"Het record staat op 19, dat werd gisteren gevestigd om 20:29.".. :thefinger
(Aantal van bezoekers gelijktijdig)
neukie :wink
"Het record staat op 19, dat werd gisteren gevestigd om 20:29.".. :thefinger
(Aantal van bezoekers gelijktijdig)
neukie :wink
Laatst gewijzigd door Willem2; 15 november 2005 om 10:54
Dat is bijna het dubbele van een week geleden! Als dat in dit tempo door gaat, kan het hier nog een drukke bedoening worden.Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Gr Shadow
Dat is de bedoeling!Oorspronkelijk geplaatst door shadow
Anvers :wink:
Mit 25 Benutzern waren die meisten Benutzer gleichzeitig online (Heute um 17:30).
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Mit 34 Benutzern waren die meisten Benutzer gleichzeitig online (Gestern um 23:29).
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
ik denk niet dat het meer worden. Wij hebben - in tegenstelling toe andere foren - een zeer actiefe lidmaatschap.....
Groetjes van neukie :wink:
Het record staat op 35, dat werd Vandaag (15 februari 2006) gevestigd om 20:57. En ik was erbij!
ik ook :DOorspronkelijk geplaatst door JackD
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
:teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch
witchmaster
De teller sprong toen ik binnenkwam op 39
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
En nu staat hij zelfs op 40 :D :D :DOorspronkelijk geplaatst door YesMadam
We moeten opletten, of de server ontploft :teuflisch :teuflisch :teuflisch
witchmaster
:wink:Mit 41 Benutzern waren die meisten Benutzer gleichzeitig online (Heute um 19:10).
53Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
77.....
Dat is ook voor ons drie mooi. Als wij zijn dat dat veele werk wat success heeft......
lg neukie :wink:
Wat betreft nieuwe posts op ons forum, vergeleken met dat andere forum.
Vandaag 23 bij ons, tegen 26 bij hen. Niet slecht voor 'n forum wat 30x kleiner is .
Founding Member
nicht Quantität sondern Qualität zählt
Beste HM: geloof niet allet.Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
Wij zien niet 30x kleiner. Misschien 2 x kleiner. En dat naar 8 maanden. En hoe RA dat zei: Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.
Niet het aantal van leden is belangrijk, zondern het aantal van bezoekers.
groeten van neukie de vakantieganger
Ik ben niet de grootste maar wel de lekkerste :D
Knabbel :wink:
Knabbel je bedoeld natuurlijk "ik heb niet de grootste maar wel bijna de lekkerste" op die van Koos56 na dan natuurlijk :teuflisch :teuflisch :teuflisch .
Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Het record staat op 90, dat werd Vandaag gevestigd om 23:17.
:wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Big30; 18 juli 2006 om 00:02
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
1.600 leden nu
Het record staat op 101, dat werd Vandaag gevestigd om 22:47.
Ich glaube, das liegt auch daran, dass man jetzt Beiträge lesen kann, ohne eingeloggt zu sein...
Die Zahl der Gäste liegt im prozentualen Normalbereich. Bis morgen früh kann man das testweise wirklich.Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
De eerste Sinterklaasfolders zijn al weer binnen en ik geloof nog sterk in Sinterklaas . En ik weet best dat we op maandag altijd wel een topdag hebben . Maar de records vliegen ons nu om de orenHet record staat op 122, dat werd Vandaag gevestigd om 22:23.
Laat u niet misleiden door het grote aantal en heb gewoon plezier
Willem2 :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Als vanavond iedereen aan zijn PC zit en thuis zit te Ijsberen, mag ik dan de voorzichtige conclusie trekken dat het dan nu qua ijsberen héél rustig moet zijn in PHG en in Golden Time???Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Wie moet dan al die dames die zich op het laatst van de avond zo heerlijk naar El Puncto Ultimo laten leiden, hen in hun behoefte voorzien.?
Ik las ergens dat er vandaag een ijszbeer in GT zou zijn.
Ben benieuwd of ie er over wil schrijven.... Ben eigenlijk benieuwd of ie vanavond of morgen nog wel in staat is om te schrijven....
Al die hongerige hete dametjes bevredigen, tja ga d'r maar aan staan...
Ok, bij de derde mag je er ook gemakkelijk bij gaan liggen....
K stop nu maar met fantaseren.....
Gustomass is counting down to Mittwoch., uh Miercoles....