AILA of was het nu DAILA (Samya) – Fastfood service Bij deze recensie
Paspoortje:
Daila (of Aila) (Roemeense)
Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Engels (goed)
Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Halflang
Lengte
:
1.85 m - 1.90 m
Postuur
:
Slank
Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:
n.v.t.
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.
Cup-maat
:
A
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
Prijs
:
60 euro
Tijdsduur
:
20 minuten
Service
:
NMC, Zoenen, Massage, Aftrekken
Extra info
:
Haastwerk, wel mooie dame
Uiterlijk en karakter
Wel zoals reeds verteld in m’n hoofdverslag is dit ‘mokkeltje’ groot uitgevallen, ik moest omhoog kijken en dat alleen vind ik al opwindend, wijven die me in grootte overpoweren. Ze is geen dominatrix type maar ze heeft wel het talent geld trachten afhandig te maken van argeloze naïeve verblindde beren, ideaal voor monyslaves * https://www.miss-lilith.com/moneysla...s-lilith.html* In de bdsm kennen ze dat, moneyslaves. Dat telt wellicht voor veel zogenaamde meiden daar die zich FinDommes wanen. Dat zijn ze echter niet, laat ze niet in die waan leven! Ze heeft een mooie zachtbruine huid en nog wel perfect en sexy in lichaamsbouw. Ze heeft wel van die pretlichtjes in haar ogen, of is dat de schittering van dollarcentjes? Dit is het enige wijf dat niet meteen een tettenwijf is, ze is mooi slank, het heuvellandschap van een vlaamse ardennen kan ik wel hebben. Ik wandel graag in de vlaamse ardennen. Ik verdwaal het liefst nog in de lusten bij het strelen van een grote cup A borsten.
Verleidingstechniek
Wel tegen een achtergrond van hitsige manele en haar collegaatjes die er op staan te shaken op het podium stond ze tussen het podium en de bar in naar me te kijken met haar donkerbruine kijkertjes. Op het eerste zicht zag ze er heel mooi uit, dat zeg ik al minder van de SC meiden na alle online babe bombings in online chatrooms thuis. Te veel verwend! De dame in kwestie kon die stresstest weerstaan met een mooi glooiend figuur en dat ze mooi groot is. De speciale blonde bardame stond naast haar met een handgebaar dat haar presenteerde met een blik dat ik wel gek moet zijn niet met haar op de kamer te willen belanden. Ik weigerde eerst en keek naar de actie op het podium, de dames trokken zich niks van het idiote mannelijke voetvolk onder hun voeten aan en shaketen verder. Wellicht dat je nu met Bani moet strooien zoals in de afsluitende clip van mijn Samyaverslag dat het aandacht trekt. Ik keerde terug naar de dame en had een goed zicht van haar mooi gevormde lichaam en tieten die naar me terugkeken. Ok dan maar, ik ging terug naar de lockers voor m’n gerief en liet haar de sleutel halen. Ik ga deze tent niet ongepopt verlaten want dan is het helemaal droevig gesteld! Ik bereidde me psychologisch voor op het betere raamwerk en niets meer dan dat te verwachten: de service van mijn vorige dame in FKK Amari valt hier niet in te halen door menig Samyaans mokkel. Clubroulette: win some, lose some. Ik zou gelijk krijgen en niet alleen vannacht, helaas, pindakaas.
Kamer
Kamer 1, het was best een mooie kamer boven, prachtig bed en ruim. Het was dan nogal warm en de hitte van de dag kon die avond niet ontsnappen uit de kamers. Ik vind dat dit het bezoek net iets minder aangenaam maakt, de kans dat je zweet als een rund en vermoeid raakt is een stuk groter dan. Ook voor de dames is het niet leuk.
Sessie
1) Aard van de sessie:
Te snel. Dat vat het samen.
2) Duur:
Geen 30 minuten, ben ik zeker, zal eerder maximaal 20 minuten zijn.
3) Communicatie en klik:
De toon werd gezet toen DAILA of was het nu AILA meteen 100€ vroeg voor het half uur. ‘60€ en niet meer, meid’, riposteerde ik meteen. Daar mocht ze tegenin gaan zoveel ze wou, haar weerstand duurde niet zo lang, ze had er vrede mee. Ik bond dan ook in met bepaalde wensen wat niet zo cool is en zette de mindset op quick optick fick om er elke seconde uit te halen wat eruit te halen valt. De kauwgom wou ze wel.
4) Betrokkenheid:
Dat was beter dan ik verwachtte maar echte betrokkenheid is het zeker niet, het was daar teveel haastwerk voor.
5)Sessie:
Illusies zijn wat ze zijn en haar kauwgom doen kauwen met dat mooie pijpmondje is maar het halve werk. Ze was supermooi en na 7,5 maand zonder een vrouw te hebben gehad, is dat al de hemel. Vroeger was ik bijlange na niet tevreden met deze raamservice en ik heb zelfs in mindere clubs betere service gehad dan dit. Nu ja, ik profiteerde er maximaal van en met de poging er met een andere mindset er tegenaan te kijken streelde en masseerde ik haar mooie lichaam en haar prachtige borsten. Ze wou al snel naar seks over en dat deden we dan ook in verschillende standen. Fuck, is die kamer warm, als je dan zo’n mooi mokkel pakt, en je doggygewijs zicht hebt op die lekkere kont word je daar nog warmer van. Nee het wilde niet echt lukken voor de kleine jongen. Te veel masturbatie vòòr het clubweekend? Te warm? Allemaal factoren waardoor het bij dames minder goed wil lukken in de seks. Als de klik maar zo, zo is, dan is het kalf al min of meer verdronken. Dan moet ze me maar klaar masturberen terwijl ik haar lichaam en haar tieten streelde. Ze heeft een lekker lijf en dat scheelt, dus dat lukte wel.
Afhandeling en betaling
Ik gaf haar op de kamer de 60€ en ze klaagde te hebben gezien dat ik meer geld in mijn beurs had. ‘Ja voor de taxi’, zei ik. Ze keek bedenkelijk. Maar de afspraak van 60€ bleef gestand, meer kreeg ze niet voor dit haastwerk.
Fazit en Score beleving
Ik kan blijven proberen daar een mindset van lagere verwachtingen bij te creëren, de waarheid is gewoon dat het allemaal minder goed lukt hierdoor omdat de service half, half aanvoelt en het allemaal niet zo loopt als vroeger. De Bani-bani-mentaliteit van de dames speelt daar een grote rol in, maakt niet uit hoe mooi ze zijn, en deze AILA of was het nu DAILA is er een voorbeeld van. De ervaring met haar verliep me toch te snel. Ze is er met de hoerenschonen nipt op de helft gestruikeld qua score en ze kan nog olympisch zilver halen in de discipline van de inhaligheid.
Belevingsscore: **1/2
In Samya is het echt clubroulette: moet je geluk hebben met welk mokkel je beet hebt: you win some, you lose some. Maar het is te veel dat laatste.