Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Raissa (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Discussies
    154
    Thanks
    9.640

Standaard Raissa (Roemeense)

Raissa (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (amper), Engels (redelijk goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Sleutelbeen
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Beide tepels
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PMC, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info : Superleuke en zeer grappige jonge meid met groeipotentieel.

2. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (30 april 2024),mechelen ( 5 mei 2024),mentholbear (29 april 2024),Pierke69 ( 5 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    154
    Thanks
    9.640

Standaard

Ik zit in de shisha lounge uit te buiken als er een mooie jonge blonde dame met brilletje allerlei gebaren maakt vanaf de gang. Geen idee voor wie ze bedoeld zijn kijk ik om mij heen. De dame die tegenover me zit lacht en zegt dat ze voor mij bedoeld zijn. Gedurende een aantal minuten gaat dit staaltje van gebarentaal tussen ons door. Aangezien dit voor haar niet het gewenste resultaat oplevert komt ze binnen en ploft naast mij neer.

Na de uitwisseling van namen waarbij zij zich voorstelt als Raissa is van dichtbij duidelijk dat ze nog een jonkie is en dit wordt bevestigd als ze zegt 21 te zijn. Ze ontpopt zich als een superleuke en zeer grappige meid. Ondanks het feit dat ik aangeef nog aan het uitbuiken ben is ze vastberaden om mij naar de kamer te krijgen om mij te “vermoorden”. Dezelfde dame die eerder aangaf dat Raissa het op mij gemunt heeft zegt tegen haar in het Roemeens dat het vergeefse moeite is en ik niet met haar ga kameren. Blijft leuk als je verstaat wat dames zeggen.

Het lijkt er even op dat die woorden Raissa laten twijfelen maar al snel blijkt het dat ze olie op het vuur waren en ze zet nog een tandje bij. In haar doen doet ze mijn een beetje herinneren aan micuţa mea enigmă. In mijn hoofd heb ik al besloten dat een kamergang onvermijdelijk is maar kan het niet laten haar nog wat te plagen. Na een paar minuten sta ik op en zeg haide. Ze kan het niet laten om de dame die dacht dat het niet zou lukken triomfantelijk op haar ongelijk te wijzen.

Op de kamer natuurlijk de kans om haar strakke, slanke lijfje onder handen te nemen met een massage gepakt. Ze genoot met volle teugen. Ze vraagt hierna wat mijn voorkeuren zijn en ik zeg dat zij het maar moet bepalen. Ze oppert om een BJ te geven en dat idee bevalt me wel. Nadat ze mijn luststaaf met haar handje heeft laten groeien neemt haar mondje het over. Ze blijkt dit kunstje zeer goed te beheersen en pikt de signalen snel op om deze uit te buiten. De afwisseling met tussentijds wat handenarbeid is goed na een kleine tip van mij. Ze stelt voor over te gaan naar de daad als kroon op het werk. Zij komt on top en haar uithoudingsvermogen is indrukwekkend. Vaak is de daad voor mij een noodzakelijk kwaad ter lozing van het zaad maar in dit geval was het top. Na het vullen van het rubbertje en schoonmaak het restant van het uur relaxt volgemaakt.

Raissa is een groeibrilliantje die imo kan uitgroeien tot een diamantje.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

4. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 april 2024),Firehawk (28 april 2024),Giodude (30 april 2024),mentholbear (29 april 2024),Pierke69 ( 5 mei 2024),pret (28 april 2024),Purrfect (29 april 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 mei 2024),Wentelt Eefje (28 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard

De kamer was gratis?

6. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

cassenoisette (19 oktober 2024),pret (28 april 2024)

Last Online
    Discussies
    154
    Thanks
    9.640

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    De kamer was gratis?
    Yep, slechts 1x ooit €25 voor een jacuzzi kamer in SS betaald.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

8. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

comcom (30 april 2024),Eddy_V (29 april 2024),Giodude (30 april 2024),mentholbear (29 april 2024),Pierke69 ( 5 mei 2024),WANDELAAR5 (27 oktober 2024),Wentelt Eefje (28 april 2024)

Last Online
    20 april 2025 @ 07:02
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet je waar ze nu is?
    Ik denk dat ik haar een paar weken geleden kort heb gezien in Samya, maar ze is er niet meer

Last Online
    Discussies
    154
    Thanks
    9.640

Standaard

Nope, in Magnum was ze ook niet.

Regels voor berichten