Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 263
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Discussies
    16
    Thanks
    174

Beitrag Freude Algemeen , 2015

Ben er deze week geweest omdat Arabella verbouwd wordt. 3x voor 110 euro betaald (voor 12.00 uur).
    Mooie grote club! Stuk of 20 vrouwen maar ook erg veel beren. De knappe dames waren erg veel bezet waardoor is nogal wat tijd kwijt was met wachten.
    1e x Janine. Erg mooie dame, kuste lekker en pijpte me ook al op de bank. Geen afwerkster, ook niet op de kamer. Ze werd wel veel geboekt.
    Daarna Dilana, kleine Turkse met erg veel tattoos maar een prachtig guitig koppie. Kuste heerlijk en nam ook alle tijd. Op de bank wel vrij snel de Kamervraag, maar daarna deed ze alles uitstekend. Er was wel een klik en dat zal geholpen hebben.
    Daarna had ik te weinig tijd over voor een 3e beurt (teveel tijd verloren), dus mijn 3e beurt maar weer als bonus aan Janine opgemaakt. Beetje zoenen, beetje pijpen, maar ik had bijna geen tijd meer, dus haar vriendin keek raar op toen we lachend en wel naar 5 tot 10 minuten weer terug waren.
    Er was nog een 3e mooie dame die ik wel wilde proberen, jong meisje, iets steviger maar mooie vormen, met een lange vlecht, maar die was steeds bezet.
    De rest vond ik niet echt heel erg de moeite waard.

Volgende keer toch weer Duisburg proberen. Of Grimberg. Maar ik zal de club nog wel eens bezoeken. Leuke dames, goede kamergangen, maar te weinig keus, en te lange wachttijden.
    Het blijft een momentopname, dus wellicht volgende keer beter!

Last Online
    19 april 2025 @ 15:19
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Niet om het een of ander, maar Janina en Dilara. Laatste is geloof ik nieuw, eerste zit normaal in Verena.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Status check

Door omstandigheden - zoals het gesloten zijn van andere RTCs - de laatste tijd toch een paar keer weer langs geweest; die club ligt namelijk toch erg handig langs die A40 als je nog een paar uurtjes hebt... zeker als je de dagen ervoor het budget er redelijk doorheen heb gejaagd. Het is niet mijn lievelingsclub, maar het lijkt me dat ze langzaam hun plekkie in het clublandschap beginnen te vinden. Even per categorie.

Prijzen
    Na de vele prijsveranderingen in het begin, houden ze nu al een tijd vast aan dezelfde prijsstelling (welke erg veel lijkt op de 'normale' RTC prijsstelling): 1x40, 2x70 en 3x90 voor de seks en een normale entree van 29.99... tot 12 uur en na 20 uur is het happy hour wat een entree van 19.99 of 9.99 (op het moment) kan betekenen. Als je wilt ben je voor 100 euro een middagje onder de pannen, inclusief 3 sessies. Wil je meer sessies dan je van te voren besloot, dan betaal je 40 euro per extra sessie. Dames krijgen overigens 30 euro per muntje dat ze ophalen.

Natje en droogje
    Zoals in alle RTCs heb je uitsluitend de keuze tussen postmix frisjes en koffie uit een kan (geen idee of thee ook mogelijk is). Daarnaast is Freude de enige RTC waar er echt wat te eten geserveerd wordt. Het avondeten heb ik nog niet afgewacht, maar het middagmaal bestaat in principe altijd uit gekookte aardappelen, wat blikgroenten als bietjes of doperwten, een enkel soort drooggebakken killoknaller vlees en een jus uit een zakje. Ik probeer er meestal zo min mogelijk van te eten, al vinden sommige Roemeentjes het kennelijk wel lekker (nog niet half mijn gewicht en een bord met 4x zoveel troep... en dan breeduit lachend knikken dat het bevalt).

Line up
    Het is opvallend dat ze het zonder problemen voor elkaar krijgen 30 dames op de been te hebben, ongeacht wanneer je gaat. Ook na de heropening van Romantika en Arabella is dit het geval. Merendeel Roemeens en Bulgaars, maar ook af en toe een Poolse, Letse, Duitse, Chocomaus of Turkse. Bij de fotootjes staat nog altijd aangegeven of Anaal in het pakket zit (over het algemeen tussen de 5-10 dames) en de rest van de dames geeft aan dat FT wordt uitgevoerd, dan wel hun specialiteit is... het verschil tussen beide heb ik nog niet kunnen ontdekken. Een interessante ontwikkeling is dat ze elke aanduiding van wel of niet AO hebben weggehaald, daar moet je nu zelf maar achter komen. Bij mijn laatste bezoek waren er 5 dames waar ik van wist dat het niet in het pakket zit, maar dit kunnen er ook meer zijn geweest. De reden van het weghalen van de info is niet bekend, maar geeft de AO jagers genoeg stof tot conspiracy achtige speculatie.

Voor een RTC club is er een tamelijk groot verloop van dames, veel meiden van de andere RTC clubs... die dan weer terug gaan, maar ook redelijk wat nieuwe meiden die dan snel weer vertrekken. Ik heb ook het idee dat ik bij elk bezoek weer een groter deel van de meiden niet ken van eerder of elders. Optisch gezien zijn er altijd meer dan genoeg opties om blind voor een 3x kaart te gaan (zeker omdat je mag herhalen; in de meeste andere RTCs alleen tegen meerprijs). Het vooroordeel/de tijd dat deze clubs vol met onboekbare dames zit is niet van toepassing.

Sfeer
    De gezelligheid van de kleinere clubjes vind je hier nog steeds niet, maar inmiddels zie ik steeds vaker dames die wat meer doen dan in hun bankje zitten en wordt er regelmatig wat afgelachen... misschien komt het doordat de laatste bezoeken niet op vrijdag of zaterdag waren, maar de sfeer bevalt me nu beter. Al mis ik die rustige dagen in de kleine clubjes, met meiden die af en toe weinig anders te doen hebben dan lomp en melig doen. In Freude zijn er altijd wel genoeg potentiële klanten om toch bezig te zijn met een mogelijke kamergang.

De bevindingen van collega schrijvers met betrekking tot bankactie, kan ik niet onderschrijven. Ik heb het idee dat het overgrote deel van de kamers begint met tongzoenen op de bank en pijpen zie je ook regelmatig (al gaat niet elke dame hier uit zichzelf over beginnen); zelfs een beetje inneuken op de bank heb ik al eens gezien (al is het lang niet zo normaal als in Grimberg, Arabella en Dietzenbach). Zelf heb ik in de nieuwe Freude slechts 1 kamergang gehad die plaatsvond zonder banktongen... en dat was een speciaal geval van een favootje die eigenlijk ziek was. Het bankvoorspel wisselt natuurlijk wel, de ene keer is het 2 minuten alibi tongzoenen en de andere keer zit je een kwartier languit op de bank speeksel uit te wisselen voordat het pijpbeurtje ook maar plaatsvindt... gemiddeld ok, maar niet zo spontaan en uitgebreid als in de kleinere clubs.

Een grote verbetering (naar mijn idee) is dat ik veel minder vaak opmerk dat meiden zo een ontzettende haast hebben. Zowel op de kamer, maar ook in het algemeen zie ik veel minder vaak dat koppeltjes in no time terug zijn. Kan er mee te maken hebben dat 15 minute queen Raissa het nu elders aan het proberen is, hoe dan ook een goede ontwikkeling.

Kamerdames
    Even een overzichtje van wat meiden:

Alexandra
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Roemeens
    Lengte: 1.60-1.65
    Haarkleur: bruin met wat blonde highlights
    Lichaam: een zachte mooie KF32
    Cup: zachte en ruime A cup
    Eerdere clubs: Arabella
    Service beperkingen: geen anaal

Een mooi meisje dat in principe bekend staat om de matige service. Ook bij mij de eerste keer minieme service, maar me later toch nog eens laten overhalen en met wat Roemeens gebrabbel vind ze me kennelijk steeds "leuker", want de service gaat tamelijk stijl omhoog. Als je iets zegt dat ze leuk vindt, dan lijkt ze net een poesje met ogen die een beetje samenknijpen en lippen die wat pruilen... je zou zweren dat je haar kunt horen spinnen. Nog geen servicenatuurtalent overigens, maar wel een meisje dat haar best doet en lekker relaxed seks met je heeft (of "de liefde met je bedrijft") in plaats van dat ze zich laat neuken. De laatste keer overgeslagen, dus misschien is deze bubbel inmiddels verleden tijd.

Andrea
    Leeftijd: 26/27
    Lengte: +/-1.75
    Haarkleur: bruin
    Lichaam: een vrouwelijk slank lichaam KF36
    Cup: zachte C cup
    Eerdere clubs: Villa Venus en Romantica (Sarah)
    Service beperkingen: zip

Een meisje waar ik in Venus al wat hele goede kamers mee heb gehad; nu ook steeds goede service in de GFE hoek. Alleen die ene keer dat ze ziek was ging het nergens over. Samen een half uurtje in de sauna - zij nog steeds koud en ik zweten als een gek - later toch maar bij haar gaan zitten: op de bank alleen wat knuffelen en op de kamer na een paar minuten probeerseltjes, neuken uit het hoofd gezet en samen wat gelegen (ze had gewoon niet moeten werken). Keer daarna was weer als vanouds.

Bonny
    Leeftijd: begin 20
    Nationaliteit: Bulgaars
    Lengte: 1.55
    Haarkleur: Zwart met wat blond
    Lichaam: strakke KF32
    Cup: A cupjes
    Eerdere clubs: Grimberg (dacht ik?)
    Service beperkingen: nada

Een echt zigeunertje, met mooie grote ogen en een leuke snoet. Service was tamelijk slecht. Alibi tongzoenen op de bank (en ook de kamer), daardoor dacht ik maar eens voor anaal te gaan. Ze had al gezegd "even anaal en dan in de muschi", dat stelde dus niks voor. Ze duwde mijn pik even tegen haar kont en toen ik even later naar binnen ging dacht ik nog dat dit niet helemaal klopte: zat dus al in de poes; dat je eigenlijk rubber moet wisselen als je van anaal naar poes gaat was hier om duidelijke reden geen issue. Zonder vochtverlies mijn kaartje laten invullen. Zoals wel vaker zijn Bulgaartjes niet echt aan mij besteed.

Katja
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: bruin
    Lichaam: KF32 hardboddy
    Cup: straffe kleine A cup
    Eerdere clubs: zijn er niet geweest
    Service beperkingen: geen anaal en geen AO; van de safe fractie dus

Op moment van schrijven heeft ze nog geen handvol dagen in deze business. Een absoluut plaatje met mooie lach, stralende bruine kijkers en in het algemeen een leuk koppie. Gesprek in matig Engels en een hele hoop Roemeens; vlak daarvoor aan tafel gezeten met haar en enkele Verena/Romantica dames die altijd Roemeens tegen me proberen te lullen. Op het bankje duurde het een tijdje voor ze door had dat ik er geen flikker van begreep. Tongzoenen op de bank al uitgebreid en zacht; wel wat dom om pas bij sleuteldiscussie te vermelden dat AO niet op het menu staat, want er zijn erbij die dan aftaaien. Op de kamer close en zacht (alleen pussysliden ed zitten er om begrijpelijke redenen niet in) met veel tongzoenen en een kutje dat ongekend fluweelachtig aanvoelt van binnen. Neuken ook lekker en lang. Poging om eens een facial te doen mislukte: ze keek me geil lachend aan, maar toen ik op het punt stond klaar te komen... nam ze dat ding weer in haar mond. Wel lekker lang doorgegaan, waarna ze gulzig met volle mond terugtongde. Leuk kind dat hoog op de herhalingslijst staat!

Lisa
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: halflang blond
    Lichaam: een normale KF36 (lekker)
    Cup: B cup
    Eerdere clubs: Romantica
    Service beperkingen: geen anaal

Niet supermooi, maar ze heeft wel wat. Ze doet me om meerdere redenen een beetje denken aan de dochter Bekka van Hank Moody in het David Duchovny vehikel Californication. Zelfde kleine lachje op een verder onverstoorbare uitdrukking. Absolute top performer met goed en veel tongzoenen en lekker knuffelseks. Ook helemaal geen haast en meestal gaat het halve uurtje wel vol. Enige beperking is dat vingeren er niet altijd in zit.

4. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 februari 2015),CCR5d32 ( 2 februari 2015),foefel ( 5 februari 2015),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 februari 2015),goei1163 ( 3 februari 2015),KautoStar (27 mei 2015),Laatbloeier (15 februari 2015),LittleJoe ( 2 februari 2015),noglangnietuitgewandeld ( 3 februari 2015),savesexer ( 3 februari 2015),Smouse ( 3 februari 2015),Wijze grijze ( 2 februari 2015),Willi69 (10 februari 2015)

Last Online
    14 februari 2022 @ 01:21
    Discussies
    1
    Thanks
    26

Standaard

Echt zonde dat de oude freude er niet meer is..toppers uit alle uithoeken zoals Putri, Lucky, Justina, Mim, Agnes, Milli (als iemand deze Cubaanse nog zou gezien hebben ga ik er ineens naartoe!) en een grote Duitse rondborstige blonde milf waarvan ik zeer helaas de naam niet meer van weet, en het rustige donkere sfeertje dat er hing. Voor sommigen té rustig en duister, voor anderen net goed, en er werd niet aan dat irritante gejaag gedaan zoals op andere plaatsen. Lekker wat rondwandelen, hemelse voorspelen in de zetels en geen problemen over al dan niet bijbetalen voor iets extra, alles was steeds duidelijk naar mijn ervaring. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat er een goeie club verloren is gegaan

6. Onderstaande 4 leden hebben Walterrr bedankt voor deze bijdrage:

Henk74 ( 9 februari 2015),hitman ( 8 februari 2015),Mistralwind ( 8 februari 2015),SeX++ ( 9 februari 2015)

Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Discussies
    6
    Thanks
    1.085

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walterrr Bekijk bericht
    Echt zonde dat de oude freude er niet meer is..toppers uit alle uithoeken zoals Putri, Lucky, Justina, Mim, Agnes, Milli (als iemand deze Cubaanse nog zou gezien hebben ga ik er ineens naartoe!) en een grote Duitse rondborstige blonde milf waarvan ik zeer helaas de naam niet meer van weet, en het rustige donkere sfeertje dat er hing. Voor sommigen té rustig en duister, voor anderen net goed, en er werd niet aan dat irritante gejaag gedaan zoals op andere plaatsen. Lekker wat rondwandelen, hemelse voorspelen in de zetels en geen problemen over al dan niet bijbetalen voor iets extra, alles was steeds duidelijk naar mijn ervaring. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat er een goeie club verloren is gegaan
    Zeker weten Walterrr
    Mijn ,,Freude boek" is dan ook gesloten(zie ook mijn recensie hierover). Maar er zijn inmiddels andere clubs bijgekomen waar het goed toeven is en anderen nog te ontdekken,al blijft de ,,oude Freude" altijd een plek in mijn ijsberenhart houden

Last Online
    10 oktober 2024 @ 00:11
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

Ja het is het blijft zonde ..... Ik hoorde wel dat er nu in het nieuwe Freude behoorlijk wat dames rondlopen die geen AO doen ..... Misschien weer op de weg terug ?

9. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

hitman ( 8 februari 2015)

Last Online
    20 april 2025 @ 23:22
    Discussies
    1877
    Thanks
    103

Standaard

Nb de prijzen zijn weer aangepast. Entree nu 35€, Happy Hour 20€ en elke kamergang 40€.

Tip: bel op voor een bezoek omdat de prijzen en voorwaarden zeer regelmatig veranderen.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Wordt dat zoveelste irrelvante rondje "huilen over vroeger terwijl ze er nu al tijden niet zijn geweest" nog geveegd of wat?

12. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Caligula (10 februari 2015),Opa57 (15 februari 2015),Wentelt Eefje (10 februari 2015)

Last Online
    25 maart 2025 @ 15:02
    Discussies
    62
    Thanks
    25

Standaard

Gisteren geweest, circa 25 vrouwen, en bijna geen mannen. Zaten toch genoeg leuke meiden tussen.
    3 uitstekende sessies gehad met Ema, Caro en Angelina.
    Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit-verhouding, ook het eten was erg goed ten opzichte van de eerdere ervaringen van Badslippers
    In dit geval was het meteen zichtbaar was het was: vlees, aardappelen en groente...
    Laatst gewijzigd door wipneus; 15 februari 2015 om 12:42

14. Onderstaande leden hebben wipneus bedankt voor deze bijdrage:

foefel (24 februari 2015)

Last Online
    28 maart 2025 @ 11:33
    Discussies
    5
    Thanks
    36

Standaard

Zoveel goede herrinneringen aan de 'oude Freude' dat het mij 2 bezoeken kostte om goed te kunnen oordelen over de nieuwe formule.

Mijn inziens is de formule: veel Roemeense vrouwen, allemaal zo tussen de 18 en 30 jaar. Voorspel is nog steeds op de bank (PZC) maar de beleving is er een beetje uit.
    Vroeger had je thaise, braziliaanse, dominicaanse, milfs etc. Nu is het allemaal hetzelfde. Sessies met de dames zijn ook niet meer zoals het ooit was, ook hier is weinig beleving meer in. Een bezoek aan Herne vind ik interessanter geworden dan Freude ondanks het voorspel op de bank wat altijd een extra lading geilheid geeft.

16. Onderstaande 4 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

biged (15 maart 2015),MiniME (15 maart 2015),Mistralwind (15 maart 2015),T&A Addict (15 maart 2015)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

ben er vorige week ook geweest, omdat er tegenwoordig weer behoorlijk wat meiden zijn die geen AO doen. De superskinny Katja is er zo één en sinds een paar dagen werkt ook Dilara (ex-Oceans, ex-Panthera) er. met de laatste twee heel goede kamers gehad !

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

De hele club is sinds een tijdje niet meer AO... Katja heeft dit trouwens nooit in het pakket gehad.

19. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Henk74 (16 maart 2015),MiniME (15 maart 2015),SeX++ (16 maart 2015)

Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Discussies
    16
    Thanks
    567

Standaard website

Hebben ze deze ?

Zo ja , graag een link daar naar toe .

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    De hele club is sinds een tijdje niet meer AO...
    Is dat ergens bevestigd? Op FC was meestal veel info te vinden, maar nu nauwelijks meer iets. Op ISG schrijf je dat hierover schrijven voortaan op FC ook verboden is. Bizar, aangezien er totaal nog geen formele wetgeving oid is, en er over praten mag toch altijd zou je zeggen? (alhoewel met die dictator moderator daar, alles mogelijk is ).

Goed, als F39 weer de originele non-AO club van vroeger wordt, zou dat mooi zijn. Die 2 weken eind vorig jaar (met deel van de oude dames terug en nog geen AO girls) waren weer net als good old times, maar vrees dat het niet meer terug komt.

Voor de AO liefhebbers zijn er voldoende alternatieven in de buurt (de RTCs van dezelfde eigenaar), en de non-AO fans hebben nog meer keus, vraag is dus even waar F39 zich dan mee denkt te kunnen onderscheiden.

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

22. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

foefel (16 maart 2015),Henk74 (16 maart 2015)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Ik zou niet zeggen dat het de club van vroeger is, namelijk nog steeds 30 per sessie inclusief extra's als FT en anaal. AO wordt nu echter expliciet "verboden" en volgens FC berichten houden de dames zich daar in principe aan. Als dat niet zo is, moet je het inmiddels voor jezelf houden want Freude is geen AO club meer . FC heeft aangekondigd elke verwijzing naar AO te gaan vegen omdat ze denken dat deze info door de autoriteiten gebruikt zullen worden voor wanneer de wet er door is... geen idee of ze hier specifieke redenen voor hebben of dat het wat paranoide is, maar dit is de verklaring die wordt gegeven.

Last Online
    20 april 2025 @ 12:52
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Nochmal die Freude besucht.
    Relativ leer diesmal. Kann sein weil Sonntag, vielleicht auch weil nicht mehr offen mit AO geworben wird. Keine Ahnung - ist mir auch egal.
    Für mich positiv - es hat sich wieder eine kleine, aber feine Latina-Ecke gebildet.
    Nein, nicht die frühere Sitzecke, aber halt doch ein paar Latinas.
    Sarah - ist ja schon lange bekannt. Am Sonntag nicht da.
    Silvia - die schwarze ist zwar keine Latina, zähle ich aber einfach mal mit dazu.
    Karin - vielen noch aus der alten Freude als Carolina bekannt. Und sie hat nichts verlernt.
    Karina - geiles Brasil-Geschoss, hoffentlich bleibt der Arsch in form. Viel zulegen darf sie da nicht.

Buchungen:

Karin
    - zwar schon fast mein Alter, aber noch mit hübscher Figur und excellenten Service. Die Frau hat Stellungen drauf - Wahnsinn.
    Wiederholung - aber sicher!

Karina
    Geiles Latina-Geschöpf. Lies sich gut ficken, wobei Service noch Luft nach oben hat.
    Wiederholung dennoch sicher. Arschficken - stand auf dem Service-Kärtchen nicht drauf, frag ich aber nächstes mal trotzdem danach.

Negativ: "Die lange Fahrt durch die verbotene Stadt", zumal die Radarfalle, zumindest an dieser Stelle zu 50 zwingt. Die verbotene Stadt ist ein pseudonym für Dortmund.

Last Online
    20 april 2025 @ 19:53
    Discussies
    362
    Thanks
    5.171

Standaard

Paranoide is het geenszins, er waren de laatste tijd enkele invallen in verscheidene clubs uit het specifieke genre en sites van de clubs werden bijna collectief aangepast, 1 clubeigenaar argumenteerde zelfs mét " de site van mijn club is niet mijn site", openlijk afficheren of Werbung maken met AO-insteek lijkt verleden tijd, of althans toch voor weldenkenden (gelukkig maar). Dat autoriteiten meelezen is onomstotelijk een feit, op basis daarvan kan men uiteraard geen staalharde evidentie voorleggen, doch laten we stellen dat het de zaken voor clubs en dames behoorlijk kan bemoeilijken, laat staan tot extra invallen leiden enzo plus als eventueel bezwarend materiaal kan dienen. Voorts zijn er al significante vermoedens, of zelfs meer dan dat dat onder de nickname van sommige heren ook Angestellten figureren, in 1 specifiek geval zelfs bewezen van een Beamte der arm der wet, dus dat enige voozichtigheid wordt ingebouwd lijkt me opportuun en wat dat betreft komt dat geen seconde té vroeg gezien de toch vragen oproepende trends onder het schrijfgedrag van Tankboys en andere..Speculaties kan men best vooruitziend in de kiem smoren, net als tabulose werbung of beschrijvingen die averechts kunnen werken voor aanbiedsters en uitbaters...Daar is toch weinig lastig begrijpbaars aan lijkt me.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

26. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Henk74 (22 maart 2015),vrije jongen (16 maart 2015)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

ben er onlangs toch maar weer eens geweest. omdat er blijkbaar steeds meer meisjes komen die geen AO doen. De eerste keer 2x gakamerd met Dilara (Turks-Bulgaars) en de laatste 2 x met de Braziliaanse Lola, die vroeger ook al in Freude heeft gewerkt. Samen met de latina-MILF Karin vertegenwoordigt zij dus de oude garde. Is me al met al heel goed bevallen, dus ik kom er binnenkort zeker nog terug !

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

Vandaag opnieuw in Freude geweest, tot mijn verrassing was het vandaag vóór 12.00 uur maar 9,99 euro entree. Met 3 x Zimmer erbij dus tezamen 100 euro, dat zijn nog eens prijzen.

Inmiddels begint het geen AO - concept aardig door te dringen, al zijn er nog steeds boefjes die het zonder te schijnen doen. Vandaag uitsluitend Roemeentjes en Bulgaartjes binnen, maar wel een aantal hele leuke. Tweemaal met Dilara (ex-Panthera, ex-Oceans) en met Rosa op de kamer geweest. Kom er binnenkort beslist weer !

29. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

Henk74 (31 maart 2015),SeX++ ( 1 april 2015)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

De entreeprijzen bij Freude veranderen doorlopend, dat is altijd al zo geweest ...... beter ff vantevoren op de site kijken of gewoon even bellen. Maar het blijft hoe dan ook natuurlijk een spotgoedkope tent.

Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Discussies
    16
    Thanks
    567

Standaard

op de site kijken .....
    Reeds een keer via dit medium gevraagd n.l. www..............???

Last Online
    Vandaag @ 01:38
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    op de site kijken .....
    Reeds een keer via dit medium gevraagd n.l. www..............???
    Ik zou dan hier kijken:
    http://www.freude-39.de/

Daar staat nu te lezen dat de entree 30E bedraagt van 10-12u en vanaf 20u.

Buiten de Happy Hour bedraagt de Entree 40E.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    De entreeprijzen bij Freude veranderen doorlopend, dat is altijd al zo geweest ...... beter ff vantevoren op de site kijken of gewoon even bellen. Maar het blijft hoe dan ook natuurlijk een spotgoedkope tent.
    Ja het is inderdaad verstandig de site te checken of misschien beter voor een bezoek even te bellen. Duitsers hebben hier een mooie uitdrukking voor "kaum nachvollziehbar"! Nu maakt het allemaal in prijs weer niet zo veel uit welk prijsmodel ze hanteren, maar in ruim een week 3 verschillende modellen is wel wat verwarrend.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 april 2015 om 16:16
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

33. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Henk74 (14 april 2015)

Last Online
    16 mei 2016 @ 07:25
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Weet iemand waar de leuke meiden uit de oude Freude tijd tegenwoordig zitten, zoals bv Vivien en Justina ?

Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Discussies
    8
    Thanks
    117

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht

Justina, ex Freude, die hier geloof ik als Jordan door het leven gaat, zou met haar vriendin Vivian woensdag aanwezig zijn. Vroeger in de Freude hadden we de geilste sandwichblowjobs ever. Dus kon de dag al niet meer stuk, want met de club an sich is niks mis. Wat ontbrak was de zekerheid van een goede date, en dat was hiermee geregeld.
    In Oceans.

Last Online
    23 augustus 2022 @ 13:37
    Discussies
    2
    Thanks
    13

Standaard

Vandaag is het weer 20 + 40/70/90 .....

En geen ochted/middag/avond prijzen

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten