Zoals in het Duisburg algemene draadje geschreven heb ik afgelopen donderdagavond deze leuke, lieve Griekse dame bezocht in Haus 21 op de Vulkan.
Deze dame is naar eigen zeggen al meer dan 5 jaar actief in Duisburg en staat op de internationale fora zeer goed aangeschreven.
Heb haar altijd al een keer willen bezoeken. Echter, met deze dame moet je geluk hebben want zij is zeer vaak bezet. Evenals trouwens haar prachtige collega Cindy in hetzelfde pand op dezelfde verdieping.
Maria heeft ondertussen al weer de leeftijd van 36 bereikt maar voor mij geen probleem. Ik val wel op dit soort mooie, lieve en strakke type milfs. Bovendien, ze valt precies in de leeftijdscategorie waar ik op val. Heb altijd al een zwak gehad voor dames die zo'n beetje 15 jaar jonger zijn als ik. Dat past dus precies nu ik 51 ben! De dames die ik bezoek groeien dus als het ware met mij mee. 15 jaar geleden bezocht ik dames van rond de 22, dus dat past mooi.
Over de service van Maria kan ik echt niet klagen. In tegendeel. Nog maar net uit de kleren stopt ze mijn pik tussen haar lekkere grote naturelle D cups en begint deze fijn te masseren. Ondertussen heb ik haar lieve koppie in mijn handen en sta ik voor haar. Als je hier niet meer geil van wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Daarna lekker bij Maria op bed gaan liggen waarna ze mij lekker deepthroat begint te pijpen. Heerlijk ontspannen na de behoorlijke wandeltocht van 10km die ik zojuist door Duisburg had gemaakt. Trouwens, zo'n lange wandeltocht te maken voordat je bij een dame op kamer gaat is geen aanrader. Na een heerlijke pijpbeurt gaat Maria namelijk bovenop mij zitten om mij super stevig te berijden. Kreeg ik me toch ff kramp in mijn been zeg! Tja, de volgende keer dus maar lekker direct naar de dame van mijn keuze om daarna de stad te gaan bezoeken.
Wel heerlijk in de doggy klaargekomen met een pracht beeld op mijn netvlies van de mooie Maria die voor mij op haar knieën ligt om mij heerlijk in haar te laten stoten.
Natuurlijk achteraf de verplichte smalltalk waarin Maria aangaf ook wel regelmatig in Nederland te komen. Vandaar dat ze ook een paar woordjes Nederlands spreekt.
Maria is gewoon een zeer aan te raden dame. En waar verdorie krijg je in 2024 nog dit soort top service voor 3 tientjes?? Ik zou me bijna gaan schamen en heb haar dan ook 5 euro fooi gegeven.
Daarna nog ff hapje gegeten op de Vulkan alwaar vele ouden bekenden rond liepen. Natuurlijk allemaal best ouder geworden, maar ja, dat ben ik ook.
Ze zien me in ieder geval snel weer terug op de Vulkan want hier valt nog heel veel te ontdekken.