Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 50

Discussie: Marina o.a. ex-Oase

  1. #1
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    10 september 2010 @ 15:48
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Marina o.a. ex-Oase

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/halflang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank/D-echt
    Nationaliteit/Taal : Russisch/goed Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
    Voordelen : Hele mooie meid, pijpwonder
    ----------------------------------------
    Marina D-Cup en C-Cup zijn te onderscheiden door de haren en het litteken:
    Marina C Cup heeft veel langere en lichtere haren
    Marina C Cup heeft een litteken van ongeveer 10 cm op achterkant van haar linker bovenarm

    ----------------------------------------


    Voila, hier is die dan. Mijn eerste recensie op IJsberen. Jongens, veel succes aan ons allen toegewenst met dit forum.

    Ik kwam afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens in Oedt. Ben er al bijna een jaar of zo niet meer geweest, ging altijd naar Brüggen toe. Althans zo één keer per maand of zelfs nog minder. Mijn favoriet is, al jarenlang, Hongaarse Vicky in Amsterdam die wat mij betreft pijpkeizerin van het Westelijk halfrond genoemd mag worden. Maar Vicky houdt er binnenkort mee op, jammer maar helaas. Dus op zoek naar een goed alternatief. Bovendien vind ik de service in GT steeds minder worden, gemiddeld gesproken dan. Fake FT en dergelijke.

    Afijn, ik had nog geen drie stappen in Oedt gezet of daar riep een mede-ijsbeer: "Hé hallo, Veel Ervaring, hoe gaat het met jou?" Nou dat is leuk binnenkomen, zeker als het gezegd wordt door iemand die ik al meer dan een jaar niet gezien had. Even later nog wat met een andere bekende IJsbeer staan praten (bekend van het niet met name te noemen forum, ik kende hem nog niet persoonlijk). Altijd leuk om je vrienden aldaar tegen te komen, nog leuker om een gezicht aan je IJsbeervrienden te kunnen plakken. Jammer genoeg heb ik die avond vanwege drukke werkzaamheden niet meer kunnen kleppen met de jongens. Komt binnenkort nog wel.

    Terwijl ik dus met de andere, vrolijke en niet te stoppen IJsbeer stond te praten over van alles en nog wat, kwam Marina naast ons staan. De collega, zoals politieagenten hun co-werkers altijd noemen, vroeg gelijk waar ze vandaan kwam. We hadden haar al rond zien lopen met haar mooie borsten die van alle kanten uit het setje puilden. Uit Rusland, zei ze, en of iemand geïnteresseerd was met haar naar de kamer te gaan. "Jetzt, gleich und nicht langer gewarted", zei ik. Misschien wilde de collega wel, maar ik was nog niet geweest en hij die dag al meer gedaan dan ik in een week kan.

    Ik twijfel nog een beetje, maar Godallejezusnogaantoe, wat een knappe vrouw. Ik denk de mooiste vrouw waar ik ooit het bed mee heb gedeeld. Ik zou mijn ziel verkopen om haar als mijn vriendin te hebben, nou ja bijna dan. 22 Jaar, ik dacht 21, een wonderbaarlijk mooi slank lichaam, geen likteken of wat dan ook maar aan te ontdekken, mooie tint en superborsten. Cup c op zeker, maar het kan ook wel D zijn. Maar zeker geen overmatige borsten, en 100% naturel. Zoentjes, geen tong, en pijpen zoals het moet. Het is wat dit laatste betreft geen Vicky (of Lili, een goede tweede, die nu als barmeid door het leven gaat), maar ze kijkt je zo mooi aan, je smelt bijna van haar ondeugende en lieve blik. Met dan die twee hangende borsten, nog steeds stevig, op de achtergrond daarvan. Ik heb er tot en met vandaag nog van lopen/liggen (dag)dromen. Lekker naturel qua karakter ook, terwijl ze toch wel langer dit werk doet. Ze schijnt vorig jaar gewerkt te hebben, en is nu weer sinds twee weken terug. Dank u, oh vader. Trouwens, ik ben niet gelovig maar met zo'n mooie meid ga ik toch twijfelen. Zoiets moet bedacht zijn, zulke schoonheid komt niet toevallig langszetten, denk je dan.

    En ze is grappig, heeft gevoel voor de sfeer van het moment. Is niet te lui om 1,5 uur lang te pijpen. Wil je dan niet anders, vroeg ze. Jawel, maar dan is er de volgende keer niets meer te wensen. Vandaag alleen pijpen, en hoppeta, daar ging ze weer. Toen ze even weg moest om te pissen, ik was al eerder geweest, had ik wat van de citroen van mijn drankje op mijn pik gedaan. Jezus wat prikte dat, gelukkig duurt het niet langer dan een minuutje of zo. Ze moest er zeer hartelijk om lachen toen ze het proefde, maar niet nadat ze eerst met een ongelofelijke natuurlijke manier vragend haar hoofd naar boven deed en zich afvroeg wat er nou eigenlijk aan de hand was. Hahahaha.

    Effe tussendoor een sigaretje gerookt, zij rookt niet of weinig behalve als het in betaalde tijd is. Gelukkig ze is dus niet dom. Toen ze een sigaretje van mij pakte vroeg ze aan mij waarom er één sigaret in mijn pakje ondersteboven in het pakje zat. Dat brengt geluk, zei ik. "Helpt dat dan?", vroeg ze. Oh, zo een mooi lichaam, zulk een leuk koppie, dergelijke borsten, zo jong nog en al enige tijd dit werk doen EN DAN zo'n een naïve vraag stellen. Een mooier compliment kan ze mij niet geven. Heerlijk toch, dat ze er zijn. Niet bedorven, heet dat in mijn boek. Nee, zei ik, anders had ik wel zo'n vriendin als jou en lag ik thuis met haar samen op de bank t.v. te kijken. "Maar wel een beetje", vervolgde ik mijn verhaal, "want ik lig ik nu hier met jou". Ik kan haar gelaatsuitsdrukking niet beschrijven waarmee ze me nu aankeek, maar het had het midden tussen leuk, verrast, trots en blij.

    Ik heb haar lichaam voor ogen, nog steeds en voortdurend, van de week ga ik terug, ze schijnt niet alle dagen te werken. Maar ik moet. Ik heb haar een beetje teveel betaald, e 50 per half uur, maar voor zo'n topervaring was het mij meer dan waard. En het is de helft van wat ik in Amsterdam moet betalen.

    Ik denk dat ik donderdag op herhaling ga. Verliefd worden heb ik goed onder controle, maar verslaafd worden minder. Het beste is dan maar gelijk aan het begin mijzelf een overdosis toedienen, dan ben ik er het snelst overheen. Ik denk dat ik haar 1,5 uur lang ga beffen, tot zij niet meer kan.

    Een 9,8 geef ik. Omdat ik er voor moest betalen, anders was het een tien. Volgende keer heb ik uitgezocht hoe ik een recentieformulier kan invullen. Vooralsnog blijf ik u dit schuldig.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 november 2005 om 13:43

  2. #2
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Hallo beste collega ...
    Enkele maanden geleden heb ik in Oase (Frankfurt) een bloedmooie blonde rusische MARINA gekend (zij is afkomstig van Moskou). Zij had ook prachtige D cup borsten en puur natuur.
    Ik moet zeggen dat ik evenees bijna verliefd op haar was en dat ik nog altijd van haar borsten droom.
    Zou dat kunnen dat het om dezelfde MARINA gaat ? Volgens Forza germania (die haar ook kent) zou "mijn" MARINA nu in Artemis Berlijn werken.
    Maar als ik weet dat zij nu in PHG is wacht ik geen minuut meer om naar Oedt te vliegen ...
    Zou jij voor mij misschien eens informeren ?

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina

    He beste wandelaars Is het niet Marina de mooie lange slanke vrouw met hele lange blonde haren uit Moskou en 22 jaar.
    Ze spreekt slecht Engels en zeer weinig duits heeft van 22 augustus tot 21 september ook in Oedt gewerkt.
    Ze had mij verteld dat ze 4 weken naar huis zou gaan,maar dat is mischien dus iets langer geworden.
    Op het andere forum heb ik ook meerdere malen over haar geschreven.
    Als zij dit is dan ben ik er dinsdag avond snel bij, en laat mijn Roemeense vriendinnen even wachten.
    Dit is een super vrouw.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    10 september 2010 @ 15:48
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Marina, Marina, Marina, ...

    Is liedje van een of andere Belg, blijft om mij onbekende redenen maar in mijn hoofd hangen. Oedt's Marina spreekt zeer goed Duits, geen Engels btw, en komt volgens haar zeggen uit St. Petersburg. Dus moeten we u teleurstellen. Ze blijft echter wel de reis waard, ware het niet dat ik de vorige week zaterdag en de afgelopen zaterdag naar Oedt was gegaan en dat zij de in de afgelopen twee weken slechts alleen die twee dagen heeft gewerkt. De kans is dus klein haar aan te treffen.

    Groetjes en desalniettemin toch succes gewenst,
    VE

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Klinkt niet als de marina van deze zomer. Die sprak echt geen woord duits of engels. Het was toen haar eerste klus in PHG als ik me niet vergis. Misschien kun je svetlana (sweety) vragen waar ze is, die trok er toen veel mee op.

    FYI.

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Klinkt niet als de marina van deze zomer. Die sprak echt geen woord duits of engels. Het was toen haar eerste klus in PHG als ik me niet vergis. Misschien kun je svetlana (sweety) vragen waar ze is, die trok er toen veel mee op.

    FYI.
    De Marina waar Veel ervaring mee is geweest heeft eind 2003 tot maart 2004 in PHG gewerkt. Ze heette toen Marina2.
    Onze vriend Bredero kan er wel wat meer over vertellen denk ik zo.
    Ik heb haar 1,5 week geleden op donderdag gezien in PHG.

    Jack42

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Nooit gedacht dat ik deze recenties nog van onder het stof zou moeten uithalen.

    23-11-03

    Deze Russische gehuld in een sexy rode outfit zag er uit als een plaatje. :P Dus na een kort praatje met haar kamer 4 gaan opzoeken.

    Nou wat een fantastische borsten ( enige twijfel over de echtheid ) kwamen er onder dat topje vandaan. Dat kon alvast al niet meer mislukken. Ze weet zeer goed hou ze verleidelijk moet overkomen. Eerste tegenvaller was dat ze niet aan tongzoenen deed. ??? Een gewone kus kon nog net maar ook dat was niet echt met veel overgave. Nou dan maar over naar het pijpen. Dat ging lekker maar daar dacht ze al na een half minuutje mee op te houden, en dat terwijl het juist zo goed begon te gaan. Haar even er op attent gemaakt dat het geen race tegen de tijd wezen moest en ja toen had ze het begrepen. Alles ging een versnelling lager en voelde meteen ook leuker en natuurlijker aan. Geen gehaast meer, het pijpen bleef lekker en duurde meteen ook een eind langer, 69 was geen probleem. Toen we beide lekker op temperatuur kwamen overgegaan tot een flinke neukbeurt waarbij die onwaarschijnlijk lekkere borsten het plezier nog verhoogden. Alles bij elkaar een leuke dame maar je moet haar wel wat bijsturen anders vrees ik dat ze er een haastklus van gemaakt had. Ze komt zeker in aanmerking om nog eens te proberen maar dan wel iets rustiger bij aanvang zodat het geheel een lekkere ervaring wordt. Alles bij elkaar een meid die zeker het potentieel heeft om mits kleine aanpassingen en bijsturingen tot de subtop bij PHG te gaan behoren. Oh ja Marina zoenen staat daarbij hoog op het verlanglijstje.


    30-11-03

    Gisteren nog eens met Marina op stap geweest. Van bij het begin haar duidelijk gemaakt dat ze er dit keer geen haastklus moest van maken.

    Nu weet ik niet of het kwam omdat ze me nog herinnerde van vorige keer maar zelfs zoenen stond op het programma zodat het geheel meer dan behoorlijk kan genoemd worden.

    Nog één minpunt dat stevig fout zit. Ze doet geen extensies. Ja twee keer een half uur brengt nu één maal meer op dan één keer een uurtje. Vooruit aanpassen die strategie en volgende keer blijf ik beslist langer.

    P.S. De lengte van de dame heb ik in het begin wat overschat. 1.65 haalt ze niet. 1.60 zal al meer dan voldoende zijn maar ja die hoge hakken geven natuurlijk een foute indruk.

  8. #8
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ja ja ja .... het is zeker en vast de Marina die ik heb gekend in Oase. "mijn Marina". Ik heb mijn recensie gelezen van toen (die staat op een franstalige site) en ... inderdaad ze is van St Peterburg.

    Wat bredero schrijft over haar klopt 100 % met mijn ervaring. Je moet haar remmen anders heeft zij alles gedaan in 10 minuten. Maar eens dat ze begrepen heeft dat ze langzamer te werk moet gaan wordt het heeerlijk.
    En die borsten, zeg ...

    Nou, ik kom direkt naar Oedt ! Waar ligt Oedt weeral ?

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Marina2

    @ Stano: De eerste keer dat ik in PHG kwam was ik onder de indruk van de Marina2 zoals door Bredero beschreven, en daarna nooit meer gezien heb.

    Al hoewel ik deze Marina nog vaag kan herinneren begin ik nu te twijfelen of het idd Oase-Marina is, die ik erg goed ken uiteraard. De 2 (of 1) dame vertonen idd erg veel gelijkenis (grote boezem, matige service, niet zoenen, St Petersburg).

    Oase Marina heeft me ooit verteld dat ze in PHG gewerkt heeft onder de naam Julia. Het zou in ieder geval wel een 2-ling zusje kunnen zijn.
    In Oase op 12 november nog vernomen dat Marian vertrokken was naar Artemis (samen met vreindinnen Jana, Hella en Celina).

    Hoe het ook mag zijn: Voor Marina2 is een bezoek aan PHG ook meer dan waard. al was het alleen maar om ernaar te kijken.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina morgen weet ik meer

    Dinsdag avond ga ik op onderzoek uit welke Marina er is.
    Ik zelf hoop op Marina van 2 maanden terug super vrouw.

    Maar ik ben niet vies om haar tweelingzus:D te pakken.
    Of een andere Marina die super is.
    Ik zal na meerdere orgasmen haar uit horen en de binnen maten noteren.

    Lusto ( er wel pap van )

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Marina, 20/11/05

    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank/D-echt
    Nationaliteit/Taal : Russisch/goed Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
    Voordelen : Hele mooie meid, pijpwonder
    Nadelen : Vraagt en krijgt de hoofdprijs
    Tijdsduur : 1,5 uur
    Prijs : 200,-
    Extra’s bij het bezoek : 3x FT

    Marina was de perfecte afsluiting van 'n once-in-a-lifetime weekend in Schieferhof, World en PHG. Elders daarover meer .

    Had haar vorige week al ontmoet, in het bijzijn van VeeelErvaring. Die heeft niks teveel gezegd en geschreven over Marina. Geweldige Playboy-looks, droomfiguurtje, hemelse borsten, absoluut pijpwonder, geilt je geweldig op, maakt het nog geiler af. Marina komt pas echt los als je vaker met haar meegaat (lees: meer geld aan haar besteedt). Niet iedereen heeft dat ervoor over, maar dan krijg je er wel wat voor terug. Veel en goed tongzoenen, bijna non-stop 1e klas FT-pijpwerk met 'n ongeloofelijk lekker ding, optisch 'n wereldwip, vooral in cowgirl :annieenge.

    Marina komt met stip binnen in HM's NRW-Top-5, met 200 % herhalingsgevaar :D.
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    @Stano: Dit is dus beslist niet de Marina uit Oase.

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina

    Gisteren in Phg nagevraagd maar het is niet de Marina waar wij een ressentie over geschreven hebben.
    Er was zelfs geen enkele Marina aanwezig.
    Dus maak maar een Marina 2 en 3 indien nodig.
    De Marina van ook het andere PHG forum Spreekt bijna geen Engels en geen Duits.
    Als je haar aanspreekt vraagt ze wel meteen please Englisch,maar daarmee houdt het dan op .
    Voor de rest is ze super.

  14. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Lusto

    Lees eens rustig de thread door voordat je vanalles gaat roepen op het forum.
    Ik heb toch duidelijk aangegeven welke Marina het is en wanneer ze gewerkt heeft in PHG. Het was dus ook wel duidelijk dat het niet de Marina was die jij bedoelde want die werkte een andere periode in PHG.


    Jack42

  15. #15
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Forza ... het is beslist WEL de Marina van Oase : alles klopt 100 % met mijn ervaring. Ik weet (gij hebt het mij al genoeg gezegd) dat jij van haar een matige service had gekregen. Maar il heb persoonlijk een heeeel goede service van haar gekregen. Ik denk dat deze Marina up and downs heeft. Je moet met haar kunnen omgaan ...
    Het mag hier (duitse forum) niet gepost worden in het frans, anders zou ik hier mijn heel lange en heel getailleerde recensie van deze Marina copieren die ik op andere fora had gepost (want ik heb geen zin om alles te vertalen).
    Tenzij de moderator een uitzondering toelaat. Of is niemand geïnteresseerd ? Ik neem toch aan dat hier een aantal ijsberen frans begrijpen ... FKK gangers beheersen meestal verschillende talen ...

    Nu vraag ik mij nog alleen af waneer zij aanwezig is in PHG. Want als ik naar Oedt rijdt, is het alleen om haar te zien. Ik wil namelijk met haar trouwen
    De rest interessert mij niet in Oedt :thefinger

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Forza ... het is beslist WEL de Marina van Oase : alles klopt 100 % met mijn ervaring. Ik weet (gij hebt het mij al genoeg gezegd) dat jij van haar een matige service had gekregen. Maar il heb persoonlijk een heeeel goede service van haar gekregen. Ik denk dat deze Marina up and downs heeft. Je moet met haar kunnen omgaan ...
    Het mag hier (duitse forum) niet gepost worden in het frans, anders zou ik hier mijn heel lange en heel getailleerde recensie van deze Marina copieren die ik op andere fora had gepost (want ik heb geen zin om alles te vertalen).
    Tenzij de moderator een uitzondering toelaat. Of is niemand geïnteresseerd ? Ik neem toch aan dat hier een aantal ijsberen frans begrijpen ... FKK gangers beheersen meestal verschillende talen ...

    Nu vraag ik mij nog alleen af waneer zij aanwezig is in PHG. Want als ik naar Oedt rijdt, is het alleen om haar te zien. Ik wil namelijk met haar trouwen
    De rest interessert mij niet in Oedt :thefinger
    Ik heb dinsdag avond gevraagd of er een Marina die avond aanwezig was
    maar er was geen Marina.
    Als je overdag beld naar PHG rond 13.00 u kan je vragen of er een Marina is,
    Of als ze s,avonds werkt bel dan na 19.00 u.

    Ik kom wel op je bruiloft :D

  17. #17
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    10 september 2010 @ 15:48
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voorzover ik Marina kan "lezen" (zie: Asterix en de ziener; 'gebraden kalkoen met rode wijn is zeer goed te lezen'), en in de praktijk heb waargenomen, werkt ze alleen als ze kan verwachten de hele avond vol te zitten met halve uurtjes incl. ft à raison van € 75,=. Een slimme meid, dat had ik al eerder geschreven. Vorige zaterdagavond en de zaterdagavond ervoor was ze er. Iemand heeft al eerder geschreven dat ze er de donderdag was, vandaag twee weken geleden. Dus als ik een gok zou moeten doen, probeer het zaterdag a.s. eens. Als je om 17:00 uur belt dat is de kans groot dat je horen krijgt dat ze er niet is, terwijl ze dan bv. om 19:30 binnen kan komen lopen. Maar dan wordt het lastig voor mij om alsnog te gaan, gelet op de sluitingstijden en mijn gewoonte bijna altijd voor minimaal een uur te 'boeken' en er dan een rusttijd na te willen hebben van ook minimaal een uur. Ik ga geen twee uur of langer rijden voor één vrijpartijtje, hoe goed ook. Hoewel ik wel vaker als ik er ben, na één wat langer en zeer genoeglijk samenzijn op huis aan ga. Maar dat is wat anders.

    VE

    Gewoon gaan, als ze er is heb je mazzel. Is ze er niet, dan zijn er genoeg fijne alternatieven om je de teleurstelling te doen vergeten.

  18. #18
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Na meer dan één jaar afwezigheid was ik gisteren weer op bezoek in de PHG. Zelfs de sneeuw kon mij dus niet tegenhouden : de hoop van mijn lieve Marina weer te zien was te sterk. Helaaas kwam zij niet te voorschijn .

    Ik kan dus spijtig genoeg de datum van onze trouwfeest nog niet aankondigen. Maar wees hier allemaal gerust : alle ijsberen van dit forum zullen uiteraard uitgenodigd zijn en op tijd verwittigd.
    Nu, ... mijn reis naar de PHG is toch niet nutteloos geweest want ik ben heel toevalig een aantal BI's(*) tegengekomen : WillemII himself, Horny One, Willy69, Forza .. germania, Zero, en, laast but not least, Hollandmale die mij het een en het andere vertelde over Marina en haar neus. Tja, wie weet, de neus van Marina zal misschien binnenkort even beroemd zijn dan die van Cleopatra
    Afijn met de inlichtingen van HM ben ik meer en meer overtuigd dat de Marina van PHG en de Marina van Oase wel degelijk dezelfde meid is. Alhoewel Forza daarvan nog altijd niet overtuigd is.

    Ik heb ook lang met Zero gesproken : hij wou zijn kennis van de franse taal verbeteren ... Een vrolijke gast ... maar die jongen wil absoluut nooit trouwen. Daar snap ik niks van.

    Uiteindelijk heb ik ook kennis gemaakt met Alexandra en Milana. Maar dat is een andere verhaal. Nu, dat is natuurlijk vertrouwelijk ... ga dat aub niet vertellen aan Marina ...

    (*) BI heeft niets te maken met GI (alhoewel ... ) en staat dus voor "Bekend Ijsbeer" ... maar dit hadden jullie allemaal begrepen, neem ik aan.
    Laatst gewijzigd door stano; 27 november 2005 om 11:20

  19. #19
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Kopie van een bericht op het Römerforum 8 oktober 2005

    Wieder am Mittelgeschoßthresen, stolpern meine Augen über zwei Spanisch-Argumente, die ihrem Namen alle Ehre machen: Schwarz verpackt, leicht und verführerisch wippend, offensichtlich naturbelassen und im Großraum zwischen D und E angesiedelt. Was sich allerdings bald als Irrtum herausstellen sollte - denn das dranhängende, blonde und schlanke Mädel mit nicht sehr kontaktfreudigen Gesichtszügen stammt aus St. Petersburg. Und nennt sich Marina. Und werkelte früher wohl im Palace. Aber gut - dafür kann ich schließlich nichts, weswegen ich sie auf ein Sofa bitte. Mir schien zwar, daß sie sofort aufs Zimmer wollte und deswegen kurz stockte, aber irgendwie muß ich wohl zu furchteinflößend ausgesehen haben, um sich meinem Wunsch ernsthaft widersetzen zu wollen ... Vielleicht hab' ich aber auch deshalb nicht viel mehr als das oben Geschriebene über sie in Erfahrung bringen können - Marina war jedenfalls nicht eben redselig und schien beständig drauf zu warten, daß ich sie endlich auf eine der Poppflächen entführe. Naja, und da man nicht gerne mit einer Wand spricht, tat ich ihr schließlich den Gefallen ...

    ... und lotse sie ins Liegeflächen-Kino, ganz hinten gibt's da ja viel Platz ... Die folgende halbe Stunde war schon allein deshalb sehr schön, weil Marinas Titten einfach traumhaft in den Händen liegen: weich, aber fest (ich tippe weiterhin auf Naturbelassenheit), schwer, aber nicht hängend, üppig-voll, aber nicht kugelrund ... Klein-Saxxx ließ sich die Spanisch-Probe natürlich nicht entgehen und schließt sich meinem Urteil bedenkenlos an Die Küsserei ist Marinas Sache zwar nicht, aber es gibt ja schließlich noch andere Lippen, und Marina ließ meine Küß- und Leckwerkzeuge bereitwillig doch noch zum Einsatz kommen, was mühelos und sehr anregend in allerlei Stellungen möglich war. Mir hat's gefallen, auch wenn von Marina nur sehr wenig Reaktion kam - Aber was soll's: Aufgesetztes Rumgestöhne kann ja mitunter auch abtörnend wirken ...

    Marinas Oraleinsatz war ganz okay, nicht allzu tief und mit zuviel Handeinsatz zwar, aber ausdauernd und gefühlvoll. Und da ich mich bei einem OpTittFick ohnehin auf anderes konzentriere(n muß), hab' ich diese kleine Unzulänglichkeit bei meiner Lieblingsdisziplin schon fast wieder vergessen ... Die Popperei dagegen war sehr gut, was nicht nur daran gelegen hat, daß ich auf Marinas Lusthügel fixiert war und die blonde Russin dazu animieren konnte, mit selbigen so allerhand Schabernack zu treiben ... Ein kurzer geknieter Reiter, bei dem ich meine Brille entferne, um mein Gesicht ... naja. Missio, Löffelchen, Doggy - und da schlurft Tomi ins Kino. Aber was soll's - Endgebläse, bei dem Marina mit erhobenem und abgewinkeltem Bein ellenbogenunterstützt vor mir liegt, während ich knie und die finale Rohrreinigung zu guter Letzt selbst in die Hand nehme ... Tomi sagte mir später, daß mein wohl doch hörbares Abschußgestöhne perfekt zur Leinwandaction gepaßt hätte - Zufälle kann's geben ...

    @ Petz

    Wahrscheinlich kennst Du sie doch - ist die Marina aus der Oase ...

    Saxxxe

    Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang Marina al in PHG werkt, maar begin Oktober is ze dus gesignaleerd in het Römische weekend in FKK Artemis Berlin.

    @Stano: To be continued

  20. #20
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi,

    Hab gerade gelsen das Marina im PHG ist, es wäre super wenn Jemand in Erfahrung bringen könnte wie lange Sie etwa Dort anzutreffen ist
    Und wann Sie wieder im Hessenlande ist.

    Gruss Marki

  21. #21
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Wat nu met MARINA*, heeft iemand haar onlangs nog gezien in PHG ? Andere ijsberen (duitse en franstalige beren) stellen zich dezelfde vraag en sturen mij e-mails om info te krijgen. Deze meid heeft dus blijkbaar een aantal liefhebbers, ik zou zeggen een soort "fan club".

    Bedankt dus voor enige info over haar huidige "werkterrein".

    * Il bedoel dus "de marina" of marina 2, of marina van St Petersbourg, met dikke mooie natuur titten, die mannen soms kan afwerken maar ook soms een onvergetelijke service kan geven, die vlot duits spreekt en ook engels, die ooit in Oase heeft gewerkt en in Artemis Berlijn en in PHG heeft gewerkt van eind 2003 tot maart 2004 en onlangs (zie wat jack42 daarover verteld)..... De Marina die Hollandmale heeft ontmoet, en Forza germania, en Veel ervaring, en Bredero, en Marki ... en waarschijnlijk nog veel anderen, maar niet Lusto (hij heeft een andere Marina ontmoet, namelijk Marina 3 van Moskou die niet of slecht duits spreekt) ...

    Met dank bij voorbaat.

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Stano

    Gisteren 7.12.2005 niet gezien in PHG.
    Vandaag is Bredero nog in PHG misschien dat hij morgen meer kan vertellen.

    Jack42

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina 3 Moskou

    Er is op dit moment geen Marina aktief.

    Marina 3 is terug naar Rusland gegaan 6 weken terug en is nu soms aktief in de buurt van Koln.
    Zij is niet degene waar jullie over praten.
    Marina 2 is al een jaar weg uit PHG zie andere forum.
    Ik denk dat het meisje waar jullie over praten geen Marina heet maar anders,of een andere club naam hanteerd.
    Er zijn diverse russinnen aktief die aan jullie beschrijving kan voldoen,maar zeker Marina 3 niet wand die spreekt geen Duits en zeer weinig Engels.

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Er is op dit moment geen Marina aktief.

    Marina 3 is terug naar Rusland gegaan 6 weken terug en is nu soms aktief in de buurt van Koln.
    Zij is niet degene waar jullie over praten.
    Marina 2 is al een jaar weg uit PHG zie andere forum.
    Ik denk dat het meisje waar jullie over praten geen Marina heet maar anders,of een andere club naam hanteerd.
    Er zijn diverse russinnen aktief die aan jullie beschrijving kan voldoen,maar zeker Marina 3 niet wand die spreekt geen Duits en zeer weinig Engels.
    Het was allang duidelijk dat het geen Marina 3 was.
    Andere forum is niet up to date, daar komt maar weinig nieuwe info, zeker over PHG.
    Als je niet weet over wie het precies gaat liever niks posten want daar wordt het erg onoverzichtelijk door en post je alleen maar onzin.

  25. #25
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Volgens info gekregen van jack 42 werd Marina D-cup (of Marina 2) weer afgelopen week gespot in PHG. Hij heeft dat blijkbaar gezien op rheinforum.
    Kan iemand dit bevestigen ?
    Volgens het bericht zou ze nu langer blijven in PHG. Ik ben natuurlijk geinteresseerd in alle mogelijke infos over deze Marina.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.