-
3 augustus 2024, 22:51
Haus Lara- Hörstel
Voor het eerst Haus Laura bezocht in Hörstel, 5km verder dan 2bexclusive in rheine.
Deze toko heeft nog een 2e vestiging in Ibbenbüren.
https://www.haus-laura.eu/
Bij deze club werken vooral wat rijpere dames, prijzen gelijk aan overige clubs dus 30min a 80 euro etc...
Bij aankomst werd ik door een vriendelijke net uitziende mannelijke theke in de wachtkamer gezet.
Hij wilde dat ik gelijk de 80 euro afrekende. Aangegeven dat ik eerst een wens met de dame wil bespreken en als de dame akkoord ga ik pas betaal. De man was akkoord en liet bij binnenkomst van de dame
eerst mij onderhandelen met de dame en stond even op de gang te wachten. 1 minuut later kwam hij terug of alles oke was en ik de 80 euro wilde betalen.
Het pand is een voormalig bedrijfspand op een industrie terrein. dit zie je terug aan de badkamer. Algemene badkamer met pisbakken en 1 gedateerde douche met een vies gordijntje ervoor.
Kamer was ruim, maar basic ingericht.
Bezochte dame was volgens profiel 37 jaar, maar leek mij toch wel wat ouder te zijn. Had eerst wat twijfels, maar eenmaal op de kamer kwam ze los. Voordeel van een rijpe dame, een bak aan ervaring. Geen gezeur om extra's, gewoon vol ervoor gaan en eigenlijk was de sessie helemaal na wens.
Opzich leuk om even te ontdekken, maar weet niet of ik er nog een keer langs ga. Vooral rijpere dames en interieur kan er net mee door.
-
Onderstaande 10 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:
Agronymus1 ( 4 augustus 2024),bearforoneday ( 6 augustus 2024),Kwakje ( 5 augustus 2024),mechelen ( 4 augustus 2024),mentholbear ( 4 augustus 2024),pret ( 4 augustus 2024),spermite ( 6 augustus 2024),uurtje ( 3 augustus 2024),WANDELAAR5 ( 4 augustus 2024),Wentelt Eefje ( 3 augustus 2024)
-
11 november 2024, 18:42
Bij deze club moet je eerst het geld afrekenen bij de theke, alvorens je de dame krijgt te zien.
Gelukkig in augustus heb ik aangegeven dat ik eerst de dame wilde zien, alvorens te betalen.
Op het duitse owlforum staat nu een recensie wat de gevolgen zijn als je eerst betaald voordat je de dame ziet 
Vor Ort durch die freundliche Hausdame in Empfang genommen worden.
Nach dem zahlen bei der Hausdame kam auch alsbald eine Dame ins begrüssungszimmer und stellte sich als Vanessa vor,………
Wenn ich nicht schon gezahlt hätte, wäre ich da schon gegangen.
Also Augen zu und durch,……
Ab aufs Zimmer, und nach Abfragen der Sonderwünsche, die ich nicht hatte.
Zungenküsse, eigentlich ein Muss, heute lieber nicht, Vanessa hatte Knoblauchfahne und auch Mundgeruch.
Dann erst einmal ins Bad und den kleinen Max gespült, obwohl vor Fahrtantritt frisch geduscht.
Vanessa taucht dann auch wieder auf, im Evakostüm.,……..
Ein flacher, etwas aus der Form geratener Hintern, rechts und links der Hüfte Op Narben, ein recht dicker Bauch und zum Glück recht große Brüste, die Sie mir auch zum bespielen anbot.
Ich mache es jetzt kurz, denn eigentlich wollte ich nur noch weg.
https://owlforum.com/threads/hoerste...s-laura.91800/
-
Onderstaande 3 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:
mentholbear (11 november 2024),WANDELAAR5 (11 november 2024),Wentelt Eefje (25 november 2024)
-
11 november 2024, 22:58
Dat ik bij de ramen vooraf moet betalen en risico loopt op een slechte service is 1 ding. Ik heb dan tenminste nog een optic fick.
Maar om te moeten betalen en daarna maar afwachten welke dame je krijgt, gaat mij een brug te ver. Of het zou een tent moeten zijn met alleen maar stunners...
-
-
11 november 2024, 23:58
Met een beetje zoeken op de website, kan je zien welke dames, op welke lokatie aanwezig zijn.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
-
Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:
mentholbear (12 november 2024)
Regels voor berichten