Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 104 van 104
  1. #101
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:05
    Berichten
    718
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.088 in 396 posts

    Standaard

    Hi,

    boven etage met grote bed heb ik wel openbaar kunnen "prikken".
    Niet allen dames doen dat.

  2. #102
    Geregistreerd
    27 maart 2023
    Last Online
    4 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Standaard

    Twee weken geleden deze club in Dorsten samen met vrienden bezocht. De vorige keer dat ik er in januari of februari langs wilde kwam ik voor een gesloten deur. Normaal bel ik altijd van te voren maar door omstandigheden dit keer niet. Op internet stond overigens dat de club gewoon open was en de telefoon werd niet opgenomen. Ik zei toen tegen mezelf dit is de laatste keer dat ik hier naar toe rij maar ik ben blijkbaar vergevingsgezind en ik hoefde niet heel ver om te rijden ;-). Begin van de avond eerst een club (AC) in Ratingen bezocht. Daar was het gigantisch druk met dames en heren, gigantisch warm en de hygiene vond ik ver te zoeken. Na een uur of twee vertrokken en op de terugweg samen nog even Luxe Inn Dorsten aangedaan. Mijn vrienden waren hier nog niet eerder geweest en waren positief verrast door de uitstraling van de club. Er waren 8 of 9 dames aanwezig laat op de zaterdagavond en we hebben alle drie een positieve kamergang gehad met allen een verschillende dame. Toen we diep in de nacht op de terugweg in de auto onze ervaring deelden waren we positiever dan na het vorige clubbezoek. Wellicht ligt dat aan onze aard echter zijn we niet eens op leeftijd (we zijn van midden 30 tot begin 40) en houden wel van een feestje maar waren positiever over Dorsten dan over Ratingen. De dame waarmee ik boven op het bed in de bioscoop een uur mezelf heb vermaakt gaf wel aan dat het heel rustig is. Ik hoop echt dat deze club het wat drukker krijgt want over de service ben ik alleen maar positief.

  3. Onderstaande 5 leden hebben GreatD bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (26 maart 2024),Liefje (26 maart 2024),mentholbear (27 maart 2024),uurtje (26 maart 2024),Wentelt Eefje (26 maart 2024)

  4. #103
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    10 mei 2024 @ 12:10
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    597 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Ohhh....wauw... de bordjes heb ik in het verleden wel gezien maar verder geen conclusies uit getrokken. Op de bovenetage is wel een grotere ruimte die sowieso, denk ik, daarvoor ingericht is. Maar, naar ik begrijp, dus ook gewoon handelingen in de woonkamer? Deden alle dames dat of slechts sommige ?
    Ik begreep dat niet alle dames dat doen. De bioscoopzaal beneden is hier wel erg geschikt voor. Daar ook wel eens een beer afgewerkt zien worden door 2 dames…
    Boven uiteraard een zaal die daar voor bedoeld is. Daar staan ook meerdere bedden dacht ik

  5. Onderstaande 2 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (26 maart 2024),Liefje (26 maart 2024)

  6. #104
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.115
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Vandaag maar eens een wipje in deze club genomen. Gezien de vele wegafsluitingen en andere toestanden op de Duitse snelwegen was dit in eerste instantie een interessante keuze. Verleden week een snelle 'in and out'in LR gehad maar dat was qua bezetting, op de zondag, geen succesnummer. De rest (met name het eten) uiteraard wel.
    Luxe Inn op de zondag is ook zeer rustig. Aantal dames (Duitse dame, donkere dame, oudere Oost Europese dame) zijn een beetje de vaste krachten. Qua service is daar overigens helemaal niets op aan te merken. Verder was de tent weer spik en span. Of de inkom (55 piek) e.e.a. rechtvaardigd is maar de vraag. Over het buffet hebben we het al eens gehad. Sauna was wel behoorlijk op temperatuur en die puike kamers zijn echt wel factor.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. Onderstaande 10 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (10 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (12 mei 2024),Giodude ( 8 mei 2024),ju52 ( 5 mei 2024),Liefje ( 5 mei 2024),mentholbear ( 6 mei 2024),Patjax ( 6 mei 2024),schoolmeester ( 6 mei 2024),WANDELAAR5 ( 5 mei 2024),Wentelt Eefje ( 5 mei 2024)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.

FKK Artemis 468*60