Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.798
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Frage Leden niet bereikbaar via prive-bericht of e-mail

    Gusto heeft de volgende vraag.
    Leden van Ijsberenforum.nl zijn iha algemeen bereikbaar.
    Er zijn 2 mogelijkheden; Of je stuurt een "prive-bericht" of een "e-mailbericht"
    In aantal gevallen het een of het ander.
    Ook zijn er een aantal die wel de optie e-mail bericht hebben staan, maar als je er gebruik van wilt maken, komt de melding dat de gebruiker heeft aangegeven geen e-mail contact op prijs te stellen.
    Deze mensen zijn dus in feite niet bereikbaar voor reacties, vragen etc.
    Of je moet het aan de beheeder gaan voorleggen....een hele omweg en of het dan lukt weet ik niet. Nog niet geprobeerd.

    Nu vind ik persoonlijk dat het niet zo een ramp is dat niet ieder lid schrijft of veel schrijft( moet er niet aan denken... ) maar ik vind het wel zo netjes dat ze bereikbaar zijn voor reacties.
    Op deze manier is alles 100% eenrichtingsverkeer. Iemand kan alle info opnemen die hij/zij wenst en hoeft er niks voor terug te doen, niet eens bereikbaar te zijn.
    Ik persoonlijk vind dat niet helemaal correct.
    Ben ik de enige OK, zo nee, is er dan wat aan te passen???

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  2. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Reageren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ....Nu vind ik persoonlijk dat het niet zo een ramp is dat niet ieder lid schrijft of veel schrijft( moet er niet aan denken... ) maar ik vind het wel zo netjes dat ze bereikbaar zijn voor reacties....
    Heden aantal leden: 4.420
    Allemaal gaan schrijven?....

    Alle gekheid op 'n stokkie, men kan zelf in het gebruikersprofiel aangeven of men wel of niet bereikbaar wil zijn, hetzij per PB, hetzij per e-mail, of helemaal niet....

    Het zal van de "status" :D van de lezer afhangen waar hij voor kiest...

    Zoals meestal op 'n forum schrijft in verhouding een minimaal aantal leden regelmatig en zal het gros het puur bij lezen houden...


    Silvester vindt het schrijven op 'n forum ideaal, hoeft ie zijn vulpen niet iedere keer bij te vullen...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gustomass heeft wel een punt (wie had dat ooit gedacht :thefinger ) omtrent het bereikbaar zijn.

    Op een forum zal het inderdaad altijd wel zo zijn dat een minderheid schrijft en een meerderheid enkel leest. Het zij zo...

    Ik vind het wel jammer dat al deze gouden info (een gemiddelde schrijver schrijft toch al gauw zo'n 10 recensies per maand) zomaar toegangkelijk is zonder dat daar ook maar iets tegenover hoeft te staan.

    Nu gebeurt het nog al eens dat een bepaalde dame wat wordt gehypt met als gevolg dat deze dame in een club zéér druk bezet wordt. Je straft eigenlijk jezelf door een dame uitvoerig aan te prijzen....

    Dit stoort me wel wat zonder er echt wakker van te liggen. Gustomass heeft dus weldegelijk een punt:
    Als je enkel leest én geen enkele ervaring deelt, dan dien je toch wel minstens het fatsoen te hebben om ook bereikbaar te zijn.

    My 2 cents....

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Als je enkel leest én geen enkele ervaring deelt, dan dien je toch wel minstens het fatsoen te hebben om ook bereikbaar te zijn.
    Ik denk niet dat ik veel contact hoef met dit type beertjes... :D .

    Serieus, sommige beren schrijven niet, en praten wel, in de clubs. Is ook prima, ieder het zijne. Als ze niet via IM of email bereikbaar willen zijn, is dat hun keuze.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ik veel contact hoef met dit type beertjes... :D .
    .

    Soms, .... héééél soms, doet hij wel eens een verstandige uitspraak, die Randy.


    :D
    Cancel my subscription to the ressurection...

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sorry, was een vergissing :D

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Ik kreeg deze week ook een mailtje dat ik mijn PM-berichten moest wissen. Zit daar een limiet op of zo

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:30
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ik kreeg deze week ook een mailtje dat ik mijn PM-berichten moest wissen. Zit daar een limiet op of zo
    Ja ! Ik meen 150 berichten, ik was dus ook altijd veel aan het wissen tot ik er achter kwam dat voor een mod geldt dat je meer berichten mag hebben :thefinger.

    Als je PB aan klikt zie je trouwens hoeveel berichten je mag bewaren!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja ! Ik meen 150 berichten, ik was dus ook altijd veel aan het wissen tot ik er achter kwam dat voor een mod geldt dat je meer berichten mag hebben :thefinger.

    :wink: :wink:
    Ohh...maak mij dan ook even mod. dan scheelt me weer een hoop werk ?

    NB: mss een idee om na 2 maanden die berichten automatisch te laten verwijderen ?

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:38
    Berichten
    41.792
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.542 in 8.570 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ik kreeg deze week ook een mailtje dat ik mijn PM-berichten moest wissen. Zit daar een limiet op of zo
    Ja, 150 berichten (zowel ontvangen als verstuurd). Dat lijkt ons wel voldoende.

    Om terug te komen op de eerste vraag/opmerking van Gustomass. Leden kunnen zelf uitmaken of ze post willen ontvangen of niet, dat is hun keuze. Ik steun wel de gedachte van
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Gustomass heeft dus weldegelijk een punt:
    Als je enkel leest én geen enkele ervaring deelt, dan dien je toch wel minstens het fatsoen te hebben om ook bereikbaar te zijn.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:30
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ohh...maak mij dan ook even mod. dan scheelt me weer een hoop werk ?

    NB: mss een idee om na 2 maanden die berichten automatisch te laten verwijderen ?
    - Is goed, SKW mod :p!
    - Ach 150 berichten die je kunt bewaren das errug veel hoor, daar zijn er maar een paar bij die echt de moeite waard zijn denk ik.
    Berichten zijn zo verwijderd door ze te selecteren en dan te verwijderen, paar vinkjes zetten en foetsie zijn je berichten!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

  Freude 468*60