Hallo.
In 2017 werd ik 50, een vriend vertelde over zijn nieuwe vriendin die zijn lul verslond als een lollie. Mijn vrouw had mij nog nooit echt gepijpt, dus ik besloot dat ik dit op mijn 50e toch wilde meemaken.
Sindsdien struin ik websites zoals sexjobs, eerder speurders, en kinky af.
Hoe ik op dit forum kom ? , ik zocht naar hookers en zag dat deze er niet meer was, dus wellicht dat ik hier wat kan leren qua adressen en mogelijkheden.
Oke terug naar het begin.
Ik ben een sportman, en als hobby masseur.
en ben toch met mijn nu 57 jr geliefd bij vrouwen, zelf zeg ik altijd, ik kan likken als Lassie. de meeste keren bezcht ik eerst een thaise salon, happy end, had een tijdje iemand op een gewoon woonadres die het erbij deed.
Zo heb ik een tijdje een poolse vrouw bezocht in Assen, super lieve meid, tot ik weer een tijdje stopje en haar nummer kwijt was. sinds 4 jaar bezoek ik ook af en toe een dame achte rhet raam, bv leeuwarden, of nijmegen .
Af en toe probeer ik weer via kinky iemand nieuw te zoeken, maar het blijft wel hiermee uitkijken.
Mijn favoriet is op dit moment een thaise salon, waar ik met wat bij betalen alles met de dame kan doen, Het is een echter GFE beleving, ze komt 2 a 3 x klaar en geniet er echt van. Is blij mij te zien als ik weer kom.
Enfin , dit was het wel zo een beetje, ohja, ben nog steeds getrouwd, alle kinderen zijn uithuis, Pluk de dag is mijn motto, morgen kan het voorbij zijn, vandaar dat ik omdat mijn vrouw geen genegenheid meer nodig heeft, is deze relatie alleen voor het gewone gezelligheid, en zoek ik mijn vertier 2 a 3 x per maand elders.