Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard Bochum, Im Winkel, Gußstahlstraße RLD

    Na afloop van onze bezoeken aan GT / LR en Freudenberg/Paradiso zijn Knabbel en Babbel nog even langs de ramen gewandeld in Bochum. Ik schat dat hier nog zeker zo'n 50 -70 dames zaten. Prijzen vanaf 30 euro. Ik denk dat ik op één dag nog niet zoveel dames van plezier heb gezien als afgelopen zaterdag.
    Knabbel heeft vast nog meer gezien want die is dol op ramen kijken

  2. #2
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard Laufhaus Nr. 14

    er is een nieuwe huis in het Winkel, No.14 waar u kunt opwarmen in winter of het regen mijden.
    Echt modern en mooie, oongeveer 35 kameren; helaas enkele kamern zijn nog te huren.
    Gisteren heb ik ~ 12 vrouwen gezien, enkele echt mooie....

    (is een beetje verglijkbaar met Doetinchem, Roerstr.)
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Na afloop van ons bezoek aan Freude zijn Eagledriver, Picasso en ik nog even gaan wandelen door Bochum. We konden makkelijk parkeren en het was nog redelijk zacht weer dus mooi weer om even te wandelen voordat je naar huis rijdt. Bij het begin van de straat rook het wel enorm naar de riolering maar voor de rest is het hele gebied erg schoon. Ik denk toch zeker dat er 100 ramen zijn. Veel leegstand voor een vrijdagnacht. De ramen waren vooral gevuld met Zuid-Amerikaanse dames en ook wel wat thaise dames.
    Bochum Im Winkel 14 is inderdaad een mooi gebouw waar je overdekt wat kan rondlopen, wat kan eten en drinken. Hier waren twee mooi (oosteuropese)meisjes op de 2de verdieping. Voor de rest ook weer veel zuidamerikaans, afrikaans. Net voordat je Bochum Im Winkel 14 binnenging zaten er aan de linkerkant ook twee aardige meisjes. Voor de rest was het allemaal wel een keer leuk om te zien.
    Ik denk dat we de volgende keer een keer naar Oberhausen (Flashoffstrasse) gaan.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    663
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    832 in 352 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik denk toch zeker dat er 100 ramen zijn.
    Ïn Bochum zijn welgeteld 225 ramen

    Wat foto's van de rosse buurt in Bochum:











    Site van laufhaus "Rotehaus" in de rosse buurt van Bochum:
    http://www.rotehaus.com/

    Site van laufhaus "Haus 14" in de rosse buurt van Bochum:
    http://www.laufhaus-bochum.de/

  5. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 januari 2013),Zultbroek81 (30 juli 2013)

  6. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Om te beginnen welkom Marcelasnl als schrijver hier op IJBF en bedankt voor de vele info over de Duitse Ramenbuurten en Laufhausen die je recent hebt gegeven.

    Dat je een groot kenner bent van de buurten en daar al de nodige kilometers hebt afgelegd mag wel duidelijk zijn. De buurt in Bochum wordt ook wel vaak als de Eierberg aangeduid. Heel makkelijk te vinden eigenlijk bijna in het centrum wat ook wel een zekere charme heeft.
    In je navi kun je het beste Gußstahlstraße 35 intikken, rij je vanaf de A40 naar het station dan moet je moet je op de Westring op de hoogte van het Rathaus rechts afslaan. Vrijwel meteen zie je dan een je linkerhand een parkeer plaats en dan is het nog iets van 100m lopen het spoor onder door en dan aan de rechterkant zie je "Im Winkel" (die naam pakt je navi ook wel) waar zich de ramen bevinden.

    Ik zeg het omdat je in BO ook een Eibergerstrasse hebt, daar is het erg fraai, is in BO-Dahlhausen vlak bij een leuk spoorwegmuseum en de Ruhr. Maar dames en ramen zul je daar niet vinden !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #6
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Site van laufhaus "Rotehaus" in de rosse buurt van Bochum:
    http://www.rotehaus.com/
    Meeste meisjes zitten beneden op de krukjes is mijn idee, heb geloof ik 1x een meisje bovenin gezien.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Site van laufhaus "Haus 14" in de rosse buurt van Bochum:
    http://www.laufhaus-bochum.de/
    Grappig: meerdere malen dat ik hier was draaide er muziek van Radio Veronica.


    Eierberg is een klein, maar leuk hoerenbuurtje met zeker een paar mooie meiden.

  8. #7
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    De Eierberg staat ook bekend om enkele Thaidames met een geweldig service niveau.
    Heb er in het verleden meermaals genoten van een geweldige massage + NMC + PZC met Aufnahme voor het luttele bedrag van EUR 30,=.

    Haar naam is me ontschoten, echter haar kamer vind je zo: Je loopt de berg omhoog, dan de straat links inlopen, blijf rechtdoor lopen en je loopt op het eind tegen haar kamer aan. Het is dan de meest linkse kamer. Haar kamer staat helemaal vol met persoonlijke spullen, want ze slaapt er ook.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. #8
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Gister avond/nacht eff de eierberg aan gedaan.was overigens de eerste keer.heb al veel rossebuurten bezocht deze echter nog niet.gister avond was ik eerst samen met een maat in Duisburg geweest.daar wilde ik het ook bij laten.hij stelde voor om een keertje Bochum te bezoeken.aangezien ik altijd in ben voor wat nieuws daar heen gegaan.
    We kwamen er aan rond 23.00,het aanbod viel me best wel tegen om eerlijk te zijn.de bezetting was gewoon laag.ik denk dat er in totaal van de 225 werk plekken toen ik daar was tussen de 30 en 40 vrouwen aanwezig waren.en van die hoeveelheid waren er voor mij 4 leuke dames bij waar ik het wel op zou kunnen
    Er zaten best een paar mooie meiden tussen.op zich zag het er allemaal wel aardig uit.jammer alleen van de dronken hang jeugd.zeer luidruchtige lastige jonge mannen liepen er rond.constant de politie uitdagen.zeer storend gedrag vertoonden ze.ik was daar met een heel ander doel.na wat rond gelopen te hebben kwam ik op nummer 11 geloof ik een Moldavisch meisje tegen 24 jaar genaamd Larissa.een redelijke sessie met haar gehad maar zeker niet boeiend.knap gezichtje mooi zwart haar en een paar aardige jetsers en dat was het.
    Ze werkte er nog maar kort vertelde ze me.die maat van mij had iets minder geluk.hij was bij een Bulgaarse dame geweest genaamd Filliz.blonde vrouw met tattoo boven haar billen.grote tieten en grote brede kont maar niet mooi.die beloofde hem goude bergen.eenmaal binnen sloeg ze helemaal om.hij moest opschieten en 10€ bij betalen want z'n tijd was al om toen hij z'n kleding uit had 😕nogmaals tien euro bij betalen.dit deed hij niet ik begreep dat hij een hele discussie had gehad daar binnen.uiteindlijk heeft hij toch nog soort van sex gehad ,2 min pijpen 3 min neuken en meneer kon vertrekken.slechtste sessie ooit vertelde hij me.zijn zin was helemaal over,de mijne ook.toen zijn we maar naar huis gereden.ik wil Bochum zeker nog een keer bezoeken.als ik in de buurt ben rijd ik er zeker even langs.maar toch blijft de vulkaan in Duisburg het beste wandel gebied voor mij.zo groot en zoveel keuze.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 juli 2013),hansdordt (30 juli 2013),Megaboob (30 juli 2013)

  11. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Jammer dat de ervaring niet top was, maar nog altijd beter dan niet wandelen, nietwaar?

    Elders heb ik gelezen dat er in Bochum soms een Hollands servicekanon zit (Jasmin, Haus 40, Zimmer 7, 1Etage, erstes Zimmer links, Sitzt aber unten im Flur)
    dus daar ga ik binnenkort op af om erbij te zijn en het mee te maken.

  12. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Gister avond/nacht eff de eierberg aan gedaan.was overigens de eerste keer.heb al veel rossebuurten bezocht deze echter nog niet.gister avond was ik eerst samen met een maat in Duisburg geweest.daar wilde ik het ook bij laten.hij stelde voor om een keertje Bochum te bezoeken.aangezien ik altijd in ben voor wat nieuws daar heen gegaan.
    We kwamen er aan rond 23.00,het aanbod viel me best wel tegen om eerlijk te zijn.de bezetting was gewoon laag.ik denk dat er in totaal van de 225 werk plekken toen ik daar was tussen de 30 en 40 vrouwen aanwezig waren.en van die hoeveelheid waren er voor mij 4 leuke dames bij waar ik het wel op zou kunnen
    Er zaten best een paar mooie meiden tussen.op zich zag het er allemaal wel aardig uit.jammer alleen van de dronken hang jeugd.zeer luidruchtige lastige jonge mannen liepen er rond.constant de politie uitdagen.zeer storend gedrag vertoonden ze.ik was daar met een heel ander doel.na wat rond gelopen te hebben kwam ik op nummer 11 geloof ik een Moldavisch meisje tegen 24 jaar genaamd Larissa.een redelijke sessie met haar gehad maar zeker niet boeiend.knap gezichtje mooi zwart haar en een paar aardige jetsers en dat was het.
    Ze werkte er nog maar kort vertelde ze me.die maat van mij had iets minder geluk.hij was bij een Bulgaarse dame geweest genaamd Filliz.blonde vrouw met tattoo boven haar billen.grote tieten en grote brede kont maar niet mooi.die beloofde hem goude bergen.eenmaal binnen sloeg ze helemaal om.hij moest opschieten en 10€ bij betalen want z'n tijd was al om toen hij z'n kleding uit had ��nogmaals tien euro bij betalen.dit deed hij niet ik begreep dat hij een hele discussie had gehad daar binnen.uiteindlijk heeft hij toch nog soort van sex gehad ,2 min pijpen 3 min neuken en meneer kon vertrekken.slechtste sessie ooit vertelde hij me.zijn zin was helemaal over,de mijne ook.toen zijn we maar naar huis gereden.ik wil Bochum zeker nog een keer bezoeken.als ik in de buurt ben rijd ik er zeker even langs.maar toch blijft de vulkaan in Duisburg het beste wandel gebied voor mij.zo groot en zoveel keuze.
    in bochem moet je aan het begin van de avond zijn damens begiinen gemideld vroeger als in duisburg je moet ook niet vergeten dat het vakantie tijd is de bezeting is dus overal wat minder de dames gaan ook op vakantie

  13. #11
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ben over het afgelopen jaar zo'n 15 keer in de gußstahlstrasse geweest in Bochum. Persoonlijk vind ik het er erg leuk. Met name in de warmere zomermaanden. In de winter wat minder, zeker als er sneeuw ligt is het er verraderlijk glad.

    Voor het grootste aanbod dames aldaar kom je het best zo rond 15 a 16 uur 's middags daar. Vanaf 21 uur neemt het aantal dames daar rap af. Met name de donderdag en vrijdag hebben een hoge bezettingsgraad. Dit schijnt zo te zijn omdat turkse disotheek Taksim op die dagen gesloten of juist open is. Precies weet ik het niet meer, maar ook Bochum geniet veel bezoekers met turkse roots. Net als DB.

    Voor de liefhebbers: er zijn afwisselend twee a drie nederlandse dames actief op de eierberg. Één daarvan werkte vorige week woensdag nog vanuit das rote haus, nr 40. De andere twee heb ik zelf al een maand of drie niet meer gezien.

  14. #12
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ha ha, het begint bijna een gewoonte te worden, mezelf corrigeren.

    Pak 'm beet een maand terug midden in de nacht (02.30) vanaf de vulkaan nog even richting Bochum gecrosst. Ik had verwacht lege panden aan te treffen vanwege het tijdstip, maar het tegendeel was waar. De eierberg was booming. Ca driekwart van de kamertjes waren nog gevuld met aan het werk zijnde dames. Het mooie weer zal ongetwijfeld mee gespeeld hebben. Terwijl er overdag tussen Krefeld en Coesfeld (praktisch het hele ruhrgebied) temperaturen gemeten werden van 38 a 39 graden, was het in Bochum midden in de nacht een aangename 27 graden. Veel bedrijvigheid op straat, met name rondom het Rote Haus en het kleine cafeetje daar tegenover. Ook verder de winkelstraat in waren de activiteiten vanachter de ramen naar de straatjes verplaatst.

    In het verlengde van een discussie uit het Duisburgse waar de krant er nog wel eens bij gepakt wordt

    http://www.derwesten.de/staedte/boch...id8077892.html Artikel over toename van geslachtsziekten en hoe dat zich verhoudt met het Rld in Bochum

    http://www.derwesten.de/staedte/boch...id8004766.html Artikel over de toename van Bulgaarse en Roemeense meiden in Bochum.

    http://www.derwesten.de/staedte/boch...id4629299.html Artikel waarom er in Bochum geen tippelzone is en ook niet komt.

    Geen van de artikelen is vers van de pers. Het variëert van een half tot twee en een half jaar oud. Zelf vind ik dat het een beeld geeft hoe men in Bochum op bestuurlijk niveau naar prostitutie kijkt.

    Even doorgaand op de vergelijking met andere Rld's. Ook in Bochum word de boel beveiligt door een security. Wel zijn deze van een heel ander kaliber dan bijv in Duisburg of Frankfurt. Hier geen boos kijkende dikkoppen die je aan een motorclub kunt linken, maar vrij normale jongens. Sommigen zijn nauwelijks herkenbaar als uitsmijter. Zelf al een paar keer kennis gemaakt met de security in het Rote haus. Gelukkig niet om me er uit te smijten, maar vanwege een praatje en een drankje tijdens het wachten op een dame of en wandelmaat. In de betonnen bunker helemaal op het eind van de straat ook, daar omdat ik met m'n mobieltje bezig was, iets wat niet gewaardeerd werd op dat moment.

  15. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    http://www1.wdr.de/mediathek/video/s...aterne100.html

    HIER UND HEUTE: Rote Laterne: Sendung vom 04.10.2014

    Hinter dem Bochumer "Eierberg" verbirgt sich eines der ältesten Rotlichtviertel des Ruhrgebiets. Die Gasse "Im Winkel" ist über die Stadtgrenzen hinaus bekannt. Zu jeder Tageszeit kommen Männer für den schnellen Sex oder körperliche Nähe. Dort findet sich auch die Kneipe "Rote Laterne".
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 6 oktober 2014)

  17. #14
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard

    moin, moin...

    das Video (http://www1.wdr.de/mediathek/video/s...aterne100.html) wurde schon im Jahr 2013 gedreht und jetzt erst gesendet. Den Hausbesitzer (Vermieter - Haus 3 und 5) kenne ich gut. Das Girl, was als seine " Frau " (HaHa) vorgestellt wurde, hat etliche Jahre dort in Bochum, in verschiedenen Häusern gearbeitet. Es gibt viele Berichte über sie, in einigen deutschen Foren - negative und positive). Sie ist auch nicht in Deutschland (schon ca. 10 Monate nicht). Ich hatte sie, damals auch für eine Woche bei mir zu Hause (nicht als Prostituierte - sie musste einfach weg - warum wohl ?).
    Der Eierberg erinnert mich immer ein wenig an damals Arnheim - Spykerstraat, mit seinen kleinen Häusern und die gute Atmosphäre. Schade, dass es dieses dort schon lange nicht mehr gibt.

    schönes Wochenende
    präsent in Deutschland: Rotlicht-XXX

  18. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Eine weitere Webseite:

    => http://www.eros-girls-bochum.com
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. #16
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag (druilerige maandag voor kerst) ben ik ook weer eens op tournee geweest; Bochum, Essen en Duisburg. Eerste wezen 'winkelen' in Bochum; heb hier voorheen wel eens wat lekkers gekocht aan deze ramen, maar nu is het echt huilen met de pet op!!! Rond 15 uur in de middag aldaar was er een bezetting van ik schat nog geen 20% van de ramen. Dat is dus echt niks he. Ik ben er ook geen 1 lekkere tegengekomen en ben snel weer weggegaan. Was nog even wat consternatie vanwege een ambulance en brandweer in de straat...maar niemand die iets kon zien/ zeggen.
    Daarnaa via de ladies Essen aan de Westendhof 11 nog even een pitstop in Duisburg waar altijd wel een lekkere DVP te vinden is.
    ciao

  20. Onderstaande leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (28 december 2014)

  21. #17
    Geregistreerd
    4 januari 2015
    Last Online
    15 januari 2015 @ 17:57
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    maar nu is het echt huilen met de pet op!!!
    Dat was gisteren niet het geval ondanks het regenachtige weer. Okay, in de zomer is het er drukker qua aantallen dames maar er zat nog genoeg lekkers tussen gisteren. Ook in Haus14 een paar mooie dames gespot.
    Ik heb een drankje gedaan in de bar van De Rote Laterne. Daar kwam me toch plotseling een prachtige blondine binnen! Dacht dat ze wel in de Rote Laterne zou werken. Echter haar daar niet meer gespot later. Totdat ik langs de Table Dance bar liep en haar daar buiten een sigaretje zag roken. Shit, zij werkt dus alleen als danseres daar. Naja, was ook te mooi voor woorden geweest, helaas!

  22. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rockyfree Bekijk bericht
    Dat was gisteren niet het geval ondanks het regenachtige weer. Okay, in de zomer is het er drukker qua aantallen dames maar er zat nog genoeg lekkers tussen gisteren. Ook in Haus14 een paar mooie dames gespot.
    Ik heb een drankje gedaan in de bar van De Rote Laterne. Daar kwam me toch plotseling een prachtige blondine binnen! Dacht dat ze wel in de Rote Laterne zou werken. Echter haar daar niet meer gespot later. Totdat ik langs de Table Dance bar liep en haar daar buiten een sigaretje zag roken. Shit, zij werkt dus alleen als danseres daar. Naja, was ook te mooi voor woorden geweest, helaas!
    2 januari was er in bochem imwinkel niks te beleven bezetting net zo slecht als in oberhause zo zie je maar weer het kan met de dag veranderen

  23. #19
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard

    moin, moin...
    - ich war auch am 02.01.2015 in bochum - eierberg - 22.30 - 23.00 uhr. das angebot an frauen war nicht so schlecht. in haus 14 (laufhaus) waren aber nur 4-5 frauen. davon eine skinny. leider war sie mit dem handy beschäftigt. für den monat januar sind dort für jeden freier genug frauen.
    - vorher in dortmund auf der linienstrasse gewesen. auch dort fast alle zimmer belegt und jeder findet seine sexy - traum - frau.
    - am 03.01.2015 war ich in oberhausen - flasshofstrasse - dort war nicht viel los. wenig mädels und kaum besucher - 22.30 uhr !
    - in duisburg am 03.01.2015 - ab 20.00 uhr waren eventuell 30 % der zimmer mit frauen besetzt.

    grüsse und eine schöne woche
    präsent in Deutschland: Rotlicht-XXX

  24. Onderstaande leden hebben Asienfreak bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger ( 5 januari 2015)

  25. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Last Online
    15 januari 2015 @ 21:47
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik was gisteren nog in deze buurt. Bezetting was zeer matig maar ja, wat wil je ook met dit scheiss weer.

  26. #21
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Deze week moest mijn stoere Alfa-Romeo naar de garage en vreemd genoeg kreeg ik als vervangend vervoer een splinter nieuwe Skoda Oktavia 1.0 tsi met een DSG-bak mee terwijl die garage niet een dealer is van dat merk. Aangezien ik nog nooit in een auto met 3 cilinder motor had gereden leek het mij wel leuk om een stukje te gaan testrijden. Op naar Duitsland dus, richting de Vulkan maar de Skoda beviel zo goed dat ik geen zin had om de afslag zentrum te nemen en dus reed ik verder naar de Stahlstrasse in Essen.

    In de Stahlstrasse was weinig te beleven, maar achter 1 van de ramen van haus nr49 zat een bloedmooie meid met lang zwart haar, die van die geile hoeren laarzen aan had die tot haar dijen kwamen en een laklederen corset die haar dikke (ik denk siliconen) tieten omhoog drukten. Maar en nu komt het, ik weet dat jullie lieve lezers van deze waardevolle recensie denken dat ik lieg, want dat zou ik zelf ook doen als ik dit las, maar dat lekkere wijf zei dus tegen mij dat ze enkel aan SM deed en dat normale sex niet mogelijk was omdat volgens de islam sex buiten het huwelijk verboden is. Ik wist niet goed wat te zeggen en liep dus maar hoofdschuddend terug naar de auto, want verder viel er in de Stahlstrasse toch niets te neuken, de testrit in de Skoda werd dus voort gezet naar de Eierberg in Bochum, waar ik al jaren niet was geweest.

    In haus 9 zat een zuid Europese van begin 30 die zich Jessie noemde, ze had zwart haar, dikke natuurlijke tieten, een lengte van ongeveer 1,65 en een normaal postuur, haar prijzen begonnen bij 30 euro voor de normale laufhaus service maar ik sprak af 100 euro voor 45 minuten NMC, PZC en kreeg daarvoor waar voor mijn geld, niet dat ze een topper zou zijn in een Saunaclub maar ze deed wel goed haar best, waardoor ik niks te zeiken had.

    Na het perverse neuk gedoe was het tijd om weer terug naar huis te gaan, de Skoda beviel prima, van tevoren had ik veel vooroordelen over dit soort kleine 3 cilinder motoren, maar daar bleef weinig van over, het enige wat opviel was dat ik veel meer trillingen voelde als bij de 4 cilinder van mijn eigen Alfa, vooral bij lage snelheid als ik een klein beetje gas bij gaf, maar voor de rest was de TSI soepel en snel genoeg, toch ben ik blij als ik morgen mijn eigen auto weer kan ophalen, want met een Alfa kan men immers beter stoer doen en andere weggebruikers imponeren als met een Skoda.

  27. Onderstaande 5 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 maart 2017),Big30 (10 maart 2017),marcelasnl (11 maart 2017),Mistralwind (11 maart 2017),Smouse (10 maart 2017)

  28. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Was dit nou een autorecensie of een dvp recensie

  29. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    marcelasnl (11 maart 2017)

  30. #23
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    663
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    832 in 352 posts

    Standaard

    Kom heel af en toe in Bochum. Erg wild is het er momenteel niet, maar zitten wel een paar goede meiden tussen.

    In ieder geval uitkijken voor de duitse Lilly met haar cup-E/F siliconen en blond kapsel in haus3/kamer 5 (1e kamer links van haus3). Je denkt met een echte pornobabe te maken te hebben, maar is een 100% abzocker. Ik blijk nog mazzel gehad te hebben dat ik de 20min heb volgekregen en naar een hoop gezeur nog een hoogtepunt gekregen heb. Op duitse fora staat te lezen dat de meesten na 10min zonder climax weer buiten staan of naar de pinautomaat worden gestuurd.
    (tegenover Lilly in haus6 zit soms een overrijpe duitse genaamd Pia die ook als abzocker bekend staat).

    Zover ik overal gelezen heb zijn dit de enige 2 dames die als abzocker in Bochum bekend staan en beide dus duitse nationaliteit.

  31. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (14 maart 2017)

  32. #24
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Die Lili heb ik een jaar of 10 geleden ook bezocht, toen had gaf ze prima service, ze zei toen dat ze in december zou stoppen met dat hoeren gedoe, maar als ik de Duitse forums mag geloven zegt ze dat al jaren lang tegen al haar klanten.

  33. #25
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    663
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    832 in 352 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Die Lili heb ik een jaar of 10 geleden ook bezocht, toen had gaf ze prima service, ze zei toen dat ze in december zou stoppen met dat hoeren gedoe, maar als ik de Duitse forums mag geloven zegt ze dat al jaren lang tegen al haar klanten.
    Haal je niet Lilly's door elkaar? Tot 2011 heeft in haus1/kamer 4 ook een duitse Lilly gewerkt afkomstig uit Keulen. Die is in 2011 gestopt.
    Dit betreft een duitse Lilly met mega siliconen (schijnt uit de rosse buurt van Hamburg te komen)

  34. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (14 maart 2017)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60