Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Emmy (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.521
    Discussies
    144
    Thanks
    8.536
    Thanked
    14.149 in 2.082 posts

    Standaard Emmy (Roemeense)



    Emmy (Roemeense)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Borst(en)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, GFE, PSE, Massage, Aftrekken
    Extra info : Staat/zit meestal aan tafeltje naast ingang restaurant.





  2. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (28 april 2024),Giodude (30 april 2024),mechelen ( 5 mei 2024),mentholbear (28 april 2024),Pierke69 ( 5 mei 2024),WANDELAAR5 (28 april 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.521
    Discussies
    144
    Thanks
    8.536
    Thanked
    14.149 in 2.082 posts

    Standaard

    Verleden jaar tijdens mijn paar bezoekjes aan Magnum had ze mijn interesse al gewekt en een plekje op mijn Willy Wishlist verworven in de categorie guilty pleasures met als sub categorie de slettebakken koppies. Als ik de bar inloop na binnenkomst zie ik haar op haar gebruikelijke plek bivakkeren. Vadertje tijd heeft de afgelopen acht maanden niet stilgestaan en er is links en rechts wat extra op de heupen bijgekomen en het koppie ietsje boller.

    Gedurende mijn aanwezigheid is er telkens een glimlach bij het zien en af en toe een korte uitwisseling van beleefdheden. Als ik nog een laatste sigaretje heb gerookt en op het punt sta om te gaan loop ik haar net buiten de shisha lounge tegen het lijf. Natuurlijk is er weer die glimlach hare zijde en ik besluit haar richting uit te lopen omdat ik geen idee heb wanneer ik weer in Magnum kom en ze dan misschien wel van wipkipje uitgegroeid is tot plofkip. Waar de helft van de dames wel op één of andere manier een poging heeft gewaagd om mij op de kamer te krijgen heeft ze net als verleden jaar geen enkele poging ondernomen. We zijn wat aan het dollen en ze vraagt of ik een Chupa Chup voor haar heb. Normaliter wel maar ditmaal vertrokken zonder. Ik zeg dat ik een banaan als alternatief in de aanbieding om te “lutschen”. Het kwartje valt niet meteen en zeg dat ik ff in mijn rugzak moet kijken of er nog eentje verdwaald inzit. Inmiddels snapt ze de banaan referentie maar gaat er verder niet op in.

    Ik ga na de locker en heb er nog eentje in mijn rugzak en geef haar deze in de bar. Ze komt vragend terug op het banaan gesprek om zich ervan te verzekeren of ik dit serieus bedoelde. Ik knik ja en vraag of ze eventueel een massage wil. Nu knikt zij ja en kan ik weer richting locker. Als ik terugkom vertrekken we richting de kamers.

    We hadden nog geen namen uitgewisseld dus eerst even netjes voorgesteld en haar werknaam bleek Emmy te zijn. Tijdens de massage uitte ze haar verbazing dat ik met haar naar de kamer wilde omdat ze dacht dat zij mijn type niet was. Nu had ik verleden jaar toch echt wel een pasr duidelijke hints gegeven maar die waren haar dus klaarblijkelijk ontgaan. Na de achterzijde wilde ze graag dat ik ook haar gereviseerde borsten deed. Terwijl ik dit deed masseerde zij mijn luststaaf. Ze dirigeerde mij naar voren en er volgde een BJ/mouthfuck. Na een tijdje wisselden we in een meer reguliere positie voor een BJ. Er volgde een oily HJ waarbij ze zich zo positioneerde dat ik ook met haar klitje kon spelen en ze bood een prostaatmassage aan. Deze aan mij voorbij laten gaan. Na nog een tijdje een BJ zadelde ze in cowgirl op. Er volgde een tweetal vreemde varianten die mijn luststaaf niet echt konden bekoren. Om te voorkomen dat hij als een nachtkaars uit zou gaan gewisseld in missio en hierin het rubbertje gevuld. De laatste vijf minuten nog wat nagebabbeld.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 april 2024),Firehawk (29 april 2024),Giodude (30 april 2024),mentholbear (29 april 2024),Pierke69 ( 5 mei 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 mei 2024),WANDELAAR5 (29 april 2024),Wentelt Eefje (28 april 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60