Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 40 van 40
  1. #26
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik weet niet zeker of ik die twee door elkaar haal zou best kunnen want ik weet in elk geval wel zeker dat ze geen mega tieten had toen ik haar bezocht.

  2. #27
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Was voor de afwisseling weer eens een keer in Bochum, voor het paasweekend best nog wel een goede bezetting aanwezig.
    Echter de dames hier die ik ken waren niet aanwezig, dus op zoek naar wat nieuws.

    Na lang zoeken kwam ik bij de italiaanse Valentina uit (haus 17, kamer 112)
    Schat Valentina rond de 27 (werkt sinds 2010 in Bochum), prachtig zonnebank-gebruind, 1m65, super hard body, siliconen cup-D en zwart geverfd haar tot op de schouder. Een zeer spannende en mysterieuze verschijning en tevens ook nog supervriendelijk.
    Valentina heeft haar kamer zeer huiselijk en met een personal touch ingericht, waardoor je niet het idee hebt dat je op een peeskamertje bent, maar gewoon in haar persoonlijke vertrek.
    De sessie had een hoog GFE gehalte en is mij prima bevallen.

  3. Onderstaande 4 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (16 april 2017),Limburger (16 april 2017),Sjeufke (16 april 2017),Zultbroek81 ( 6 mei 2017)

  4. #28
    Geregistreerd
    26 december 2011
    Last Online
    20 maart 2024 @ 13:21
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    162
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Was voor de afwisseling weer eens een keer in Bochum, voor het paasweekend best nog wel een goede bezetting aanwezig.
    Echter de dames hier die ik ken waren niet aanwezig, dus op zoek naar wat nieuws.

    Na lang zoeken kwam ik bij de italiaanse Valentina uit (haus 17, kamer 112) Schat Valentina rond de 27 (werkt sinds 2010 in Bochum), prachtig zonnebank-gebruind, 1m65, super hard body, siliconen cup-D en zwart geverfd haar tot op de schouder. Een zeer spannende en mysterieuze verschijning en tevens ook nog supervriendelijk. De sessie had een hoog GFE gehalte en is mij prima bevallen.
    zit je ons hier lekker te maken met een optick fick dame, je mag best wel wat meer details vrijgeven over je sessie als je wilt

  5. Onderstaande leden hebben KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (16 april 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Weer eens een avondje Bochum.
    Meteen vanuit het werk erna toe gereden en in het centrum eerst een duits bierhaus bezocht voor een flink bod eten met bier. De grilltelle was super en best exclusief voor de prijs met 5 soorten vlees en een verwarme paprika met inhoud en natuurlijk patat erbij.

    Bij de gusstahlstrasse schrok ik mij dood. 10-tallen schreeuwende vrouwen bij de ingang en allen boven de 40. Bleek in het biercafe/laufhaus 'rote laterne' een band op te treden dat veel 40+ vrouwenpubliek trok en was zo vol dat vele fans buiten moesten staan.
    Moest mij door deze schreeuwende fans heenwurmen om bij de prostituees te komen.

    Het gros van het aanbod in Bochum valt tegen en de reis niet waard, maar er zitten een paar beauties tussen met mega-service en ken er nu een paar waardoor ik af en toe naar Bochum afreis. Niets mooiers aan deze hobby dan met een bloedmooie meid het bed delen en ook nog een super-service krijgen.
    Een voordeel van Bochum is verder dat er weinig groepjes allochtonen rondlopen en alles een wat gemoedelijke sfeer geeft dan Duisburg en Dortmund(waar je haast de enige blanke wandelaar nog bent).

  7. Onderstaande 6 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 7 mei 2017),Limburger (11 mei 2017),Sjeufke ( 6 mei 2017),Smouse ( 6 mei 2017),WA ( 7 mei 2017),Zultbroek81 ( 6 mei 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl
    Een voordeel van Bochum is verder dat er weinig groepjes allochtonen rondlopen en alles een wat gemoedelijke sfeer geeft dan Duisburg en Dortmund(waar je haast de enige blanke wandelaar nog bent).
    In Essen in de Stahlstrasse en in de Flasshoffstrasse in Oberhausen is er meestal ook geen gespuis, dat voor overlast zorgt, vandaar dat ik daar ook wel eens kom.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    marcelasnl (12 mei 2017),Smouse (12 mei 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Vanavond na een uur rondlopen in Bochum gekozen voor de jonge roemeense Erika in haus15/kamer 61.
    Ze is wat voller, maar na elke week slanke fotomodellen wil je ook wel eens wat anders. Oke, haar tanden stonden niet helemaal recht en twijfelde wat, maar na 3x bij haar aan het raam toch maar na binnen. Vooral haar volle kont trok mij over de streep.

    Erika is zeer vriendelijk, praat redelijk duits, probeert er wat van te maken, pijpen goed, maar mijn probleem is dat ik tegenwoordig de lat heel hoog heb liggen. Eigenlijk was er niets mis, voor de 30 euro alles gekregen wat je mag verwachten, maar ik verwacht door al mijn ervaringen door de jaren heen gewoon meer. Dit was gemiddeld, waarbij Erika eigenlijk alles goed deed, maar miste de X-factor om nog een keer terug te komen.
    Mijn top-meiden heb ik na de sessie hele gesprekken mee, maar bij Erika waren het meer de standaard vragen die je met ja/nee kunt beantwoorden.

    Erika doet haar werk voor de gevraagde centen en als je van jong en voller houdt een prima adres. Voor mij eenmalig, aangezien mijn lat steeds hoger komt te liggen.

  11. #32
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Na een paar maand niet aanwezig te zijn geweest, nu opeens 2 weken achter elkaar in Bochum beland.
    Reden is dat mijn toppers even vakantie hebben of tijdelijk even ergens anders werken, waardoor ik weer vrijheid heb om te verkennen.

    Ondanks dat in bochum niet elk raam bezet is, zitten er toch een paar zeer goede meiden tussen.

    Vorige week in haus3 de blonde roemeense Alexandra bezocht. Blond bobline haar, brilletje, midden 20 en super strakke lerenlegging. Super vriendelijke meid, totaal niet het gevoel dat je een prostituee bezoekt, en zeer goede service. Vanavond zwaaide ze naar mij alsof ik al tot haar vriendenkring behoorde, altijd leuk.

    Echter vanavond in laufhaus40 zag ik de roemeense Alisia, was meteen verkocht. Goedlachs, vriendelijk, maakte een dansje voor het raam en wist meteen dat het goed zat. Haar duits is perfect en kon daardoor precies aangeven wat ik wilde om de sessie van mijn wensen te krijgen.
    De sessie zelf hou ik prive, maar het was absolute top. Terwijl ik mij uitkleedde begon ze al met een lap-dance en van het een kwam het ander.
    Op het duitse forum nordfick foto´s van 2 jaar oud van haar gevonden:

  12. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (15 oktober 2017),Zultbroek81 (17 juli 2018)

  13. #33
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen avond/nacht afgereisd naar Bochum.
    de aanleiding hiervoor was omdat ik hier al een tijd niet meer was geweest en na het lezen van marcelasnl zijn laatste bericht, (foto's van alisia') was ik overtuigd.

    Ik moet helaas zeggen dat ik alisia helaas niet heb gevonden en verder ook niets wat maar in de buurt komt.

    Toen ik aankwam op de eierberg-guBstahlstrasse heb ik mn auto geparkeerd op een onverhard terrein wat pal naast de straat ligt.
    Aan de overkant ligt een striptease bar(Golden Girls)hier ben ik overigens niet binnen geweest.

    Ik had geen opwarmertje nodig zeg maar.

    Bij het inlopen van de straat Im winkel viel me gelijk op dat ik op een onjuist tijdstip en een verkeerde dag was gekomen.
    Aan het begin van de straat waren alle ramen op een enkele uitzondering na leeg en onverlicht.

    Hier en daar zag je een dame-meisje zitten.
    Na de `lange`straat bezichtigd te hebben liep ik nog even het betaalde gedeelte in voor 1 euro in de hoop wat aan te treffen maar dit was nog triester gesteld.
    LEEG! werkelijk geen ene dame aanwezig.

    Hierna ben ik het pleintje opgelopen en daar zaten enkele dames,eindelijk!
    Na 2 rondjes te hebben gelopen en een aantal dames te hebben gesproken kwam ik bij Roxanna uit,ze had haar raam open staan meld luide Arabische muziek die uit haar telefoon galmde.

    ik besloot bij haar binnen te gaan ze was de meest aantrekkelijke dame op dat moment aanwezig.
    Roxanna is 23 jaar jong,heeft half lang zwart haar,een kleine a cup en een behoorlijk lekker kontje.
    Verder geen tattoos opgemerkt of piercings.

    Op de kamer leek ze me enigszins sympatiek en besloot ik een half uurtje te blijven.
    roxanna was erg geil na een beetje vingerwerk liep ze over beneden.

    pmc en nmc waren goed,haar pakket is uitgebreid,service is goed en ze is erg zorgzaam en lief.
    Ik kan haar van harte aanbevelen ze is een zeer gewillige dame.
    Er was veel mogelijk maar ik heb het standaard pakket gekozen.

    30 min 50euro,ik mocht ook nog lekker over haar wel gevormde billen spuiten.

    Ik ben na mijn bezoek aan Roxanna gelijk vertrokken ik zag er geen meer waarde in om daar nog langer rond te hangen.
    Overigens waren er meerdere groepjes jongeren uit NL aanwezig.
    Ik schat ongeveer 15 dames op het moment van mijn aanwezigheid.

    De kosten van de parking vielen ook mee ik moest 2euro betalen.
    Op de reis terug heb ik nog een snelle stop gemaakt in duisburg en ben ik even wat gaan eten bij Dadaslar,prima tentje waar je een goede maaltijd kunt nuttigen,lage prijs goede kwaliteit,nog een aanrader

    Ik vond het leuk om er weer geweest te zijn ondanks de lage bezetting maar zal hier binnenkort zeker terug keren alleen dan op een zaterdag en een beetje vroeger.


    Groet, Spank!

  14. Onderstaande 5 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Henry S (23 november 2019),marcelasnl (17 juli 2018),Patjax (19 juli 2018),schoolmeester (18 juli 2018),Wentelt Eefje (17 juli 2018)

  15. #34
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Afgelopen jaar veel in Bochum geweest. Reden 1 was dat veel vaste dames van mij in 2018 ermee gestopt zijn en Bochum nog een redelijke bezetting had. Reden 2 was dat ik een nieuwe blonde schoonheid heb leren kennen waar ik regelmatig op afspraak kwam en dan ontdek je automatisch het rest van het aanbod.

    De 1e week januari op de bonnefooi naar Bochum geweest.
    De roemeense Sara bezocht in haus15/kamernr 58. Goed uitziende goedlachse roemeense van rond de 25 jaar. Op het duitse bordellcommunity-forum wordt ze daar door de veelschrijvers compleet de grond ingeboord, daarom haar heel 2018 genegeerd. Door de extreme rust 1e week van januari in Bochum toch maar eens de gok genomen en 30min/50 euro geboekt. 200% meegevallen, niets mis met deze meid.
    Die duitse azijnzeikers op het duitse bordellcommunity-forum kunnen opzouten. Denk dat ze gewoon geweigerd door haar zijn, omdat ze poogden voor 20 euro binnen te komen. Gewoon zielige mannetjes en schrijven hoop onzin. Die duitse fora in vervolg gewoon links laten liggen.

  16. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 ( 8 januari 2019)

  17. #35
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Na 8 maand afwezigheid vanavond weer eens in Bochum geweest. Zeer treurige vertoning.
    Denk max 30% van de ramen bezet. Wat er zat was niet veel soeps, hooguit een paar meiden die ermee door konden, maar het meeste was zigeunervolk.
    In haus14 (laufhaus achterin) stond een meisje bij het raam van de buurvrouw te kletsen. Plots verscheen er een breedgeschouderde oostblokgast, greep dat meisje bij het nekvel en duwde haar haar eigen kamer weer in met een hoop dreigementen in een oostbloktaaltje erbij. Ik had het wel gezien en Bochum zonder damesbezoek verlaten.

  18. Onderstaande 3 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (16 november 2019),Henry S (23 november 2019),schoolmeester (16 november 2019)

  19. #36
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Na 1,5 jaar afwezigheid weer eens de gusstahlstrasse in Bochum bezocht.
    Kom hier sinds 2010, soms wekelijks, soms verslaafd en ben er niet weg te slaan en dan weer tijden niet. 1,5 jaar geleden was de bezetting zeer mager en wat er zat was niet over na huis te schrijven.
    Vanavond dus maar weer eens een kijkje genomen. Oei, het hield niet over. Zeker 50% van de ramen niet bezet, sommige panden compleet gesloten. Het meeste wat er zat was van ontluisterend niveau qua uiterlijk. Apart dat het laufhaus 40 achterin wel redelijk bezet was en hier ook een paar meiden stonden die qua uiterlijk er mee door konden. Bij dit laufhaus stonden 2 gasten bij de ingang ter controle, maar normale mannen en niets om je druk over te maken. Kreeg alleen een berisping dat ik mijn mondkapje in het laufhaus op moest. Daarna wilden ze nog weten wat in mijn tas zat, maar aangegeven dat hun dat niets aangaat en er corona-papieren, mondkapjes enzo inzitten. Gewoon verder gelopen.

    Buiten bij de betaalde parkeerplaats een oostblok test-locatie. 2 vette oostblok-uitsmijters en een vaag uitziende oostblokgast in corona-pak met masker staan hier te testen. Als je iets wilt oplopen moet je deze test-locatie inlopen. Ben al gevaccineerd, dus doorgelopen. In de hele rosse buurt nergens controle op corona gehad.

    Melissa
    Uiteindelijk hier de roemeense Melissa bezocht, in laufhaus 14, achterin. Ze zit op de bovenste etage, kamernr 1 naast de gesloten pizzeria.
    Melissa heeft een schattig kopje, schat haar rond de 21, maar je kunt haar zo jonger schatten als je haar ziet. Zo'n 1m68 lang, maatje 32, en haar push-bh leek een cup-C. Gevraagd om de bh aan te houden, want soms valt het dan zo tegen als de push-up uit gaat. De lerenlegging was geen probleem, evenzo poppers. 30min geboekt voor 50 euro. Melissa komt lief en schattig over, maar niet echt spraakzaam. Op bed gaan liggen en ze begon met pijpen en bleef maar doorpijpen. Er kwam geen einde aan. Jammer genoeg wel de hele tijd dezelfde houding. Na ruim 15min zelf maar aangegeven om over te gaan op oliemassage waarbij ik aangaf dat ze op mijn knieën moest gaan zitten. Nou, Melissa leefde helemaal op toen ze mijn paal vol olie aan het aftrekken was en ze begon zelfs een beetje bitcherig te lachen. Deze aanblik werd mij te veel en de geile explosie kwam.
    Na de actie wassen/aankleedden, maar Melissa bleef maar bij mijn tas staan en gaf aan dat ik niet eerder de kamer mocht verlaten dan dat ik liet zien wat er allemaal in de tas zat. Toen ze de inhoud van de tas had gezien werd mij een prettige avond gegroet en mocht ik de kamer verlaten.
    Na 30min rondlopen had ik de keuze voor de buurvrouw van Melissa gemaakt, maar die was bij terugkomst in het laufhaus net bezet en Melissa stond voor het raam en had haar de eerste ronden niet gezien. Zo kan het soms lopen.
    Er was dus niet veel soeps qua damesaanbod, maar deze 2 dames naast elkaar in het laufhaus was toch positief. De buurvrouw hou ik in gedachten.

  20. Onderstaande 6 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 juli 2021),fr_loper (31 juli 2021),Massi ( 7 augustus 2021),pret (31 juli 2021),WANDELAAR5 (17 februari 2023),Wijze grijze (30 juli 2021)

  21. #37
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Weer een avondje Bochum. Althans, nog veel leegstand en de meeste dames waren niet mijn smaak of eenmaal gesprek aan het raam weinig enthousiasme.
    In haus10 stond maar 1 dame voor het raam, terwijl in vroegere tijden hier elk raam bezet was.
    Op afstand leek de enige aanwezige dame in haus10 er goed uit te zien, maar had steeds praters aan het raam. Na nog wat rondjes lopen was ze beschikbaar en na het raam gelopen.
    Aan het raam een enthousiaste dame, mijn 2 wensen waren geen enkel probleem en een prijs van 50 euro voor 30min afgesproken.

    Bij binnenkomst zegt ze dat ze mij kent van zien van voor Corona en dat ik vaak lang rondloop.
    Magdalena zegt dat ze uit spanje komt, maar je weet eigenlijk allang dat ze gewoon een roemeense is, al heeft ze een uiterlijk dat mijn 1e gedachte richting turks ging.
    Verder details, een mooi gezicht, beetje turks-achtig met zwart haar, cup-B, Denk ergens midden 20, maatje 34 en nergens een grammetje vet te bekennen. Spreekt goed duits.

    Ze trok de lerenlegging aan en staand even kort geknuffeld om in extase te komen en vrij snel vroeg ze of ik op bed wil gaan liggen.
    Daarna een pijpbeurt van zo´n 15min gekregen waarbij ze met haar hoofd ver boven je paal buigt en ze diep en gevoelig pijpt. Ondertussen mocht ik haar overal betasten en af en toe wisselt ze van positie, zodat het geenszins saai wordt.
    Zelf op een gegeven moment maar aangegeven om over te gaan op oliemassage, want wil niet in een condoom klaar komen. Daarna gevraagd of ze op mijn benen kon gaan zitten, zodat ik haar vol kan zien en betasten heeft ze het met olie afgemaakt.
    Daarna rustig gewassen, aangekleed en een beetje smalltalk. Misschien net geen 30min binnengeweest, maar heb zelf aangegeven dat ze met pijpen mocht stoppen en kon overgaan met olie tot het hoogtepunt, dus geen issue, want heb het zelf een beetje zo gestuurd.

    Ook op het duitse bordellcommunity krijgt ze uitstekende recensies.

    p.s:
    Denk de komende weken maar even geen rosse buurt in duitsland. De bezetting is simpelweg nog te mager en de reistijd weegt er niet tegenop.
    In betere tijden deed ik meerdere bezoekjes op een avond, maar zag verder niet snel andere opties en dan beter om je geld in je zak te laten, na huis gaan en lekker aan het bier.

  22. Onderstaande 8 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 augustus 2021),Henry S ( 5 december 2022),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (31 augustus 2021),pret ( 7 augustus 2021),stimpy3 ( 7 augustus 2021),swimmbux ( 7 augustus 2021),Toetebel (17 februari 2023),WANDELAAR5 ( 7 augustus 2021)

  23. #38
    Geregistreerd
    30 november 2022
    Last Online
    4 december 2022 @ 00:33
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Die Lili heb ik een jaar of 10 geleden ook bezocht, toen had gaf ze prima service, ze zei toen dat ze in december zou stoppen met dat hoeren gedoe, maar als ik de Duitse forums mag geloven zegt ze dat al jaren lang tegen al haar klanten.
    Ik betwijfel of ze klaar is. Mensen doen dit meestal lang.

  24. #39
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Een tijdje terug in Bochum gaan kijken uit nieuwsgierigheid.

    Ik passeerde er op een donderdagmiddag rond 13h. Ik vond het wel gezellig wandelen met heel wat ramen. En zelfs op dat uur was er een aanbod van jong naar oud, van dun naar dik. Dus er was aanbod. Wel net zo groot op dat uur. Ik kan mij voorstellen dat hier 's avonds wel heel wat te vinden is.

  25. Onderstaande leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 februari 2023)

  26. #40
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Een tijdje terug in Bochum gaan kijken uit nieuwsgierigheid.

    Ik passeerde er op een donderdagmiddag rond 13h. Ik vond het wel gezellig wandelen met heel wat ramen. En zelfs op dat uur was er een aanbod van jong naar oud, van dun naar dik. Dus er was aanbod. Wel net zo groot op dat uur. Ik kan mij voorstellen dat hier 's avonds wel heel wat te vinden is.
    is een goed alternatief voor duisburg in de avond

  27. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (17 februari 2023)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

  Diamond 468*60