Algemene club info
Indien je iets wilt aanvullen of aanpassen, kopieer het gehele meest recente bericht (inclusief deze disclaimer) en zet daar je wijzigingen in, zodat er telkens een compleet meest recent info bericht bovenaan staat (of onderaan, afhankelijk van je forum instellingen).
OPENINGSTIJDEN
Zondag t/m donderdag 12:00-02:00
Vrijdag t/m zaterdag 12:00-05:00
PRIJZEN
Reguliere entree: 40 euro.
Happy hour entree: geen.
Spaarsysteem: onbekend.
Verjaardag entree: onbekend.
Tombola: vrijkaartje voor gratis entree.
DAMES
Aantal overdag: op een dooie maandag nog net in vakantie periode waren er 2 dames.
Aantal in de avond: op diezelfde dag bleef het aantal op 2 steken.
De dames rekenen er meestal een nog onbekend bedrag.
Tarieven voor eventuele extra's bespreek je met de dame in kwestie.
FACILITEITEN
Bar met DJ booth, danspaal, zithoeken en speelautomaten, klein restaurantje in serre, een tuin met sauna en jacuzzi. sauna en in aanbouw zijnde zwembad , kamers zijn ruim, doch eenvoudig van opzet en er is geen airconditioning.
Masseur: onbekend.
Aantal kamers: 9 daarvan 1 VIP met jacuzzi en bijbetaling van €30.
GELDAUTOMAAT
Geldautomaat niet aanwezig.
ETEN & DRINKEN
Eten: door de dag heen onbeperkt buffet.
Drinken: Warme dranken als koffie, thee, 2 soorten bier van de tap en fris zijn inbegrepen in je entreegeld. Fris komt uit flessen.
TOEGANKELIJKHEID VOOR MINDERVALIDEN
De club lijkt me redelijk toegankelijk voor mindervaliden. De kleedruimte, douche, bar, restaurant en de kamers bevinden zich op de begane grond en lijken me goed te bereiken met een rolstoel. Hoewel de toiletten ruim zijn, past er volgens mij geen rolstoel in. Ook zijn er geen voorzieningen als steunbeugels, aangepaste spoelknop of alarmbel.
OVERIG
Peaches is een saunaclub waar de dames in kledij als een jurkje rondlopen.
WEBSITE
https://saunaclubpeaches.de/
[Update: FAQ aangemaakt]