Afgelopen maandag hier voor de eerste keer geweest. Daisy heeft me heerlijk verwend. Het is een mooie meid die ook plagerig trekjes in zich heeft. Hoe beter ze zich op haar gemak voelt bij je des te meer ze los komt. Een uur een body intensief massage gehad. Daisy was me door Kira aangeraden. Voor deze massage al een massage van Kira gehad. Omdat Daisy nog bezet was eerst verderop maar wat gaan eten om na een uurtje me "over te geven" aan de handen en het lichaam van deze leuke meid. Eerst werd ik heerlijk ingezeept met warme badzeep. Toen ik vroeg hoe het kwam dat die zeep warm was, wilde ze me plagerig hier geen antwoord op geven. Later kwam ik hier wel achter en was voor de hand liggend. Ik ga zeker nog eens terug bij deze kanjer met zoals Kira een heerlijk lichaam.
Toen we terugkwamen bij de receptie kwam Kira nog informeren bij mij en Daisy hoe het was geweest. En of ze er goed aan had gedaan om Daisy aan mij te adviseren voor de tweede massage. Beide dames nog wat extra's gegeven hetgeen duidelijk gewaardeerd werd.