Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 555
    Last Online
    27 december 2024 @ 02:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Beitrag Samya, Algemeen (2011-2015)

Am 18.12. (Samstag) war ich nach über 2,5 Jahren mal wieder im Samya. Bei meinem zuvor einzigen Besuch fand ich den Club einfach nur grottenschlecht, hatte zu allem Überfluß auch noch die mit Abstand schlechteste Nummer meines Lebens. Eine Freikarte veranlasste mich, einen zweiten Versuch im Samya zu starten.

Trotz des schlechten Wetters (die Autobahnen waren nicht richtig schneefrei) kam ich recht gut durch und traf etwa gegen 18:00 ein. Leider war der Parkplatz voll und ich mußte mir auf der Straße eine Lücke suchen. Einige hundert Meter vom Samya entfernt konnte ich dann schließlich auch so parken, daß mich ein Räumfahrzeug, falls doch mal ausnahmsweise eins unterwegs sein sollte, nicht zuschieben kann.

Beim höflichen Empfang wurde ich gefragt, ob ich schon mal da war, da es schon ewig her war, wurden mir nochmal kurz die wichtigsten Gepflogenheiten erklärt und meine Freikarte wurde anstandslos akzeptiert.

Ich bekam einen Spind in der "roten" Umkleide, ich weiß nicht, ob die andere Umkleide geräumiger ist, aber ich hab schon Toiletten gesehen, in denen mehr Platz ist. Da mein Spind ganz hinten (und natürlich auch noch unten) war, mußte ich erstmal warten, bis die beiden "Nachbarn" verschwunden waren, damit man sich überhaupt mal drehen konnte. Mangels sonstiger Ablage hatte ich meinen Bademantel temporär auf der Holzbank abgelegt. Ich könnte schwören, daß meiner keine Löcher hatte. Als ich ihn jedoch anziehen wollte, hatte er plötzlich 3 große Löcher. Den muß also wohl einer der Mitgäste kurzerhand ausgetauscht haben, der Bademantel hatte nämlich Größe XXL und ich hatte bei der Ausgabe nach einem Größe L gefragt. Ziemlich angepisst, nicht, weil er Löcher hatte, sondern weil so ein Blödmann den einfach austauschte, stapfe ich also wieder nach oben und lasse mir einen ohne Löcher geben, was natürlich kein Problem war.

Witzig finde ich das "Lärmhinweis-Schild" auf der Eingangstür zum Barraum. Meine schlimmsten Befürchtungen, was die Musiklautstärke anging, trafen aber nicht zu, ich fand die Musik nicht wesentlich lauter als in anderen Partyclubs. Nur einmal wurde anscheinend die Lautstärke voll aufgedreht, das war so gegen halb 4, als ich zum Glück gerade auf dem Zimmer war. Da hatte ich das Gefühl, das Bett vibriert unterm Hintern. Über die Musikauswahl kann man streiten, fand ich im Großen und ganzen aber auch in Ordnung. Die rumänische Manelemusik hätte ich zwar wirklich nicht gebraucht, im Gegenteil, aber sie heizt nun mal die Stimmung bei den Mädels ziemlich an und das ist ja nur von Vorteil. 5x am Abend die selbe Schnulze von N.Guta hätte aber trotzdem nicht sein müssen.

Ich weiß nicht, wie oft der Barraum seit meinem damaligen Besuch umgebaut wurde, Kollege k-l-s erzählte mir, daß kürzlich jedenfalls wieder ein Umbau erfolgt wäre. Die Bar steht nun diagonal im Raum und die Zweiersofas wurden durch eine große durchgehende, gemütliche Polsterlandschaft in hellem Leder ersetzt. Dazu passende Tische und Deko schaffen eine viel angenehmere Atmosphäre, als ich es von damals kannte. Das strikte Animierverbot finde ich störend, weil die Mädels zum Teil wie Salzsäulen neben den Gästen sitzen. Ich bin absolut kein Freund von offener, aggressiver Animation, aber im Samya ist mir das Verbot zu streng ausgelegt. Das schafft eine etwas zu distanzierte Atmosphäre, es verhindert kurze "zwangfreie" Flirts. Andererseits sind die Tanzdarbietungen der Mädels auf der Theke sehenswert und sorgen für Stimmung, vor allem die nackte Priya war ein echter Blickfang. Ihr privater "Stangentanz" für Bärchen war schon richtig stimmungsfördernd. Auf "Socken-Rolf"'s Tanzdarbietungen könnte ich aber liebend gern verzichten.

Irgendwie schade, daß die gemütliche Lounge im zweiten Stock anscheinend kaum genutzt wird. Den Umbau der Duschen im UG finde ich auch gelungen, eine gute Idee ist der Mundwasserspender in der Herren-Toilette im UG.

Das Essen schmeckte ganz ordentlich, es gab u.a. Rigatoni, Gemüse, Hähnchenkeulen, Fleischbällchen, Kotelett, permanent bis spät in die Nacht wurde nachgelegt. Schlecht fand ich, daß das Essen erst spät serviert wurde - es war schon etwa 20:15 - bis es endlich soweit war, ich hatte mächtig Kohldampf, der Schlange nach war ich da wohl nicht der einzige, dem es so erging. Wichtig für mich: Der Kaffee ist gut.

Ich will nicht behaupten, daß ich vom Damenangebot enttäuscht war, doch hätte ich in der Anzahl (etwa 30-35 Damen) und vom optischen Niveau (guter Durchschnitt) etwas mehr erwartet. Etwa 2 Drittel der Mädels stammten aus Rumänien. Positiv: Bis auf eine Dame waren alle topless. Der Hinkucker war in meinen Augen die gänzlich nackte Türkin Asya, an die am späteren Abend leider kein Rankommen war, da sie dauergebucht war. Insgesamt für meinen Geschmack 3-4 Topschüsse und etwa 5 weitere buchbare Damen. Was mich ein wenig wunderte, außer Krassimira (übrigens extrem abgemagert, so daß ihr Netzkleid sie "zusammenhalten" musste ) kannte ich keins der anwesenden Mädels, nicht mal vom sehen.

Für einen Zimmergang hab ich mir dann Tatia auserkoren. Mir stellte sie sich zwar unter einem ganz anderen Namen vor, aber Ela und Sabine nannten mir diesen Namen, die Beschreibung auf der HP passt auch im Groben. Da es mittlerweile schon 3 Uhr nachts war habe ich vorher bei Ela nachgefragt, ob ich denn noch eine Stunde auf's Zimmer gehen könnte, Ela schickte mich zu Sabine und die gab mir das OK. Also bin ich ohne großes Vorgeplänkel mit Tatia auf's Zimmer gegangen. Wir bekamen Zimmer Nr. 6 im ersten Stock, recht klein, aber von der Ausstattung ganz ok.

Tatia ist aus Rumänien, 23 Jahre, hübsches Gesicht, knapp 160cm groß, nackenlange schwarze Haare, von kräftiger Statur und mit großen Naturbrüsten (D- oder DD-Cups) gesegnet. Sie hat ein sehr sympathisches freundliches Wesen und spricht sehr gut Deutsch.

Wir schmusen ein wenig und tauschen dabei sehr schöne ZK aus. Sie möchte mich dann in Rücklage deligieren, hat aber nichts dagegen, daß ich mich zuerst um ihre Bedürfnisse kümmern möchte. Natürlich lasse ich es mir nicht nehmen, mich ausgiebig um ihre großen Brüste zu kümmern, ehe ich langsam körperabwärts wandere. Ihre Muschi wird bald feucht und feuchter, ich gebe mir Mühe und merke, ich habe sie unmittelbar vor dem Orgasmus, aber es will nicht so recht klappen. Sie zieht mich rauf zu sich, um wieder mit mir zu knutschen und reibt sich dabei den Kitzler. Ich unterstütze sie, indem ich langsam einen Finger einführe, den G-Punkt suche und in ihrem Rythmus mitgehe und bald darauf haben wir (sie) das Ziel erreicht.

Nun soll ich an der Reihe sein und wir tauschen die Position. Ihr FO ist gut und ohne HE, nicht zu fest und nicht zu lasch, mit Varianten. Tatia beschließt dann aber, es ist Fickzeit und packt die Tüte aus. Da widerspreche ich natürlich nicht und sie setzt sich auf mich. Sie macht das ziemlich gut, da sie sich aus der Hocke bewegt und nicht einfach nur rauf- unter runterhüpft. Sie macht es "zu gut", so daß es nicht lange dauert und die Spermaspende ist in die Tüte gefüllt. Sie reinigt mich zärtlich und wir gönnen uns eine kurze Kuschelpause.

Dann geht es in die zweite Runde und ich kann nochmal ihre Blaskünste genießen. Danach wird wieder gefickt, erst Missio, dann Doggy, Löffelchen, im Stehen (klappt aber ohne große "Verbiegungen" nicht richtig wg. zu großem Größenunterschied), dann wieder Doggy und Finish im Reiter. Sie geht dabei gut mit, erweist sich als sehr nehmerfreundlich und scheint auch sichtlich ihren Spaß zu haben. Anschließend plaudern wir noch kurz Arm in Arm. Dann geht es zur Geldübergabe nach unten und ich überreiche ihr 75€ für eine tolle Stunde zzgl. kleinem Extra-Obulus.

Fazit Tatia: Tatia ist ein nettes, sehr sympathisches Mädel. Servicemäßig war alles zu meiner vollsten Zufriedenheit. Sie bevorzugt wohl eher die Richtung GF6, wenn man sie beim Poppen richtig rannimmt, scheint sie da aber auch Gefallen dran zu haben, sehr gerne wieder.

Anschließend hüpfe ich noch unter die Dusche, anziehen gestaltet sich schwierig, da ein sturzbetrunkener Gast die halbe Umkleide blockiert und ich warten muss, bis er endlich weg ist. Ich verabschiede mich noch von den verbliebenen FK, ehe ich den Club um halb 5 mit freundlicher Verabschiedung und Handschlag von Hakan verlasse. Zwischenzeitlich hat es heftig geschneit, dann ist erstmal freikratzen angesagt und ich habe eine anstregende Heimfahrt von fast 2,5 Stunden vor mir, denn ein Einsatz von Räumdiensten ist in NRW anscheinend nicht mal mehr auf Hauptautobahnen (A4/A3/A40) üblich.

Fazit Samya: Hat mir diesmal gut gefallen, das Essen war viel besser, die Atmosphäre im Club durch die neue Innengestaltung viel gemütlicher, zudem hatte ich eine erstklassige Nummer. Wüßte nicht, was einem weiteren Besuch in absehbarer Zeit im Wege stehen sollte.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Discussies
    238
    Thanks
    13.675

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deepreamer Bekijk bericht
    Am 18.12. (Samstag) war ich nach über 2,5 Jahren mal wieder im Samya. [...] Wüßte nicht, was einem weiteren Besuch in absehbarer Zeit im Wege stehen sollte.
    Mooi verhaal van deepreamer. Echter, geen 100 punten wegens de niet te temmen kopieerdrift.
    http://freiercafe.com/showpost.php?p...&postcount=690

Jury geeft 50 punten.

Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Daumen hoch @ Badslippers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Mooi verhaal van deepreamer. Echter, geen 100 punten wegens de niet te temmen kopieerdrift.

Jury geeft 50 punten.
    nominiert durch mich
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Discussies
    238
    Thanks
    13.675

Standaard

Jury geeft 50 punten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    nominiert durch mich
    Na klar, das ist immer noch möglich Herr Dr.
    Ihr Deutsche sollt aber erst auf 'm Eisbärenforum kommen und berichten. Dann haben wir den Primeur, und danach zum Freiercafé surfen und eine "Copy and Paste" machen.

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Reden @ Badslippers

Na klar, das ist immer noch möglich Herr Dr.
    Ihr Deutsche sollt aber erst auf 'm Eisbärenforum kommen und berichten. Dann haben wir den Primeur, und danach zum Freiercafé surfen und eine "Copy and Paste" machen.
    Freiercafe ? interessiert mich nicht. Da schreiben nur Warmduscher. Ich bin hier
    https://www.ijsberenforum.com/showpo...&postcount=213

ich persönlich geh nicht mehr ins Samya.
    will nur Posting von Depreamer anerkennen und ihn nominieren für seinen aussagekräftigen Bericht
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 18 januari 2011 om 11:41
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Discussies
    8
    Thanks
    60

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ich persönlich geh nicht mehr ins Samya.

Seit wann gehst du nicht mehr ins Samya? Schon vor der Dezember umbau?
    Anfang dezember war ich zum lezten mal ins Samya und ich muss sagen dass es mir dort gut gefallen hat.

T.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    60

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifkad Bekijk bericht
    Anfang dezember war ich zum lezten mal ins Samya und ich muss sagen dass es mir dort gut gefallen hat.

T.
    Moet zijn:

Anfang dezember war ich zulezt im Samya und ich muss sagen dass es mir dort gut gefallen hat.

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifkad Bekijk bericht
    Moet zijn:

Anfang dezember war ich zulezt im Samya und ich muss sagen dass es mir dort gut gefallen hat.
    schon seit Anfang August 2008 nicht mehr. Warum ? Kannst du hier auch nachlesen, wenn du weiter zurückgehst.

Gruss Egon

Last Online
    8 april 2025 @ 09:44
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Discussies
    15
    Thanks
    708

Standaard

Hoeveel dames zijn er meestal

Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Discussies
    7
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    Op een doordeweekse dag vaak circa 20 en van vrijdag tot en met zondag circa 35-40. Als er een beurs in Keulen is, dan reken op een weekendbezetting.
    すべての息の生活:smile:

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    60

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    Check de dameslijst, is meestal wel accuraat:

http://www.samya.de/gallery/index.php

Op DIT moment (16-02,14:40) 28 aanwezig en ze verwachten er 47.

T.

Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Discussies
    14
    Thanks
    20

Standaard samya:perfecte mix van party&relaxen

Eerst effie terugkomen op bovenstaande vragen:gemiddeld aantal dames:op weekdagen rond de 30à35.Weekends:40à45 met vooral jonge studentes die wat bijklussen om studies te bekostigen,vaak erg mooie meiden.

Sinds een tweetal maanden is het interieur van de main room aangepast,de bar is uitgebreid en het oude meubilair vervangen door relax(lounge)zetels die plaats bieden aan ijsbeer en dvp om knusjes elkaar te leren kennen.Op weekendavonden kan het wat krap worden,en is het niet evident om een leuke plek te vinden,maar de kamer opzoeken kan dan voor soelaas zorgen uiteraard.Deze "partyclub" is een leuke plek voor jongere beertjes die een poledance zo nu en dan kunnen appreciëren,de "partystimmung" komt er meestal rond een u of 8 in,en voornamelijk de Roemeense fractie durft de bar onveilig maken met danspartijen,occasioneel afgewisseld met een public performance voor de liefhebbers.Opgepast voor rondzwierende stilettohakken in casu1,attentie voor spe...vlokken in casu2.

Ter zake echter,tweetal weken geleden was het aanbod qua dames werkelijk om van te smullen.De terugkeer van enkele dames van hun winterexpeditie naar de heimat zorgde voor een ietwat competitieve sfeer tss nieuwkomers en gevestigde waarden.Cornelia was gewoontegetrouw erg drukgeboekt en ook andere favoriet e dames waren drukbezet.Een grote Russiche dame(Maschah),ongeveer 1m80 met erg fraai D-cup borsten stak letterlijk en figuurlijk boven de anderen uit.Ze werkt enkel vrij- en zaterdag vanaf ongeveer 18u,studeert design en fashion ontwerp,maar was voor de gelegenheid "seriously under-dressed",zo zie ik t graag uiteraard.Ze spreekt vloeiend Engels,is erg leuk in omgang en bovendien een optick stunner,no doubt:off to the room.

Tot m'n geluk was room9,de spiegelkamer ons ten deel gevallen,erg leuke meevaller.Omringd door een zee van spiegels kon ik ten volle genieten van Maschah in alle mogelijke perspectieven,ben er nog steeds niet uit welk me het allerbeste beviel,maar dat doet niet echt ter zake.Een lange op de Russische leest geschoolde pijppartij die geen tegenspraak duld:erg overtuigend.Condoom aanbrengen met zorg en vraagje op het goed zat en geen pijn deed(nice),en zonder "flutschi" schoof ze meteen bovenop voor een wilde rit.Erg gevarieerd en niet uit het lood te slaan door de tropische kamertemperatuur wist M. me erg te plezieren.Overschakelen in missio met een prachtig face-to-face zicht en bijhorende tongzoenen zonder weerga om tenslotte in doggy het zaakje af te ronden.Prachtige dame met dito service,that's the way I like it,to be continued soon.

Na financiële plichtplegingen en douche opnieuw naar de bar,eerst de inwendige mens wat sterken mits erg lekker eten uit een als steeds uitgebreid en vers aanbod:topclass as ever.

Een jong Turks meisje met een betoverende glimlach zat naast me te eten,leuk gekeuveld terwijl we beiden zaten te genieten van de "after-cigarette",en beslist om samen een knus plekje te zoeken om te kijken of we naast dezelfde smaakvoorkeuren ook lichamelijk nader tot elkaar zouden kunnen komen.Dilan is haar werknaam,en ik voor de gelegenheid Bob uiteraard.Ze is klein van stuk,ongeveer 1m60 max,maar gezegend met een(licht hangende) borstenpartij om van te smullen.Tongzoenen en public is niet haar ding maar ze verzekerde me dat in de "zimmer" daar snel verandering in zou komen.Ok,check one.

Dilan had geen letter overdreven,nog voor we goed en wel de kamer hadden betreden overviel ze me met een langgerekte tongzoen die me van m'n sokken blies.Wow,no time wasted by this girl.Zalige zoenen die doorheen de sessie niet in intensiteit afnamen,A+.Voorts een prima service zonder uitmuntende of specifieke vermeldenswaardigheden.Doorsnee pijpbeurt met oogcontact,no heroics whatsoever maar meer dan degelijk te noemen.Een revanche was dan ook een must,en het moet gezegd,Dilan leek geen tegenstander van deze reprise,ze wil duidelijk zelf ook een leuke tijd hebben en alvorens het jasje aan moest kon ze een diepere en enthousiaste dt-poging nie onderdrukken.No problem for me,gladly accepted.Na beschermende maatregelen leek een stomende vrijpartij een optie;en dat werd het ook,Approved by the Belgian jury:12 points.

Kortom:2 topdames,een topavond in een topclub en m'n woorden zijn op.Till next time,bye bye

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    20

Daumen hoch carnaval in Samya,waar is m'n feestneus gebleven?

Carnavaleske toestanden zijn normaliter nou niet bepaald m'n ding,maar voor de speciale themaavond in samya maak ik toch jaarlijks graag een uitzondering.Neus op,assorti rode strik uiteraard en toch maar geopteerd voor een rastakapsel van den Aldi om niet geheel als volslagen gek te worden bestempeld door m'n Duitse medeberen.Gearriveerd rond 18u,bomvolle parking en quasi geen beschikbere lockers meer over.Gelukkig was de ontvangstdame erg stressbestendig,vliegensvlug voorzag ze de wachtrij vol hunkerende "dronkelappen" van berevel,sleffers en lockerkey.Tijdens het aanschuiven werd de hormonenspiegel al tot op zenithniveau getild door de op- en aflopende gazellen met net verkregen of ingeleverde kamersleutels,het beloofde een assertieve avond te worden om de begeerde dame naar keus te "boeken" me dunkt.Tot m'n geluk kon ik nog net een vrije locker bemachtigen,enkelen na mij moesten het stellen met een minder comfortabele plastic draagtas die achter de desk werd bewaard.Zelden geziene volkstoeloop,veel toeristen,groot aantal stamgasten,busy busy kortom.

Normaliter neem ik altijd m'n tijd om wat te acclimatiseren,bij te kletsmajoren met enkel bekende Duitse stamgasten en na enkele relaxuurtjes over te gaan tot de "sexueel" getinte orde van de dag.Een tactiek die vandaag ronduit nefast zou zijn,dus bij de eerste de beste opportuniteit een all-time-Samya-favourite aangesproken,en enige vorm van interesse mijnentwegens verkondigd in m'n beste Duits.Een gemütliche kamerconfirmatie met initiële wachttijd inbegrepen werd m'n deel,geheel volgens wens,prima plan en operationele aanpak,al zeg ik het zelf.

Oh ja,deze dame was Amira,liefkozend "das Phantom" genoemd door Samyalogen(geen vrees,geen vergelijking met Makaay whatsoever).Haar zeer late startuur is daar uiteraard verantwoordelijk voor,ze verschijnt meestal pas in de late(vroege)uurtjes,maar is eens present wel omnipresent.Haar impressionante uiterlijk speelt uiteraard mee,prachtig zandloperfiguur,lange bruine haren,1m68 ongeveer,gezegend met natuurlijke DD-cup borsten die oversized zijn voor de rest van haar lichaam.Ach,gewoon een kwestie van door de zure appel heenbijten natuurlijk.De laatste tijd wisselt ze werken voor- en achter de theke wat af,maar tot mijn jolijt was ze vandaag seminaakt,en dienbladloos,just how I like it.

Na een halfuurtje wachttijd in haar gezelschap,traditioneel proseccodrinkend as ever(Amira) konden we eindelijk een private omgeving opzoeken,nice.Eens aangekomen nam Amira consequent het heft in handen.Proseccoflavoured deep frenchkissing zonder weerga,een fenomenale blowjob waar zij het patent op heeft(topclass) die zoals steeds me tot op het randje van totale waanzin drijft,this girl performs big time!!Enige nadeeltje bij Amira is het feit dat ze erg "enggebaut" is,wat diepe en heftige penetratie niet echt toelaat,dus geen voer voor de hardcorefanaten onder ons.Mij niet gezien,ik wist wat me te wachten stond gezien zij me al een aantal keer in vervoering wist te brengen.Ook smooth and slow "luvemakin" kan erg opwindend zijn,zeket met een monumentale schoonheid als Amira.Voor Samyanieuwelingen,boven de entree hangt een lichtreclame,omnipresent is Amira hierop,als ik me niet vergis als naakte Dj,en even naakte lachende dame,eigenlijk is zij zowat de enige dame die op die lichtzuil figureert buiten het achterwerk van Relys(daarover meer in vervolg),enough said.Je hoeft geen reclamegoeroe te zijn om te begrijpen dat ze geen tweedekeus dame deze eer gunnen,dus beste lezers,als je haar in Samya tegen het bevallige lijf loopt,beleefdste schoenen aantrekken,met twee woorden spreken en hopen maar dat ze vrij is,a MUST...

Zeer tevreden afgerekend,nog wat schmuserei om af te ronden en een herhaalde afspraak voor whanever vastgelegd,a real darling.Douchen,de inwendige mens sterken mits een keurig buffet,en een schaars geworden zitplek opzoeken om weer tot m'n positieven te komen.Zelden zulk een drukke dag geweten,enkele stammgasten waren reeds onverrichterzake overgegaan tot hedonische braspartijen,okee,een pilsje kan er wel in,doch gezien de omstandigheden en m'n PSR-ontgroening daags nadien wou ik het toch ietwat deftig houden.Dit in tegenstelling tot een overenthousiaste medebeer die en public werd verwend door een dame aan de dansstang,en daar bijgevolg ook snel enig plaatselijk vochtverlies aan overhield,me tijdig uit de voeten gemaakt om rondwarende klodders te ontlopen,pardoes tegen de bevallige derrière van Relys op.

Dat trof,al enige jaren is deze Roemeense schone actief in Samya,maar op de één of andere manier boezemt ze me wat angst in.Optisch meer dan ok,nicknamed "the ASS" for obvious reasons.Waarlijk één der mooiste konten die ik ooit mocht aanschouwen,laat staan ongestraft beroeren me dunkt.Relys is niet op haar mondje gevallen,5-de jaars studente Advocatuur,dus bovengemiddeld verstandig naar Fkk-normen lijkt me zo.Ze weet wat ze wil,en wat ze niet wil,niet geheel onbelangrijk in haar beroep,en het strekt haar tot eer dat ze daar ook geen doekjes om windt.Aangezien ik in uiterste noodgevallen wel over een bevallige pro-deo-acvocate in m'n telefoonbestand wil beschikken in de nabije toekomst m'n stoutste carnavelsneus opgezet,en haar schalks een sleutelvraag gesteld.Daar had ze klaarblijkelijk niet van terug,en na enig overleg met een vriendin,besloot ze het er ook maar op te wagen.Aangezien de wachttijden opliepen was een klein uurtje chitchatten het gevolg.Tot ons beider verrassing bleek het wel te klikken,beiden deden we ons respectievelijk verhaal over het feit dat we elkaar zolang hadden ontlopen/misgelopen,best vermakelijk en interessant.Uiteraard nog wat kleine criminele tips uitgewisseld,en hoe ageren/reageren dientengevolge,alvorens ons naar de place of sins to come te begeven.

Relys is optickwise knap,licht hangende b-cup borsten,blond hard,meestal gekruld,soms ge-ironed,steeds zonnebankbruin,en prachtige donkere kijkers die ze gedurende gans het volgende halfuurtje geen moment sloot.Ze schijnt er plezier in te hebben haar klant te zien bezwijken,voor,tijdens en vooral na een duivelse blowjob.Erg snel,heftig en gevarieerd,pedal to the metal.Het hoeft dan ook geen betoog dat van enige lokale stijfheid wel sprake was:wink:,en dit tot haar jolijt,haar tepels priemden zonder aanraking mijnentwege gans de tijd tijdens naar orale verwenpartij,zelden gezien of meegemaakt.Relys heeft waarlijk plezier in haar handelingen,en ik moet toegeven,dit is wel een turn-on waar ik me niet aan had verwacht.Gezien haar performance geopteerd voor 69-optie,geen slechte optie,meer zelfs,van enig echt geslachtsverkeer erna kon geen sprake zijn.Erg heftig,that's all I can say.

Kortom,carnaveleske drukte in Keulen,erg veel volk,2 prachtdames(één oudgediende,één nieuwkomer met stip),what more can you ask for??Till next time,tata

Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard

http://www.internationalsexguide.inf...90#post1138490

When I left TL (http://www.internationalsexguide.inf...=1#post1138483) , I planned to dinner at http://www.oyster-restaurant.com/

I realized that I should take the tram 16, the one to go to Samya : by a short check, I was informed that Lila (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=711) was working there.

When I arrived at Samya, I could not pay the entrance by credit card anymore : the cashier showed me some words written in German apparently about the use of credit cards.

I didn't expect this refusal and hardly found out a banknote of 100 Euros (all my 50 Euros banknotes were prepared into packages of 75 Euros) ; I gave it to the cashier and asked her to be applied in the "fidelity program".

Samya was full of icebears!

Lila told me that she was already booked for the whole night and informed me that there was a birthday party.

I left Samya to go to the restaurant "Oyster" as I initially planned before knowing that Lila was present at Samya.

In the tram, I realized that, while we talked about the "fidelity program", the cashier and me forgot that I should take back 50 Euros from my 100 Euros banknote : so a total cost of 100 Euros for a bowl of soup and a bottle of apple juice (zero meeting in room) ! The next time I will prepare 50 Euros for the entrance fee!

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    20

Standaard a comprehensive guide for Samya rookies of althans een beknopte poging.

Ter opluistering van de Samya-afdeling van dit forum,even een beknopte update over een aantal (pers. geteste) dames ter info van nieuwsgierige ijsberen:

*Aisa Roemeens,B-cup natuur(licht hangend):prima bj-skills,mooie dame met GFE-service en dito TZ.Geheimtip.

*Amalia Roemeens,B-cup natuur(zeer stevig):zeer atletisch,standaard service.Dame met prima dansmoves die ze vaak tentoonspreid op de bar.

*Alezia Roemeens,C-cup natuur(referentie A+):zeer gedreven bj,erg mooie dame met prachtige rondingen,GFE when chemistry is right.Geheimtip.

*Amira Duitse,D-cup natuur(referentie:A+):topdame met topservice:A++

*Blanche Franse,A-cup:GFE par excellence,favoriete dame van veel stamgasten met een erg gevarieerd servicepalet,steeds een avontuur.Geheimtip.

*Carla Roemeens,A-cup:milf met een superstrak (te) slank lichaam,prachtig gezicht.

*Cornelia Poolse,D-cup natuur:wondermooie vrouw met standaard service,een one-time-must for sure.Veel stamgasten.

*Dilan Turkse,D-cup natuur(hangend):klein GFE-wonder mits good chemistry,erg leuke meisje.

*Hara Roemeense,C-cup natuur(Referentie A+):matige service jammer genoeg,optisch een highlight:warningsignal!

*Lila Poolse,C-cup natuur:GFE-girl par excellence,veel stamgasten.Erg drukbezet normaliter maar tercht,prima service.Geheimtip.

*Lisa Duitse,C-cup silicone:degelijke service,verwacht geen mirakels,eerder professioneel.

*Livia Roemeense,D-cup natuur(referentie:A++):jong&onervaren maar een topper in wording:Geheimtip!!

*Lushka Roemeense,D-cup natuur(hangend):optisch highlight,érg mooi maar een doorsnee service,TZ enkel bij sympathie,warningsignal,best vooraf checken of er een klik is.

*Maschah Russische,D-cup natuur(referntie:A+):topper die zelden aanwezig is,persoonlijke favoriete:Recommended

*Relys Roemeense,B-cup natuur(licht hangend):the Ass for obvious reasons,zeer gedreven bj,erg leuke&intelligente dame.

*Stefania Italiaans,D-cup natuur(hangend):GFE-dame met ervaring,erg leuk.

*Virginnia Hongaars,A-cup:erg mooi lichaam, so-so service helaas.Optische knaller,enkel aan te raden voor optick-fickers.

*Kia Duitse,A-cup:Warningsignal:matige service

*Ranya Palestijns,C-cup silicone,topservice (servicegranate von Freiercafe-forum),tip:uurwerk in de gaten houden,voorts prima service.

Strikt persoonlijk overzicht van momenteel aanwezige dames in deze mooie Keulense club,je kan er je voordeel mee doen misschien.Vriendelijke groeten.

16. Onderstaande 7 leden hebben desselman bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (11 april 2011),Dolfie (11 april 2011),lustman (28 mei 2011),Megaboob (27 mei 2011),Rex (11 april 2011),SeX++ (11 april 2011),The Saint (12 april 2011)

Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Ik overnacht van ma 30-05 t/m donderdag 02-06 in Keulen en overweeg deze club. Mijn enige ervaring in Duitsland is partytreff Dorsten een keer of 8 en een keer Xanten. Dit wordt dus de eerste keer een sauna club en geen flatrate gebeuren. Afwisseling van Dorsten is broodnodig, kwam daar uiteindelijk wekelijks de laatste tijd.

Wat mij aantrekt aan Dorsten is jonge slanke meiden maar ik ga deze keer liever voor 2x een lange sessie in een prive kamer dan weer de spielweisse. Als alternatieve opties zag ik park residenz ten zuiden van Keulen en club mondial ook in Keulen. Ik neig naar Samya omdat ik het idee heb dat residenz meer is voor de leeftijd van mijn ouders (ben ongeveer 30) en die club monial is iets goedkoper maar de kwaliteit....De site van Samya is indrukwekkend en eerlijk what you see is what you get. Heel duidelijk die foto's van wie er is welke dag!

Maar wellicht zijn er ook nog andere opties of plekken in Keulen (en omstreken) die het bezoeken waard zijn. Ik ken er helemaal niks, ik kan zelf het red light district niet helemaal plaatsen los van omgeving Geestemünder Straße. Welke bekende Keulen ganger wil me wegwijs maken. Via pm kan ook. (de terugweg op 02-06 ga ik trouwens naar de 1e verjaardag van golden dreams denk ik)

Last Online
    Vandaag @ 21:40
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slushpuppy Bekijk bericht
    Ik neig naar Samya omdat ik het idee heb dat residenz meer is voor de leeftijd van mijn ouders (ben ongeveer 30) en die club monial is iets goedkoper maar de kwaliteit....
    Die conclusie is zeker niet terecht hoewel PSR wel een relax paradijs is. Mondial is niet zo aan te raden. Bij mooi weer zou ik zeker voor PSR kiezen er van uit gaande dat je mobiel bent, hoewel PSR ook met de S-bahn goed te bereiken is.
    Overdag is in Samya weinig te beleven 's avonds wel.

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

In Samya lopen enkele spectaculair mooie dames. Zeer de moeite waard.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mondial is niet zo aan te raden.
    Stimmt, hat in den deutschen Foren nur schlechte Kritiken.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    13 juni 2024 @ 12:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

eerst s'morgens kijken wie er in Samya aanwezig is en wat voor service ze bieden en dan afwegen daar heen of naar PSR
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Die conclusie is zeker niet terecht hoewel PSR wel een relax paradijs is. Mondial is niet zo aan te raden. Bij mooi weer zou ik zeker voor PSR kiezen er van uit gaande dat je mobiel bent, hoewel PSR ook met de S-bahn goed te bereiken is.
    Overdag is in Samya weinig te beleven 's avonds wel.
    Big30
    Dank iedereen voor het meedenken.

Oke Mondial valt af en het van het weer laten afhangen vind ik wel een goed idee eigenlijk. Maar wie weet ga ik wel naar beide. In Samya zag ik idd gruwelijk mooie meiden op de site. Zal een stukkie schrijven bij thuiskomst van de plekken die ik bezocht heb. En niemand had mijn foutje gezien he? Dat de verjaardag van GD 02-07 en niet 02-06 is. Gelukkig zag ik dat vanmiddag.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    60

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Stimmt, hat in den deutschen Foren nur schlechte Kritiken.
    Er lopen in Mondial 2 mooie meisjes rond, Ellis en Monika. Het eten is net als in Samya zeer goed.

T.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Ik ben deze week in Samya, PSR en Dorsten geweest. 3x een kort stukkie zoals beloofd. Omdat ik Samya een dag na PSR aangedaan heb kan ik er niet om heen te vergelijken.

Samya; veel erg slanke meiden maar en dat is een kwestie van smaak denk ik; het is wel een tikkeltje ordi wat daar rondloopt zeker vergeleken met PSR. Men spreekt erg slecht Engels wat ik zo super vond aan PSR. Daar kon ik echt een half uur eten met een dame en echt een goed gesprek hebben. 2x een kamer bezocht waarbij de eerste keer de roemeense dame (heb geen namen onthouden) in een ijskonijn veranderde. Had een uur afgesproken maar met zuigen, neuken en aftrekken kon je aan alles zien dat het gericht was op mij snel afwerken. Ik spreek niet voor niets een uur af; dat doe ik ook om wat te kletsen, masseren haar aandacht te geven en dan mag een sessie zo 45-50 minuten duren maar niet gericht zijn op binnen een half uur.

Tweede sessie was een hele leuke meid, lang mogen likken, hygiëne alleen maar net aan voldoende. Zij was ook Roemeens volgens mij en had een mega tattoo op rug. Met pijpen had ik last van voorvocht, heel voorzichtig vragen of pmc ook goed was. Persoonlijk vind ik dat wel prima. Daarna was ze helemaal relaxed dat ik over die gummi niet een probleem maakte.

Het relaxed deel voldoet maar is zeker niet zo mooi als PSR. Heel erg storend vond ik toen ik even een uurtje op een relaxed stoel lag een man aan een stuk door aan het bellen was, daarna in de sauna liet hij mobiel minuten lang overgaan. Er was een masseur aanwezig en kluspersoneel maar niemand keek op of om. Voor mij is mobiel bellen in een sauna echt NOT DONE. Ga dan op het toilet bellen of in een hoekje als het echt moet.

Eten was echt prima. Later op de avond werd er door een aantal op de bar gedanst. Kleine meid met a-b cupje was echt super met die kleine heupen van der. Muziek was wel echt heel erg hard later op de avond. Op de avond zaten er in een hoek een stuk of 10-15 turken. De eigenaar (tenminste dat dacht ik te zien) kwam er toen aan en ging iedere turk persoonlijk een handje geven en veel meiden werden die kant op gestuurd. Blijkbaar is de ene klant van turkse afkomst toch meer gelijk dan andere beren

Echt positief vind ik 2e half uur maar 25 euro ipv ook 50 waardoor ik makkelijker een uur neem. Maar dat doe ik omdat ik van relaxed en ontspannen houd en niet ficken en nog een ficken.... zou graag zien dat de dames je dan ook een uur geven of in elk geval drie kwartier.

Herhalingsgevaar; nee PSR heeft met eten en het relaxed deel en net dat beetje meer klasse van de meiden toch mij meer te bieden. Ik zou daar eerder heen gaan dan samya.

25. Onderstaande 2 leden hebben slushpuppy bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 3 juni 2011),lustman ( 4 juni 2011)

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Muziek was wel echt heel erg hard later op de avond.
    Ik heb in 2008 Samya twee keer bezocht. Ik vond de muziek ook erg luid, en daarnaast vond ik de barruimte erg klein, het is niet echt een club waar je meer dan 4 uur kunt vertoeven. Ik heb het er 4 uur uitgehouden.

Op de avond zaten er in een hoek een stuk of 10-15 turken. De eigenaar (tenminste dat dacht ik te zien) kwam er toen aan en ging iedere turk persoonlijk een handje geven en veel meiden werden die kant op gestuurd. Blijkbaar is de ene klant van turkse afkomst toch meer gelijk dan andere beren
    Dat klopt. De eigenaar is een Turk en Turkse gasten hebben in Samya een streepje voor. Samya is voor de allochtonen en Golden Time voor de autochtonen.

Verder vond ik Samya goed onderhouden, alles was schoon, en het maakte een goede indruk. Mooie en vriendelijke vrouwen en het eten vond ik ook goed. Ik was er in de zomer en toen was er een barbecue in de kleine tuin. De club ligt in een industrieterrein nabij tramhalte Michaelshoven.

Toen ik voor het eerst Samya bezocht, stond de eigenaar ook bij de receptie, althans ik denk dat het de eigenaar was of wellicht de geschaftsfuhrer, maar hij vroeg me of ik ook andere clubs in Duitsland had bezocht. Ik zei dat ik Golden Time had bezocht. Hij zei daarop: "Oh, das ist ein schlechter Laden." Daarmee had ik Samya al afgeschreven, want als ik ergens een hekel aan heb, is clubeigenaren die andere clubs afkraken.

Je behoort gewoon als heer je mond te houden en te zwijgen. Zorg dat je een goed product hebt en dan komen de klanten vanzelf. Als je je concurrentie moet gaan afkraken, dan is dat gewoon een brevet van onvermogen en heb je eigenlijk al verloren.

27. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

lustman ( 4 juni 2011)

Last Online
    13 juni 2024 @ 12:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Oh gezellig Turkse eigenaar en dan de Turken een streepje voor, en als wij dit doen roepen de buitenlanders dat wij discremineren. Ik snap het misschien wel niet helemaal maar dit slaat nergens op
    de hoeren lusten er wel pap van

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten