op. Het solide ogende gewapende hekwerk ontsloot magisch voor mijn neus, en ik sloot aan bij een rijtje gegadigden om het paleis te mogen betreden. Een heer wees erop dat het bordje nog vermeldde dat mastercard werd geaccepteerd, maar de dienstdoende theke was niet te vermurwen voor deze Franstalige beer en werd een beetje vond ik nou niet zo heel vriendelijk behandeld. Kan die beer ook niet weten denk ik dan… maar goed, ik werd ook aan de nodige attributen geholpen nadat ik 55 € euro (stevige inflatie daar in Roermond, btw 3 pct van 50 is bij ons in het noorden 1.50; wanneer komt de tijd dat je halverwege bij moet betalen??) op de toonbank in keiharde cash had neergelegd. Alle briefjes moesten natuurlijk wel even door de scanner worden gehaald. En bleken allen in orde…
De ijsberen dag kon beginnen. Mijzelf rap in het yin yang grijs gehuld en een eerste koffie besteld aan de bar. Dat bleek niet meer te gaan: koffie verkrijgbaar in restaurant en de mens lounge. Ok, 5 euro duurder en doe het zelf koffie… gauw even naar het restaurant gelopen en een cappuccino getapt en mijzelf aan de bar gezet en in alle rust eens de komende uren “gepland” er bleek een voor mij top line-up, maar zoals vele weten is mijnkinderhand vrij snel gevuld, en een prachtige kamergang maakt je dag toch al vak. Het bleken er zelfs twee te worden! Ik soptte tijdens de dag de volgende dames:
Nadia, Martina*, Mila1* (1, rood haar), Mila2 (kort zwart haar), Kiki(T), Adele, Nikki, Cecilia, cybil, Vanessa, Nicoletta, Natalie*, Sandra (D), Jessy, Sheilene (D), Adina (ex Babylon), Nicolle *(slowakije), Selma* (Ro), Mara (de oudere, Melany * (Lit), Samantha*, Daisey (Kroatie) Tessa (D), Gloria* en nog een heleboel die ik niet kende….. ik schat ~40-50 in totaal. De dames met een sterretje staan bij mij op mijn verlanglijstje…. Een hoge mate van keuze stress maakte zich van mij meester.
Gelukkig bracht yylover waar ik even mee zat te praten mijn verwarring weer in proporties en besloot ik eerst maar eens in de sauna te gaan zitten. Daar vergezelde de kleine Adele ons. Gebeurt niet vaak dat je deze dame aan het lachen en socializen ziet. Fraaie meid zeg, mijn bloed begon wegen to ontdekken die het daarvoor nog gesloten achtte….gauw een koude douche om weer bij te komen. Een leuk gesprek ma Martina volgde, haar geklets vind ik al opwindend, en dan de wijze van verleiden kan ik erg waarderen met deze Tsjechische. Op nummer een gezet, maar nog niet onmiddellijk mee naar een kamer gegaan. Wilde ook nog even met Nathalie waar ik vorig jaar waanzinnig mee gekamerd had bijpraten. Ook een echt leuke meid… OK, voorlopig op nummer twee, maar deze had het (ijs) bere druk (weet nu waar de uitspraak vandaan komt). Ik las net dat YYLOVER zich over Natalie ontfermde!
Inmiddels een oude vlam gezien, de fraaie Slowaakse Nicolle, die zo bleek een alleraardigst woordje Nederlands spreekt. Die vond ik een paar jaar geleden in GT en Samya echt er zoooooo sexy uitzien, maar voor mij een beetje wat zal ik zeggen ongenaakbaar. Toen een keer mee gekamerd, wat prima was! Ik vind haar echt nog super sexy (misschien een beetje aangekomen), maar echt een hartstikke leuke meid. Ook op nummer twee…
Begrijp nu dat er inderdaad twee Mila’s zijn en allebei uit Rusland. Eentje een beetje langer ca 170, fraai vorm gegeven met heel kort zwart haar. Kan zich prima verkopen aan de ijsberen gemeente. En een tweede Mila (uit Sotsji) met een page koppie rood haar, 1.58 hoog aan wat ouder (denk 41). De laatste had ik wel eens eerder mee gesproeken maar niet mee gekamerd. Daar kwam deze dag verandering in!!
Mijn eerste kamertje werd met Martina. Hoge school verleidingskunsten, en hoge mate van erotische intelligentie! Wat een sessie. Hoog GFE gehalte voor deze al wat oudere beer. Lange verkennende sessie staan voor het bed. Daarna een blow job die ik mij nog lang zal herinneren, en een lik partij van haar lichaam eindigend in een zo te horen aan Martina’s reactie goed aangekomen befsessie die haar tot een prachtig orgasme bracht. Daarna bracht Martina al haar wapenen in de strijd on mij eens flink te verwennen. Hele zachte massage van mijn lichaam door haar handen en mond, tongzoenen of er geen einde aan zou komen, een blowjob (zonder handen, die gebruikte ze om mij borst en tepels onder handen te nemen) uit haar encyclopedie van blowjobs, en een neukpartij in diverse standjes, waar ik in fraaie doggie houding uiteindelijk de strijd gewonnen moest geven. Nog even na liggen genieten en geprobeerd of ik mij zelf weer op mijn ijsberenpoten kon verplaatsen. Dit zou niet veel beter meer worden dacht ik…
Maar ik had duidelijk buiten de waard gerekend in dat geval de waardin Mila. Trof haar wat later een aantal malenlangs de bar. Een keer waar we geïnterrumpeerd weren door de Litouwse Melanie die mij trachtte te verschalken voor de ogen van Mila (die leek niet echt blij). Ik moet toegeven dat ik een zwak heb voor Melanie, maar op de een of andere manier wist ik me nog net op tijd uit haren web te bevrijden…. Over naar Mila… weer even mee staan praten en tot haar verbazing vroeg ik haar de kennismaking elders voort te zetten. Een kamer van uitstekende kwaliteit. Magic touch (I am a softy, guys) en dat is een genre dat Mila meer dan uitstekend beheerst, en waarvan ze bij hoog en bij laag volhoudt dat ze daar erg van geniet. Wel niet zo’n orgasme kanon als Nathalia, maar ik heb er toch zeker twee voorbij horen komen. Ik beschreef al dat de blowjob van Martina uitstekend was, maar duidelijk overtroffen door Mila. Ik weet alleen niet meer precies waarom ik dat nou vind. was het de manier waarop haar tong af en toe rap tikte op mijn eikel? Was het de afwisseling in ballen schacht en eikel, de manier waarop ze je aankeek. De kans die ze bood om haar pussie met je hand te verwennen en ik mij drijfnatte vingers af en toe kon aflikken? Ik weet het niet meer, maar zalig was het! Echt een nieuwe dame ontdekt waar ik beslist nog wel eens mee “uit” wil!
Kortom een uiterst geslaagd begin van het beren jaar 2019!
veel dank aan Mila1 en Martina!
![]()
Agronymus1 (13 januari 2019),Antonios (12 januari 2019),brombeerzuid (12 januari 2019),cheasehead (12 januari 2019),e-is-mc-2 (14 januari 2019),Elmo3108 (12 januari 2019),Fluitje71 (12 januari 2019),Giodude (12 januari 2019),JonnyFontane (12 januari 2019),mathiou (12 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),Patjax (12 januari 2019),sofaking (12 januari 2019),Wijze grijze (12 januari 2019),yylover (12 januari 2019)
weiss hier jemand, ob und wann Christina (ex FKK World / blond / Silikon / sportbody KF34) im YY ist?
Sie soll angeblich dort ihre Dienste anbieten, habe sie aber dort noch nie gesehen, bei meinen seltenen Besuchen
Besten Dank...
Vandaag maar weer eens de (b)engeltjes in Roermond bezocht.
55 euro afgetikt en gaan.
Als eerste kwam ik Nederlandse Nadia tegen, en een ouderwets service uurtje met haar doorgebracht. Prima in orde zoals altijd.
Mijn top favoriet iubita was er helaas niet, maar desondanks toch best een aardige lineup. Qua aantal meiden nog niet op volle oorlogssterkte (kerst reces) maar toch redelijk aantal vrouwen. Heb niet geteld. Zwaar natte vingerwerk dus: ruim 40 vrouwen. Meer beren dan vrouwen.
Tweede kamergenote werd Roemeense Jessy. 29jr. Heeft prachtig lang dik donkerbruin krulhaar. Maar op de kamer krijg je maar weinig service. Zelfs niet zoenen. Zegt ze: 'If I kiss then I ask extra money for it. For 50e you get (the minimum) sex with condom and blowjob. Im not here for fun'.
Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik voor zoiets triviaals als zoenen never ever zou bijbetalen. En dat ik een bloedhekel heb aan die uitpeesmentaliteit. Waarop zij weer zei: Everybody is different. M.a.w. als er sukkels zijn die erin trappen en voor bijbetalen heb ik dat toch mooi weer verdiend. O god. Geen herhalingsgevaar voor mij dus. Jammer weer.
Laatste fuckbuddy werd Duitse Victoria. Was nieuw voor mij. Geprobeerd na een tip van pret die er ook was.
En pret had niks teveel gezegd: deze dame had inderdaad prima inzet, genoot ook zelf, en was ook in voor een leuk gesprekje.
Enkele voor mij bekende namen die ik heb gezien: Vanessa, Duitse Sabine, Duitse Sandra, Nederlandse Nadia, Bulgaarse Sandra, Roemeense 'Russische' Selena, die helaas toch wel zon 20-25 cm van haar haar afgeknipt had, Duitse Pia, Victoria, Duitse Linda. Roemeense Jessy. Nog 2 Duitse oude milfjes ex phg waarvan ik de namen niet weet. Gloria was er ook weer.
Voor het eerst sinds tijden weer eens de pinautomaat gebruikt.
Dat was mijn dagje Roermond weer.
Redelijke dag, maar denk dat ik toch nog even een aantal weken wacht voor een volgende keer als mijn iubita er weer is.
Ik blijf dat toch een lastig punt vinden bij yy: vrouwen genoeg, ook genoeg mooie, maar beperkt aantal service vrouwen, je moet echt weten wie je moet hebben. Nog altijd veel afwerksters en uitpezers ertussen, meestal Roemeens. Voorlopig voor mij ook ff geen geexperimenteer meer, ik ga liever voor de selecte groep milfs waarvan ik weet dat ze zeker goeie service geven. Aan 2 of 3 toppers heb ik genoeg. Of misschien zelfs wel aan 1 al. Als mijn iubita er weer is dus.
blof (13 januari 2019),buttlover (13 januari 2019),cheasehead (13 januari 2019),e-is-mc-2 (14 januari 2019),Elmo3108 (13 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),JonnyFontane (13 januari 2019),Jooploop (13 januari 2019),mathiou (12 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),papi (13 januari 2019),Patjax (13 januari 2019),paul-kuhn (13 januari 2019),pret (12 januari 2019),satanic surfer (14 januari 2019),sofaking (12 januari 2019),swazontneuf (12 januari 2019),The Joker (13 januari 2019),Uit-Drenthe (12 januari 2019),Wijze grijze (13 januari 2019)
ik zelf vind het zonde dat yy de prijs heb verhoogd want bij gt is het nog 60 euro en zeker nog 14,00 uur is het nu zeer gemakkelijk om eff ies door te rijden naar gt want dan heb je 5 euro over voor de benzinie alleen de parking is heel klien bij gt anders waren ze heel veel beren kwijt aan gt want er zijn veel dvp die bij allebij hebben gewerkt
een dag niet gewipt is een dag zonder fun
Even bij de les blijven! https://www.beterrekenen.nl/website/index.php?pag=261
Entreeprijs zou met het nieuwe 9% tarief dus eigenlijk € 51,42 moeten zijn!! Ze steken dus € 3,58 in hun zak!
Ik vraag me af hoe lang het in yy en andere clubs de zelfde entree prijs aanhielden!
Eens komt een verhoging, das onvermijdelijk!
Ja 3% is maar op 60- +1,80, zowat.
Als de dames belasting moesten afdragen werd het dan ook 50-+1.50 nee eerder 55 of 60 p/30 minuten(denk nog meer)
Ja antonios dat klopt,![]()
bierbeer (14 januari 2019),brombeerzuid (14 januari 2019)
Mis! Ze steken respectievelijk 55 of 65 € in hun zak. Vervolgens betalen ze daar de kosten van. Water, stroom,eten, personeel en nog wat onzin. Er is al jaren geen verhoging van de entreeprijs geweest terwijl er toch elk jaar wat inflatie is in dit kikkerlandje. Goed moment geweest om dat ook weer eens bij te stellen. Blijft natuurlijk dat de entreeprijs niet de leidende reden is om een club te bezoeken.
Althans niet voor mij.
Wat betreft de 5€ verschil en dan daarom door rijden naar Brüggen. Voor mij is dat ongeveer 20 km extra rijden, enkele reis. Dus 40 km uit en thuis. Mijn limousine verbruikt ongeveer 1 liter benzine op 12 km, in de zomer wat minder, ‘s winters wat meer. Dat is dus 3,3 liter maal 1,50€, huidige benzineprijs in Nederland. Ofwel 5€ totaal. Kortom, geen verschil. Tellen we ook nog wat voor extra onderhoud en bandenslijtage, dan is YY nog steeds goedkoper om te bezoeken.
Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.
Dagobear vindt die 5 euro wel degelijk uitmaken. Na 10x was dat toch de 11e keer toch alweer een entree prijs. Of een 30 minuten wipje.
Aan de andere kant, voor die 55€ Happy hour (bij SS 45€) bieden ze wat mij betreft een uitgebreidere wellness dan bv een 60 euro club als HG.
keesboz (15 januari 2019)
mentholbear (15 januari 2019)
mentholbear (15 januari 2019)