Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard Katarina (Roemeense)

Katarina (Roemeense)
    Leeftijd : 36 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tepel
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE
    Extra info : Niet gedacht dat ze al 36 was. Zegt 3 jaar in aca te werken maar heb haar pas de laatste paar maanden gezien. Loopt topless rond met piercings erin. Mooie volle stevige borsten met stevige kont. Beetje Cleopatra achtig haar zonder pony.

2. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (20 april 2024),Manbijtkat (19 april 2024),mechelen (21 april 2024),mentholbear (22 april 2024),Patjax (20 april 2024),pret (20 april 2024),WANDELAAR5 (20 april 2024),Wentelt Eefje (20 april 2024)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard

Vrijdag voor de eerste keer met Katarina gekamerd. Of je haar naam met een c of k schrijft of dat er nog een h tussen moet weet ik niet. Dit is wat ik er van maak.
    Ze komt meestal laat en zit dan achter bij de bankjes van de gokautomaten. Ik zat daar met Manbijtkat en ze kwam langs mij op de leuning zitten.
    Ze was daar een tafeltje aan het repareren en bleek een leuke vrolijke meid te zijn. Dacht altijd dat ze juist wat afstandelijk was. Na een beetje praten en dat ze af en toe weg ging en weer terug kwam met haar besproken om naar de kamer te gaan.
    Was korte wachttijd van een paar minuutjes. De kamer op en nog beetje kletsen en daarna het bed op. Beetje zoenen, helaas geen tongzoenen maar daar kon ik ook niets van zeggen want had van te voren niets besproken. Beetje met die mooie naturelle volle borsten spelen en stevige kont.
    Had vroeger veel gesport zei ze en was nog te merken. Pijpen deed ze ook lekker en goed ook lekker diep. Op het eind gaan neuken en wou mij allemaal nieuwe standjes leren, was voor mij wat onwennig maar leuk dat ze zelf het initiatief nam.
    Uiteindelijk haar gewoon lekker in doggy genomen waar ik lekker tegen die kont kon beuken en zo heerlijk gekomen. Zij mij schoongemaakt en de resterende tijd kwam ze langs mij liggen.
    Helaas gaat ze komende week naar Roemenië en daar zou ze voor lange tijd blijven voordat ze weer terugkomt. Goede eerste kennismaking kamer. Jammer dat ze niet doet tongzoenen.

4. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 april 2024),Bluebear (21 april 2024),Haradamannetje (22 april 2024),ju52 (21 april 2024),Manbijtkat (22 april 2024),mentholbear (22 april 2024),pret (21 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (21 april 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht

Katarina (Roemeense)
    Leeftijd : 36 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tepel
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE
    Extra info : Niet gedacht dat ze al 36 was. Zegt 3 jaar in aca te werken maar heb haar pas de laatste paar maanden gezien. Loopt topless rond met piercings erin. Mooie volle stevige borsten met stevige kont. Beetje Cleopatra achtig haar zonder pony.

Hoe kan het nou dat je niet weet of ze tattoeages heeft en dat terwijl je nog met haar op de kamer zegt te zijn geweest. Heeft ze er de voorkeur aan gegeven om gelijk het licht uit te doen terwijl ze met jou de kamer op ging ?

6. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 2 mei 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:26
    Discussies
    119
    Thanks
    20.644

Standaard

Hij was natuurlijk afgeleid door die lekkere billen en die gepiercte borsten. Logisch toch?

8. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 2 mei 2024),mentholbear ( 2 mei 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Hij was natuurlijk afgeleid door die lekkere billen en die gepiercte borsten. Logisch toch?
    Geen idee maar voorheen heeft hij me hier vaak verwijten over gemaakt. Gevalletje de pot verwijt de ketel. Mij gaat het er meer om dat mensen elkaar laten schrijven wat die persoon vind toe te moeten voegen. Mits het op waarheid berust is natuurlijk. En dit is ook gelijk mijn laatste post onder de topic van katarina, omdat ik niet langer off topic wil gaan. Mocht Firehawk me nog verder over willen vertellen dan kan hij me een pm sturen

Last Online
    19 april 2025 @ 16:23
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Hoe kan het nou dat je niet weet of ze tattoeages heeft en dat terwijl je nog met haar op de kamer zegt te zijn geweest. Heeft ze er de voorkeur aan gegeven om gelijk het licht uit te doen terwijl ze met jou de kamer op ging ?

Sie können Katharina erkennen, wenn sie wieder im Aca Gold arbeiten sollte, anhand ihrer stehenden grossen Oberweite und beiden gepiercten Brustwarzen. Ich habe keine wesentlichen Tattoos an ihrem Körper in Erinnerung.

Sowohl Katharina als auch ihre etwa gleichaltrige Freundin/Schwester Ingrid im Aca Gold haben eine sehr ähnlich grosse und nach vorne stehende Brustform, die scheinbar nicht von der Schwerkraft angezogen wird. Sehr ungewöhnlich bei Frauen in diesem Alter und bei dieser weiblichen Brustform. Ich hatte deshalb, sowohl bei Katharina als auch bei Ingrid, den Eindruck, dass sie sehr gut gemachte Silikon-Brustimplantate der neueren Generation von einem Schönheits-Chirurgen gekauft haben.

Anscheinend haben sie Katharina noch nicht im Aca Gold gesehen, sonst hätten sie diese interessantere Frage gestellt als nach zu bohren, ob und wo Katharina unter Umständen Tattoos an ihrem Körper besitzt.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

11. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 2 mei 2024),Tjeppah ( 2 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard

Als ze grote tatoeages hebben valt mij dat wel op maar die had ze niet. Misschien ergens een kleine maar niet gezien. Zo goed?

13. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Patjax ( 3 mei 2024),Wentelt Eefje ( 2 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    4.518

Standaard

Blijven klapeksters want is al weer terug.

15. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 5 juni 2024),pret (25 mei 2024)

Regels voor berichten