Aktuell heute von der Clubseite
Bijlage 29164
vanKees
Schijnt vandaag weer voor het eerst open te zijn gegaan, maar nog maar weinig meisjes aanwezig .......
Tja,
die guten Frauen von dort haben ihre Stammies mit in die anderen RTC's genommen. Deshalb haben Sie keine Eile, in die Freude schnell zurück zu
kommen. Die Zeit wirds zeigen...
vanKees
Gisteravond hier voor de eerste keer geweest.
Was daarvoor in Bochum bij de ramen geweest, de zogenaamde Eierberg. Daar was het waardeloos en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Ik schatte totaal zo'n 20 dames aan het werk, nou ja, dames? Echt allemaal van die lelijke zigeunerinnen met zwaar overgewicht en ramen kloppende negerinnen. Sommige tikten zo hard tegen hun raam dat ik vreesde dat ze het raam er uit zouden slaan. Ik ben daar heel erg hard weg gelopen en kom daar de eerste maanden zeker niet meer terug. Echt dramatisch slecht. Tja wat dan? Naar Duisburg had ook geen zin want is momenteel ook niets te beleven. Ik vrees dat de ramensector in Duitsland zijn beste tijd heb gehad. Ik herinnerde me ooit iets te hebben gelezen over een saunaclub in Bochum. Heb dus snel effe het internet en dit forum gecheckt en wat geld gepinned in de binnenstad van Bochum. Let op, geld pinnen in een winkelcentrum in Bochum vanuit zo'n mobiel pinapparaatje is zeker geen aanrader. Ik zag net op me rekening dat ze dus gewoon 6 euro administratiekosten extra hebben gerekend. Houd daar dus rekening mee en pin dus eerst in Nederland effe geld alvorens af te reizen richting Duitsland want die Duitsers weten wel hoe ze een Hollander moeten rippen.
Ik dus in mijn navi het adres van de Freude39 ingetoetst, de Freudenbergstrasse 39. Een kleine 10 minuten rijden vanuit de binnenstad van Bochum en ik stond er voor de deur. Het was inmiddels 21 uur geweest en dus entree tegen gereduceerd tarief van 10 euro want het was Happy Hour en dus financieel weer een meevaller voor me.
Ik drukte op de bel van de witte poort voor de club. Een zoemer klonk en de deur ging open en ik werd verwelkomt door een niet onaardig uitziende en vriendelijke lachende lange dame met lang geblondeerd haar. Een erg knappe verschijning naar mijn mening. Aan de receptiebalie werd ik vriendelijk welkom geheten in de Freude39 door een wat oudere Duitse dame. Naar wat ik later vernam van een clubdame heet zij Barbara. Ik kreeg van haar een witte badjas. Ze had er nog net 1 over en vroeg of ik die wilde. Normaal met Happy Hour tarief krijg je slechts een handdoek die je om je middel kan binden. Ik naar onderen waar de kleedruimte was met de lockers. Dit zag er allemaal niet super modern maar wel netjes en schoon uit. Ik nam een douche en verbaasde me over de kwaliteit van de douches in deze toch wel budget club. Een douche met gewoon twee degelijke draaiknoppen voor warm en koud water die je konstant kan laten stromen en dus niet zo'n knudde douche met zo'n drukknop die je om de 10 sec. in moet drukken omdat anders de douche ermee ophoudt die je dus wel aantref in de zogenaamde premium clubs met bijbehorende premium entreeprijs.
Toen ik fris gedouched boven kwam en de line up zag was ik zeer positief verrast. Op verschillende fora valt te lezen dat je van de line up in deze club geen al te hoge verwachtingen moet hebben. Ik kan jullie vertellen dat òf de line up is de laatste weken dramatisch verbeterd of dit zijn leugens op de fora. Er liepen toch wel een paar erg lekkere schepsels rond daar hoor. Totaal toch zo'n 20 zeer mooie dames aanwezig. Dames die zo mee kunnen draaien in een Living Room of Golden Time. Nadeel van de club is wel dat ze geen warm eten aan bieden. Wel staan er schalen vol lekkere wafels en andere zoetigheden waarmee je je maag kan vullen. Wat ook ideaal is aan deze club, ze hebben er onlangs een nieuwe Burger King filiaal naast gebouwd. Ik had dit in eerste instantie niet opgemerkt en werd hier in de club door een Duitse ijsbeer op gewezen. Sterker nog, om middernacht toen de club sloot ben ik met betreffende ijsbeer in deze Burger King geweest en we hebben ons buikje er tegen prettig tarief lekker vol gegeten. Leuk was dat later ook nog een paar club dames bij ons aanschoven die op dat moment zojuist de club hadden verlaten. Veel dames werden van daaruit ook opgehaald door hun 'vriendjes'.
Ik ben op de kamer geweest met de mooie en vriendelijke Roemeense Dariya. Een nogal, zeker voor Roemeense begrippen, lange dame. Op de bank zoende ze me al uitbundig op me mond en ze tongde me alsof ze me tong eruit wilde zuigen. Lekker op de bank in haar armen gelegen en na 10 minuten vroeg ik haar de sleutel te halen. Op de kamer 1 groot feest. Het was lang geleden dat ik zulke goede seks had. Zoenen vol overgave, beffen, een enorm goede pijpbeurt waarbij ze me ballen niet vergat en neuken in alle mogelijke standjes. Zij spoorde me konstant aan haar zo hard mogelijk te nemen en dit was zeker niet tegen dovemansoren gezegd. Wat een enorm lekkere seks was dit zeg! Dit had ik zeker niet verwacht in deze club die toch als budget club bekend staat. De financiële schade bleek achteraf slechts 3 tientjes te zijn. Nog nooit tegen zo een laag tarief zo lekker geneukt met zo een mooie dame in een Duitse club!
Met de welness faciliteiten zit het ook wel goed in Freude39. Er zijn 2 sauna's aanwezig die lekker op temperatuur zijn. Ook is er een soort caldarium die uitstekend functioneert en zijn er overal douches aanwezig die uitstekend functioneren. Wat ook super was dat er meerdere beren aanwezig waren met wie het prettig socializen was. Zoals gezegd dit naderhand nog met een Duitse beer voortgezet in de naastgelegen Burger King. Verder een lekkere partysfeer met goede muziek in deze toch wel grote club qua oppervlakte. Ook dat verbaasde me. De Freude39 behoort qua omvang tot de grotere saunaclubs. Ik vond het allemaal fantastisch wat ik voor dit tarief aangeboden kreeg.
Kortom, ik heb er een fantastische avond gehad voor slechts 4 tientjes all inclusive. Waar maak je dit tegenwoordig nog mee.
Freude39 gaat mij daarom zeer snel weer terug zien!
biged (26 januari 2018),ButtinSky (28 januari 2018),Caligula (26 januari 2018),CVARIA (28 januari 2018),flatchestlover (26 januari 2018),goei1163 (12 februari 2018),Kwakje (26 januari 2018),Lesyeux (25 januari 2018),Megaboob (25 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (26 januari 2018),Partycrasher (25 januari 2018),pasja (28 januari 2018),pau (25 februari 2018),pcenter (25 januari 2018),pertje (25 januari 2018),Piet Plezier (28 januari 2018),Smouse (25 januari 2018),sti6 (27 januari 2018),Wijze grijze (25 januari 2018)
Is het nog/weer FKK, dus de meiden naakt?
Philoe (28 januari 2018)
Gisteren voor het eerst bij deze club geweest.. Qua sfeer en grote viel het me reuze mee.. Bezetting ongeveer 12 dames waarvan 2 zeer mooi. De rest viel me wat tegen. Het waren er vooral roemeense meisjes waar mijn voorkeur niet zo naar gaat. De service viel mij dan ook tegen.. 1 goed , 1 slecht en 1 middelmatig . Ik denk ook dat ik met de verkeerde Darea (mooi gezicht maar figuur stuk minder) naar de kamer ben gegaan want daarvan was de service slecht .Ik ga liever voor hetzelfde geld naar Accapulcu Gold .Meer keuze van vrouwen ,eten en bier erbij en betere services.. Ik moet wel zeggen dat zondag meestal een wat mindere dag, dus misschien dat ik er nog eens terugkom op een vrijdag of zaterdag.
Van de week maar eens kijken of ik nog oude bekenden tegenkom (Andrea, Yasmin).
Hoe is de prijsstelling tegenwoordig, is deze nog veranderd?
Philoe (29 januari 2018)
( Andrea ) Sie ist jetzt unter neuen Namen, Evelyn in der Lulo. (Luderlounge).
Da ist noch außer Freitags immer FKK.![]()
Vandaag maar weer eens hier gekeken. 15 euro entree en zo'n 15 meiden binnen. De meeste naakt en enkele in lingerie. Eerste kamer met een kleine meiske met zeer grote borsten. Zwart haar, zwarte bril en zwarte make-up incl. lippen. Ik ben een borstenman dus naast haar gaan zitten. Ze heet Alice en werkt 4 dagen in Freude. Ze vertelde eeder in andere clubs te hebben gewerkt waaronder Arabella.
Op de kamer viel het tegen; voorzichtig zoenen, een pijnlijke mushi en een operatie aan haar borst. We hadden een half uurtje afgesproken a 40 euro. Bij afrekenen gaf ik haar 50 euro in de veronderstelling 10 euro terug te krijgen. Ze gaf echter 20 euro.....ik zweeg omdat het tegenviel.
Tweede kamer met Angelina; helaas was ze niet naakt want ze heeft een killerbody, mooiste van vandaag. Ze droeg een roze jurkje. Ik zag ze echter naakt uit een kamer komen en toen was ik verkocht. Deze kamergang was nog slechter dan de eerste. Zie recentie bij haar naam. Dus 2x gekamerd met mooie meiden maar toch teleurstellend naar huis. Alhoewel een middagje relaxen voor 75 euro......
satanic surfer (30 januari 2018)
BP2 (13 februari 2018)
Hoi Pasja, ik denk dat je dan met een andere Dariya hebt gekamerd. Toen ik er was vorige week had zij wel een setcard bij de ontvangstbalie maar wel eentje zonder foto. Verder had de Dariya met wie ik op de kamer was wel een mooi figuur met mooie borsten. Haar gezicht was ook mooi.
Ik had er vorige week een mooie avond en er waren toen vele mooie dames aanwezig.
Af en toe moet je er ook gewoon geluk mee hebben. In Acapulco Gold was ik gisteren. Zeer mooie en fijne club met veel mooie dames. Zeker ook een aanrader.
Bergtester (31 januari 2018)
Vorige week tegen de 20 lekkere vrouwen. Paar bekenden getroffen, Harald1 en Smouse. Gezellig. Eerste kamertje met een nieuwe, echt de odd girl out, maar probeerde me op te lichten dus nadat ze de sfeer helemaal dood gepraat had met onnzin, ben ik weggelopen. Wilde geld...nee als ik men werk niet doe krijg ik ook niks. Theke gaf me gelijk dus zoek het maar uit, bespaar me de politiek correcte commentaren ik trek me daar toch niks van aan. Toen maar naar de kamer met Alina een oudgediende slanke kleine roemeense en was goed als altijd. Ben al vaker met haar geweest. Binnenkort terug want teveel lekkere projecten gezien daar. Super club qua aanbod en service, eten is niks meer maar de nieuwe burgerking ligt 1 deur verderop. Wellness gewoon goede sauna, lekker heet zoals het moet. Entree hh 10 euro, nu 15 euro normaal en kamer 30/20 en 40/30 en uur weet ik niet kom ik nooit aan toe.
brombeerzuid ( 5 februari 2018),hallodaarbenikweer ( 5 februari 2018),Piet Plezier ( 5 februari 2018),Smouse ( 5 februari 2018)
je had goed gehandeld met die meid
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
BP2 ( 5 februari 2018)
Piet Plezier ( 6 februari 2018)
Gisteren vrij druk, 15 vrouwen, bijna allemaal nieuw voor mij maar komen uit groep van stuk of 30 a 40 zei de theke dus kan best. Kon moeilijk mn keuze maken maar uiteindelijk gekozen voor Madi, meisje met wat meer, overal, ik kies normaal wat skinnier maar de keuze was beperkt. Geen spijt van mn keuze deze vrouw weet wat iemand behagen betekent zonder dat ik het eerst hoefde uit te leggen. Herhaling ja meteen. Heel goede sessie. Daarna lekkere sauna zoals het moet goed heet, lekker afkoelen onder koude douche en voetenbad. Ff voetbal gekeken, onderste niveau in Duitsland is nog topvoetbal. Daarna naast paar stakkers gaan zitten hadden geen zin meer, kreeg ik allemaal smoejes van doe dit niet en dat niet, tschussss. Kwam ik weer bij een beetje meer type uit, heel lief vrouwtje, mooi gezicht en ook weer schot in de roos, hoefde ook niks uit te leggen en werd vakkundig en geil naar tweede hoogtepunt gebracht. Twee supper dikkertjes genoten door dit dikkertje, uurtje sauna, schade 70 euro en verblijfsduur 4 uur. Blijft super in freude.
flatchestlover (13 februari 2018),goei1163 (12 februari 2018),hallodaarbenikweer (13 februari 2018),Kwakje (12 februari 2018)
Iemand bekend met Alice, een klein jong meisj, donker halflang haar, met bril en (zeer) grote borsten?
Is ze op dit moment nog aanwezig?
@ Philoe: Alice was inderdaad een paar weken weg uit Freude39 en ik dacht dat ze weer terug was gegaan naar FKK Verena waar ze vorig jaar werkte. Echter afgelopen vrijdag was Alice weer aanwezig en ze liep vrolijk rond in string en maakte behoorlijk wat kamers.
Andere dames die ik mij nog kan herinneren zijn;
Mirella - RO, slank
Elena - RO, slank-normaal
Julia - RO, stevig
Nicole - RO, oudere dame, normaal
Cansu - oudere dame, normaal
Maja - RO, zeer slank
Sarah - RO, slank
Cindy - RO, zeer slank
Andra (voorheen Celin) - RO, zeer slank
Meriyam - RO, slank-normaal
Jessy - BG, normaal
Gabi - BG, normaal
Luisa - RO, normaal-stevig
Lori - RO, normaal
Irina - RO, normaal
Bella - RO, zeer slank en onder de blauwe plekken op armen en benen, want van de trap gevallen (lees: bont en blauw geslagen)
Overige 7 dames kan ik niet meer herinneren (in totaal waren er 24 dames), maar die hadden dan allen een maatje meer.
Ik heb een keer met haar gekamerd wat eigenlijk tegenviel. Maar als je van grote borsten houdt (zoals ik) kom je wel aan je trekken.
Toen had ze last van haar Mushi en pijpen was met condoom. Jammer...... Verder zou ze geopereerd zijn aan een borst (geen borstvergroting!), inderdaad zag ikeen klein littekentje bij haar tepel waardoor ik extra voorzichtig moest zijn. Niet ideaal voor een boob-lover.
A.s. Donderdag maar weer eens checken die dame.
Vorige week geweest: eerste kamergang met Jessy. Haar gekozen voor de looks, blond, slank en redelijk grote borsten. Maar wat een drama op de kamer. Had beter kunnen weten want ze zat er al chagrijnig bij vantevoren. Niet zoenen, hield benen strak bij elkaar zodat je nergens bij kon. Ging ongeinteresseerd liggen, zuchtend en steunend tussendoor. Afknapper dus.
Hierna met Alice gekamerd. Kleine meid met bril, zwarte haren en opvallend zwarte lippen die ze met eyeliner zwart maakt. Grote borsten voor haar postuur. Haar tanden zijn niet zo mooi, Aparte ervaring op de kamer. ze drong erop aan dat ik haar hard neukte. Ik wilde persé niet en ze was duidelijk teleurgesteld. Ze pijpt wel met condoom. Nadat ik was klaargekomen wilde ze zelf ook graag klaarkomen. Ondanks dat het half uur verstreken was vroeg ze of ik haar erbij wilde helpen. Haar uitgebreid gelikt en ze heeft zichzelf vingerend klaargemaakt. Ze liet me voelen en zien hoe nat ze geworden was. Uiteindelijk bijna een uur met haar op de kamer vertoefd voor de prijs van een half uur. Sssssst niet verder vertellen zei ze nog. Sorry Alice.....