Heidi (Duits)
1.70
40-45 jaar
licht blond (in een knotje)
Cup B (siliconen)
geen piercing/Tattoo
110 / 60 min
erotische Hochschule! absolute top klasse, en een leuke meid
Mijn eerste gesprekje knoopte ik aan met de Duitse Heidi (1.70 hoog, midden veertig, haar op een bevallig knotje, cupje B (geholpen door een dokter) en een prachtige houding. Duits uit haar mond klonk prachtig. Zo had ik vroeger wel Duitse les willen hebben…. Beetje gevraagd hoe het hier een Babylon ging met de dienstverlening en betaling, en geheel geïnspireerd gevraagd of ze mee wilde naar een kamer. Het werd een waar feest. Mynasch heeft weer een talent gespot. Zacht, prachtig lichaam dat heel gevoelig is, een erotische intelligentie die velen achter zich laat, zo bleek na mijn eerste halfuurtje met haar. Beetje terughouden met zoenen, maar dat duurde maar even. Ze verkende heel mijn lichaam met de toppen van haar vingers en haar mond. Oh my God….en een blow job vom Feinsten. Ik wilde nog niet klaarkomen in deze eerste sessie en moest haar dus met regelmaat een beetje laten inhouden. Penis on the edge….. wat een gevoel. Gelukkig genoot ze ook van mijn lichaam-onderzoekings kunsten en werd het een prima eerste sessie.
Het liep imiddels tegen 17:00 en ik wilde er maar eens een eind aanmaken toen ik in de serre met Astrid en Heidi aan de praat geraakte. Astrid ging weg, en een hele poos met Heidi gesproken. Ze werkt hier een maand of zes, en meestal op dinsdag en donderdag. Onderhoudend type. Na een halfuurtje toch maar voorgesteld om de kennismaking van deze morgen verder te verdiepen. Het werd een TOP sessie. Alles er op en eraan. Lichaamssappen everywhere, maar tederheid steeds hoog in het vaandel. Als ik eran denk hoe ze de kleine mynasch zachtje in haar mond had, terwijl ik haar drijfnatte kutje kon beroeren met mijn hand en later mijn mon (de laatste in een heel gave 69-er). Tot mijn verbazing haalde ze er nog een heftig orgasme uit! Heerlijk nagenieten. Wat een dame. Erotische Hochschule…..