Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34

Discussie: Svenja

  1. #26
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 01/08/08

    Eerder op de dag al 2x door Jenny en Stella heerlijk entsaftet, maar door de vakkundige handjes
    en vooral mondje van Svenja probleemloos m'n 3e kwakje tegen haar gehemelte mogen spuiten .
    Founding Member

  2. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Reden Una sera fantastica

    "Traveling in a fried-out kombi. On a hippie trail, head full of zombie. I met a strange lady, she made me nervous. She took me in and gave me breakfast.
    And she said "Do you come from a land down under? Where women go and men blunder? Cant you hear, cant you hear the thunder? You better run, you better take cover."


    1e schermutseling

    De waarschuwingen van Colin Hay negeerde deze racebeer compleet toen hij Svenja in het oog kreeg. Het zou me niet nog eens gebeuren dat ik haar mis zou lopen en ik sprak haar meteen aan toen ze afscheid van haar klant had genomen. Nadat ze zich even had opgefrist troonde Svenja me mee naar de bank onder het videoscherm en begon me op haar speciale manier te zoenen. Verdomme nou, dat deed ze toch lekker. Toen ze me eindelijk losliet bleef ik een tijdlang wezenloos vooruit staren. Svenja glimlachte olijk en probeerde mijn aandracht te trekken door me overal te gaan kussen. Toen ik niet helemaal reageerde zoals gewenst, greep ze naar de grote middelen en trok m'n handdoek weg. En terwijl ze zo met haar 'bloasmeziek' bezig was, herinnerde ik me weer die grap die Bluefox in Freude had uitgehaald: deze racebeer werd voor een sessie met Putri gestrikt omdat hij van een buitenstaander wilde horen wie nou beter was op oraal vlak; zij of Svenja. De verschillen blijven minimaal en het was nog steeds ontzettend moeilijk (net zo moeilijk als niet meteen in Svenja's mondje klaarkomen), maar ik zeg dat Svenja net even beter is. Te zien aan de blikken van sommige geïnteresseerde toeschouwers was de film dankzij haar in ieder geval een stuk minder interessant geworden :teuflisch

    Op de kamer probeerde ze me op dezelfde manier gevangen te zetten, maar deze racebeer counterde op tijd en draaide even de rollen om met een wat langere befbeurt. Ze trok haar benen wat verder op om me wat ruimte te geven en liet me gewoon een tijd begaan. Toen ik haar daarna kenbaar maken dat ik ook nog wilde neuken grinnikte ze, draaide me op m'n rug, merkte iets op over mannen die niet om de hete brij heendraaien en liet zich pardoes op Kleine Sphinx zakken Deze racebeer vreest dat er een paar tandafdrukken in z'n tong staan. Svenja bleef maar oraal contact zoeken tijdens die rit en keek me af en toe strak aan. Hoe vaak ik ook van standje wisselde om tijd te rekken, het moment van ontploffen kwam onvermijdelijk dichterbij... en overrompelde me toch wel een beetje. Wist deze racebeer veel wat hem nog te wachten stond.

    2e schermutseling

    Een tijd later kwam ik op zoek naar de laatste ronde Svenja weer tegen. Zo zie je ze alleen tussen sessies door en zo zitten ze werkeloos aan de bar. Toen ik erbij kwam zitten veranderde haar pruilmondje in een grijns en haar handje dwaalde al richting... het Wycams-blikje :thefinger "At least she has her priorities straight." Maar ze was evengoed te traag, Jessie had het ding al beet. Ze liet gelukkig nog wel wat over. Al gauw trok Svenja me tegen zich aan en in een tonghoudgreep die sterk op die van Mara lijkt. Met het verschil dat Svenja zich nog wat plageriger gedraagt. Ik raakte even een stukje van de film kwijt en kwam weer bij m'n positieven in een kamer, staand voor een bed met Svenja die op het bed liggend met haar bloasmeziek bezig was. En weer stond ik op m'n tong te bijten om niet nu al haar mondje vol te spuiten. Deze racebeer ging er uiteindelijk naast liggen om haar een beetje vingeren. Niet zo gek later zat ze alweer bovenop me voor een lange cowgirl. Maar hoewel het erg lekker was, kwam de finale toch weer in missio, en weer was die strakke blik van Svenja er debet aan. We bleven nog wat nasmoren, maar toen was het toch echt over. Over herhalingsgevaar zal ik maar niet beginnen, want was deze racebeer deze week meteen teruggegaan als ie de kans had :D

    "Lyin' in a den in Bombay. With a slack jaw, and not much to say. I said to the man, "Are you trying to tempt me? Because I come from the land of plenty." And he said "Oh, do you come from a land down under? (oh yeah yeah)Where women go and men blunder?" Can't you hear, can't you hear the thunder? You better run, you better take cover."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. #28
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Svenja in mijn reeds 15-20 tal bezoeken weinig gespot en bij navraag hoorde ik dat Svenja werkt op maandag, woensdag en vrijdag. Dit dus voor de geïnteresseerden :wink:

  4. #29
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Last Online
    21 augustus 2013 @ 12:04
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben van plan vrijdag eens langs te gaan en zou graag mijn geluk eens met deze dame proberen. Het is de laatste tijd nogal stil rond haar. Is ze er nog? Er haar service nog steeds zo bijzonder?

  5. #30
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Officieel weet ik nog altijd niet wie Svenja is (zwartharige met moedervlek in aangezicht?), maar meen haar de vrijdagen dat ik er was steeds gespot te hebben.
    Ze komt wel wat later opdagen, dacht ik. Haar shift begint in de vooravond rond 17.00. Is altijd druk kamerend, dus wat geduld oefenen.
    #Ursi polari, aardig beest#

  6. #31
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Als Svenja haar orale kunsten op jou toepast zal je haar nooit meer vergeten.
    Trouwens ze kijkt je diep in de ogen als je ze neukt, dit weet ik enkel van horen zeggen, want bij Svenja ben ik nog nooit zover gekomen.
    Dat is trouwens de enige meid waar ik al meermaals op kamer mee was die ik nog niet geneukt heb.
    Ze maakt je tijdens het pijpen zo gek..... laat je net niet komen, stopt even, en begint opnieuw. Niet te geloven
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #32
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Als Svenja haar orale kunsten op jou toepast zal je haar nooit meer vergeten.
    Trouwens ze kijkt je diep in de ogen als je ze neukt, dit weet ik enkel van horen zeggen, want bij Svenja ben ik nog nooit zover gekomen..........
    En sinds gisteren kwam daar verandering in.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  8. #33
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Een sessie met Svenja is als een sessie met geen ander, het is Mara niet, maar als alle meiden als Svenja waren was ik al tevreden.
    Tot gisteren vrijdag 4 september , had ik bijhaar enkel van de orale verwenning genoten. Quitje had eerder wel bevestigt wat anderen me ook al vertelden. Als je Svenja neukt kijkt ze diep in je ogen. Maar meestal kom ik zover niet. Ik herinner me nog goed de eerste maal met haar. En hoe we elkaar oraal verwende in de gaan wachtend op een kamer, en hoe Stijveke van de kamer kwam waar wij op wouden. Dat was een geil moment. En alle volgende pijp en bef sessies die ik met haar deed, en dat we nooit tot neuken kwamen. En de dagen dat ze er niet was, en ik met spijt terug dacht aan dit pijpwonder.
    Maar vrijdag was het anders, ik dacht haar mis te lopen maar neen, het geluk was met me, ze zat even op de bank en dus kroop ik naast haar, ze kende mijn naam nog en dat het zo lang geleden was. Ik snoerde haar vragen met een stevige TZ, en dat vond ze best OK. Even later wou ze worst denk ik, ze lust het wel, en ze weet als geen ander hoe het moet. Als je jong en wild bent en jezelf nog niet onder controle hebt als een vijftiger, en zeker als het dan je eerste sessie is, dan blijf je waarschijnlijk op de bank, dan geraak je niet op een kamer, daar zorgt dit pijpwondertje wel voor.
    Ook nu haalde ze weer haar allerbeste kunstjes en trucjes boven, gelukkig was mijn eerste sessie nog niet zo lang voorbij, de grootste druk was al van de ketel, maar bij Svenja weet je nooit.
    Of we maar naar de kamer zouden gaan, ik zei ja maar om te neuken deze keer, ze lachte even en zei o ja we zien wel.
    Op de kamer Staan zoenen en meteen ook mijn handdoek laten vallen. Haar op het bed doen liggen en haar poesje opgezocht. Ze leek te genieten toen ik met het juiste ritme haar klitje bewerkte met mijn tong, ik likte elke mm van haar gleufje zocht haar gevoeligste plekjes en toen ik een vinger in die kletsnatte grot liet glijden had ze daar geen bezwaar tegen.
    Ze vond dat haar beurt gekomen was, duwde me op mijn rug en hapte toe. Niet echt diep, niet kledder nat maar op een mannier dat enkel Svenja dat kan, zuiver lekker met gevoel maar als ze voelt dat je gaat komen houd ze even op, begint opnieuw en opnieuw en opnieuw telken weer, meestal tot het moment dat ze het welletjes vind en dan laat ze je komen, recht in dat lieve mondje van haar. Maar deze keer niet, tijdens een van de stop momenten voelde ik wat gefriemel en voor ik er erg in had zat er een condoom rond mijn ding, ze ging boven op me zitten en duwde hem helemaal naar binnen, keek me diep in de ogen en begon met veel gevoel te rijden, dit ging zo een tijdje door tot ikzelf het initiatief nam om van positie te wisselen, eerst missionaris en zo wat rollebollend veranderend van de ene naar de andere variant, dan weer met haar benen opgetrokken of recht in de lucht, steeds in haar donkerbruine ogen kijkend, wat is dat toch geil. Uiteindelijk tot het punt gekomen waar tergkeren nietmeer mogelijk is, en een flink schot achtergelaten in het rubbertje. Nog even nagebeft en afgesloten met wat knuffelwerk en een babbeltje.
    Het was tijd voor een douche vonden we dus de kamer verlaten en nadien nog wat schunnige opmerkingen gemaakt of elkaar wat zitten plagen. De after sales van Svenja zijn dus ook dik OK. Svenja is gewoon lekker en zwart haar en bruine ogen is net waar ik echt op val, laat maar komen………………………
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. #34
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Ausrufezeichen

    Helaas voor ons , gisteren hoorde ik dat Svenja na 7 jaar in het hof definitief is gestopt. Ik vond het echt een fantastische lieve meid en haar service was werkelijk subliem; een hofdag was niet compleet zonder Svenja.
    Ik zal haar missen, dat meisje met de prachtige ogen.
    Svenja, meisje, succes met je leven, het ga je goed .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Freude 468*60