-
15 november 2005, 10:13
Joja (Slowaakse) (PHG)
Haarkleur/-lengte : bruin-blond
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : stevig met stevige C-cup
Nationaliteit/Taal : Slowaaks / geen Duits of Engels
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service: PMC / neuken
Voordelen: Mooie borstpartij om lekker mee te spelen
Nadelen: Wou niet beffen, en je kan er niet mee communiceren
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: niets
In het nachtcafé maakte ik kennis met de Slowaakse Joja. Kleine meid met een zeer stevige cup. Het gesprek verliep moeizaam. Joja spreekt nauwelijks Duits of Engels. Maar haar lekkere borsten spraken mij aan, en dus besloot ik om toch maar met haar naar een kamer te trekken.
Aanvankelijk verliep alles goed. Er werd voorzichtig gezoend, en ik mocht lekker met Joja's lekkere borsten spelen. Na een tijdje gaf ik aan dat zij mocht beginnen blazen. Joja greep naar een condoom. Ik vroeg haar om zonder condoom te pijpen, maar in het Slowaaks werd mij duidelijk gemaakt dat dit niet op het programma stond. Een beetje vreemd voor PHG. Ik maakte er echter geen punt van, vermits PHG de enige plek is waar ik mij - misschien erg onverstandig - wel eens zonder laat pijpen. En eerlijk gezegd, het pijpen zelf gebeurde een beetje hard maar met veel overtuiging. Na een tijdje wou ik overgaan tot de 69-positie, en toen kreeg ik een tweede nee. Opnieuw met een uitvoerige uitleg in het Slowaaks. Het beetje sfeer was toen helemaal weg. Joja deed nog wel flink haar best, maar voor mij hoefde het niet echt meer. Ik ben haar toen maar gaan neuken en nadien spuitend over haar lekkere borsten klaar gekomen.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten