Verslag in telegramstijl van mijn bezoekje aan YinYang op dinsdag 18 juli:
- Aankomst 12.45, vertrek 22.15.
- Redelijke opkomst van dames en ook beren vanwege het goede weer.
- Af en toe gebubbeld in de wellness.
- Eten was in orde, geen culinaire hoogvliegers ditmaal, bamiblokken niet gesignaleerd.
- Voor, tussen en na de kamergangen de Tour bekeken, op het terras zitten mijmeren, af en toe naar de Kino, zitten sms-en naar een zekere niet aanwezige dame.
- Beyoncé moeten beloven dat ik voor haar ook pralines meeneem en Sandra die ernaast zat wilde er geloof ik ook een paar.
- Kamergang 1 met Yasmin (D) was maar zozo, wel gefinished in missio dus voor mij persoonlijk wel ok.
- Kamergang 2 met Helen (D) was leuk, af en toe hilarisch maar ik zat met m'n gedachten elders dus niet gekomen. Kan zij ook niks aan doen.
- Kamergang 3 met Alicia (Bul) was ook leuk maar m'n gedachten waren nog steeds elders dus ook niet gekomen. Kan zij ook niks aan doen.
- Kamergang 4 met Pia (D) was goed en opwindend met die getunede F-cup, mede daardoor gekomen maar het kostte toch enige moeite. Leuke meid!
- Kamergang 5 met Christina (Tsj) was nog beter en opwindender met die getunede E of F-cup en wonder boven wonder ben ik met minder moeite gekomen. Top!!!
- Heb met Christina nog een hele tijd nagepraat over de dingen des levens en ze heeft me nog wat wijze raad meegegeven omtrent je weet wel.
- Verder aanwezige dames waren o.a. Tia, Megi, Dora, Claudia, Jennifer 2, Melissa, Selina, Rosita, Selena, Emily, Anna 2, Mara (MILF), Lara en Penelope. LU wel ok maar niet top.
- Voor mij persoonlijk was het een KUT-dag maar daar kunnen de dames en de club niks aan doen. Dat is die zekere dame schuld, echter excuses zijn door haar gemaakt.
- Over en uit.