Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Even voorstellen

Last Online
    31 augustus 2024 @ 02:18
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Even voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds twee maanden weer vrijgezel en heb besloten dit ook even zo te laten. Ik ben midden 30 en heb fantasieën die ik graag eens uit wil laten komen maar weet nog niet precies waar ik dan het beste heen kan gaan dus heb nog veel te lezen en te leren hier. Ik woon in Brabant maar ga denk ik liever een eerste keer in Limburg ofzo naar een saunaclub omdat ik liever geen bekende wil tegenkomen haha
    Als jullie tips voor me hebben stuur maar door!
    Gr Hanus

Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Hoi Hanus,

Welkom hier. Tot dusver zijn er 2 saunaclubs in Nederland. Één in Zundert en één in lemiers. Mogelijk aan het einde van het jaar
    weer 1 in Roermond. De meeste clubs zitten verspreid over Duitsland. Mocht je er meer over willen weten kan je me een pm sturen alleen voordat je dat kan moet je een paar meer post hier maken. Ik kom zelf ook uit Brabant.

3. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 juni 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Discussies
    141
    Thanks
    6.586

Standaard

Welkom....
    Hier een medebrabo....de club in Lemiers is een uitstekend begin van een wandeltocht.
    Altijd makkelijk om hier wat kennis op te doen.
    Als je toch te onzeker bent....er zijn hier genoeg personen die op willen treden als wingman.
    Gewoon vragen stellen en waarschijnlijk komt er dan wel een fatsoenlijk antwoord.

5. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (13 juni 2024)

Last Online
    Gisteren @ 19:38
    Discussies
    128
    Thanks
    16.381

Standaard

Welkom Hanus, alvast veel wandelplezier toegewenst !

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Gisteren @ 23:43
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.609

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanus Bekijk bericht
    Ik woon in Brabant maar ga denk ik liever een eerste keer in Limburg ofzo naar een saunaclub omdat ik liever geen bekende wil tegenkomen haha
    Welkom Hanus, ook hier vanuit het Brabantse land.
    Ik wil ook liever geen bekenden tegengekomen maar dat is ijdele hoop, iedere keer kom ik wel weer een aantal bekenden tegen, zelfs in de saunaclubs diep in Duitsland!
    Maar dat maakt het ook gezellig
    En Garde

8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel (13 juni 2024),WANDELAAR5 (13 juni 2024)

Last Online
    10 januari 2025 @ 13:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanus Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Sinds twee maanden weer vrijgezel en heb besloten dit ook even zo te laten. Ik ben midden 30 en heb fantasieën die ik graag eens uit wil laten komen maar weet nog niet precies waar ik dan het beste heen kan gaan dus heb nog veel te lezen en te leren hier. Ik woon in Brabant maar ga denk ik liever een eerste keer in Limburg ofzo naar een saunaclub omdat ik liever geen bekende wil tegenkomen haha
    Als jullie tips voor me hebben stuur maar door!
    Gr Hanus
    Hallo Hans, welkom op IJBF!

Probeer ook aan te geven wat je in een saunaclub wilt vinden. Zoveel mogelijk vrouwen, of juist vooral een bepaald type? Is de wellness ook belangrijk en daarom naar een saunaclub in plaats van privéhuis? Wil je zelf de eerste stap moeten zetten of juist actief door de dames gejaagd worden? Wil je overdag of juist avond- en nachtvertier? Allemaal dingen die meespelen om de juiste tip te kunnen geven.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

10. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 juni 2024)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt voor het warme welkom hier
    Ik heb een paar relaties achter de rug waar ik wel geprobeerd heb mijn fantasieën samen met mijn partner uit te laten komen, maar helaas nooit echt gelukt is. Een van mijn fantasieën is een echte geile trio zonder jaloezie of preuts gedoe maar ben er nu dus wel achter dat het bespreekbaar maken alleen al heel erg lastig kan zijn in een relatie dus vraag me serieus af of dit eigenlijk überhaupt wel mogelijk is met een vaste partner..

Op de vraag wat ik precies zoek: ik denk dat ik het wel fijner zal vinden als ik er niet om hoef te vragen maar ze mij meevragen om iets te gaan doen. En vindt Aziatische (lees klein maar fijne) meiden wel geil, maar sta open voor alles haha En zou overdag en savonds kunnen, nacht liever nog niet denk ik. En wellnes is wel lekker maar geen must.
    Omdat ik nog nooit deze stap genomen heb vind ik het echt spannend en zou meteen een slappe krijgen als ik mijn collega ergens tegen zou komen maar weet nu dus dat dit best wel eens zou kunnen gebeuren.
    Wat vinden jullie dan bv van een prive ontvangst dame? Waar kan ik betrouwbare meiden vinden die dit doen..?

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt voor het warme welkom
    Voor mijn zelfvertrouwen zou ik het wel fijn vinden als ik de eerste keer niet hoef te gaan jagen haha
    En ik liefste ga ik overdag (minste kans om bekenden tegen te komen denk ik?) En ik heb wel een paar wilde fantasieën met 2 kleine Aziatische vrouwtjes, maar vindt alles gewoon geil nu haha

Regels voor berichten