Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 110

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 09:46
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Nellie (Wit-Russischs)

    Tot vlak voor Pasen, ging ik als ik bij F39 was geregeld met Nellie de kamer op en dat was altijd voor herhaling vatbaar.
    Het gaat hier over Nellie uit Belarus met donker haar. Uit andere forumberichten, weet ik dat ze ook favoriet was van andere ijsberen.

    Ik heb nooit over Nellie in dit forum geschreven, omdat ze dat niet wilde.

    Sinds vlak voor Pasen, heb ik haar echter niet meer in F39 gezien en dat is nu inmiddels zo lang geleden, dat ik denk dat ze misschien blijvend naar huis terug is of bij een andere club is gaan werken.

    Wie weet meer ?

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    2.140
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Lächeln Nellie

    En hier het beloofde paspoort :

    Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang

    Lengte dame : 165 cm

    Postuur/Cupmaat : Slank/A

    Nationaliteit/Taal : Wit-Russisch/Russisch en Duits

    Leeftijd : 24 jaren

    Tatoeages/Piercings : Geen/Geen

    Service : Zoenen, PZC, Beffen, NMC

    Voordelen : zeer vriendelijke meid

    Nadelen : geeft op de kamer een haastige indruk

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : 50 euro

  3. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    2.140
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Nellie

    Nellie wil liever dat er niet teveel over haar geschreven wordt.

    Zij is één van de weinige vrouwtjes die van dichtbij er beter uitzien dan van verder weg.
    Een leuk onderhoudend gesprek, daarna korte tijd op de bank, en een scherp half uurtje op de kamer.
    Service niets op aan te merken, enkel het gehaaste GT-gedrag zorgt ervoor dat zij niet bij de toppers in Paradiso behoort. :o

    Een subtoppertje met een voorlopige score 8,5/10.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:57

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson Bekijk bericht
    Service niets op aan te merken, enkel het gehaaste GT-gedrag zorgt ervoor dat zij niet bij de toppers in Paradiso behoort. :o
    ??? zo zie je maar dat smaken verschillen en het heel erg van "de klik" afhangt of het met een dame super is of "gewoon goed". Nellie is inderdaad totaal geen GT meisje (ze loopt niet de kantjes eraf, zal je niet oplichten, biedt gewoon goede service, let niet op de tijd, etc), en is dus juist helemaal niet gehaast op de kamer. Mogelijk hebben haar paar weekjes "vakantie" naar GT haar gedrag enigszins beïnvloedt?

    Goed, voor mij hoort ze zeker tot de top 5 van Paradiso, maar is ze door haar teruggetrokken karakter nog redelijk onontdekt! :D

    Cijfer: 9,5
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:57

  5. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    2.140
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Deze ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zo zie je maar dat smaken verschillen en het heel erg van "de klik" afhangt of het met een dame super is of "gewoon goed". Nellie is inderdaad totaal geen GT meisje (ze loopt niet de kantjes eraf, zal je niet oplichten, biedt gewoon goede service, let niet op de tijd, etc), en is dus juist helemaal niet gehaast op de kamer. Mogelijk hebben haar paar weekjes "vakantie" naar GT haar gedrag enigszins beïnvloedt?
    ... wijze woorden indachtig heeft Krimson die lieve Nellie de ganse dag gadegeslagen.
    Reeds vanaf 's morgens was zij zeer druk bezet. Wellicht zal die 'klik' er bij bijzonder weinig mannen zijn, want met haar geen bankactie, meestal is zij binnen de 20 minuten terug en één keer presteerde zij het zelfs om op 10 minuten de klus te klaren.

    Krimson, die met sommige dames een betere klik heeft dan met anderen :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:57

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    is inderdaad heel persoonlijk, met de 1 heb je een klik, met de ander niet en dat scheelt enorm in de kwaliteit van de sessie die dan (al of niet) volgt;

    vandaag weer met Nellie op de kamer, dik half uur voor 50 euro (zowaar geen FT deze keer! :D) en ervaring blijft (voor mij dan) top (9+)!

    Met Litouwse Sonja had ik een goede sessie (8+) en medeijsbeer MY geloof ik een wereldervaring (10+), dus zo kan dat verschillen (Zelfs op 1 dag in 1 familie! :D)

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vrijdag 15 juni 2007 was Nellie in GT. Ik herkende haar direct van gezicht van mijn bezoekjes aan Paradiso. Toch voor de zekerheid even gevraagd en ze bevestigde hetgeen ik al vermoedde. Ze informeerde nog even welke dames ik vanuit Paradiso ken, maar ik was zo door haar afgeleid dat ik maar een paar namen kon herinneren. We hebben het uitvoerig gehad over de verschillen in sfeer en service tussen GT en Paradiso.

    Ze vertelde een beetje op Paradiso uitgekeken te zijn. Ze werkt er twee jaar en kent zo'n beetje alle gasten. Ze vindt GT wel ok, maar vooral voor de zomermaanden.

    Sex met Nellie is in een woord fantastisch. Voor mij geen subtop maar absolute top 3 aller tijden. Ze is qua uiterlijk precies het meisje waar ik op val. Mooie kop en super lijf. Op de kamer houdt ze exact het tempo aan wat ik lekker vind. Oraal zeer sterk. Ze komt uit Wit Rusland, need I say more? Bij het neuken was ze ook al onvermoeibaar.

    Het vorige bezoek aan GT was niet erg geslaagd, maar deze keer met Nellie en later Vanessa ging ik vroeg en zeer voldaan naar huis. Goed is goed en beter dan dit zou het niet worden.

  8. #8
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:58
    Berichten
    307
    Discussies
    5
    Thanks
    2.613
    Thanked
    869 in 127 posts

    Standaard

    Gestern, Freitag, war sie auch im GT. Und es war seeeehr schön mit ihr :-)

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT Independence Day

    Nellie is een schatje. We hebben een ruim half uur uitgebreid kennis gemaakt op de kamer, en de volgende keer gaan we vrolijk verder. Toppertje.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Een prima sessie gehad met deze extreem mooie dame. Ze blijft een tijdje op afstand en lijkt nogal "koud", maar op de kamer komt ze enigszins los. Goede "tedere" sessie gehad met haar, waar veel ingredienten inzaten. Prima sex, heerlijk zoenen, veel actie. Herhalingsgevaar.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 15 juli

    Vorige keer al kennisgemaakt, maar deze keer wat meer de tijd genomen. Anderhalf uur, waarvan toch zeker de helft alleen maar zoenen. Heerlijk, zoals Nellie zoent is lekkerder dan sex bij vele vrouwen.

    Een heel lief schatje!

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Een vol uur kussen, strelen, masseren en pijpen met Nellie. Wat een geweldige vrouw is het toch. Niet eens gedacht aan haar te beffen of te neuken, zo lekker was het allemaal. Zeer gevaarlijke vrouw voor mij.

  13. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik heb hier heel wat mooie verhalen over haar doorgelezen. Een enkele keer schrijft iemand dat de sessie wat minder was dan gewoonlijk. Had zij een mindere dag toen, of lag het (ook) aan de beer?

    Na mijn ervaring met haar gisteren kan ik alleen maar concluderen dat deze dame vrij gereserveerd is naar nieuwe klanten :o. Als ik her en der, net zoals bij extince hierboven trouwens, lees dat ze je aan de bar of waar dan ook al behoorlijk verleidt en tongzoent kan ik enkel maar zeggen dat ze mij vertelde dat ze dat graag doet, maar énkel op kamer. Ik merkte trouwens zelf later op de dag op dat ze wél tongzoent aan de bar.

    Een beetje moe en voldaan van de toch wel lekkere uitgebreide brunch waarop ik mezelf getrakteerd had, streek ik in het saunagedeelte neer op één van de twee ligstoelen. Een beetje met de ogen toe rustend en kijkend naar al het moois dat er voorbij paradeerde. Op een tiental minuutjes tijd tot 3 maal toe last gehad van vervelende 'vliegen', die niet afhielden. Toch heb ik deze 3 dames, die na twee woorden de sleutel al wilden gaan halen, vriendelijk afgewimpeld.
    Maar toen kwam vanuit de bar, voorbij de whirl pool en de sauna iemand aangewandeld. Door de stammen van de tropische boom die het management daar ooit heeft neergepland, en die nu eigenlijk door het dak wil beuken, zag ik ze aankomen . Meteen was ik een stukje wakkerder :smile:. "Zij zal mij niet voorbijlopen", dacht ik zo. Ik wenkte haar en vroeg of ze in m'n schoot kwam zitten. Zo gevraagd, zo gedaan. Omdat een Wit-Russische dame nu eenmaal niet zo frequent aan te treffen is in een club was een gesprekje snel op gang gebracht. Maar zoals steeds, als ik een dame niet ken, heb ik toch graag een idee over wat wel en niet mogelijk is op de kamer. Ze vertelde me dus netjes dat op vingeren na zo goed als alles mogelijk is. Ik had toch al graag een beetje ondeugend gedaan daar op die ligzetel en graag al een kusje uitgedeeld en ontvangen. Daar viel ik mooi naast . Ze vertelde dat ze dat niet doet buiten de kamer. Wat dus eigenlijk niet helemaal waar is, bleek achteraf en hier op het forum. Maar goed, ik neem de vrouwen nog altijd op hun woord en ging er van uit toch een goeie sessie met haar te kunnen hebben en gfe te mogen krijgen.

    Zoals zij het recht heeft om eerst te willen weten wie een man nu eigenlijk is en hoeveel of weinig respect hij heeft op de kamer vooraleer ook kusjes uit te delen buiten de kamer, heb ik het recht om een mooi verslagje over haar neer te kribbelen, ook al doe je ze daar geen super plezier mee.

    Op de kamer aangekomen was er van mijnentwege verbazing alom. Dat zij een prachtvrouw is, had ik intussen en veelvuldig kunnen bewonderen, maar dat ze in GT zo'n prachtige kamers hadden, wist ik niet. Het leek wel of ze had voor mij een 3-sterren kamer geboekt in een 5-sterren hotel ergens aan de Caraïben. Een sanitaire ruimte zo groot als de kamer, met bad, lavabo, wc en douche. (kamer 5)
    Wat me meteen opviel was haar rust, ja de rust en de kalmte die zij uitstraalde. Temidden het toch wel jachtige leven van GT, ten opzicht van andere clubs, was daar bij haar niets van te merken. Zo heb ik het graag. Zo kan ik een mooie start nemen. Al gauw kon ik genieten van al haar liefheid, zachte strelingen en heerlijke tongzoenen . Op vingeren na was al de rest geen enkel probleem. Zo beleefde ik een toffe sessie waarbij alles rustig opgebouwd werd, zij mij en ik haar oraal verwende en de klassieke standje doorlopen werden. Ik kwam tot een geweldig orgasme terwijl ze mij, heerlijk als ze dat kan, lekker bereed. Het pijpen was goed, gewoon goed, heb ik wel al beter gehad. Tijdens het beffen kreunde ze lichtjes, niet overdreven doch duidelijk fake. Na de daad nog heerlijk wat nageknuffeld .
    Ik heb met haar een leuke gfe gehad en dat zoek ik toch nog altijd. Hoewel ik meer en meer de indruk krijg dat een tweede sessie met haar passioneler en spontaner zal verlopen. Nu liet ze zich eigenlijk nooit écht gaan. Een topgfe was het dus ook niet (ik rook of proefde wat professionalisme), zoals ik die bijvoorbeeld wel al beleefd heb in YY, VV en LR, ook met dames waarmee ik de eerste keer heb bed deelde.

    Later op de avond werd ik door haar nog aangehaald en maakte ik nog een praatje met haar aan de bar.

    Volgende keer mag ze haar sexy kousen toch uit doen hoor .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #14
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    25 april 2018 @ 17:31
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    She was there on the 14/8 but said she was going to take a couple of days off. She wasn't there on the 27/8.

  15. #15
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Heren, heren. Blijemotorrijder weet doorgaans prima waar hij het over heeft en zal dit niet zomaar hebben opgeschreven als hij zijn bron niet betrouwbaar achtte. Hij schrijft op 28 augustus dat Nellie is gestopt. Berichten dat iemand haar daarvoor nog gezien heeft ontkrachten zijn post geenzins. De vraag is of iemand haar daarna nog zal zien...

    Waarschijnlijk niet (hoewel niets veranderlijker dan een vrouw en dus ook een DVP :p) en dat is heel jammer. Een vaste klant was ik misschien niet maar ik heb toch een stuk of 5 keer met haar gekamerd, zag haar graag en maakte af en toe een praatje met haar. Dus, onder aanname dat ze echt gestopt is: ik zal haar missen :o.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ze is gestopt

    Vanavond uit de mond van haar vriendin Ela gehoord dat ze inderdaad is gestopt! Ela was trots op haar! Dus ik ben bang dat we Nellie niet meer gaan zien

    Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 09:46
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Nelly is terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Vanavond uit de mond van haar vriendin Ela gehoord dat ze inderdaad is gestopt! Ela was trots op haar! Dus ik ben bang dat we Nellie niet meer gaan zien

    Sonny:wink:
    Het blijkt dat Ella het niet goed begrepen had.

    Vandaag kreeg ik een sms van een bevriende ijsbeer die meldde dat Nelly in Freude39 (Paradiso) was gesignaleerd.
    Nou had ik net mijn derde GT kamerbezoek achter de rug, maar toch (ach het lag toch op mijn route) ben ik nog even bij Freude langsgereden.
    En ja hoor, ze was er weer. De komende week nog in Freude waarschijnlijk, maar daarna zullen wij weer in GT van haar kunnen genieten.

  18. #18
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    25 april 2018 @ 17:31
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nellie was back in GT on Sat 27th. She told me that she had taken some time off and would be staying in GT until Christmas and then maybe heading back to FKK39.

  19. #19
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vrijdag 26 september was ze er ook. van haar gekregen maar niet mee weg geweest. De pijp was leeg. Zie recensie over Meggy.

  20. #20
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Een week later en ik kon niet meer om haar heen en liet haar snel de sleutel halen. Super GFE met haar gehad. Woorden schieten te kort. Technisch heel goed en zeer gedreven.

    Toch kreeg ik aan het einde van de sessie (bij het vertrek uit de kamer) geen goed gevoel. Bij Nellie krijg je niet snel het idee bij een DVP te zijn. Maar schijn bedreigt (soms). Met droefheid in haar ogen maakte ze mij wat duidelijk. Wat een klote wake up call was dat zeg. De realiteit is altijd harder dan we willen geloven.

  21. #21
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    15 mei 2024 @ 19:07
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Standaard wat maakt een sessie goed??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Een week later en ik kon niet meer om haar heen en liet haar snel de sleutel halen. Super GFE met haar gehad. Woorden schieten te kort. Technisch heel goed en zeer gedreven.

    Toch kreeg ik aan het einde van de sessie (bij het vertrek uit de kamer) geen goed gevoel. Bij Nellie krijg je niet snel het idee bij een DVP te zijn. Maar schijn bedreigt (soms). Met droefheid in haar ogen maakte ze mij wat duidelijk. Wat een klote wake up call was dat zeg. De realiteit is altijd harder dan we willen geloven.
    In mijn ogen is een essentiele voorwaarde voor een goed kamerbezoek met goede sex die je nog lang plezierig blijft achtervolgen, dat beide deelnemers, zowel dame als ijsbeer het aankunnen om prive zaken, gevoelens, problemen en beslommeringen etc etc op zij te kunnen zetten. Lukt dat haar niet of lukt dat jouw niet , dan is het niet te verwachten dat je met dat goede gevoel buiten stapt en eraan terug blijft denken...

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  22. #22
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 09:46
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Nelly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    In mijn ogen is een essentiele voorwaarde voor een goed kamerbezoek met goede sex die je nog lang plezierig blijft achtervolgen, dat beide deelnemers, zowel dame als ijsbeer het aankunnen om prive zaken, gevoelens, problemen en beslommeringen etc etc op zij te kunnen zetten. Lukt dat haar niet of lukt dat jouw niet , dan is het niet te verwachten dat je met dat goede gevoel buiten stapt en eraan terug blijft denken...

    Gustomass
    Hier ben ik het helemaal mee oneens.

    De beste DVP ervaring vind ik juist als je met haar ook persoonlijke zaken kan bespreken en zij dat ook met jou doet.
    Dan heb je toch naast de sex (ook een niet te verwaarlozen onderdeel) ook als mens een dieper contact.
    Dan ben je dus terwijl je met haar bent toch ook met prive zaken bezig. Juist omdat DVP's zo anoniem zijn, kan je "open" spreken.
    Hetzelfde gebeurt mij wel eens in vliegtuigen. Je weet dat je de vent naast je toch nooit meer terugziet en daarom kan het gesprek ook gaan over zaken die je een kennis uit je stad nooit zou vertellen. Ik ben volgens mij niet de enige die dit zo voelt.
    Maar de beste DVP (en zo een is Nelly bv.), praat misschien met je over jouw of haar privezaken en daarna geeft ze je zo'n goede service dat je al het andere vergeet.

    Of hebben we het eigenlijk over hetzelfde ?

  23. #23
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    151 in 23 posts

    Standaard

    Gigantisch intrigerende en spannende vrouw.............de rust die ze uitstraalt heerlijk !

    wat maakte ze jou duidelijk dan toen je de kamer uitging ?

  24. #24
    Geregistreerd
    19 juni 2007
    Last Online
    11 maart 2011 @ 09:49
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat ze duidelijk maakte is hier denk ik niet relevant... En op zijn minst privé.

    TT man geeft op passende wijze de gevoeligheid van de dame in kwestie weer, en laat haar verder in haar de waarde, die ze meer dan verdiend.

    Ik ben wel eens benieuwd hoeveel ijsberen omgekeerd een dergelijke prestatie neer zouden kunnen zetten, zonder er zelf aan ten onder te gaan, weinig ben ik bang.

    De wijze waarop TT man het hier neerzet bevestigd voor mij alleen eens te meer dat wij tact-, gevoel en respektvol met de dames om dienen te springen. Wat je geeft is wat je krijgt.

  25. #25
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    korte recensie:

    Nellie is WOW!

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Babylon 468*60   Freude 468*60