5/8/24
Ik was in de buurt, eigenlijk van plan PHG te gaan verkennen, na hun heropening.
Toen er plots een telefoontje binnen liep, die heel mijn planning in de war gooide.
Mijn zak was aardig vol en de "goesting" groot.
Maar met het tijdsbestek van een uurtje, echt niet de moeite om een club binnen te lopen én ook nog eens 50 of 70 euro (goldengate) inkom te betalen.
Dus Google to the rescue! Op zoek naar een privé huis of thai massage waar ik voor een half uurtje spaɓ terecht kon.
Een thai massage (met happy ending) kon ik zo direct niet vinden in de buurt. (Niet in kempen, krefeld zelfs Venlo niets). Wel enkele "gewone" thai massage waar al duidelijk op de site stond "geen erotische diensten".
Bij kaufmich.de wel enkele dames in de buurt gevonden, maar met prijzen van 120,140 en meer per half uur. Dat wou ik écht niet betalen.
Ik wou gewoon ergens snel binnen, de overdruk op mijn zak kwijtraken en goedkoop weer buiten.
Ook op dit forum en het Duitse freiercafé kon ik zodadelijk geen alternatief in de buurt vinden.
Na nog wat zoeken kwam ik uiteindelijk op de site sexrelax.de uit,waar ik team rose in tönisvorst vond.
Volgens het zoekertje 3 meiden beschikbaar voor massage en meer.
De zaak zelf zou geen eigen webpagina hebben. Prijzen stonden niet vermeld.
Een eerste berichtje gestuurd naar het bijvermelde telefoonnummer, om te vragen of ze open waren en wat de prijs was voor 30min. Ja ze waren open en de prijs was 70430. Dan maar gevraagd welke meiden er beschikbaar waren. Alle 3 de meiden van het zoekertje (bianca, sofia, jessy) waren beschikbaar. Een snelle blik op de foto's deed mij beslissen om voor jessy te gaan (volgens de beschrijving bij de foto: 29j, 1m67, maatje 34 en 75b titties).
Dit binnen enkele minuten terug doorgestuurd naar de zaak. Navi ingesteld op het vermelde adres en de weg op.
Rijdend, 5 min later, bericht terug dat jessy niet meer beschikbaar was, wegens reeds feierabend. Dit beantwoord met enkele "???", en hun eigen antwoord van enkele minuten voordien dat de 3 meiden beschikbaar waren. Antwoord terug dat "nu" jessy feierabend hatte.
Ik was ondertussen al vlakbij in de buurt. En besloot toch door te rijden en te kijken.
Ik kwam uit in een klein industrie gebiedje, waar midden in de straat een soort van groot woonhuis staat, waar volgens de bellen zich 4 appartementen zouden bevinden. Op de bel geduwd met de vermelding "team rose". Een ogenblik later klonk de zoemer en kon ik de deur open duwen. De trap beklommen naar het 1ste verdiep en daar werd er een deur voor mij geopend.
De dame die de deur opende, leek me 40+ zwart halflang krullend haar, bril. Niet helemaal onknap maar zou ik zeker niet boeken. Bleek de theke dame te zijn en stuurde mij gelijk een slaapkamertje in. (Bleek dat aan de overzijde van het gangetje waar deze kamer zich bevond, de badkamer was, waar zich net een andere man en dvp zich afwisselend aan het opfrissen waren).
De thekedame vroeg of ik al een dame in gedachten had. Ik vroeg haar welke dames beschikbaar waren. Kreeg wederom de 3 namen te horen (jessy, bianca, sofia).
Denk dat de dame aan mijn gezicht zag, dat ik er niets meer van begreep en had waarschijnlijk door dat ik de man was die enkele minuten voordien de berichten had gestuurd. Ze kwam met de uitleg dat jessy eigenlijk al feierabend had maar uiteindelijk wat langer gebleven was.
Ik bevestigde mijn keuze voor jessy, de thekedame verdween en een ogenblik later kwam jessy het kamertje binnen gewandeld. Skinny jeans en topje aan.
Ik moet zeggen, het zoekertje en de foto's zullen niet gelogen zijn. Jessy zag er écht goed uit! Héél slank, jonger dan de aangegeven 29 (eerder 20-24, maar het zal wel kloppen), stevige b cupjes (mogelijks Siliconen, maar dan goed gedaan) enkele grotere tatoeages (bil, zijlichaam,arm)
Jessy vroeg hoelang ik wou blijven, ik zei 30 min, ok was geen probleem, was 70 euro. Ik overhandigde haar het geld, kreeg de boodschap mij uit te kleden en zij verdween uit de kamer. Ik was nog maar half uitgekleed toen ze al terug was. Ze moest er wat om lachen, maar toen ik klaar was, werd ik naar de badkamer aan de overkant verwezen om mij op te frissen.
Ik huppelde naakt het gangetje over de badkamer in. Deze was ruim en net. Er was een enorme spoelbak, een douche en een bad. Dus maar snel de douche in, mezelf afgespoeld en gewassen met de douchegel die er beschikbaar stond. Terug douche uit, uit het rek, dat zich aan de andere kant van de badkamer bevond een handdoek genomen (waardoor ik de hele badkamer nat maakte) en mezelf afgedroogd. Terug het gangetje over de slaapkamer in gehuppeld.
Een momentje later kwam jessy ook weer de kamer binnen (deze keer in bh en een mooi slipje). Ze gebood me op het bed te gaan liggen, deed haar bh'tje uit en kwam naast me liggen. Ze begon me prompt te tongkussen (wat me eigenlijk wel verbaasde, want ik was vooraf vergeten te vragen wat er mogelijk was en wat er in de 70 euro inbegrepen was, of er extra's waren). Kmoet zeggen, kvond de tongkussen niet zo lekker, eerder vluchtig en snel in plaats van teder en romantisch.
Hierna werden mijn tepels verwent en zakte ze langzaam met haar mond naar onder toe. Ze nam mijn half stijve kleine man in haar mond en begon aan een lekker blaasconcert. Helaas zat de dame, zo op bed, dat ik haar enkel met men linkse hand kon aanraken met men arm in een onhandige hoek. Kon wel aan haar kontje en net aan der tietjes (wat ze niet erg leek te vinden). Maar met links was het niet zo handig. Misschien had ik gewoon moeten vragen voor een andere positie, maar ik was al blij, dat ik blasen ohne kreeg, zonder hier naar te moeten vragen of discussiëren.
En genoot hiervan dus gewoon.
Wat later kwam ze, mijn lichaam kussend, terug omhoog en volgenden er weer enkele snelle tongkussen.
Hierna werd het condoom aangebracht en mocht ik haar missio neuken. Het voelde lekker aan en aangezien dit mijn favoriete standje is heb ik het ook zo verder afgewerkt. Misschien/waarschijnlijk waren andere standjes ook mogelijk, maar hier niet naar gevraagd. Jessy verwijderde het condoom en maakte mijn kleine man schoon met wat vochtige doekjes.
Ze bood mij aan, ff te gaan afdouchen, een aanbod wat ik afsloeg. Ik douche liever thuis in mijn eigen douche.
Dit was geen probleem. Er werd nog even geknuffeld en een gesprekje gemaakt over koetjes en kalfjes. Na 25 min ging jessy zich ff douchen om mij stipt op 30 min de kamer uit te begeleiden.
Ik vond het een leuke en lekkere "snelle" kamer. Met een mooie spontane meid.
Het appartement, badkamer, slaapkamer waren allemaal netjes en zonder onaangename geuren.
Als het past, wil ik zeker nog eens met jessy op herhaling gaan.