1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Je hebt wel eens van de recensies die je leest waarbij je denkt jaja dat zal wel…..
Ooit in het verleden een recensie gelezen over de borsten van een zekere Beatrix, die omschreven werden als de mooiste in de business. Oké dat zoeken we uit.
Het duurde even voordat ik in de positie kwam om me voor te stellen, ze is zacht uitgedrukt nogal al geliefd. Presales naar ik heb vernomen zoals bij iedereen in Bochum aangenaam. Echter die voorgevel WOW?1?!..alsof onze lieve heer voor mijn handjes haar borsten als mal genomen heeft. Het paste allemaal perfect, ze komen de perfectie nabij. Met haar 2 geweldige uurtjes gehad waarbij ze echt plezier eraan beleefd om je nadat ze je van je nakomelingen heeft verlost je een lekkere natte tongzoen op je mond te geven.
We zijn inmiddels een paar maanden verder en er circuleren verhalen over het net over een zekere Andrea die op het gebied van service echt de “Hammer” moet zijn. Dat vraagt voor een nadere inspectie. Gistermorgen even netjes gebeld met de vraag of Andrea vandaag aanwezig is. Netjes antwoord gekregen, ja en nog 18 andere dames. Nou leuk voor hun maar daar kom ik niet voor…dacht ik!
Rond het middaguur de voiture geparkeerd en aangebeld. Aangenaam ontvangen door een leuk meisje in evakostuum. Je krijgt meteen een badjas en je wordt vriendelijk begeleid richting theke/kassa. Dagmar als eerste een “frohes neue Jahr” gewenst, er volgt een kort, maar wel plezierig gesprekje. Vervolgens netjes de entree à 30 euro betaald en hop hop richting douches.
Kort samengevat krijg je voor dat geld, goed werkende douches, genoeg en ook nog zachte handdoeken, een fijne sauna, eten in de vorm van belegde broodjes, soep, fruit en zoetigheden, drinken kun je onbeperkt nemen, fris, koffie, thee en als klap op de vuurpijl ook nog een liveshow hetzij geprojecteerd op de muur, maar als je geluk hebt kun je ook hier en daar een echte liveshow bekijken. Probeer dit maar eens thuis te regelen binnen het gestelde budget, veel suc6. Tot zo ver het gezanik over wat je krijgt voor de entree, het is een SEXclub geen hotel!
Nu het hoofdonderwerp Andrea. Zoals reeds verwacht en voorspeld zou het een hele toer worden om op haar bankje terecht te komen. Eerlijk is eerlijk, ik ben niet de persoon die bij haar kamer, bij het betalen door haar vorige gast of bij de damesdouche in een soort Usain Bolt startpositie gaat staan om haar aub te mogen neuken.
Uiteindelijk rond 15.00 werd mijn wachten beloond en stelde ik me netjes voor en vroeg of ik plaats mocht nemen. Off course, my name is Andrea. Hello…., First Happy Newyear en het spreekwoordelijke ice was gebroken. Er volgde een leuke eerste kennismaking in de trant van een eerste date. Dus gelukkig niet meteen een tong tussen mijn amandelen, maar lekkere subtiele kusjes en strelingen. Oeps dit beloofd wat. Na een kwartiertje de vraag you wanna go to the room?
Of Andrea is liever lui dan moe of ze houdt niet van wandelen, aangezien we kamer 5 namen.
De zaal uit en meteen de eerste deur rechtsaf.. How long you wanna stay(zij)…...i don’t know...if the chemistry matches 1 hour(ik). Oké 1 hour it will be(zij).......
Het begon allemaal lekker rustig, knus tegen mekaar aan gekropen en ultiem lekker tongen.
Ze kan super genieten van teasen kwam ik achter. Bij streling aan de binnenkant van haar dijen, buik en venusheuveltje werden de zoenen veel intensiever. Best wel leuk….
Nadat we mekaar uitvoerig op zijn Frans hadden gesproken kwam de vraag you wanna fuck.
You wanna with or without…. Without what? Condom?? What are we married….. no hell with please!! We begonnen met the missionary position. Af en toe lekker diep met veel zoenen…
Oeps dit gaat niet lang goed…wisselen….doggy…. Andrea met haar gezicht in het kussen en haar kontje lekker omhoog. Het voelde lekkerder dan lekker aan…zij bekeek het schouwspel af en toe in de spiegel en haar subtiele kreuntjes maakte het er niet makkelijker op om niet te komen.
God wat voelde dit lekker…ik haalde de gekste beelden voor mijn geest om het klaarkomen uit te stellen…ik noem Geer&Goor, de palingsound, Patricia Paay, het weerbericht….
Volgens mij had Andrea iets in de gaten, ze keek in de spiegel en vroeg what are you thinking…… Sorry can’t tell you you will hit me….. Vervolgens cowgirl, ik geloof 1 van haar favoriete standjes.
Dit mocht van mij eeuwig doorgaan…. Haar lieve glimlach, lekkere borsten, appetijtelijk kontje.
Ze beschikt over een goddelijk lichaam. Ik wilde niet in haar komen, de viespeuk in mij kwam omhoog en ik wilde zien hoe mijn pistooltje verlost werd van de nakomelingen. Echter achteraf gezien misschien niet de beste keus, maar wel de leukste.
Andrea begon met haar handje en mondje te spelen en ja daar kwam het. Echter de druk was een beetje groot waardoor de eerste straal tegen haar kin schot, Haar reactie om het pistooltje de andere kant op de richten, en ja hoor de tweede straal belande op mijn eigen kin. Hilarisch.
Gelukkig was de druk er nu vanaf waardoor straal drie en vier alleen maar mijn navel en haar hand bevuilde. You are a real shooter and you have a lot of sperm….don’t blame me you made me come….! Als afsluiting lekker in mekaars armen geknuffeld. Top service thank you Andrea!
Na de douche de sauna bezocht, en naderhand de innerlijke mens aangevuld. Vooraan bij de theke naast de sauna staat een fauteuil. Ideaal om eens op het gemak alle dames te bewonderen die er vandaag werkzaam zijn. De eerlijkheid gebied het te zeggen dat bijna alle dames een redelijk tot goed figuur hebben. De zogenaamde AH kiloknallers worden hier niet toegelaten. Kwa borsten is het allemaal wat minder gunstig gesteld…veel kleine hangers met/zonder vulling. De uitzonderingen Jasmin en een kleine blonde (geen fotokaartje bij de theke). Jasmin heeft een maatje meer, maar dat stoort absoluut niet. Echter haar voorgevel …dan kom ik handen te kort om er eentje vast te houden….
Helaas de onbekende blondine was vrijwel onmogelijk aan te komen..continue an die Arbeit.
Wat nu ideaal is is dat je kunt kameren 20 minuten…… Dus Jasmin 20 minuten laten spelen…ik spelen met D80. Iedereen blij. Du nicht ficken….nein danke nur spielen……und spritzen!
Yes nu was ik klaar voor ronde twee met Andrea. You..again? Tell me when you come and I will leave the room…. You don’t have leave the room …Jasmin took the cumshot.
Wat volgde was een nog veel intensere ervaring dan de eerste keer. We konden beide genieten van minuut 1 tot en met minuut 60! Tering die meid is goed. Zij: I take condom…ik: yes we aren’t married…zij: not yet! See you later.
Douche, sauna, douche, innerlijke mens.
Voor mannen met veel honger.. Neem Gabi mee na de kamer. We hebben mekaar 20 minuten franstalig bezig gehouden en ik moet zeggen haar schaamlippen waren na verloop van tijd groter dan de belegde broodjes op de toonbank. Zoenen doet ze heel graag en het schijnt heel goed, alleen jammer van haar minder goed onderhouden tandjes.
Ik zat weer lekker in mijn fauteuil toen het mooiste moment van de hele dag zich voordeed.
Andrea kwam uit de ladiesroom en liep richting mij met achter haar aan een geile henkie….
Ze nam mijn hand en zei come with me….
We liepen de grote zaal in en namen plaats op een lege bank. What’s up? That man is not good, you good husband. Let’s just talk. We hebben zeker nog een minuut of 20 al kwebbelend, strelend en kussend doorgebracht alvorens we besloten om toch nog een beschut plekje op te zoeken voor het betere werk.
ik geloof dat we de halve kamasutra hebben doorgenomen. Andrea is een lenig opdondertje waarmee je heel veel kunt uithalen als the chemistry klopt. Leuk detail ze houdt altijd haar sokjes aan…? Volgens mij is dat voor een vrouw zo ongeveer de grootste turnoff als een man dit flikt.
Samenvattend ik heb ondanks dat het een goede acteerprestatie is een geweldige tijd met Andrea gehad gisteren. Zonder Jasmin & Gabi tekort te doen ga je voor iemand als Andrea toch wel naar een club. Bellissima y buenas noches.
Indien dit het begin van 2016 is, wordt het een mooi jaar met gelukkig nog een extra dag!!
Laatst gewijzigd door Koot@Zuur; 3 januari 2016 om 12:06 Reden: tikfout
Bluebear ( 3 januari 2016),gignnl ( 7 januari 2016),Laatbloeier ( 3 januari 2016),MiniME ( 3 januari 2016),Nedlovefkk ( 3 januari 2016),Opa57 ( 3 februari 2016),rene4rene ( 3 januari 2016),Smouse ( 3 januari 2016),Sphinx ( 3 januari 2016),VAZKOR (15 januari 2016),Wijze grijze ( 3 januari 2016)
pret ( 3 januari 2016)
ter info voor pret...het betreft daar voor alle duidelijkheid het draadje van Andrea2... al 3,5 maand een regime van een 20-tal heren per dag ofzo, uiteraard bij het overgrote gros van hen de "huisvariant" in- of is dat exclusief protection. Is onderhand dusdanig onderstebovengeneukt dat het pijn aan de ogen moet doen doch ze gaat dapper door..
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost
pret ( 3 januari 2016)
Een gevalletje, nee maak daar maar 18 van!! Sinds heden ochtend zitten mijn ogen dicht, ruik ik niks meer, is mijn bovenlip gesprongen, mijn onderlip verdwenen, plassen gaat niet meer, daarentegen houdt het schijten niet meer op, is mijn linkerbal paars en ligt mijn rechterbal op de grond. Boeit me dat? Helemaal niet want ik had een geweldige dag......oja nu weet ik ook weer waarom ik zelden iets over mijn uitstapjes meld!![]()
yesterday got service refuse by Emma. Very odd...never happened to me before. Certainly never at Joy
F39 is off the charts for me for a while.
Stand van zaken wo 13 jan:
Entree hele dag 30 euro.
21 dames aanwezig waaronder enkele nieuwe; maar ook de vertrouwde Gaby, Flori, Andrea, Beatrix, Anastacia, Lisa, Emma etc.
Niet gezien: Alexandra, Bonny, Anna, Betty, Maya
Er was ook een masseuse aanwezig.
Tarieven:
20 min. 30 euro (of was het nou 40 euro?)
30 min. 50 euro
uur: 75 euro
eten: met kaas en vlees belegde broodjes en soep. Fruit en koekjes.
Me goed vermaakt met
Anastacia
Een van de beste gfe-girls die ik ken. Geweldig tongzoenen en haar pijpkunsten zijn van de hoogste categorie. Daarbij weet ze uitstekend haar nagels op fijne plekjes in te zetten.
Beatrix
Hoewel haar kunsten achterblijven bij die van Anastacia heb ik met Beatrix veel meer een "klik". Het is altijd lachen met haar. Daarbij toont ze veel inzet. En ze heeft natuurlijk de mooiste tieten van het westelijk halfrond.
biged (16 januari 2016),Kwakje (14 januari 2016),Nedlovefkk (15 januari 2016),Smouse (15 januari 2016)
Uit betrouwbare bron: vandaag line up van 23 dames, aantal nieuwe, opvallend dat bij hen vaak NO EXTRAS op het kaartje staat, en bij 1 (rondborstige Roxanna) ook nog NICHT OHNE. Deze naieve ijsbeer vraagt zich dan toch af wat die andere dames dan allemaal aanbieden in deze o zo brave club.....![]()
De vakantie is ook weer over voor bekende toppers als Maya, Esmeralda Jannine, Ebru, etc
BTW, entree nog steeds 30 euro all day, en 30/50/75 euro voor 20/30/60 minuten, waarbij de norm steeds meer 20 minuten wordt (waar dit na afschaf van het 20 minuten tarief toch veelal strak 30 minuten was).
biged (16 januari 2016),KanariePiet (15 januari 2016),Nedlovefkk (15 januari 2016),rene4rene (15 januari 2016)
ik ben er vorige week geweest en afgelopen week
Maar van die 30 minuten daar kan ik me niet in vinden
Dat ligt aan je eigen
3 sessies gehad van 20 minuten
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
MiniMe schreef:
Uit betrouwbare bron: vandaag line up van 23 dames, aantal nieuwe, opvallend dat bij hen vaak NO EXTRAS op het kaartje staat
Misschien 'n hele domme vraag van mij,
Maar wat bedoeld men met NO EXTRAS , is dat geen extra kosten $$$ of geen extra handelingen ??
En nee ik ben niet blond............hahahaha
Laatst gewijzigd door Willem2; 16 januari 2016 om 09:11 Reden: aanpassing
Voor fans van Freude maar effe ter info: Werbewoche deze week in Bochum: 15E entree
![]()
Laatst gewijzigd door Big30; 19 januari 2016 om 10:52 Reden: banner
r. frost
Ik wil morgen gaan; ook nog steeds het 20 minuten tarief a 30 euro?
Is er ook een gezellige kino
Johan
Volgens Fcafé-info is het 20-minuten tarief à 30E nog actief.
Er is een kino, gezellig zou ´k die nou niet meteen noemen maar alla, da´s ieder z´n smaak. Vindt kino´s überhaupt niet gezellig zonder dat men genervt wordt door Vollidioten die popcorn vreten, rondvliegende 3D-brilletjes en wat wenende kinderen die hun pakje chips niet openkrijgen. In clubs mijd ik kino´s voorts als de pest, om in die van wichsenspermadoordrenkte kussens te gaan liggen bedank ik doorgaans feestelijk.
r. frost
Vandaag bij Freude binnengewipt, als rechtgeaarde zuinige Hollander lokt die 15 euro entree natuurlijk wel. Had niet zo heel veel tijd dus ik was happy dat Beatriz eenzaam en alleen op haar bankje zat. Dat vond ik een beetje zielig dus ben ik maar naast haar gaan zitten.
Ben maar gelijk een uurtje op de kamer gebleven, ik had eigenlijk geen zin om later weer te wachten tot er een ander lekker ding vrij kwam.
Het was trouwens behoorlijk druk met beren .... Blijkbaar ben ik niet de enige zuinigerd haha
Nedlovefkk (20 januari 2016),ruikertje (20 januari 2016),Sjeufke (20 januari 2016)
Donderdag even naar deze club geweest.
15 euro betaald om binnen te komen
Erg goed bevallen
Alle dames lopen naakt rond en dat is een goed beeld voor de mannen als je naar de kamer wilt met een dame
De kamer gang is goed bevallen maar let op de tijd niet alle meiden werken zoals het moet !!!!!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
ik ken geen vergelijkbare club maar hou me aanbevolen voor nadere informatie.
Twee keer een kamergang gemaakt van 20 min
Bij een dame moest ik zelf zeggen dat ik nog 10 min heb om na te genieten van mijn orgasme anders had ze me er al uitgewiebert.
de tweede kamergang wat een zeer groot succes Beatriz
Leuke aardige meid goed gesprek en klasse sex.
Johan
MiniME (23 januari 2016)
En jawel, de normale entree is weer Euro 30, tussen 10-12 uur happy hour voor Euro 15, en na 21 uur voor Euro 10.
Kamerprijzen lijken (voorlopig) gelijk gebleven.
Ik zie happy hour op de site tm 14u nu. Weer iets nieuws? 12u is altijd krap aan, dus wel gunstig
haast je want zal volgende week wel weer anders zijn ..... Freude heeft een bijzonder wisselend prijzenbeleid.
Kom zojuist bij F39 vandaan. Na een zeer lange werkdag (vanaf 05.00) wilde ik er even uit maar was bekaf. Eerst even bij de ramen gekeken, moet zeggen daar zat mooi spul tussen.
Daarna toch besloten naar F39 te gaan. Helaas stond ik door google maps bij club salome voor de deur, het oude adres dus nog.
Na binnenkomst zag ik Beatrice rondlopen, ik neem alles terug wat ik eerder heb gezegd dat ik er meer van verwachte op basis van de foto's..... wat een tieten.
Helaas na het douchen was ze niet meer te bekennen en eigenlijk de hele avond niet meer gezien.
Omdat ik om 21.25 binnen kwam was entree slechts een 10 euro.... dit was ook de reden dat ik ondanks vermoeidheid toch ben gegaan, voor 10 euro naakte wijven kijken is geen geld.
Ik heb denk ik de eerste drie kwartier zitten wachten op Beatrice en mijn ogen tegoed gedaan aan andere dames. Zat niet echt iets tussen gezien mijn beperkte geilheid.
Veel rond gelopen, koffie gedronken, cola gedronken etc. etc.
Op een gegeven moment kwam Andrea aanlopen... wat een plaatje, veel mooier als op de foto's. Mooie borsten, mooi gezicht.
Terwijl ik mij nog zat te vergapen aan haar schoonheid was ze met 10 seconden al weer bezet. Balen, balen, balen.
Ondertussen toch maar gebleven, zat me wel te vervelen. Op sommige momenten werd er geneukt op de banken en in de Kino.
Vond het wel spannend maar je gaat er toch niet naast zitten om alles goed te bekijken, weet niet of dit gewaardeerd zou worden.
Ondertussen een nieuwe prooi gevonden, een dame die bij de entree verveeld zat te kijken maar wel een paar supermooie C/D cups had.
Helaas toen ik eindelijk de knoop had doorgehakt zat er een andere beer naast en hij bleef zeker een half uur kletsen. Wilde bijna vragen of hij er nog ging doen of dat ik er maar mee vandoor zou gaan. Uiteindelijk gingen ze naar de kamer dus weer niks.
Na nog meer rondjes lopen, zitten vervelen en de andere dames van me af houden was ik er klaar me en stond ik op om nog 1 ronde te doen en weg te gaan.
Toen ik terugkwam zag ik de wonderschone Andrea terugkomen en gaan zitten. Ik vroeg of ze vrij was en een beetje matjes zei ze ja.
Na een kort praatje op de bank wilde ze gelijk naar de kamer. Heb ik weer dacht ik, andere beren zitten 30 minuten te vrijen en ik heb er een die zo populair is dat ze gelijk wil kameren.
Na wat kort uitstel en een trekbeurt (pijpen met condoom kon niet op de bank, dus afgeslagen) met haar naar de kamer gegaan voor een lekkere pijp, trek en neukbeurt.
Eerlijk gezegd ben ik door dit bezoek gaan nadenken. Bij een pauschal kun je wel vaak neuken voor weinig maar in meeste clubs zijn dames erg mat en niet super lekker (uitzondering een goed bezoek aan la vita).
Bij Freude door lage inkom voor 4 tientjes een avond gevuld en veel gezien en lekkere chick gehad. Zat nog te twijfelen morgen naar Dorsten te gaan maar denk dat ik over sla.
Opa57 ( 3 februari 2016),satanic surfer (29 januari 2016),Smouse (27 januari 2016),Toetebel ( 9 februari 2016),Wentelt Eefje (28 januari 2016)