Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
  1. #1
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard Flinke stijging SOA’s

    Flinke stijging aantal geslachtsziektes in Europa, ook in Nederland toename.

    Steeds meer mensen in Europa lopen een geslachtsziekte op. Het aantal gevallen van gonorroe is in een jaar tijd met 48 procent toegenomen, syfilis steeg met 34 procent en chlamydia met 16 procent.


    Ook in Nederland is een flinke toename te zien.

    Gonorroe 6400 10.600
    Syfilis 1300 2000
    Chlamydia 19.000 25.000

    Zeer benieuwd naar de bijdrage van ijsberen met rubberallergie aan deze cijfers.

  2. Onderstaande leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 7 maart 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Berichten
    1.180
    Discussies
    84
    Thanks
    793
    Thanked
    1.653 in 672 posts

    Standaard

    Kan je ook krijgen zonder rubberallergie. Onder welke groep val jij ?

  4. #3
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Ik ben van de generatie “Don’t be silly, put a condom on your willy”. Hoewel er een kleine kans bestaat het op te lopen tijdens de milieuvriendelijke variant van het orale gedeelte van het liefdesspel refereerde ik aan het willens en wetens Punto Blanco te doen tijdens de daad. Ieder zijn meug maar mij het risico niet waard.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 7 maart 2024),Tjeppah ( 7 maart 2024)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Berichten
    1.180
    Discussies
    84
    Thanks
    793
    Thanked
    1.653 in 672 posts

    Standaard

    Daar kan ik me wel bij aansluiten

  7. #5
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.652 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    .....
    Zeer benieuwd naar de bijdrage van ijsberen met rubberallergie aan deze cijfers.


    Dit zijn interessante cijfers, die nog interessanter zouden zijn als er aanvullende informatie over de statistische leeftijdsverdeling van de besmette mensen werd verstrekt.

    De vraag in hoeverre ijsberen bijdragen aan de toename van het aantal infecties met seksueel overdraagbare aandoeningen is een vraag van puur retorische waarde. Een interessantere vraag zou kunnen zijn, gebruiken dronken mannelijke en vrouwelijke bezoekers van disco's en pubs een condoom tijdens de daaropvolgende gratis "one night stand"?

    Professionele partners tijdens de geslachtsgemeenschap tonen over het algemeen meer gezond verstand dan mensen die een extra kratje bier drinken om een boom te laten planten in het regenwoud en overigens dronken een nieuw mensenleven verwekken met hun mannelijkheid.

    Bronnen voor de gegevens over de infectiecijfers zouden ook geweldig zijn en zouden ons ijsberen zeker helpen.

    Vertaald met DeepL.com
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  8. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 7 maart 2024)

  9. #6
    Geregistreerd
    26 april 2023
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    67
    Discussies
    0
    Thanks
    224
    Thanked
    66 in 26 posts

    Standaard

    Ja heb de dvp wel es gevraagd of ze ook laten testen..Nee van club uit niet verplicht.en sommigen deden het ook niet...in Thailand alle dames in go go club verplicht test te doen ..elke cyclus..zowel bloed prik en als poese vocht afname.....oraal milieu vriendelijk kan je het ook krijgen ..
    Heb het voor 8 maande terug gehad...keur gehad...maar ja in de drie weken er voor. ............denk dat sommige beren het ook cadeau hebben gekregen ...heb het wel tegen de dvp gemeld die ik wist ..dat ze moest kontroleren laten..en

  10. #7
    Geregistreerd
    26 april 2023
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    67
    Discussies
    0
    Thanks
    224
    Thanked
    66 in 26 posts

    Standaard

    Keur is kuur

  11. #8
    Geregistreerd
    26 april 2023
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    67
    Discussies
    0
    Thanks
    224
    Thanked
    66 in 26 posts

    Standaard

    En dat ze het tegen de klant die ze kennen moesten door geven . Waar ze het natuurlijk oraal deden..

  12. #9
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.933
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik ben op zich ook wel benieuwd naar ijsberen die 'iets hebben opgelopen' in een van de clubs. ( en ook hoe ze dat dan aan de vrouw thuis uitlegden. )

    Maar anyway, ik heb eigenlijk het idee dat het tinder/seriele monogamie/onenightstandgebeuren wel eens 'riskanter' zou kunnen zijn qua soa's dan clubbezoek. Over ruwweg een hondertal kamertjes heb ik 2 gescheurde condooms meegemaakt. Ook 2 of 3 keer dat dames 'alles ohne' aanboden (en beleefd geweigerd). Het helpt wel nogal dat ik weinig verschil merk tussen met en zonder condoom; ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat het meer een powerplay-dingetje is van de AO-willers. Enige voordeel van zonder condoom wat ik zie is dat het minder gehannes is.

  13. #10
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    De vraag in hoeverre ijsberen bijdragen aan de toename van het aantal infecties met seksueel overdraagbare aandoeningen is een vraag van puur retorische waarde. Een interessantere vraag zou kunnen zijn, gebruiken dronken mannelijke en vrouwelijke bezoekers van disco's en pubs een condoom tijdens de daaropvolgende gratis "one night stand"?

    Professionele partners tijdens de geslachtsgemeenschap tonen over het algemeen meer gezond verstand dan mensen die een extra kratje bier drinken om een boom te laten planten in het regenwoud en overigens dronken een nieuw mensenleven verwekken met hun mannelijkheid.

    Bronnen voor de gegevens over de infectiecijfers zouden ook geweldig zijn en zouden ons ijsberen zeker helpen.
    Jawel hoor, ons Duits orakel van het forum roert zich ook. Ik heb maar even het stukje dik gedrukt waarvan ik niet meer bijkwam van het lachen. Helemaal omdat hij de meest gekende superspreadster van SOA’s in zijn miss ijsbeer top 5 heeft staan en dan heb ik het slechts over het tipje van de ijsberg. Hier dieper op ingaan zou dit forum sneller laten zinken dan destijds de Titanic.

  14. Onderstaande leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 7 maart 2024)

  15. #11
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.652 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwtje Bekijk bericht
    Ja heb de dvp wel es gevraagd of ze ook laten testen..Nee van club uit niet verplicht.en sommigen deden het ook niet...in Thailand alle dames in go go club verplicht test te doen ..elke cyclus..zowel bloed prik en als poese vocht afname.....oraal milieu vriendelijk kan je het ook krijgen ..
    Heb het voor 8 maande terug gehad...keur gehad...maar ja in de drie weken er voor. ............denk dat sommige beren het ook cadeau hebben gekregen ...heb het wel tegen de dvp gemeld die ik wist ..dat ze moest kontroleren laten..en

    Vor Jahren war es üblich in den AGogos in Thailand, dass die Gogo-Girls in festen zeitlichen Abständen einen STD-Test (STD = "Sexually Transmitted Diseases") von einer von der AGogo vorgeschriebenen Klinik vorlegen mussten, dass sie STD-negativ sind. Diese Zeiten sind vorbei.

    Den von Agenturen angemieteten Show-Girls mit einem 10-Tagesvertrag, können die AGogo-Betreiber keine medizinischen Test vorschreiben. Diese 10-Tagesvertrags-Girls machen mittlerweile ihre eigenen Regeln aufgrund ihrer Attraktivität und der Nachfrage nach ihnen.

    Daneben gibt es schon seit Jahren in den AGogos sehr attraktive Show-Girls, die nur auf der Bühne tanzen und daneben mit Gästen zusammen in der AGogo trinken (drink only girls). Dafür erhalten sie teurere Ladydrinks als Honorierung ihrer Zeit und erhalten neben den Provisionen für ihre Getränke und den Trinkgeldern der Gäste zusätzlich von der AGogo ein vereinbartes Honorar, wenn sie die vereinbarte Zahl an Ladydrinks erreichen. Man kann bei diesen "drink only girls" bei Sympathie an deren Brüsten spielen und sie vielleicht in der AGogo küssen, aber mehr passiert dann sexuell nicht. Ein "short time" oder "long time" sexuelles Abenteuer ist mit "drink only girls" nicht möglich.

    Selbst wenn ein Gogo-Girl einen schriftlichen Nachweis über einen STD-Test vorlegt, kann man nicht sicher sein, dass das Gogo-Girl "STD-clean" ist, weil diese medizinischen Bescheinigungen gegen relativ kleines Bestechungsgeld in privaten medizinischen STD-Kliniken käuflich sind.

    Das eigentliche Problem sind STD-Erreger, die gegen Antibiotika Resistenzen entwickelt haben und schwer zu behandeln sind. Uns gehen langsam die Reserve-Antibiotika gegen STD aus.


    *********


    Jaren geleden was het gebruikelijk in de AGogo's in Thailand dat de gogo meisjes op vaste tijdstippen een STD-test (STD = "Sexually Transmitted Diseases") moesten laten zien van een kliniek die werd voorgeschreven door de AGogo om te bewijzen dat ze STD-negatief waren. Die dagen zijn voorbij.

    AGogo exploitanten kunnen geen medische tests opleggen aan showmeisjes die door agentschappen worden ingehuurd met een contract van 10 dagen. Deze 10-dagen contractmeisjes maken nu hun eigen regels op basis van hun aantrekkelijkheid en de vraag naar hen.

    Daarnaast zijn er al jaren zeer aantrekkelijke showmeisjes in de AGogo's die alleen op het podium dansen en drinken met gasten in de AGogo (drink only girls). In ruil daarvoor krijgen ze duurdere ladydrinks als beloning voor hun tijd en naast de commissie voor hun drankjes en de fooien van de gasten krijgen ze ook een afgesproken vergoeding van AGogo als ze het afgesproken aantal ladydrinks halen. Als je deze "drink only girls" leuk vindt, kun je met hun borsten spelen en ze misschien zoenen in de AGogo, maar meer gebeurt er seksueel niet. Een "kortstondig" (short time) of "langdurig" (long time) seksueel avontuur is niet mogelijk met "drink only meisjes".

    Zelfs als een gogo meisje een schriftelijk bewijs van een STD-test laat zien, kun je er niet zeker van zijn dat het gogo meisje "STD-schoon" is, omdat deze medische certificaten voor een relatief klein bedrag gekocht kunnen worden in particuliere medische STD-klinieken.

    Het echte probleem zijn STD ziekteverwekkers die resistentie hebben ontwikkeld tegen antibiotica en moeilijk te behandelen zijn. De reserveantibiotica tegen STD's raakt langzaam op.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  16. #12
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.652 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Jawel hoor, ons Duits orakel van het forum roert zich ook. Ik heb maar even het stukje dik gedrukt waarvan ik niet meer bijkwam van het lachen. Helemaal omdat hij de meest gekende superspreadster van SOA’s in zijn miss ijsbeer top 5 heeft staan en dan heb ik het slechts over het tipje van de ijsberg. Hier dieper op ingaan zou dit forum sneller laten zinken dan destijds de Titanic.


    Ik ben altijd blij om je geweldige berichten met hun kleine sensaties te lezen. Ze maken zich op ontroerende wijze zorgen over ijsberen die SOA's (STD) krijgen en mogelijk verspreiden.

    Kunnen ze ons beschrijven welke soorten diensten we volgens hen moeten vermijden. Is poesje likken ook een van dit soort diensten? Als dat zo is, zullen sommige forumcollega's erg verdrietig zijn.

    Misschien lukt het ze om de bron van hun informatie te posten, waar ze hun cijfers vandaan hebben. Er kan nuttige informatie in het artikel staan.

    Het nomineren van een DVP die bekend staat om haar extra's voor een verkiezing hoeft niet te betekenen dat je van haar extra's gebruik hebt gemaakt. Ze zullen wel weer met hun fantasie aan de haal zijn gegaan.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  17. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Inmiddels al meer dan 15 maanden geen onnodige risico's gelopen, hoewel ik het verschil tussen NMC en NZC wel héél erg goed meen te voelen. Vreemd genoeg lijk ik privé vaak de eerste keer al te beseffen dat ik met relatiemateriaal aan het stoeien ben, doe het dan altijd veilig, en stel de tweede keer voor: allebei testen en bij goed bericht daarna geen rubbers meer.
    Onenightstands vinden echter wel eens in the heat of the moment rubberloos plaats. En betaald is me diezelfde onvoorzichtigheid al wel eens overkomen op de Wallen, de Vulkan, in Nederlandse saunaclubs, in Duitse Pauschalclubs en in Duitse saunaclubs (en wel in bijna alle - niet-RTC - clubs die ik in de afgelopen 10-15 jaar bezocht heb). Niet vaak, meestal met slechts 1 DVP per club, soms ook 2 en soms dus 0.

    Alleen word ik wel langzaam voorzichtiger. Bij mijn meest recente test nog altijd gevrijwaard gebleken van een SOA, nog nooit eentje opgelopen dus. Maar de zeden lijken waar het condoomgebruik betreft inderdaad overal steeds losser te zijn geworden met name de afgelopen paar jaar en dat maakt mij juist voorzichtiger. Dat wil niet zeggen dat ik uitsluit dat het me ooit weer eens gebeurt tijdens een onenightstand of een bezoek aan een saunaclub, maar waar ik eerder nog wel eens naar binnen floepte of een dame toch maar zonder onderbreking liet opzadelen als zij aanstalten maakte, komt wijsheid misschien echt wel met de jaren...

    Deze cijfers zijn voor mij een steuntje in de rug om voorlopig maar even het verstand te laten zegevieren. Als iedereen door die SOA-stijgingen voorzichtiger wordt en de cijfers weer gaan dalen, zal mijn stijve vlees wel weer zwakker worden...
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  18. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 maart 2024),mentholbear (23 maart 2024),stimpy3 ( 8 maart 2024)

  19. #14
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Misschien lukt het ze om de bron van hun informatie te posten, waar ze hun cijfers vandaan hebben. Er kan nuttige informatie in het artikel staan.
    U vraagt wij draaien.

    https://www.rtlnieuws.nl/node/5438871

    https://nos.nl/l/2511849

    PS: in tegenstelling tot jouw blijdschap met mijn berichten deel ik die mening niet over jouw berichten.

  20. Onderstaande leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 8 maart 2024)

  21. #15
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.652 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    .....
    PS: in tegenstelling tot jouw blijdschap met mijn berichten deel ik die mening niet over jouw berichten.

    Niemand dwingt ze om posts door te lezen die ze niet leuk vinden. Ze zijn ook niet verplicht om alle forumberichten te lezen, zelfs niet als ze zich chronisch vervelen in hun bestaan.

    Als ze echt iets willen bereiken met hun voorgewende zorg, zouden ze hun forumcollega's moeten aanschrijven of aanspreken die in hun posts op het ijsberenforum de behoefte uitspreken om te communiceren dat ze DVP's "tot de rand vullen" tijdens hun bezoekjes aan Ratingen. Maar daar hebben ze waarschijnlijk de ballen niet voor.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  22. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    The European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) has published its latest Annual Epidemiological Reports shedding light on the state of sexually transmitted infections (STIs) in the European Union/European Economic Area (EU/EEA).

    The findings reveal a troubling surge in cases of syphilis, gonorrhoea, and chlamydia, indicating a pressing need for heightened awareness of STI transmission, and the need to enhance robust prevention, access to testing, and effective treatment to address this public health challenge.

    In 2022, the number of reported cases saw a significant increase compared to the previous year, with gonorrhoea cases rising by 48%, syphilis cases by 34%, and chlamydia cases by 16%. In addition, cases of lymphogranuloma venereum (LGV) and congenital syphilis (caused by transmission from mother to fetus) have also substantially increased.

    These trends underscore the urgent need for immediate action to prevent further transmission and mitigate the impact of STIs on public health.
    .... https://www.ecdc.europa.eu/en/news-e...-across-europe


    en daar hangen nog wat links onder betreffende de verschillende geslachtsziektes.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 8 maart 2024)

  24. #17
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Zeer benieuwd naar de bijdrage van ijsberen met rubberallergie aan deze cijfers.
    Even het betreffende zinnetje erbij gehaald. De staat erachter om aan te geven dat het humoristisch is bedoeld maar jij bent het levende bewijs dat humor en Duitsers niet hand in hand gaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Als ze echt iets willen bereiken met hun voorgewende zorg, zouden ze hun forumcollega's moeten aanschrijven of aanspreken die in hun posts op het ijsberenforum de behoefte uitspreken om te communiceren dat ze DVP's "tot de rand vullen" tijdens hun bezoekjes aan Ratingen. Maar daar hebben ze waarschijnlijk de ballen niet voor.
    Toch knap dat je meent te weten dat ik de desbetreffende beer hier niet op aangesproken heb. Wat hij schrijft moet hij zelf weten (volg je eigen advies op dat je niet alles hoeft te lezen). Wel heb ik hem face to face op de gevaren gewezen. Uiteindelijk bepaalt ieder voor zich waaraan hij zich blootstelt. Dus ik heb zeker de ballen daarvoor. Heb jij ze ook om mij face to face aan te spreken of ben je een toetsenbordridder die zich achter zijn nick verschuilt?

  25. Onderstaande leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 april 2024)

  26. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:48
    Berichten
    2.093
    Discussies
    133
    Thanks
    4.086
    Thanked
    8.214 in 1.641 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Niemand dwingt ze om posts door te lezen die ze niet leuk vinden. Ze zijn ook niet verplicht om alle forumberichten te lezen, zelfs niet als ze zich chronisch vervelen in hun bestaan.

    Als ze echt iets willen bereiken met hun voorgewende zorg, zouden ze hun forumcollega's moeten aanschrijven of aanspreken die in hun posts op het ijsberenforum de behoefte uitspreken om te communiceren dat ze DVP's "tot de rand vullen" tijdens hun bezoekjes aan Ratingen. Maar daar hebben ze waarschijnlijk de ballen niet voor.
    Wat wil je mij zeggen want snap jouw vertalingen vaak niet zoals deze.

  27. #19
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.652 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Wat wil je mij zeggen want snap jouw vertalingen vaak niet zoals deze.

    Ich möchte Ihnen gar nichts sagen, vorschreiben oder empfehlen, weil sie alt genug sind, um selbst zu entscheiden, was tun und unterlassen.

    Aber vielleicht hat der Forenkollege @Giodude das Bedürfnis, Sie fürsorglich und beratend zu unterstützen? Interessant finde ich auch die Andeutungen von @Giodude, dass er eine bestimmte Dame aus dem Aca Gold, die wir beide schon zur Misswahl vorgeschlagen haben, als "Superspreader" in Bezug auf STD in einem Beitrag in diesem Thread bezeichnet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    .....
    Helemaal omdat hij de meest gekende superspreadster van SOA’s in zijn miss ijsbeer top 5 heeft staan en dan heb ik het slechts over het tipje van de ijsberg. Hier dieper op ingaan zou dit forum sneller laten zinken dan destijds de Titanic.

    Wenn diese Behauptung von @Giodude stimmen würde, hätten Sie @Firehawk uns Forenkollegen doch sicherlich informiert, wenn ihr Kleiner Freund gejuckt, getropft hätte oder wenn ein anderes Problem aufgetreten wäre, dass mit Antiotika aus der Welt zu schaffen gewesen wäre (Konjunktiv zur Beschreibung nicht wirklicher Vorgänge).

    Aber da sie sich angesprochen fühlen, wenden Sie sich doch vertrauensvoll an den Forenkollegen @Giodude und fragen Sie ihn, ob er bei der Eröffnung dieses Threads insbesondere an Sie gedacht hat?
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  28. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:48
    Berichten
    2.093
    Discussies
    133
    Thanks
    4.086
    Thanked
    8.214 in 1.641 posts

    Standaard

    Nee ik zou zeker niemand informeren hier op het forum. Dat regel je zelf met de meid vind ik. Voor hetzelfde geld zijn het valse beschuldigingen.
    En dat ik mij aangesproken voel is nogal normaal als je mijn zin gebruikt.
    Je komt vaak in aca maar niemand kent je verder. Bang dat iemand je aanspreekt op je berichten hier?

  29. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 april 2024),Giodude ( 8 maart 2024),rmjhexe ( 8 maart 2024),Wentelt Eefje ( 8 maart 2024)

  30. #21
    Geregistreerd
    21 januari 2024
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:49
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe stom kun je zelf zijn?????
    Ga naar de GGD neem een vaccinatie voor Hepatitis A B en je kunt dacht ik ook een soa A & B erbij krijgen de serie kost je per keer plusminus € 77,00 dus dit alles x3 dan ben je klaar. Er zijn drie vaccinaties 1ste na bloedonderzoek 2e na een maand weer bloedonderzoek plus injectie dan na 5 maanden zelfde als 1ste & 2de dan ben je er voor de rest van je leven af. Daarnaast besmet je niet anderen in je omgeving. Als jullie dit er niet voor over hebben ja dan vraag je om problemen te krijgen. Succes Skinnylover

  31. #22
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.861
    Discussies
    93
    Thanks
    14.842
    Thanked
    9.612 in 3.470 posts

  32. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 april 2024),Goedemorgenallemaal (19 april 2024),Meme Moo ( 7 april 2024),mentholbear ( 7 april 2024),Patjax ( 7 april 2024),Siberische tijger ( 7 april 2024),Wentelt Eefje ( 7 april 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Babylon 468*60